Fitness Seller

Lang en breed #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik had de bijwerkingen al gezien en die twee dingen heb ik idd erg last van.
De overige bijwerkingen totaal niet. Heb zelfs verminderde eetlust maar dit kan komen door de onrust die ik ervaar.

T4 gaat er idd even uit, kijken of het verbetert.

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jan 2012 om 17:06 ----------

ik heb slechts t3 ervaring en onrustig enigzins paniekerig komt me met t3 bekend voor, dat heb ik de eerste week en boven de 75mcg t3. hgh met verbeterde omzetting t4-t3 zou je best hoge t3 waarden kunnen geven. probeer eens te halveren dus 50mcg of 75....t4. je zal dat niet gelijk merken (halfwaarde van een week oid)

hoe is schouder nu....zonde van de "blessure"

en bloeddruk meet je die wel eens, dat is mijn grootste zorg met schildklierhormonen.

Nee ik moet nog steeds zo;n metertje kopen. Ik heb zelf ook met T3 dat ik me echt klote voel boven de 75mcg.
Ben van plan om T4 er even helemaal uit te laten en als ik me beter voel eventueel op 50mcg beginnen (als ik dan nog durf lol)

edit: Schouder voelt vandaag wel okey. Heb wat dumbbell presses gedaan en voelde de plek wel maar was niet heel storend.

Laatst bewerkt:
collega van me werd ook zeer onrustig en para op de t4 , best bouw je je dosis op. 100mcg is ook ineens al de vervangingsdosis he

Best niet met je schildklier gaan spelen Jay,tenzij je zo lethargisch bent

dat je alles dubbel begint te zien en dan nog:(

collega van me werd ook zeer onrustig en para op de t4 , best bouw je je dosis op. 100mcg is ook ineens al de vervangingsdosis he

Inderdaad. Ik las zelf overal dat men 100 a 200 neemt bij GH dus nam aan dat dat normaal was.

Best niet met je schildklier gaan spelen Jay,tenzij je zo lethargisch bent

dat je alles dubbel begint te zien en dan nog:(

Ik was ook wel echt absurd lethargisch hoor. Echt een luie fl**ker :roflol:
Maar ik ben achteraf gezien liever lui dan onrustig.

Ik voel me trouwens savonds steeds weer een stuk beter, dus waarschijnlijk is de concentratie in mijn bloed dan wat lager.
Morgen even kijken, ik hou jullie up to date!

Inderdaad. Ik las zelf overal dat men 100 a 200 neemt bij GH dus nam aan dat dat normaal was.

jou dosis van 100 was ook normaal. ik heb er afgelopen weken ook research naar gedaan. het enige is dat jij meteen 100 nam en ik in andere logs las dat men langzaam ophoogt. ik zou als ik jou was niet stoppen maar halveren voor een week en als dat niet gaat helpen alsnog stoppen.

en zoals ik al schreef halfwaarde is een week en dus compleet anders als t3, 1 dag niet nemen heeft niet veel effect op bloedconcentratie als je al 11 dagen 100mcg elke dag nam.

En op de us fora wordt door A roberts aangeraden t4 bij slapen gaan te nemen. Vebeterde werking en opname denk ik.

Vanmorgen die T4 niet genomen en voel me al iets beter dan gisterochtend.

Vandaag nog lekker een extra rustdagje en morgen weer trainen :)

Ik las toevallig gister dit onderzoek dat beweerd dat dat niet zo is:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19584184

Nonfasting regimens of levothyroxine administration are associated with higher and more variable serum TSH concentrations. If a specific serum TSH goal is desired, thereby avoiding iatrogenic subclinical thyroid disease, then fasting ingestion of levothyroxine ensures that TSH concentrations remain within the narrowest target range.

iatrogenic= door medisch handelen veroorzaakt, in dit geval ziekte aan de schildklier veroorzaakt door t4 gebruik. de kans daarop beperk je door inname op een lege maag, dat geeft de meest stabiele concentratie. weinig fluctuatie van t4 geeft minder kans op ontregeling van de klier. mensen die toch al een stukke schildklier hebben kunnen dus best op een willekeurig tijdstip en niet perse nuchter want dat geeft hogere waarden bij minder medicijn. maar wij gezonde mensen die t4 "misbruiken" doen er goed aan om het nuchter in te nemen zoals ik jou onderzoek lees. en doen er goed aan om een bepaalde dosis lang te nemen en niet teveel te spelen met wel/niet nemen en de dosis. teminste dat is wat ik opmaak uit het onderzoek.

Het probleem hiermee is dat een bodybuilder nooit in 'n fasting state zit.

Vanmorgen die T4 niet genomen en voel me al iets beter dan gisterochtend.

Vandaag nog lekker een extra rustdagje en morgen weer trainen :)

Je kunt ook proberen om eod een t4 te nemen en anders zou ik

t3/t4 eens laten meten in je bloed Jay

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 15:35 ----------

Het probleem hiermee is dat een bodybuilder nooit in 'n fasting state zit.

+1 met de nadruk op nooit(of mss 's morgends bij het opstaan)

Laatst bewerkt:
iatrogenic= door medisch handelen veroorzaakt, in dit geval ziekte aan de schildklier veroorzaakt door t4 gebruik. de kans daarop beperk je door inname op een lege maag, dat geeft de meest stabiele concentratie. weinig fluctuatie van t4 geeft minder kans op ontregeling van de klier. mensen die toch al een stukke schildklier hebben kunnen dus best op een willekeurig tijdstip en niet perse nuchter want dat geeft hogere waarden bij minder medicijn. maar wij gezonde mensen die t4 "misbruiken" doen er goed aan om het nuchter in te nemen zoals ik jou onderzoek lees. en doen er goed aan om een bepaalde dosis lang te nemen en niet teveel te spelen met wel/niet nemen en de dosis. teminste dat is wat ik opmaak uit het onderzoek.

ah je hebt gelijk man, ik heb het verkeerd gelezen

Je kunt ook proberen om eod een t4 te nemen en anders zou ik

t3/t4 eens laten meten in je bloed Jay

yep, zie bloeduitslag op een van de vorige pagina's

Ik heb het wel gezien met schildklierhormonen. Ik voel me liever doodmoe dan hoe ik me de afgelopen dagen heb gevoeld.
Voel me vandaag echt duizend maal beter nu ik het niet genomen heb.

ah je hebt gelijk man, ik heb het verkeerd gelezen

yep, zie bloeduitslag op een van de vorige pagina's

Ik heb het wel gezien met schildklierhormonen. Ik voel me liever doodmoe dan hoe ik me de afgelopen dagen heb gevoeld.
Voel me vandaag echt duizend maal beter nu ik het niet genomen heb.

Dat is beter man,terug knallen met die handel succ6 nog beest :D

thanks bro, morgen weer knallen

Heb vanmorgen weer eens gewogen. Zit nu op 121,5 dus ben wat lichter maar hou ook minder vocht vast.
Ik gok dat het komt omdat ik geen insuline meer neem. Ook minder opgezette buik.
Bloedglucose was vanmorgen 4,6 dus het is weer een stuk beter.

****in' hell bro, 121,5 kg !!!!!!!

Lekker bezig, keep going man !!!!

Ik zit nu 6,5 week op deze kuur:
500mg test + 200mg mast EOD

Heeft het veel zin om na de 8ste week te switchen naar?
250mg test + 200mg mast + 200mg deca EOD

?

Ik zit nu 6,5 week op deze kuur:
500mg test + 200mg mast EOD

Heeft het veel zin om na de 8ste week te switchen naar?
250mg test + 200mg mast + 200mg deca EOD

?

Je komt van 1750mg testE,ik denk niet dat het gaat renderen op 250mg test

maar switchen van middelen moet normaal gezien toch helpen aangezien je

nog geen dk gebruikt hebt toch!?

Je komt van 1750mg testE,ik denk niet dat het gaat renderen op 250mg test

maar switchen van middelen moet normaal gezien toch helpen aangezien je

nog geen dk gebruikt hebt toch!?

Nee, maar ik vraag me af of het echt zoveel uitmaakt of dat ik net zo goed nog hiermee door kan gaan.

De doseringen zijn trouwens EOD ;)
dus qua milligrammen zit ik totaal ook bijna hetzelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven