Jaytjuh
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 120kg
Ik had de bijwerkingen al gezien en die twee dingen heb ik idd erg last van.
De overige bijwerkingen totaal niet. Heb zelfs verminderde eetlust maar dit kan komen door de onrust die ik ervaar.
T4 gaat er idd even uit, kijken of het verbetert.
---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 17:06 ----------
Nee ik moet nog steeds zo;n metertje kopen. Ik heb zelf ook met T3 dat ik me echt klote voel boven de 75mcg.
Ben van plan om T4 er even helemaal uit te laten en als ik me beter voel eventueel op 50mcg beginnen (als ik dan nog durf lol)
edit: Schouder voelt vandaag wel okey. Heb wat dumbbell presses gedaan en voelde de plek wel maar was niet heel storend.
De overige bijwerkingen totaal niet. Heb zelfs verminderde eetlust maar dit kan komen door de onrust die ik ervaar.
T4 gaat er idd even uit, kijken of het verbetert.
---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 17:06 ----------
ik heb slechts t3 ervaring en onrustig enigzins paniekerig komt me met t3 bekend voor, dat heb ik de eerste week en boven de 75mcg t3. hgh met verbeterde omzetting t4-t3 zou je best hoge t3 waarden kunnen geven. probeer eens te halveren dus 50mcg of 75....t4. je zal dat niet gelijk merken (halfwaarde van een week oid)
hoe is schouder nu....zonde van de "blessure"
en bloeddruk meet je die wel eens, dat is mijn grootste zorg met schildklierhormonen.
Nee ik moet nog steeds zo;n metertje kopen. Ik heb zelf ook met T3 dat ik me echt klote voel boven de 75mcg.
Ben van plan om T4 er even helemaal uit te laten en als ik me beter voel eventueel op 50mcg beginnen (als ik dan nog durf lol)
edit: Schouder voelt vandaag wel okey. Heb wat dumbbell presses gedaan en voelde de plek wel maar was niet heel storend.
Laatst bewerkt: