Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
meer lichaamsgewicht = meer bankdrukken, ook als het alleen vet is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meer lichaamsgewicht = meer bankdrukken, ook als het alleen vet is.
ik ga gewoon nolva nemen werkte vorige keer super. Sorry coach 
Misschien test verlagen en primo wat verhogen? Dat werkt wat betreft anti oestrogene werking toch min of meer hetzelfde als masteron? Zo blijf je ongeveer hetzelfde aantal mg aan anabolics houden en corrigeer je de a:e verhouding een beetje
Ja deze optie gaf m'n coach. 200 test 350 primo (ipv 250 test 300 primo) misschien doe ik dat wel. Maar ik zou denken dat nolva sneller werkt, voordat de test in mijn lichaam zakt na het verlagen van de dosis zijn we weer een week verder

Voortaan maar gewoon weer een hoodieLegday niet in een hoodie of oversized shirt is rip egoVandaag de fout gemaakt om op leg day in een t-shirt te trainen...god***domme wat ben ik kleinVoortaan maar gewoon weer een hoodie
Training ging gelukkig wel lekker:
Unilateral Dumbbell Standing Calf Raises 26 kg 3xfailure
Machine Calf Raises 107 kg 3xfailure
Barbell Squat 135 kg 2x8
Lying Leg Curls 35 kg 15,15,12
Leg Press 150 kg 12,12
Dumbbell Romanian Deadlifts 40 kg 3x10
Leg Extensions 114 kg 2x15
Gister ook check in gehad met coach. M’n eiwitten mogen omhoog naar 240 g wat me op een totaal brengt van:
240g protein
700g carbs
80g fats
+- 4750 kcal
Begin wat moeite te krijgen met het eten (voornamelijk de laatste meal met rijst en kip...deed er afgelopen dagen gemiddeld drie kwartier over om het op te krijgen) Ik zit te denken om MK-677 te gaan gebruiken voor eetlust. Hebben jullie ervaring hiermee? Zouden jullie het aanraden voor dit doeleinde?
Legday niet in een hoodie of oversized shirt is rip ego
Heb zelf MK-677 gedaan, honger krijg je er zeker van maar naar mate de tijd vordert verdwijnt dit ook weer en je houd ook wat vocht vast, pomp is wel lekker aan het spul
ik hou het nog even achter de hand voor als ik m'n eten echt niet meer naar binnen krijgM'n eerste keer MK-677 was echt top, maar het was wel lastig om niet teveel te eten.Oneindig versterkte eetlust klonk ook te mooi om waar te zijnik hou het nog even achter de hand voor als ik m'n eten echt niet meer naar binnen krijg
Geen optie om de laatste maaltijd geen kip met rijst te eten?
Mk-677 werkt zeker voor eetlust maar het gaat je bloedglucose goed fucken, icm met die macro’s mss niet het beste idee.
Ik was er vroeger echt fan van maar heb m’n mening herzien. Je gained ook een truckload aan vocht die heel je look verpest. Je ziet er wel full af uit maar niet per sé op de goeie manier
Nog een aantal weken door bikkelen en dan even gas terug nemen? Als m’n eetlust kelderde (niet door context factoren) was m’n lichaamscompositie vaak ook gewoon slecht aan het worden. Geen idee hoe het bij jou zit op dit moment, laatst zag het er wel nog oké uit.

Cardio is zeker een optie om alles strakker te houden maar ook om insuline gevoeligheid/ bloedglucose goed te houden.Ja m'n lichaamscompositie is wel iets verslechterd. Het loopt nog niet uit de hand, maar ben wel een stuk zachter als eerst. Ik doe momenteel ook geen cardio, misschien zou ik ook 20-30 minuted fasted cardio kunnen gaan doen om eetlust te verbeteren en alles 'tighter' te houden.
Ik meet mijn bloedglucose, dus zou het uit de hand lopen kan ik gewoon stoppen met de MK-677. Ik hou de optie iig nog even achter de hand. Thanks voor de tips![]()
Cardio is zeker een optie om alles strakker te houden maar ook om insuline gevoeligheid/ bloedglucose goed te houden.
Bespreek je dit ook met je coach? Vind het altijd wel interessant om te horen wat hij wilt doen (mocht je dat willen delen ofc).
Ik moet van kay 1x pw 30min cardio joggen 5km of 2x pw 15min joggen. Ook in een leanbulk momenteel.
haha jk

die armen en schouders lopen ver voor met de rest denk ik, wellicht meer aandacht aan je torso dus...rug en borst.
wat zei je coach hierover?