XXL Nutrition

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Heb je mss iets van een overzicht van je weekgemiddeldes (gewicht) sinds dat je over bent gegaan op je prep? Hoeveel kg per week verlies je? Ben ik wel benieuwd naar.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je mss iets van een overzicht van je weekgemiddeldes (gewicht) sinds dat je over bent gegaan op je prep? Hoeveel kg per week verlies je? Ben ik wel benieuwd naar.

14 Weeks Out 111,7
13 110,1
12 107,8
11 106,3
10 105,6
9 104,5

Eerst zware drop maar dat was voornamelijk water weight van de MK677 waar ik mee stopte, en sinds dien een kilo per week.

en eventueel goede fysiek updates? ben wel benieuwd tegen wie ik kom te staan eigenlijk :P

Vanaf vandaag heb ik een nieuwe foto spot, met veel licht. Na werk straks foto's maken, dus coming soon

Maak je geen zorgen, ze staan er toch allemaal op hun persoonlijke best. Veel succes beide met jullie uitdaging.
maak me ook zeker geen zorgen, vind het wel leuk om te weten. Hij is sowieso al veel langer dan ik. dus waarschijnlijk staan we alleen in de novice bij elkaar, maar eindigen we daar in de top 5 staan we al niet meer naast elkaar, zal alleen in de overall worden dan :P

Maak je geen zorgen, ze staan er toch allemaal op hun persoonlijke best. Veel succes beide met jullie uitdaging.

Thanks man! Klopt wat je zegt, maar er is natuurlijk wel gezonde competition.

maak me ook zeker geen zorgen, vind het wel leuk om te weten. Hij is sowieso al veel langer dan ik. dus waarschijnlijk staan we alleen in de novice bij elkaar, maar eindigen we daar in de top 5 staan we al niet meer naast elkaar, zal alleen in de overall worden dan :P

haha dat zijn wel goals, als we in de hogere klassen in de overall line up terecht komen doen we het goed ;)

Nou, de Tren zit erin, net eerste 50mg gezet (samen met de test en primo). Ben benieuwd hoe ik me erop ga voelen, en hoe het m'n look gaat beinvloeden.

Progressie foto's zoals beloofd, vandaag gemaakt:

20220307_185538.jpg20220307_185628.jpg

Update, sinds vandaag carbs verlaagd met 50g

350g carbs

De rest blijft hetzelfde;

45g fats
265g protein

+- 2990 kcal

Gewicht vanochtend 104,4 kg, dit zal nu met de verlaging van carbs wel weer zakken aankomende week. Trainingen gaan nog lekker, lever hier en daar een rep in, maar op sommige momenten weet ik ook nog wel te plussen, dus so far so good.

Ik weet niet of het placebo is maar slaap sinds woensdag wel iets onrustiger. En vanochtend al voor m’n wekker ging om 05:30 lag ik al 10 minuten wakker (Tren?).

Het diëten begint langzaam als diëten te voelen. Nog geen erge cravings maar wel meer hongergevoel, vooral het uurtje/half uurtje voordat ik mag eten. Goed teken, we zijn aan het verbranden. :hedbang:

Fysiek update, heb eindelijk een goede spot gevonden voor progress pics, dus moet ze dan uiteraard even delen. Upper body begint al harder en droger te worden, benen komen bij mij altijd als laatste. Dus we zullen diep moeten gaan voor die feathers in de quads en striations in de glutes.

20220315_165436.jpg20220315_165335.jpg20200822072805_IMG_3012.JPG

Ik ben ook al helemaal aan het bedenken wat mijn plan na de show zal zijn. Aan de ene kant wil ik niet te hard van stapel lopen, maar aan de andere kant kan een concreet plan hebben goed zijn om te zorgen dat ik niet na de show in een dip terecht kom en ga lopen slacken. Ik denk dat ik anderhalf jaar offseason ga nemen om echt serieuze massa te pakken, want ik wil mijn podium gewicht eigenlijk na deze wedstrijd niet meer onder de 100 kg hebben. Afijn, ik heb nog even tijd om het plan uit te stippelen. :rolleyes:

Goede upper body man. Armen, lats, delts, smalle middel, dikke rug. Eigenlijk alles wat ik niet heb :eyes::roflol:

Lower body blijft natuurlijk een dingetje maar dat fix je ook niet zo snel natuurlijk.

Misschien moet je overwegen om mens physique te doen? Ik zie je daar best wel pownen eigenlijk.

Waar denk je nu op uit te komen dan?

Gok tussen de 90 en 95 kilo

Goede upper body man. Armen, lats, delts, smalle middel, dikke rug. Eigenlijk alles wat ik niet heb :eyes::roflol:

Lower body blijft natuurlijk een dingetje maar dat fix je ook niet zo snel natuurlijk.

Misschien moet je overwegen om mens physique te doen? Ik zie je daar best wel pownen eigenlijk.

hahah broo ik had gister een uur lange discussie met iemand die ook zei dat ik mens physique zou moeten doen, dat ik daar eerder zou kunnen 'doorbreken'. f**k DAT, al zouden ze me een miljoen aanbieden zou ik het niet doen. Ik vindt het al jammer dat ze bij Classic geen front en rear lat doen. Maar helemaal niet poseren, en een beetje vaag zwaaien met je armen and look pretty...en dan ook nog die boy shorts... voor geen goud. /rant :scold::roflol:

Ja dat snap ik enerzijds wel, ik denk er eigenlijk net zo over… Maar aan de andere kant moet je idd ook kijken naar wat het beste past bij je fysiek en je genetics.

Ja dat snap ik enerzijds wel, ik denk er eigenlijk net zo over… Maar aan de andere kant moet je idd ook kijken naar wat het beste past bij je fysiek en je genetics.

Mwa, als ik er geen plezier uit haal is er geen reden om het te doen. En ik denk dat ik m’n benen wel beter kan krijgen. M’n benen groeide voor mijn gevoel het beste op een heavy ass day per week (ipv twee), met low rep compounds en mid/high rep isolatie dus volgend offseason ga ik dat weer proberen.

Je moet doen wat je leuk vind, en niet waar je in past ;)

Hmm, niet helemaal mee eens. Ik erger me bijvoorbeeld dood aan gasten die classic physique gaan doen terwijl ze een waist hebben van hier tot Tokyo en absoluut geen classic lines en structure. Dan kan je classic wel helemaal te gek vinden, maar zet je jezelf wat mij betreft een beetje voor paal als je in zo’n categorie mee gaat doen.

Dit voorbeeld heeft overigens niks met TS te maken…

• Like
Waarderingen: 6am
Ik erger me bijvoorbeeld dood aan gasten die classic physique gaan doen terwijl ze een waist hebben van hier tot Tokyo en absoluut geen classic lines en structure.
Daar komen ze vanzelf wel achter na x tijde gear blasten en nooit hoog kunnen plaatsen :p

Hmm, niet helemaal mee eens. Ik erger me bijvoorbeeld dood aan gasten die classic physique gaan doen terwijl ze een waist hebben van hier tot Tokyo en absoluut geen classic lines en structure. Dan kan je classic wel helemaal te gek vinden, maar zet je jezelf wat mij betreft een beetje voor paal als je in zo’n categorie mee gaat doen.

Dit voorbeeld heeft overigens niks met TS te maken…

1 dat is iets totaal anders, want classic physique is ook met poseren enzo en kan je wel vergelijken met bodybuilding.

Met MAP verberg je se helft van je lichaam en doe je front en back relaxed :P

Mwa, als ik er geen plezier uit haal is er geen reden om het te doen. En ik denk dat ik m’n benen wel beter kan krijgen. M’n benen groeide voor mijn gevoel het beste op een heavy ass day per week (ipv twee), met low rep compounds en mid/high rep isolatie dus volgend offseason ga ik dat weer proberen.
Heeft kay een split gemaakt met meer focus op je zwakkere lichaamsdelen of doe je nog steeds PPL?

Heb maanden bij Kay ook PPL gedaan, maar sinds 8 weken overgestapt op meer focus aan benen/armen en sindsdien groeien ze als een gek.

Push pull legs arms rust Legs push pull legs rust repeat, doe ik nu en heeft gegarandeerd veel succes.

Heeft kay een split gemaakt met meer focus op je zwakkere lichaamsdelen of doe je nog steeds PPL?

Heb maanden bij Kay ook PPL gedaan, maar sinds 8 weken overgestapt op meer focus aan benen/armen en sindsdien groeien ze als een gek.

Push pull legs arms rust Legs push pull legs rust repeat, doe ik nu en heeft gegarandeerd veel succes.

Nog steeds gewoon PPL. Ik had aangegeven 5 a 6 dagen te willen trainen, dus dan is PPLPPL het meest logisch denk ik, misschien twee keer legs omdat hij zag dat het m'n zwakke punt is . Maar twee keer benen hoeft niet altijd beter te zijn dan een keer. En low reps en high reps kan ook een verschil maken. In het begin met Kay deed ik voor squat 10-12 rep range.. uiteindelijk op mijn verzoek aangepast naar 6-8 na een paar maanden, maar misschien dat als ik vanaf het begin 3-5 of 5-8 rep range had aangehouden ik mogelijk wel wat meer massa op de benen had kunnen pakken. Achja, next offseason ga ik wat dingen proberen. Prio nu is vechten om zoveel mogelijk vlees op die sateprikkers te behouden :wl:

Terug
Naar boven