Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Know the feeling brah!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Know the feeling brah!
Waarom neem je eigenlijk geen ghrp bij die cjc bro?
Voorzover ik weet zijn GHRP-2, GHRP-6, Ipamorelin en Hexarelin allemaal GroeiHormoonReleasePeptides. Het verschil zit hem in de sterkte en wat voor effect ze hebben op cortisol en prolactine.
Ipamorelin is waarschijnlijk de zwakste van de vier, maar heeft op geen enkele dosis een effect op cortisol en prolactine, de andere drie daarentegen wel, ik denk dat Jay daarom waarschijnlijk voor
Ipa heeft gekozen i.p.v. GHRP
Helemaal op de dosering dat ik hem neem kan je een flinke stijging van cortisol en prolactine verwachten.Deze is interessant, ik volg hem ook!
Kun je iets zeggen over je kuurgeschiedenis?
lol) of dat ik me k*t voelde en niet meer ging trainen.Dit wordt de eerste AAS log die ik maar is goed ga volgens succes man mooi fysiek ook al. Het oogt op de foto's waarschijnlijk ook nog minder impressive omdat je zo lang bent of geven ze wel een realistisch beeld?

Volgens mij 7 bulk en 3 cut.
Heb alleen wel een aantal keer alles flink verdoet zoals direct na de kuur te gaan cutten (twee keerlol) of dat ik me k*t voelde en niet meer ging trainen.

Nice mass.
Iets specifieker, waar ben je bijvoorbeeld mee begonnen en wat was je eerste kuur voor je met HGH begon?
Ben erg benieuwd wat er qua kuren allemaal ''nodig'' is om een dergelijk fysiek op te bouwen.![]()