MuscleMeat

Lang en breed #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat erg goed bro, ik ben wel benieuwd hoe je er over een jaar uitziet :D
Op naar de 50 cm arm omtrek.

jou kennende kom je er wel ;) succes bro

• Topic Starter Topic Starter
thanks ;)

En ja hoor, weer een schouder blessure.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 16:43 ----------

Voel me geestelijk ook helemaal niet meer lekker op die hoge doseringen, dus wss ga ik even weer een tijdje bridgen.

En ja hoor, weer een schouder blessure.

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 16:43 ----------

Voel me geestelijk ook helemaal niet meer lekker op die hoge doseringen, dus wss ga ik even weer een tijdje bridgen.

dat is klote man! hopen dat het meevalt, waarmee gebeurde het?

dat is klote man! hopen dat het meevalt, waarmee gebeurde het?

Ik had gemaxt met bankdrukken en had er daarna last van. Wel raar dat ik tijdens bankdrukken nergens last van had....

Maar goed, ik kijk nog wel even of ik over een paar dagen weer gewoon kan trainen. **** powerliften in ieder geval, want elke keer als ik daaraan begin heb ik blessures. Ik wil gewoon lekker trainen potverdomme!

En wat gaan we zondag doen? powerliften dus :rolleyes:
Heb echt haat/liefde verhouding met die schijtsport

Laatst bewerkt:
Ik had gemaxt met bankdrukken en had er daarna last van. Wel raar dat ik tijdens bankdrukken nergens last van had....

Maar goed, ik kijk nog wel even of ik over een paar dagen weer gewoon kan trainen. **** powerliften in ieder geval, want elke keer als ik daaraan begin heb ik blessures. Ik wil gewoon lekker trainen potverdomme!

Ja ik doe et ook niet meer, maxen, verneuk er elke keer iets mee. Ik train niet eens meer zwaar zelfs.

Wat bedoel je je voelt je niet zo lekker mentaal op die dosering bro?

heb ik al,haha nou jij weer lange

Volgens meet jij dan heel anders dan ik hoor. Je moet niet je hand tussen het lint houden he :D

Ja ik doe et ook niet meer, maxen, verneuk er elke keer iets mee. Ik train niet eens meer zwaar zelfs.

Wat bedoel je je voelt je niet zo lekker mentaal op die dosering bro?

Last van piekeren om niks en stemmingswisselingen. Vandaag wel echt heel verrot gevoeld de hele tijd, vooral nadat ik mijn schouder verdoet had.

Hij is nu al groot en breed, hij past niet in m'n auto:D

heheh :)

Ok man dat is k*t. Weet je wel zeker dat je wilt gaan bridgen nu? Je gaat nu zo lekker. Misch iets verlagen? Kan bvb naar een gram test met misch iets erbij.

Verlaag de test en stack er misschien wat bij je gaat idd erg lekker.

Gewoon lekker tussen de 8-12 reps Jay.

Ga je vanzelf eruit zien als je naamgenoot
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verlaag de test en stack er misschien wat bij je gaat idd erg lekker.

Ok man dat is k*t. Weet je wel zeker dat je wilt gaan bridgen nu? Je gaat nu zo lekker. Misch iets verlagen? Kan bvb naar een gram test met misch iets erbij.

Ga nog wel verder kuren, want het is idd zonde als ik nu stop.
Ik merk dat ik vooral de laatste paar dagen echt enorme last van stemmingswisselingen heb, vandaar mijn impulsieve beslissing om te kappen toen ik gister last had.

Ik ben van plan om iig door te gaan met mijn powerliftschema, want dat is wat ik graag wil doen. Dus ipv easy way out kiezen ga ik weer elke dag shoulder dislocations met een light band doen, mijn RC trainen etc.

Wat betreft de kuur weet ik niet of het veel zal helpen als ik de testo verlaag, want misschien is het de masteron. Who knows?
Ik zit nu op 1750mg test e + 700mg mast per week.
Tevens neem ik elke ochtend 100mcg T4 en elke avond 6iu hgh.

Ja max banken doe ik al jaren niet meer, plat banken sowieso niet meer, het levert me weinig op voor borst.

Ga gewoon lekker reps maken, misschien ben je er gewoon niet voor gemaakt om max gewicht te trainen, ik ben dat in ieder geval niet dat is me na een paar blessures wel duidelijk, hahaha

Ik zou je kuren ook gewoon wat lager houden qua hoeveelheden dan heb je ook niet zoveel last van stemmingen, een hoop massa heb je de afgelopen weken toch al wel gepakt, dan maar iets langzamer groeien.

Ja max banken doe ik al jaren niet meer, plat banken sowieso niet meer, het levert me weinig op voor borst.

Ga gewoon lekker reps maken, misschien ben je er gewoon niet voor gemaakt om max gewicht te trainen, ik ben dat in ieder geval niet dat is me na een paar blessures wel duidelijk, hahaha

Ik zou je kuren ook gewoon wat lager houden qua hoeveelheden dan heb je ook niet zoveel last van stemmingen, een hoop massa heb je de afgelopen weken toch al wel gepakt, dan maar iets langzamer groeien.

Max banken ging normaal gesproken wel prima eigenlijk, maar je hebt wel gelijk dat je met powerliften sneller blessures krijgt dan bodybuilding.
Ik denk dat iedereen dat wel heeft.

Qua doseringen ga ik in het vervolg niet meer zo hoog nee. Ik weet alleen niet of het zin heeft om nu te verlagen aangezien mijn lichaam nu zoveel binnenkrijgt en dat als normaal gaat zien of niet?

Oke mensen denk even met me mee.

Ik heb sinds een paar dagen dat ik last van onrust en enigszins paniekerig gevoel heb.
Ik zit nu al 6 weken op deze dosering van test + mast, maar gebruik pas 11 dagen T4 erbij aangezien ik last van vermoeidheid had.

Zou het niet heel logisch zijn als T4 de boosdoener is?

Levothyroxine side effects typically occur when the dosage is too high. Too much levothyroxine can cause symptoms of hyperthyroidism (an excess of thyroid hormones). Because hyperthyroidism can be quite dangerous, any of these symptoms should be reported to your healthcare provider, as they may signal that your levothyroxine dosage needs to be decreased. These side effects may include:

Even wat copy paste werk, maar mss indd de T4 er even uithalen en aanzien wat dat geeft...

Oke mensen denk even met me mee.

Ik heb sinds een paar dagen dat ik last van onrust en enigszins paniekerig gevoel heb.
Ik zit nu al 6 weken op deze dosering van test + mast, maar gebruik pas 11 dagen T4 erbij aangezien ik last van vermoeidheid had.

Zou het niet heel logisch zijn als T4 de boosdoener is?

ik heb slechts t3 ervaring en onrustig enigzins paniekerig komt me met t3 bekend voor, dat heb ik de eerste week en boven de 75mcg t3. hgh met verbeterde omzetting t4-t3 zou je best hoge t3 waarden kunnen geven. probeer eens te halveren dus 50mcg of 75....t4. je zal dat niet gelijk merken (halfwaarde van een week oid)

hoe is schouder nu....zonde van de "blessure"

en bloeddruk meet je die wel eens, dat is mijn grootste zorg met schildklierhormonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven