AndroidHealthClinic

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

Waar prik je dan allemaal? Zou er erg op tegen zien om elke dag te prikken tbf :o
Lat, vg, schouder, borst en dan afwisselen tussen links en rechts. Bil kom ik niet bij, daar ben ik niet lenig genoeg voor, anders zou ik nog een 5de plek hebben. Binnenkort ga ik triceps proberen. Snap dat mensen het niet chill zouden vinden om elke dag te doen maar ik vind het best leuk ofzo om te doen
 
Lat, vg, schouder, borst en dan afwisselen tussen links en rechts. Bil kom ik niet bij, daar ben ik niet lenig genoeg voor, anders zou ik nog een 5de plek hebben. Binnenkort ga ik triceps proberen. Snap dat mensen het niet chill zouden vinden om elke dag te doen maar ik vind het best leuk ofzo om te doen
Ventro glute kun je ook niet bij? Je hebt sowieso maar 1 hand nodig dus als je met je hand je kont kan aanraken ben je lenig genoeg :')
 
Ventro glute kun je ook niet bij? Je hebt sowieso maar 1 hand nodig dus als je met je hand je kont kan aanraken ben je lenig genoeg :')
Jawel ventro glute kan ik bij, staat toch in mn lijstje “vg”. Ja ik kom dus met mn linker hand niet bij mn rechter bil omdat mn onderrug zo vast zit, met rechts kan ik niet in mn rechter bil injecteren want dan kan ik hem er niet recht in prikken ofzo. Maar ik ben bezig met stretchen en mobility dus denk dat ik er binnenkort wel bij kom
 
Lat, vg, schouder, borst en dan afwisselen tussen links en rechts. Bil kom ik niet bij, daar ben ik niet lenig genoeg voor, anders zou ik nog een 5de plek hebben. Binnenkort ga ik triceps proberen. Snap dat mensen het niet chill zouden vinden om elke dag te doen maar ik vind het best leuk ofzo om te doen
Zou het niet graag doen tbh hahaha. Hoeveel ml per week verdeel je dan zo? Bij redelijk wat ml’s zou ik het nog overwegen maar voor een cruise of low dose fuck dat :o tijdens een cruise prik ik altijd maar 1x per week omdat ik er gewoon geen zin in heb:P
 
Zou het niet graag doen tbh hahaha. Hoeveel ml per week verdeel je dan zo? Bij redelijk wat ml’s zou ik het nog overwegen maar voor een cruise of low dose fuck dat :o tijdens een cruise prik ik altijd maar 1x per week omdat ik er gewoon geen zin in heb:P
2.8ml vorige blast, nieuwe blast wordt 4 ml. Ik vind het gewoon fijn om te doen, daarnaast hoef ik dan ook niet bij te houden welke dag ik moet pinnen en geeft stabielere waarden. Ik ben nu 10 dagen off om naar een korte cruise over te gaan en ik mis het pinnen wel gewoon haha
 
Zou het niet graag doen tbh hahaha. Hoeveel ml per week verdeel je dan zo? Bij redelijk wat ml’s zou ik het nog overwegen maar voor een cruise of low dose fuck dat :o tijdens een cruise prik ik altijd maar 1x per week omdat ik er gewoon geen zin in heb:P

Heb dat ook. In een cruise moet ik me er echt toe zetten om eens per week te injecteren, stel het vaak ook een dagje oid uit. Fuck dat
 
Trouwens je bent wel extreem gyno gevoelig als je op 250mg test, 400 primo en nog proviron erbij gyno krijgt :rolleyes: dat is haast onmogelijk zou je zeggen

Tell me about it... denk genetics want had als natty ook al last van puffy nipples dat haast iets weghad van gyno. Maar nu zit er ook wel echt een knobbeltje/erwtje onder

Lat, vg, schouder, borst en dan afwisselen tussen links en rechts. Bil kom ik niet bij, daar ben ik niet lenig genoeg voor, anders zou ik nog een 5de plek hebben. Binnenkort ga ik triceps proberen. Snap dat mensen het niet chill zouden vinden om elke dag te doen maar ik vind het best leuk ofzo om te doen

Ik vind het ook leuk om te doen, maar als ik vaker als 3 keer per week moest pinnen zou dat snel veranderen denk ik :p
 
2.8ml vorige blast, nieuwe blast wordt 4 ml. Ik vind het gewoon fijn om te doen, daarnaast hoef ik dan ook niet bij te houden welke dag ik moet pinnen en geeft stabielere waarden. Ik ben nu 10 dagen off om naar een korte cruise over te gaan en ik mis het pinnen wel gewoon haha
Hoor je wel over een paar jaar.
Druk nu zelf alles op 1 prik dag na binnen.
Klaar met meerdere malen pw prikken bahbah.
 
Hoor je wel over een paar jaar.
Druk nu zelf alles op 1 prik dag na binnen.
Klaar met meerdere malen pw prikken bahbah.
Kan zijn dat het na paar jaar niet meer zo is, maar doe het nu wel al ongeveer een jaar elke dag en heb er geen probleem mee. ik zou nooit alles op 1 dag erin gooien, dan zou ik veel te paranoïde worden over sides
 
Was sinds zaterdag niet helemaal lekker.. was verkouden en koortsig. Zaterdag nog wel goed kunnen trainen, en zondag voelde ik me ook wel oke. Maandag weer beroerd dus heb m’n rust gepakt, tot vandaag. Moet eerlijk zeggen dat ik me dinsdag fysiek al weer beter voelde maar mentaal zat ik er even doorheen. Lusteloos. Beetje depri zelfs.

Ook gelijk weer afgevallen, was gister 104,4 en vanochtend 104,2. Terwijl ik eind vorige week steady ruim boven de 105 zat. Achja, trekt wel weer bij. :p

Vandaag mezelf gewoon naar de gym gesleept en een goede workout neer kunnen zetten. Soms heb je gewoon van die momenten, vooral rond dit tijd van het jaar, daar moet je gewoon doorheen.

Vandaag Push B

Incline Barbell Bench Press 100 kg 9,8,7
Dumbbell Bench Press 40 kg 10, 7
Machine Chest Flyes 54 kg 12,12,12
Unilateral Dumbbell Shoulder Press 20 kg 14,12, 12
Machine Lateral Raises 41 kg 12,12,12
Cable Crossbody Tricep Extensions 23 kg 12,12,12
Dumbbell Single Arm Overhead Extension 18 kg 10,10,8
 
Wanneer heb je laatst gedeload? In het verleden je ook al zo gevoeld tijdens de herfst/wintermaanden zonder duidelijke aanwijzing?

Hoe lang ben je nu al aan het blasten?
 
Wanneer heb je laatst gedeload? In het verleden je ook al zo gevoeld tijdens de herfst/wintermaanden zonder duidelijke aanwijzing?

Hoe lang ben je nu al aan het blasten?

Kwa training sinds ik weer ben begonnen in feb/maart geen hele deload week gehad, maar pak hier en daar een snipperdag als ik voel dat m'n lichaam het nodig heeft. Als ik ergens een deload voor nodig zou hebben is het voeding. Dat maakt me momenteel het meest miserable... maar niet groeien maakt me ook miserable dus weet niet of ik een mini cut moet voorstellen of gewoon doorzetten en hopen dat m'n metabolisme aan deze kcal inname went en weer eetlust krijgt. Cardio kan hier ook bij helpen , heeft m'n coach ook al voorgesteld dus ga daar volgende week mee beginnen.

Blast al sinds juni, met wel een cruise periode van 4/5 weken ertussen. Maar heb altijd rond deze tijd wel last van een mentale dip. Ben echt een zomermens, mag van mij elke dag 30 graden zijn. :cool:
 
Net een late night leg workout gesmashed. Voel me nog steeds misselijk

Legs B

Dumbbell Standing Calf Raises 32 kg 20,20,20
Dumbbell Seated Calf Raises 40 kg 20,20,20

Hack Squat 150 kg 12,12
Leg Curl Machine 91 kg 12,12,10
Walking Lunges 26 kg 10,10,10 (stappen per been)
Lying Leg Curls 43 kg 12,12
Leg Extensions 114 kg 18,15

Ik doe nu 3 injectie dagen, maar wil een extra inject spot dus toevoegen. Heb besloten dat het schouders gaat worden. De vraag, welke naad kan ik het beste gebruiken voor schouders? (geen slin pin)
 
Net een late night leg workout gesmashed. Voel me nog steeds misselijk

Legs B

Dumbbell Standing Calf Raises 32 kg 20,20,20
Dumbbell Seated Calf Raises 40 kg 20,20,20

Hack Squat 150 kg 12,12
Leg Curl Machine 91 kg 12,12,10
Walking Lunges 26 kg 10,10,10 (stappen per been)
Lying Leg Curls 43 kg 12,12
Leg Extensions 114 kg 18,15

Ik doe nu 3 injectie dagen, maar wil een extra inject spot dus toevoegen. Heb besloten dat het schouders gaat worden. De vraag, welke naad kan ik het beste gebruiken voor schouders? (geen slin pin)
0.45x16 als je niet mega vet bent is diep zat.
 
Net eerste inject in m'n delt gezet, ging opzich wel prima. Was wel even wennen met die 26G naald, normaal hoef ik niet zo hard te drukken. Duurde even voordat ik doorhad dat er niks gebeurde en ik dus iets harder moest drukken om de vloeistof uit de naald te krijgen :o. Verder niks aan, zal morgen misschien wel wat stijfjes zijn, we shall see. Blij dat ik een nieuwe spot heb, hoef ik m'n glutes iig niet helemaal lek te prikken
 
Net eerste inject in m'n delt gezet, ging opzich wel prima. Was wel even wennen met die 26G naald, normaal hoef ik niet zo hard te drukken. Duurde even voordat ik doorhad dat er niks gebeurde en ik dus iets harder moest drukken om de vloeistof uit de naald te krijgen :o. Verder niks aan, zal morgen misschien wel wat stijfjes zijn, we shall see. Blij dat ik een nieuwe spot heb, hoef ik m'n glutes iig niet helemaal lek te prikken
Ik had amper virgin muscle pijn toen ik mn eerste delt shots deed.
 
Ik had amper virgin muscle pijn toen ik mn eerste delt shots deed.

Ik ook niet. Maar toen ik overstapte op andere test wel. Alsof elke keer na de shot iemand een spijker in me delt had geslagen, pffff
 
Ik had amper virgin muscle pijn toen ik mn eerste delt shots deed.

Gister op m'n rustdagje helemaal geen last van gehad. Vandaag tijdens m'n push workout toch wel een beetje stijfjes, maar niet zo zeer dat het mijn workout hinderde. Dus delts worden zeker een van m'n vaste spots nu.

Gelijk maar even m'n trainingslog van vandaag, Push A:

Barbell Bench Press 120 kg 7,6,6
Incline Dumbbell Bench Press 40 kg 12,10
Dumbbell Flyes 18 kg 15,12,12
Dumbbell Shoulder Press 22 kg 7,7,7
Dumbbell Y-Raises 12 kg 12,10,10
Machine Dips 68 kg 12,10,10
Cable Rope Tricep Extensions 41 kg 12,12,11

Gewicht blijft hangen tussen de 105 en 106 kg al een week of twee. Zal morgen wel voedings aanpassingen van m'n coach krijgen gok ik zo. Hoop er stiekem nog wel op om tegen het einde van het jaar de 108 aan te tikken, we shall see :p
 
Tijdje niks geplaatst, had ook niet echt veel spannends te melden. Gewicht schommelt zo tussen de 107 en 108 kg. Stack is nog steeds 400 primo, 250 test. Voel me laatste tijd goed, aardig wat energie en goed libido (dit was in de periode paar weken terug toen ik last had van gyno wel anders, had paar weken 0 libido en low energy/depri, zal wel aan oestrogeen verhoudingen hebben gelegen). Nu alles prima dus. Trainingen gaan ook lekker.

Fysiek update

20211207_073430.jpg
 
Hoeveel weken ben je inmiddels on?
Is het niet tijd om te cruisen?
 
Back
Naar boven