- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou een van de betere splits zijn imo ja. Maar arm dag liajkt mij in TS zijn geval zwaar overkill.Heeft kay een split gemaakt met meer focus op je zwakkere lichaamsdelen of doe je nog steeds PPL?
Heb maanden bij Kay ook PPL gedaan, maar sinds 8 weken overgestapt op meer focus aan benen/armen en sindsdien groeien ze als een gek.
Push pull legs arms rust Legs push pull legs rust repeat, doe ik nu en heeft gegarandeerd veel succes.
Hoe ziet een gehele legday eruit dan? Draait natuurlijk niet alleen maar om de repranges van je squat of je benen gaan groeien.
Voorlopig in prep is dat ook het plan, hou dit schema gewoon aanIk vind de volgorde van oefeningen niet heel logisch tbh

verminderde zin om te socializen komt zeker door het dieeten.Update, sinds vandaag carbs verlaagd met 50g
300g carbs
De rest blijft hetzelfde;
45g fats
265g protein
+- 2750 kcal
(En op m’n rustdag zondag gaan we low carb; 125g carbs, 250 protein, 60 fats, 2150 kcal.)
Ook elke dag een extra halve tab T3 erbij, wat me brengt op een totaal van 37,5 mcg T3.
Lichaamsgewicht vanochtend was 103,7, iets hoger als vorige dagen (103,3 en 103,2) maar in de spiegel gaat het de goede kant op. Serratus komt al goed door als ik een crunch pose doe, en af en toe aders zichtbaar onderaan m’n buikspieren.
Het begint nu langzaam als diëten te voelen. Ik heb nog geen specifieke cravings, maar merk dat ik wat ‘scherper’ op eten ben. Als ik op tv of een reclame bord lekker eten zie denk ik wel effe “poh”. Maar kan de knop nog makkelijk omzetten.
Merk ook dat ik steeds minder zin heb in alles wat niet met bodybuilding te maken heeft. Op werk heb ik geen zin meer om met Jan Alleman te babbelen over koetjes en kalfjes, praat het liefst alleen met de paar gasten die ook into bodybuilding zijn.. maar ik werk in een Fit For Free dus zijn er niet heel veel helaas. Benieuwd of die verminderde zin in socializen te maken heeft met de Tren, het dieet, of omdat de wedstrijd dichterbij komt.![]()

Sinds m'n eerste kuur heb ik oprecht gewoon amper behoefte aan contact met andere mensenMerk ook dat ik steeds minder zin heb in alles wat niet met bodybuilding te maken heeft. Op werk heb ik geen zin meer om met Jan Alleman te babbelen over koetjes en kalfjes, praat het liefst alleen met de paar gasten die ook into bodybuilding zijn.. maar ik werk in een Fit For Free dus zijn er niet heel veel helaas. Benieuwd of die verminderde zin in socializen te maken heeft met de Tren, het dieet, of omdat de wedstrijd dichterbij komt.![]()
verminderde zin om te socializen komt zeker door het dieeten.
Mijn motivatie is sinds afgelopen week juist omhoog gegaan en juist veel zin in BB omdat de wedstrijd dichterbij komt
Maar de mijne is ook al eerder natuurlijk.
Maar ik heb ook totaal geen zin om te socializen haha, ontwijk en ontloop iedereen in de gym. rond lopen in de pauze wil ik ook alleen lopen etc etc.
dus heel herkenbaar.
Liefst zou ik nu alleen eten, trainen, BB podcasts en docu's bingen, slapen en repeat. De pro's hebben het maar goed.. maybe someday 
Je hebt het verkeerd gelezen, ik heb juist ook zin in alles bodybuilding, maar alles daarnaast dus totaal niet.Liefst zou ik nu alleen eten, trainen, BB podcasts en docu's bingen, slapen en repeat. De pro's hebben het maar goed.. maybe someday
Ik nam het tegelijk met de Clen, dus zou het niet durven zeggen. Eigenlijk het enige wat ik een poosje merkte sinds ik de fatburners neem waren trillende handen en dat is waar vooral Clen om bekend staat.
Sinds m'n eerste kuur heb ik oprecht gewoon amper behoefte aan contact met andere mensen
Ben echt heel extrovert van mezelf maar ik heb gewoon geen zin om te socializen
Kan wel 100% zeggen dat het bij mij aan de gear ligt iig, gezien ik gewoon voorderest in een bulk zit

Dat nerveuze gevoel wat je van clen dus meestal krijgt zou ik persoonlijk echt niet trekken. Zou het zelf niet gauw gebruiken.
Ben ook benieuwd in hoeverre het ECHT bijdraagt aan extra fat burning.
Is dat niet vooral door kcal tekort?Ja ik ben van mezelf best introvert, maar vond een babbeltje voor de gezelligheid altijd wel leuk op werk. Maar nu als iemand small talk met me maakt denk ik echt 'houd je bek, I don't care'. Maar ben op werk dus ik knik en lach dan maar![]()
Lol zo fucking herkenbaar. Gewoon dat je midden in een gesprek denkt ‘ja houd maar gewoon even je bek’Sinds m'n eerste kuur heb ik oprecht gewoon amper behoefte aan contact met andere mensen
Ben echt heel extrovert van mezelf maar ik heb gewoon geen zin om te socializen
Kan wel 100% zeggen dat het bij mij aan de gear ligt iig, gezien ik gewoon voorderest in een bulk zit

Ik haat clen vanwege de sides maar 10mcg clen ed maakt een t*ring groot verschil bij mij. Geen studies van maar persoonlijke ervaring.Dat nerveuze gevoel wat je van clen dus meestal krijgt zou ik persoonlijk echt niet trekken. Zou het zelf niet gauw gebruiken.
Ben ook benieuwd in hoeverre het ECHT bijdraagt aan extra fat burning.
Ja ik ben van mezelf best introvert, maar vond een babbeltje voor de gezelligheid altijd wel leuk op werk. Maar nu als iemand small talk met me maakt denk ik echt 'houd je bek, I don't care'. Maar ben op werk dus ik knik en lach dan maar![]()