- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gaat erg goed bro, ik ben wel benieuwd hoe je er over een jaar uitziet
Op naar de 50 cm arm omtrek.

En ja hoor, weer een schouder blessure.
---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 16:43 ----------
Voel me geestelijk ook helemaal niet meer lekker op die hoge doseringen, dus wss ga ik even weer een tijdje bridgen.
dat is klote man! hopen dat het meevalt, waarmee gebeurde het?

heb ik al,haha nou jij weer langeBen ook zeer benieuwd man. Armomtrek van 50cm zal wel echt de max zijn hoor![]()
Ik had gemaxt met bankdrukken en had er daarna last van. Wel raar dat ik tijdens bankdrukken nergens last van had....
Maar goed, ik kijk nog wel even of ik over een paar dagen weer gewoon kan trainen. **** powerliften in ieder geval, want elke keer als ik daaraan begin heb ik blessures. Ik wil gewoon lekker trainen potverdomme!
En wat gaan we zondag doen? powerliften dus
Heb echt haat/liefde verhouding met die schijtsport
gaat erg goed bro, ik ben wel benieuwd hoe je er over een jaar uitziet
Op naar de 50 cm arm omtrek.

Ja ik doe et ook niet meer, maxen, verneuk er elke keer iets mee. Ik train niet eens meer zwaar zelfs.
Wat bedoel je je voelt je niet zo lekker mentaal op die dosering bro?
Hij is nu al groot en breed, hij past niet in m'n auto![]()

Verlaag de test en stack er misschien wat bij je gaat idd erg lekker.
Ok man dat is k*t. Weet je wel zeker dat je wilt gaan bridgen nu? Je gaat nu zo lekker. Misch iets verlagen? Kan bvb naar een gram test met misch iets erbij.
Ik had gemaxt met bankdrukken en had er daarna last van. Wel raar dat ik tijdens bankdrukken nergens last van had....
Maar goed, ik kijk nog wel even of ik over een paar dagen weer gewoon kan trainen. **** powerliften in ieder geval, want elke keer als ik daaraan begin heb ik blessures. Ik wil gewoon lekker trainen potverdomme!
En wat gaan we zondag doen? powerliften dus
Heb echt haat/liefde verhouding met die schijtsport
Ja max banken doe ik al jaren niet meer, plat banken sowieso niet meer, het levert me weinig op voor borst.
Ga gewoon lekker reps maken, misschien ben je er gewoon niet voor gemaakt om max gewicht te trainen, ik ben dat in ieder geval niet dat is me na een paar blessures wel duidelijk, hahaha
Ik zou je kuren ook gewoon wat lager houden qua hoeveelheden dan heb je ook niet zoveel last van stemmingen, een hoop massa heb je de afgelopen weken toch al wel gepakt, dan maar iets langzamer groeien.
Oke mensen denk even met me mee.
Ik heb sinds een paar dagen dat ik last van onrust en enigszins paniekerig gevoel heb.
Ik zit nu al 6 weken op deze dosering van test + mast, maar gebruik pas 11 dagen T4 erbij aangezien ik last van vermoeidheid had.
Zou het niet heel logisch zijn als T4 de boosdoener is?