Fitness Seller

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

Week 2, afgelopen maandag tweede prik gezet. Ik merk nog niet heel veel tbh. Beetje verhoogd libido af en toe maar kan ook placebo zijn. Slaap als een roos en geen vettige huid of iets. Ik lijk wel iets sterker te worden, maar ook geen verandering in pomp ofzo. Lichaamsgewicht is iets omhoog gegaan (vanochtend 96,5 kg), maar dat is logisch aangezien ik mijn calorieën (en carbs) heb verhoogd en geen cardio meer doe momenteel..

Lang verhaal kort, we wachten nog even af tot de kuur echt aanslaat :p
 
Vandaag de 3e inject gezet. Moet zeggen dat mijn rechter glute niet echt lekker voelt...het begon na de eerste inject al, toen schoot er na een paar dagen tijdens het lopen ineens een zenuwpijn in m'n rechter glute. Verdween wel geleidelijk maar nu na deze inject voel ik weer die zenuwpijn. Het is niet die beurze pijn die je normaal zou hebben. Hoop niet dat ik een zenuw heb beschadigd of iets..???

Verder begin ik wel te merken dat ik een veel betere pomp krijg tijdens het trainen. Kreeg zelfs al opmerkingen van gasten in de gym dat ik er goed opgepompt uitzag. Libido is ook zeker hoger dan normaal.

Woog vanochtend 97,3 kilo dus het gewicht gaat omhoog (ja, zal weel merendeels vocht zijn van extra carbs, maar alsnog fijn om te zien natuurlijk). M'n middel blijft in omtrek gelijk. Vanaf deze week gaan mijn calorieën iets omhoog (met 120 kcals).
 
Vandaag de 3e inject gezet. Moet zeggen dat mijn rechter glute niet echt lekker voelt...het begon na de eerste inject al, toen schoot er na een paar dagen tijdens het lopen ineens een zenuwpijn in m'n rechter glute. Verdween wel geleidelijk maar nu na deze inject voel ik weer die zenuwpijn. Het is niet die beurze pijn die je normaal zou hebben. Hoop niet dat ik een zenuw heb beschadigd of iets..???

Verder begin ik wel te merken dat ik een veel betere pomp krijg tijdens het trainen. Kreeg zelfs al opmerkingen van gasten in de gym dat ik er goed opgepompt uitzag. Libido is ook zeker hoger dan normaal.

Woog vanochtend 97,3 kilo dus het gewicht gaat omhoog (ja, zal weel merendeels vocht zijn van extra carbs, maar alsnog fijn om te zien natuurlijk). M'n middel blijft in omtrek gelijk. Vanaf deze week gaan mijn calorieën iets omhoog (met 120 kcals).
Leef je nog?
 
Beste BB’ers, ik leef nog en ik zal eens kijken of ik deze thread nog opnieuw leven in kan blazen. :p

Ik ben er door de corona lockdown een tijdje uit geweest. De gyms gingen dicht in de 4e of 5e week van mijn cycle. Ben toen gestopt met de cycle en deed kwa training naast een home workout een of twee keer per week verder ook niet veel. Nu sinds februari dit jaar kan ik weer volop gebruik maken van de gym (ik werk in een gym).

Van februari tot mei natural getraind om weer op niveau te komen en nu vanaf 3 mei begonnen met een bulk cycle. Zit nu dus in de 5e week. De cycle ziet er hetzelfde uit als de eerste:

Test-E: 500mg/week (Week 1-12)
Deca: 250mg/week (Week 1-12)
Winstrol: 50mg/dag (Week 1-4)
Nolvadex: 20mg/dag (Week 15-18)


Stats aan het begin van de kuur

Lichaamsgewicht: 94,2 kilogram
Buikomtrek 80cm navel, 80,6cm onderbuik
BF 10-12% (schatting)

Stats aan het begin van deze 5e week

Lichaamsgewicht: 99,7 kilogram
Buikomtrek: 81,5cm navel, 82,5cm onderbuik
BF 14% (schatting)

Het doel is nog steeds om mee te doen met een Classic Physique Bodybuilding wedstrijd. Wanneer dat wordt zie ik aan het eind van de cycle, als ik goed massa heb gepakt dan zou ik stiekem wel nog met de SAP cup begin december willen meedoen (dan trek ik de kuur gewoon door). Maar ik hou er rekening mee dat december mogelijk iets te enthousiast is. In ieder geval ben ik lekker bezig met trainen en eten, massa pakken is nu prioriteit :flex:tegen het eind van de cycle ga ik een coach nemen en een concreet plan van aanpak maken. Heeft iemand nog aanraders voor goede wedstrijd coaches, het liefst omgeving Amsterdam!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Als je echt concrete wedstrijdambities hebt had je beter een coach kunnen nemen voordat je met je huidige cycle begon.
Ik snap wel waarom je dit zegt, ik snap de synergie van de cycle niet helemaal 101 betere keuzes, maargoed.
 
Als je echt concrete wedstrijdambities hebt had je beter een coach kunnen nemen voordat je met je huidige cycle begon.

Thanks voor de input, wat is de reden hiervoor uit nieuwsgierigheid?

Eens
Ik ken geen goede coaches in omgeving Amsterdam. Zelf zou ik liever een stukje rijden voor een fatsoenlijke coach ipv iemand in de buurt die niet zo goed is.

Kan je mij de namen toesturen via een dm? Dan kan ik alvast een beetje informeren :D
 
Thanks voor de input, wat is de reden hiervoor uit nieuwsgierigheid?



Kan je mij de namen toesturen via een dm? Dan kan ik alvast een beetje informeren :D
Je wilt bulken dan zou ik een test en deca prima kunnen begrijpen, maar een winstrol tijdens een bulk? Tijdens een bulk wil je juist meer gewichten/volume verplaatsten, winstrol gaat je gewrichten alleen maar uitdrogen en dus enkel hinderen op je progressie. Winstrol bewaren voor tijdens de laatste weken van je wedstrijdprep.
 
Mijn ervaringen tot nu toe met de kuur;

Ik merk sinds een week of twee dat ik duidelijk vooruit schiet in kracht. Meer macht over het gewicht en breek aardig wat PR’s.

Voel me verder goed, op wat stemmingswisselingen hier en daar na (soms beetje last van anxiety, maar had ik voor de kuur ook al wel last van). Energie zit goed, vooral tijdens het trainen. Libido is wel oke, niet super hoog maar dit zie ik als positief omdat ik me wil focussen op trainen en niet op meiden :p wil zo min mogelijk afleiding. Heb contact opgenomen met een aantal coaches, ik heb me er al op ingesteld dat december te vroeg dag is. Hopelijk in maart de Juliette Bergmann Cup, maar ik kijk eerst even wat een wedstrijd coach hierover te zeggen heeft.

Je wilt bulken dan zou ik een test en deca prima kunnen begrijpen, maar een winstrol tijdens een bulk? Tijdens een bulk wil je juist meer gewichten/volume verplaatsten, winstrol gaat je gewrichten alleen maar uitdrogen en dus enkel hinderen op je progressie. Winstrol bewaren voor tijdens de laatste weken van je wedstrijdprep.

Ik had gelezen dat Deca dit weer tegenwerkt. Ik merkte ook zelf in de tweede week ik inderdaad veel last had van mijn gewrichten, vooral met push bewegingen en side raises, maar de derde week al geen last meer van, waarschijnlijk omdat de Deca zijn werk ging doen.
 
Je wilt bulken dan zou ik een test en deca prima kunnen begrijpen, maar een winstrol tijdens een bulk? Tijdens een bulk wil je juist meer gewichten/volume verplaatsten, winstrol gaat je gewrichten alleen maar uitdrogen en dus enkel hinderen op je progressie. Winstrol bewaren voor tijdens de laatste weken van je wedstrijdprep.
dit geldt niet voor iedereen ik zou winstrol er zeker bij hebben gepakt voor explosieve kracht.

het wordt tijd dat mensen niet deze informatie van elkaar klakkeloos overnemen.
 
Winstrol is ook goed voor het verneuken van je haar. Zou beter wat dbol nemen als je toch aan het groeien bent.
 
dit geldt niet voor iedereen ik zou winstrol er zeker bij hebben gepakt voor explosieve kracht.

het wordt tijd dat mensen niet deze informatie van elkaar klakkeloos overnemen.
Prima kerel ga jij lekker aan de winstrol tijdens een bulk :thumbs:.

Er zijn meerdere wegen naar Rome, maar als iemand hier een topic opent en om een mening vraagt, wil ik hem die graag geven om basis van kennis die ik door de jaren heen heb opgedaan. Er zijn imo zoveel betere opties, helemaal gezien de doelstellingen van Miqidavinci.
 
Screenshot_20210606-093006_Gallery.jpg

Paar weken voor de cycle, kilo'tje of 93

20210606_093247.jpg

Week 5, 100 kilo

Screenshot_20210605-144234_Video Player.jpg

Legs, bovenbenen nog niet al te groot maar ze groeien wel redelijk. Kuiten is een ander verhaal :o

Focus van mijn training ligt vooral op frame; lats moeten wijder, meer rug dikte en chest moet groter. Ik ben lang, 1.91m dus ik moet echt werken aan het opvullen van m’n frame. En benen is natuurlijk ook altijd een dingetje bij lange bodybuilders. Kortom nog veel werk aan de winkel, maar ik denk vooral in de Classic Physique divisie dat lengte in je voordeel kan werken als je eenmaal de massa en fullness hebt. Dus daar hou ik me aan vast. :pressing:
 
Prima kerel ga jij lekker aan de winstrol tijdens een bulk :thumbs:.

Er zijn meerdere wegen naar Rome, maar als iemand hier een topic opent en om een mening vraagt, wil ik hem die graag geven om basis van kennis die ik door de jaren heen heb opgedaan. Er zijn imo zoveel betere opties, helemaal gezien de doelstellingen van Miqidavinci.
oke
 
Begin van week 6 alweer, even een voedings update:

Kcal’s en macros zien er nu als volgt uit

Carbs 409g
Fats 137g
Proteins 312g
Kcals 4180

Groei stagneert een beetje volgens de weegschaal dus ga vanaf morgen wat carbs vooral erbij toevoegen

Carbs 442g
Fats 141g
Proteins 320g
Kcals 4393

Lichaamsvet percentage laten meten en zit op 13,5 % vandaar dat ik bescheiden te werk ga met het toevoegen van eten, wil eind van de kuur niet hoger zitten als 15% (MAX!)

Ben al in contact met wat coaches, denk eind van de week de trekker overhalen welke het gaat worden :D
 
Leuk, wil niet teveel het topic van TS vervuilen, maar ga je een log bijhouden? En heb je een coach?
Nee ga denk ik geen log bij houden, en coach heb ik ook niet echt. Maar heb een paar mensen die me helpen
 
Leuk, wil niet teveel het topic van TS vervuilen, maar ga je een log bijhouden? En heb je een coach?

Die gast is 18 jaar oud ofzo. Dacht dat over AAS praten op die leeftijd verboden was op dit forum. Anders heeft hij ook maar weinig te melden in zijn log.
 
Die gast is 18 jaar oud ofzo. Dacht dat over AAS praten op die leeftijd verboden was op dit forum. Anders heeft hij ook maar weinig te melden in zijn log.
Ben nu inmiddels 19, maar mag nog steeds niet nee. Maar zou ook niet loggen als het zou mogen
 
Back
Naar boven