AndroidHealthClinic

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

wat een nerd jij beetje ruzie lopen zoeken met half het forum vanachter je toetsenbord, haha

Ik zoek geen ruzie met je, ik probeer te achterhalen wat je toevoeging aan het topic is maar dat wil niet helemaal lukken.
 
Hercules schrijft niet zo duidelijk, ik probeer te volgen, om te leren, maar ik ben de draad al bijna kwijt.

Volgens mij bedoelde híj, winstrol om kracht te laten toenemen en daardoor ook de spiermassa.
 
Hercules schrijft niet zo duidelijk, ik probeer te volgen, om te leren, maar ik ben de draad al bijna kwijt.

Volgens mij bedoelde híj, winstrol om kracht te laten toenemen en daardoor ook de spiermassa.

Zo meen ik het ook te lezen. Hierop is mijn reactie 'ga je winny toevoegen dan heb je hier het meest profijt van om dit in het einde van je kuur te doen'. Vervolgens kan Hercules27 geen fatsoenlijke argumenten geven en ben ik aan het stoken :shrug:
 
Topic is nog maar 2 pages lang en toch al voldoende goede adviezen, super.
 
(...)
Ik ga de Golds Gym Classic draaien, die op 4 oktober 2020 wordt gehouden. In de Classic Physique klasse is er voor elke lengte een gewichtslimiet. Dit om te voorkomen dat de klasse weer alleen om massa gaat draaien. Voor mijn lengte (1.91m) is het gewichtslimiet 106 kilo. Mijn doel is om 100 kilo in wedstrijdconditie op het podium te staan. Vrij ambitieus :p

Mijn huidige stats:

Leeftijd: 27
Lengte: 1.91 m
Gewicht: 100 kilogram
BF%: 18%
(...)
Als je 100 kg on stage wilt wegen, vind ik oktober dit jaar wel heel erg (te) optimistisch. Als je nu 100 kg weegt op 18%, heb je MINSTENS 3 maanden nodig om in wedstrijdshape te komen, ik denk eigenlijk nog wel wat meer. Ga uit van 4 maanden. Hoeveel massa denk je voor die tijd nog te pakken? Sowieso lijkt het mij nu niet verstandig massa te pakken als je op 18% staat. Eerst zou ik m'n VP omlaag brengen, zoals hierboven al gezegd. Daarna kun je weer bouwen en als ik jou was zou ik mij op 2021, niet eerder, focussen voor een wedstrijd. Just my 2 cents.
 
Hercules schrijft niet zo duidelijk, ik probeer te volgen, om te leren, maar ik ben de draad al bijna kwijt.

Volgens mij bedoelde híj, winstrol om kracht te laten toenemen en daardoor ook de spiermassa.

in welke post ben ik niet duidelijk genoeg?
je conclusie klopt.
kracht en explosiviteit om betere en efficiëntere trainingen te voltooien.
 
in welke post ben ik niet duidelijk genoeg?
je conclusie klopt.
kracht en explosiviteit om betere en efficiëntere trainingen te voltooien.

Oke, maar dat lukt zonder de winny niet? Zo kan je wel even doorgaan natuurlijk, waarom de gear dan niet verdubbelen...nog meer kracht en explosiviteit! Winny gaat je echt geen kg's massa opleveren, gebruik het dan gewoon voor de look in de laatste fase van je prep... of gewoon niet.
 
Ik merk dat ik alles een beetje aan het overdenken ben nu, dus heb besloten me toch aan m'n originele kuur te houden. Ik zit nu alweer onder de 17% lichaamsvet (Ik heb een aardig metabolisme:p) Ik ga deze 2 weken goed doorzetten met cardio, keihard trainen en dan ga ik 3 februari beginnen. Ik reken er op dat ik dan onder de 15% zit.

Ik ga week 6-17 12 weken bulk cycle
week 18-30 13 weken off (nja, 7 weken off als je de pct niet meerekent)
week 31-40 10 weken cut cycle
 
  • Wow
Waarderingen: BB_
Ik merk dat ik alles een beetje aan het overdenken ben nu, dus heb besloten me toch aan m'n originele kuur te houden. Ik zit nu alweer onder de 17% lichaamsvet (Ik heb een aardig metabolisme:p) Ik ga deze 2 weken goed doorzetten met cardio, keihard trainen en dan ga ik 3 februari beginnen. Ik reken er op dat ik dan onder de 15% zit.

Ik ga week 6-17 12 weken bulk cycle
week 18-30 13 weken off (nja, 7 weken off als je de pct niet meerekent)
week 31-40 10 weken cut cycle
Zonde man, ik denk dat ik niet als enige je hoef te vertellen dat dit niet echt een slimme aanpak is. Daar hoef je niet lang over na te denken.
 
Als je 100 kg on stage wilt wegen, vind ik oktober dit jaar wel heel erg (te) optimistisch. Als je nu 100 kg weegt op 18%, heb je MINSTENS 3 maanden nodig om in wedstrijdshape te komen, ik denk eigenlijk nog wel wat meer. Ga uit van 4 maanden. Hoeveel massa denk je voor die tijd nog te pakken? Sowieso lijkt het mij nu niet verstandig massa te pakken als je op 18% staat. Eerst zou ik m'n VP omlaag brengen, zoals hierboven al gezegd. Daarna kun je weer bouwen en als ik jou was zou ik mij op 2021, niet eerder, focussen voor een wedstrijd. Just my 2 cents.
 
Oke, maar dat lukt zonder de winny niet? Zo kan je wel even doorgaan natuurlijk, waarom de gear dan niet verdubbelen...nog meer kracht en explosiviteit! Winny gaat je echt geen kg's massa opleveren, gebruik het dan gewoon voor de look in de laatste fase van je prep... of gewoon niet.

met test heb ik persoonlijk weinig kracht maar met winstrol erbij flinke krachttoename, nandrolon geen ervaring mee.
 
ik heb positieve ervaringen met winstrol.
 
D'r gaat zeker 20 kg af als jij goed droog ben.... Je staart je blind op je kuur maar die is voornamelijk om je spiermassa die je nu hebt niet teveel te laten afbreken door je dieet.... Als je nu 17 procent staat en je zou naar 3 a 4 moeten dat is al 1kilo spek, dan nog vocht eruit... Je ziet 't allemaal heel positief, das goed, maar heb 't idee dat je geen idee hebt WTF je aan 't doen bent...
 
Haha oke de message is ontvangen.:o Ik ben te gierig inderdaad.

Ik zat dan te denken de SAP Cup te gaan doen dan (13 december). Dat geeft me net die 2 maanden meer speling.

Week 9 tot 20: Bulk Cycle (12 weken)
Week 21 tot 26: PCT (6 weken)
Week 27 tot 38: Off (12 weken)
Week 39 tot 50: Cut Cycle (12 weken)

Dit geeft me nu nog 4 weken om goed mijn vetpercentage omlaag te krijgen, en dit geeft me een goede 3 maanden off time tussen mijn 2 cycles. Wat vinden jullie hiervan?
 
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik in jouw geval ervoor zou kiezen eerst vet te droppen, dan een goed jaar te bouwen en vervolgens te kijken hoe je er dan voor staat. Eind 2021 kun je dan wellicht het podium op. Natuurlijk kun je december dit jaar ook wel het podium op, maar ik denk dat de kans groot is dat je dan toch wat massa te kort komt en ik neem aan dat je mee wilt doen om te winnen. Als je vetpercentage klopt gaat er echt minstens 15 kg af om in shape te komen.
 
Vriend van me pakt regelematig korte winstrol kuur in tabs 50-70mg, nolva als pct (2 weken maar)
Resultaat na elke cycle +-1 kg droge massa en drogere look, maar dat is maar 2-3% VP max eraf.
Zonder cut/bulk, gewoon eens in de zoveel tijd erbij pakken.

2-3 maand na de kuur is het vocht er gewoon terug bij, en de droge look alweer weg.


conclusie: Leuk voor de laatste weken in prep en voor massabehoud tijdens cut. voor bulk zou ik het niet pakken, misschien voor de krachtgains maar die zijn niet de moeite.
Neemt niet weg dat fysiek wel mooier oogt tijdens de cycle.
 
breng je vet omlaag naar 12% de komende twee maanden naturel, begin je kuur in april t/m juli daarna drie maanden wedstrijdvoorbereiding en dan okt wedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
Okay, ik ben vanaf maandag (gister) officieel begonnen met de cycle. Mijn stats maandagochtend:

Lichaamsgewicht: 94,5 kg
BF: 14%

Doel is om 6-8 kilo spiermassa te gaan winnen d.m.v een lean bulk. Ik houd dagelijks mijn gewicht en buikomtrek bij, en wekelijks mijn vetpercentage. Op basis daarvan maak ik aanpassingen in mijn dieet.
Injecteren was een bitch :o zat te shaken, niet eens door de spanning maar omdat ik in een onhandige positie stond en de spuit onhandig vast had. Nu een dag later nog af en toe last van een brandende kont, maar niks om naar huis over te schrijven.

Voel uiteraard nog niks, zal jullie op de hoogte houden als ik wat begin te merken :lifter:
 
Back
Naar boven