muscle rico
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt goed jay
Kan niet wachten op de after-pics.
Mooie uitvoering ook.

Zeer netjes man, moeilijk om te vullen met zo een lengte.
Hoe zien je trainingen er eigenlijk nu uit? Hoe heb je het verdeelt?
Komt goed jay
Kan niet wachten op de after-pics.
Mooie uitvoering ook.

Hoezo zou dat niet optimaal zijn?vele kuurtjes beginnen nu hun vruchten af te werpen zie ik
staat er goed bij !
wat is het doel met deze kuur? (als ik eroverheen gelezen heb)
ik zie in je voedings schema dat je vrij veel whey gebruikt je eerste 2 maaltijden is je eiwitinname alleen whey als ik het goed heb... groei je hier goed op? ik doe het zelf namelijk ook vaak sochtens maar twijfel er wel soms aan of dit optimaal is
verder suc6 man ik volg
Achterhaald imo. Voor je eiwitten zou je prima de hele dag shakes kunnen drinken, of het goed voor je is is wat anders.omdat je vaak hoort dat eiwitten uit vast voedsel beter zijn anders kan je net zo goed heel de dag shakes drinken
Achterhaald imo. Voor je eiwitten zou je prima de hele dag shakes kunnen drinken, of het goed voor je is is wat anders.

vele kuurtjes beginnen nu hun vruchten af te werpen zie ik
staat er goed bij !
wat is het doel met deze kuur? (als ik eroverheen gelezen heb)
ik zie in je voedings schema dat je vrij veel whey gebruikt je eerste 2 maaltijden is je eiwitinname alleen whey als ik het goed heb... groei je hier goed op? ik doe het zelf namelijk ook vaak sochtens maar twijfel er wel soms aan of dit optimaal is
verder suc6 man ik volg
Jay degelijke vooruitgang. Benieuwd hoeveel massa deze kuur gaat opleveren ! Blijven gaan beest !