MuscleMeat

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

Heb van m’n coach het startsignaal gekregen om te beginnen met de wedstrijd prep. Vanaf afgelopen vrijdag ben ik ermee begonnen. Mijn nieuwe macro’s zijn:

525g carbs
265g protein
60g fats

+- 3870 kcal

AAS blijven hetzelfde

200mg Test-e pw
450mg Primo pw

Met de toevoeging van fatburners:

Clen 40mcg ed
T3 25mcg ed


Ik hoop dat ik “grow into the show” om zo maar te zeggen, want eigenlijk voel ik me nog niet echt groot genoeg. Ik hoop dat ik boven de 95kg stage weight uitkom. Ook ben ik benieuwd naar de fatburners (nog niet mee begonnen, moeten nog binnenkomen) met name Clen, ik hoor verschillende verhalen erover, de een zweert erbij de ander vervloekt het. Ben wel gevoelig voor stimulanten (als ik een koffie drink in de ochtend, ben ik in de avond nog onrustig en val ik moeilijker in slaap) dus kans dat ik dat niet kan hebben. We gaan het zien. Ben wel excited om shredded te worden!:loopband:
 
Heb van m’n coach het startsignaal gekregen om te beginnen met de wedstrijd prep. Vanaf afgelopen vrijdag ben ik ermee begonnen. Mijn nieuwe macro’s zijn:

525g carbs
265g protein
60g fats

+- 3870 kcal

AAS blijven hetzelfde

200mg Test-e pw
450mg Primo pw

Met de toevoeging van fatburners:

Clen 40mcg ed
T3 25mcg ed


Ik hoop dat ik “grow into the show” om zo maar te zeggen, want eigenlijk voel ik me nog niet echt groot genoeg. Ik hoop dat ik boven de 95kg stage weight uitkom. Ook ben ik benieuwd naar de fatburners (nog niet mee begonnen, moeten nog binnenkomen) met name Clen, ik hoor verschillende verhalen erover, de een zweert erbij de ander vervloekt het. Ben wel gevoelig voor stimulanten (als ik een koffie drink in de ochtend, ben ik in de avond nog onrustig en val ik moeilijker in slaap) dus kans dat ik dat niet kan hebben. We gaan het zien. Ben wel excited om shredded te worden!:loopband:
Succes 💪
Post wat fotos van het proces!
 
Hoe lang ben je nou al aan het blasten en hoe zijn bloedwaardes?
 
Succes 💪
Post wat fotos van het proces!

Thanks bro! Ja ga proberen wekelijks progressie foto's plaatsen, zeker als de wedstrijd dichterbij komt

Als je op peak bulk niveau 112 woog en toch een beetje sloppy begon te worden gaat het op 95kg nog flink tegenvallen denk ik.

Ik weet het. Vandaar m'n hoop to grow into the show. We gaan uiteindelijk ook Tren toevoegen, en dat staat er nog wel om bekend om je leaner te maken zonder dat je gewicht daalt. Maar kan idd ook heel goed dat ik rond de 90 op podium sta. Dan kan ik misschien meedoen met de bikini klasse

Hoe lang ben je nou al aan het blasten en hoe zijn bloedwaardes?

Bijna een jaar, wel opbouwend vanuit matige doses. Bloedwaardes check ik na de wedstrijd.
 
90kg shredded is toch niks mis mee? Zou me daar niet zoveel zorgen over maken.

Maar succes in ieder geval! Zou leuk zijn als je ons regelmatig progressie pics laat zien zodat we het proces kunnen volgen.
 
Bijna een jaar, wel opbouwend vanuit matige doses. Bloedwaardes check ik na de wedstrijd.
Holy fuck bro, bijna een jaar on en nog nooit bloedwaardes gechecked? En nu een prep in met tren erbij?

Ik dacht juist dat de filosofie van low dose test + primo was dat je aan de hand van elke x aantal weken bloedwaardes checken de kuur zo lang mogelijk kon rekken.

Verder wel een mooi startpunt voor je kuur, gewicht zegt niks bro, er zijn genoeg classic pro's die nog niet eens aan hun weighcap zitten. Benieuwd naar je progress fotos!
 
Holy fuck bro, bijna een jaar on en nog nooit bloedwaardes gechecked? En nu een prep in met tren erbij?

Ik dacht juist dat de filosofie van low dose test + primo was dat je aan de hand van elke x aantal weken bloedwaardes checken de kuur zo lang mogelijk kon rekken.

Verder wel een mooi startpunt voor je kuur, gewicht zegt niks bro, er zijn genoeg classic pro's die nog niet eens aan hun weighcap zitten. Benieuwd naar je progress fotos!

Ja aan de hand van bloeddruk en bloedglucose kijken we hoelang we het kunnen rekken. Tot nu toe alles in orde.

En ja klopt gewicht zegt niet alles, ik vergeet soms dat ik er aan de gear en 6% bf er een stuk anders uit zal zien op 90kg als dat ik vroeger deed als natty met 14%
 
Kan je aan de hand van die waarden dan ook zien hoe de rest er aan toe is ? Zoals je organen, hematocriet en hemaglobine, cholesterol etc?

Met zijn doseringen zal het allemaal wel meevallen maar long term niet goed inderdaad om dit soort dingen voor zulke lange periodes niet te monitoren.
 
welke wedstrijd ga je doen? Als je ook 8 mei op het podium staat staan we waarschijnlijk naast elkaar :P

Maar is het jouw keuze om pas na je wedstrijd je bloedwaardes te checken? en een jaar aan het blasten? Lijkt me ook niet lekker voor je receptoren en dergelijke.
Oestrogeen ga je ook niet laten prikken laatste paar weken?
 
Als ik nu laat testen en het is niet helemaal in orde ga ik onnodig stressen, terwijl het wss toch aan de gear ligt. Liever na de wedstrijd cruisen en dan alles laten testen.

welke wedstrijd ga je doen? Als je ook 8 mei op het podium staat staan we waarschijnlijk naast elkaar :P

Maar is het jouw keuze om pas na je wedstrijd je bloedwaardes te checken? en een jaar aan het blasten? Lijkt me ook niet lekker voor je receptoren en dergelijke.
Oestrogeen ga je ook niet laten prikken laatste paar weken?

Ja Siggi New Face Classic 8 mei. Ik doe de Classic Physique divisie, jij ook?
 
Als ik nu laat testen en het is niet helemaal in orde ga ik onnodig stressen, terwijl het wss toch aan de gear ligt. Liever na de wedstrijd cruisen en dan alles laten testen.



Ja Siggi New Face Classic 8 mei. Ik doe de Classic Physique divisie, jij ook?
Je moet het zelf weten is jouw lichaam...

ja die ga ik ook doen, en in April die wedstrijd van de NBBF.
 
Voeding is vanaf afgelopen donderdag weer aangepast, carbs verlaagd met 50g wat me brengt op:

475g carbs

De rest blijft hetzelfde;

265g protein
60g fats

+- 3657 kcal

Woog vanochtend 107,5 kg, schommel nu al een week tussen de 107 en 108. Ik lijk al iets leaner maar dat zal voornamelijk zijn omdat ik minder vocht vasthoud.

Dit punt van de prep is wel het fijnst, nog geen zieke honger of cravings, maar wel gewoon zin hebben in elke maaltijd en zonder problemen alles op krijgen. Ik denk dat ik nog wel een week of twee heb voordat het zwaar gaat worden, dus ik maak er het beste van. Trainingen gaan lekker, merk nog geen krachtverlies.

Gister Legs B, had nog spierpijn in m’n hammies van Legs woensdag en Rack Pulls vrijdag, dus alleen quads en kuiten gedaan:

Smith Machine Standing Calf Raises 85kg 18,16,15
Seated Calf Raises 90kg 20,20,15
Hack Squats 185kg 12,10
DB Walking Lunges 28kg 12,12 - 18kg 12
Lex Extensions 114kg 20,20 (laatste set dropset)

Intensiteit lag hoog, dacht na de lunges dat ik een hartaanval kreeg. Zal wel aan de clen liggen :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: ak
welke wedstrijd ga je doen? Als je ook 8 mei op het podium staat staan we waarschijnlijk naast elkaar :P

Maar is het jouw keuze om pas na je wedstrijd je bloedwaardes te checken? en een jaar aan het blasten? Lijkt me ook niet lekker voor je receptoren en dergelijke.
Oestrogeen ga je ook niet laten prikken laatste paar weken?
Die doseringen wat hij lange tijd gerund heeft met test primo noem ik niet echt blasten hoor.
Niet dat het een vrijkaart is om dan maar geen bloedtest af te nemen. Maar iedereen hier lijkt vrij conservatief qua doseringen en cycle lengtes. Lijkt mij ook een van de redenen waarom er in ons land niet heel veel mensen serieus meedraaien op internationaal topniveau.
 
Die doseringen wat hij lange tijd gerund heeft met test primo noem ik niet echt blasten hoor.
Niet dat het een vrijkaart is om dan maar geen bloedtest af te nemen. Maar iedereen hier lijkt vrij conservatief qua doseringen en cycle lengtes. Lijkt mij ook een van de redenen waarom er in ons land niet heel veel mensen serieus meedraaien op internationaal topniveau.

Die pro's zetten ook geen grammen weg hoor alsbje dat soms denkt, gebruiken niet veel meer dan dat wij doen. In Amerika leeft het gewoon veel meer en heb je veel meer inwoners. Plus dat land staat sowieso bekend om de extreme.
 
Voeding is vanaf afgelopen donderdag weer aangepast, carbs verlaagd met 50g wat me brengt op:

475g carbs

De rest blijft hetzelfde;

265g protein
60g fats

+- 3657 kcal

Woog vanochtend 107,5 kg, schommel nu al een week tussen de 107 en 108. Ik lijk al iets leaner maar dat zal voornamelijk zijn omdat ik minder vocht vasthoud.

Dit punt van de prep is wel het fijnst, nog geen zieke honger of cravings, maar wel gewoon zin hebben in elke maaltijd en zonder problemen alles op krijgen. Ik denk dat ik nog wel een week of twee heb voordat het zwaar gaat worden, dus ik maak er het beste van. Trainingen gaan lekker, merk nog geen krachtverlies.

Gister Legs B, had nog spierpijn in m’n hammies van Legs woensdag en Rack Pulls vrijdag, dus alleen quads en kuiten gedaan:

Smith Machine Standing Calf Raises 85kg 18,16,15
Seated Calf Raises 90kg 20,20,15
Hack Squats 185kg 12,10
DB Walking Lunges 28kg 12,12 - 18kg 12
Lex Extensions 114kg 20,20 (laatste set dropset)

Intensiteit lag hoog, dacht na de lunges dat ik een hartaanval kreeg. Zal wel aan de clen liggen :rolleyes:


Zo je zit al aardig vroeg aan de clen op 12 weeks out. Hoe ziet de rest er van je cycle momenteel uit?

Ook tevreden met je shape momenteel?
 
Die pro's zetten ook geen grammen weg hoor alsbje dat soms denkt
Klopt, ik heb vernomen dat CBUM maar 500 test zet en Phil Heath momenteel alleen aan de TRT en wat peptides zit. Dorian Yates zette ook alleen maar max 750 test en een paar iu GH. Dit is 100% de waarheid, omdat zij dat zelf hebben bevestigd!
 
Die doseringen wat hij lange tijd gerund heeft met test primo noem ik niet echt blasten hoor.
Niet dat het een vrijkaart is om dan maar geen bloedtest af te nemen. Maar iedereen hier lijkt vrij conservatief qua doseringen en cycle lengtes. Lijkt mij ook een van de redenen waarom er in ons land niet heel veel mensen serieus meedraaien op internationaal topniveau.

Wel eens.
 
Back
Naar boven