- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en eventueel goede fysiek updates? ben wel benieuwd tegen wie ik kom te staan eigenlijkHeb je mss iets van een overzicht van je weekgemiddeldes (gewicht) sinds dat je over bent gegaan op je prep? Hoeveel kg per week verlies je? Ben ik wel benieuwd naar.

Heb je mss iets van een overzicht van je weekgemiddeldes (gewicht) sinds dat je over bent gegaan op je prep? Hoeveel kg per week verlies je? Ben ik wel benieuwd naar.
en eventueel goede fysiek updates? ben wel benieuwd tegen wie ik kom te staan eigenlijk![]()
Maak je geen zorgen, ze staan er toch allemaal op hun persoonlijke best. Veel succes beide met jullie uitdaging.en eventueel goede fysiek updates? ben wel benieuwd tegen wie ik kom te staan eigenlijk![]()
maak me ook zeker geen zorgen, vind het wel leuk om te weten. Hij is sowieso al veel langer dan ik. dus waarschijnlijk staan we alleen in de novice bij elkaar, maar eindigen we daar in de top 5 staan we al niet meer naast elkaar, zal alleen in de overall worden danMaak je geen zorgen, ze staan er toch allemaal op hun persoonlijke best. Veel succes beide met jullie uitdaging.

Maak je geen zorgen, ze staan er toch allemaal op hun persoonlijke best. Veel succes beide met jullie uitdaging.
maak me ook zeker geen zorgen, vind het wel leuk om te weten. Hij is sowieso al veel langer dan ik. dus waarschijnlijk staan we alleen in de novice bij elkaar, maar eindigen we daar in de top 5 staan we al niet meer naast elkaar, zal alleen in de overall worden dan![]()

Goede upper body man. Armen, lats, delts, smalle middel, dikke rug. Eigenlijk alles wat ik niet heb
Lower body blijft natuurlijk een dingetje maar dat fix je ook niet zo snel natuurlijk.
Misschien moet je overwegen om mens physique te doen? Ik zie je daar best wel pownen eigenlijk.

Ja dat snap ik enerzijds wel, ik denk er eigenlijk net zo over… Maar aan de andere kant moet je idd ook kijken naar wat het beste past bij je fysiek en je genetics.

Ja dat snap ik enerzijds wel, ik denk er eigenlijk net zo over… Maar aan de andere kant moet je idd ook kijken naar wat het beste past bij je fysiek en je genetics.
Je moet doen wat je leuk vind, en niet waar je in past![]()
Daar komen ze vanzelf wel achter na x tijde gear blasten en nooit hoog kunnen plaatsenIk erger me bijvoorbeeld dood aan gasten die classic physique gaan doen terwijl ze een waist hebben van hier tot Tokyo en absoluut geen classic lines en structure.

Hmm, niet helemaal mee eens. Ik erger me bijvoorbeeld dood aan gasten die classic physique gaan doen terwijl ze een waist hebben van hier tot Tokyo en absoluut geen classic lines en structure. Dan kan je classic wel helemaal te gek vinden, maar zet je jezelf wat mij betreft een beetje voor paal als je in zo’n categorie mee gaat doen.
Dit voorbeeld heeft overigens niks met TS te maken…

Heeft kay een split gemaakt met meer focus op je zwakkere lichaamsdelen of doe je nog steeds PPL?Mwa, als ik er geen plezier uit haal is er geen reden om het te doen. En ik denk dat ik m’n benen wel beter kan krijgen. M’n benen groeide voor mijn gevoel het beste op een heavy ass day per week (ipv twee), met low rep compounds en mid/high rep isolatie dus volgend offseason ga ik dat weer proberen.
Heeft kay een split gemaakt met meer focus op je zwakkere lichaamsdelen of doe je nog steeds PPL?
Heb maanden bij Kay ook PPL gedaan, maar sinds 8 weken overgestapt op meer focus aan benen/armen en sindsdien groeien ze als een gek.
Push pull legs arms rust Legs push pull legs rust repeat, doe ik nu en heeft gegarandeerd veel succes.