MuscleMeat

Lang en breed #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, maar ik vraag me af of het echt zoveel uitmaakt of dat ik net zo goed nog hiermee door kan gaan.

De doseringen zijn trouwens EOD ;)
dus qua milligrammen zit ik totaal ook bijna hetzelfde

Denk dat je best uitprobeert Jay,kan niemand voorspellen ;)

als je wil vervangen met deca waarom dan niet npp als je toch om de dag zet?

Maar ik zou als ik jou was gewoon een paar weekjes nog doorgaan waar je nu mee bezig bent

jay als je nu al vocht pakt met je test en mast...
zou ik zeker geen deca nemen.. zeker al niet 200mg eod :eek:
mss parabolan 1ml eod of 2ml e3d als optie?

Ik zou tren zetten, daar ga je van knallen.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik deca neem zou het 700 per week zijn en dan neem ik 750mg test minder dan nu. Zou elkaar dus vervangen snap je.
Tren ga ik voorlopig niet aan beginnen brrr

Weeg nog maar 120 kilo :P Mijn hoofd is ook een stuk minder dik sinds ik geswitched ben van Rips naar Kigs.
Bloat wil trouwens niks zeggen. Van humangrade groeihormoon bloat ik bijvoorbeeld amper.
Had wel enorme pijn in mijn knokkels vannacht, dus ja sides come and come, maar zeggen niet alles.

edit: Het kan ook vooral de insuline zijn. Zodra ik daarmee begin heb ik echt een opgezette buik en die is weg nu

Weeg nog maar 120 kilo :P Mijn hoofd is ook een stuk minder dik sinds ik geswitched ben van Rips naar Kigs.
Bloat wil trouwens niks zeggen. Van humangrade groeihormoon bloat ik bijvoorbeeld amper.
Had wel enorme pijn in mijn knokkels vannacht, dus ja sides come and come, maar zeggen niet alles.

edit: Het kan ook vooral de insuline zijn. Zodra ik daarmee begin heb ik echt een opgezette buik en die is weg nu

Het is eigenlijk zonde dat er geen studie van jou gedaan wordt en opvolging door een endo ! Als je ergens verklaart dat je voor alle bijwerkingen/effecten zelf verantwoordelijk bent en dit uit vrije wil is..

Jij test toch bijna alle producten:D

Ja idd. Ik vind het ook leuk om mensen echte informatie te geven, naast het feit dat ik graag dingen probeer.

Je doet me denken aan een ander DBB-lid van een hele poos terug, die ook een hele tijd van alle soorten middelen probeerde icm HGH, slin, etc...
Ook jouw lengte en woog op bepaald moment 128kg (als ik me goed herinner)...

Jammer genoeg werd die toen gebanned (reden weet ik niet meer) en hoorden we der nix meer van...

Sissevano nam wel behoorlijk wat meer dan ik en heeft nooit echt 128 kilo gewogen ;)
Prima gozer trouwens en jammer dat hij gebanned is

bro, je had het laatst hier over:
Mijn igf1 waarde op 4iu greentops was: 320
Mijn igf1 waarde op 4iu riptropin + peps voor het slapen: 818!

maar wat nam je dan precies voor t slapen?

bro, je had het laatst hier over:
Mijn igf1 waarde op 4iu greentops was: 320
Mijn igf1 waarde op 4iu riptropin + peps voor het slapen: 818!

maar wat nam je dan precies voor t slapen?

100mcg cjc1295 w/o DAC (mod grf 129) + 1000mcg ipamorelin voor het slapen gaan
"staat in zn eerste post"

En Jay hoe gaat ie man,alles in orde nog!? gr

Ja gaat wel lekker. Heb de switch weer gemaakt naar PL en ik blijf daar ook bij.
Zit nu op 120 kilo met wat minder vocht sinds mijn switch van Rips naar Kigs.

Blijven knallen kerel!

Zet je elke dag die 1000mcg ipa of e3d

Ik zette dat elke avond. Nu alleen 6iu hgh per dag

Op 4

Ja gaat wel lekker. Heb de switch weer gemaakt naar PL en ik blijf daar ook bij.
Zit nu op 120 kilo met wat minder vocht sinds mijn switch van Rips naar Kigs.

Zit nu sinds twee dagen van een andere batch (gestempelde doosjes) Kigtropin te nemen en weeg weer 122,7 en mijn handen zijn DIK!
Deze zijn van een andere Chinees, heb er meer vertrouwen in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven