De wedstrijd zit erop. Ik heb uit de groep van 15 man helaas de eerste call out niet gehaald. Ik werd opgeroepen in de tweede call-out. De reden is (naar mijn mening) massa, vooral op de benen maar over m’n gehele lange frame heb ik gewoon meer vlees nodig. Structureel hoef ik me geen zorgen te maken, zolang ik m’n waist klein houd gaat structuur een sterk punt voor me zijn in Classic Physique. Het doel voor deze offseason is dus; massa, massa, MASSA!
De laatste dagen van prep mocht ik tot zaterdagavond 19:00 water drinken (moest die dag 9 liter drinken) en daarna tot na de wedstrijd niet meer. Ochtend van de wedstrijd wat rijst (175g) met kip (75g) en daarna backstage nog wat rijstwafels met jam en pindakaas om vol te blijven. Vlak voor het opgaan nog twee snickers en een halve bus Pringles tijdens het oppompen. Daarna het podium op en shinen, dat was een geweldige ervaring! Ik was wel teleurgesteld dat ik de eerste call-out niet had gehaald, maar het niveau lag ook best hoog. Zoals jullie wss weten heeft Wengstertje van dit forum de klasse gepakt, hij zag er dan ook echt scherp uit.
Hier de foto’s van de dag voor de wedstrijd (geen zin meer om steeds anoniem te maken, boeit toch niemand een fl**ker

):
En op podium:
Al met al was ik tevreden over m'n shape. Had ik iets leaner kunnen zijn? Zeker, maar dan zou ik nog meer massa inleveren. Voor mijn eerste showing was dit een prima shape, en ik heb veel opgestoken van de hele ervaring. Volgende keer kom ik sterker terug!