Miqidavinci
Cool Novice
- Waardering
- 405
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Interessant vraagstuk waar ik laatst over nadacht, ben wel benieuwd wat jullie vinden: in een cut, zouden jullie prioriteit leggen op behoud van reps, of behoud van gewicht?
Dus stel ik heb voor een oefening een rep range van 8-10 reps, en ik doe 100 kg voor 10 strikte reps als startpunt. Naarmate m’n cut vordert worden uiteindelijk zelfs 8 strikte reps halen steeds moeilijker. Zouden jullie dan eerder minder reps doen met hetzelfde gewicht, of het gewicht verlagen om toch die rep range van 8-10 te behalen?
Dus stel ik heb voor een oefening een rep range van 8-10 reps, en ik doe 100 kg voor 10 strikte reps als startpunt. Naarmate m’n cut vordert worden uiteindelijk zelfs 8 strikte reps halen steeds moeilijker. Zouden jullie dan eerder minder reps doen met hetzelfde gewicht, of het gewicht verlagen om toch die rep range van 8-10 te behalen?

), en de eerste keer waarbij ik echt alles log dus ik ben benieuwd. Intensiteit blijft in ieder geval hoog 

.

en flink aan de clen al zo vroeg, maar dat zei ik vorige keer al
vind de clen tot nu toe wel chill, lijk meer energie te hebben, en nog niet super veel last van sides als trillen of hoge hartslag.