XXL Nutrition

Lang en breed #2

Status
Niet open voor verdere reacties.
succes bro...

Waarom neem je eigenlijk geen ghrp bij die cjc bro?

Waarom neem je eigenlijk geen ghrp bij die cjc bro?

Voorzover ik weet zijn GHRP-2, GHRP-6, Ipamorelin en Hexarelin allemaal GroeiHormoonReleasePeptides. Het verschil zit hem in de sterkte en wat voor effect ze hebben op cortisol en prolactine.

Ipamorelin is waarschijnlijk de zwakste van de vier, maar heeft op geen enkele dosis een effect op cortisol en prolactine, de andere drie daarentegen wel, ik denk dat Jay daarom waarschijnlijk voor

Ipa heeft gekozen i.p.v. GHRP

• Topic Starter Topic Starter
Voorzover ik weet zijn GHRP-2, GHRP-6, Ipamorelin en Hexarelin allemaal GroeiHormoonReleasePeptides. Het verschil zit hem in de sterkte en wat voor effect ze hebben op cortisol en prolactine.

Ipamorelin is waarschijnlijk de zwakste van de vier, maar heeft op geen enkele dosis een effect op cortisol en prolactine, de andere drie daarentegen wel, ik denk dat Jay daarom waarschijnlijk voor

Ipa heeft gekozen i.p.v. GHRP

Klopt :) Helemaal op de dosering dat ik hem neem kan je een flinke stijging van cortisol en prolactine verwachten.
Daar komt ook nog bij dat je echt kapot van de honger gaat als je 1000mcg ghrp2 zet en dat is niet handig vlak voor het slapen gaan.

Deze is interessant, ik volg hem ook!

Kun je iets zeggen over je kuurgeschiedenis?

Deze is interessant, ik volg hem ook!

Kun je iets zeggen over je kuurgeschiedenis?

Volgens mij 7 bulk en 3 cut.
Heb alleen wel een aantal keer alles flink verdoet zoals direct na de kuur te gaan cutten (twee keer :P lol) of dat ik me k*t voelde en niet meer ging trainen.

Laatst bewerkt:
Dit wordt de eerste AAS log die ik maar is goed ga volgens succes man mooi fysiek ook al. Het oogt op de foto's waarschijnlijk ook nog minder impressive omdat je zo lang bent of geven ze wel een realistisch beeld?

Dit wordt de eerste AAS log die ik maar is goed ga volgens succes man mooi fysiek ook al. Het oogt op de foto's waarschijnlijk ook nog minder impressive omdat je zo lang bent of geven ze wel een realistisch beeld?

Als ik voor je neus sta lijk ik idd een stuk groter ;)

brap01.jpg

Zo gaan we Jay zien straks :D:D:D

yeah

Laatst bewerkt:
Volgens mij 7 bulk en 3 cut.
Heb alleen wel een aantal keer alles flink verdoet zoals direct na de kuur te gaan cutten (twee keer :P lol) of dat ik me k*t voelde en niet meer ging trainen.

Iets specifieker, waar ben je bijvoorbeeld mee begonnen en wat was je eerste kuur voor je met HGH begon?

Ben erg benieuwd wat er qua kuren allemaal ''nodig'' is om een dergelijk fysiek op te bouwen. ;)

Iets specifieker, waar ben je bijvoorbeeld mee begonnen en wat was je eerste kuur voor je met HGH begon?

Ben erg benieuwd wat er qua kuren allemaal ''nodig'' is om een dergelijk fysiek op te bouwen. ;)

Die info kan ik je niet geven, want dat ligt helemaal aan jouw lichaamstype en hoe lang je al natural traint.
Het is voor jezelf uitvinden wat voor je werkt.

Ik ben begonnen met 500mg test + 200mg deca per week als eerste kuur.
De kuur voordat ik aan hgh begon was 750mg test + 400mg deca per week, plus 10iu slin en 50mg dianabol per dag, daarna tijdje op test prop only gecut voor ik weer off/trt ging.

Very nice body dude , ben benieuwd naar het resultaat .

Gister de Metformine beginnen gekregen en vandaag voor het eerst 500mg bij 3e en 4e maaltijd genomen.
Geen last van mijn maag dus op rustdagen houden we hem erin :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven