Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ziet er goed uit op de foto's! en ik denk dat ik in januari jou trainingsschema eens ga jatten![]()

Met zulke hoeveelheden AAS overtrainen lijkt me nauwelijks mogelijk?
Met zulke hoeveelheden AAS overtrainen lijkt me nauwelijks mogelijk?
Aha, oke.Qua spierherstel heb ik niets te vrezen, maar qua zenuwstelsel kan ik mij zeker nog wel overtrainen.
Ik ga dan ook meestal wat minder lekker in mijn vel zitten.

Succes bro!Hoi Jay, je hebt prima vooruitgang geboekt zie ik, klasse.
Is er 'n reden voor deze specifieke dosissen? Ik vind ze zelf 'n beetje aan de hoge kant en zou i.v.m. gezondheid voor lagere dosissen opteren en ook de peptides laten voor wat het is voorlopig.
Hou in ieder geval je bloedwaarden 'n beetje in de gatenSucces bro!
PS. ik zie geen groente terug in je voedingsschema, eet je deze wel?

Misschien interessant(ook ivm "discussie op vorige pagina) voor je Jay:
http://www.bodyrecomposition.com/nu...ources-of-protein-speed-of-digestion-pt1.html
ja ten opzichte van casseine eiwit jaDit bewijst dat je als bodybuilder dus best whey kan nemen als eiwitvervanger aangezien wij om de 2 a 3 uur eten:
Whey simply spikes blood amino acids faster (before falling back to baseline levels around hour 4).
...
ja ten opzichte van casseine eiwit ja...
niet dat ik iets tegen whey heb ik gebruik het ook iedere dag als ik opsta, maar je kan mij een hoop vertellen maar dat wheypoeder even spieropbouwend is als vast voedsel gaat er bij mij niet in sorry, kijkend naar verschillende pro's hun voeding en dergelijke en lees het ook constant op het forum. whey is niet bedoeld als maaltijdvervanger maar meer als ''support''
ik denk dat een shake als je opstaat heel goed is maar denk dat je als 2e maaltijd beter een vaste vorm van eiwit kan nemen
PS. goeie tan trouwens op de pics.. zonnebank?![]()

ja ten opzichte van casseine eiwit ja...
niet dat ik iets tegen whey heb ik gebruik het ook iedere dag als ik opsta, maar je kan mij een hoop vertellen maar dat wheypoeder even spieropbouwend is als vast voedsel gaat er bij mij niet in sorry, kijkend naar verschillende pro's hun voeding en dergelijke en lees het ook constant op het forum. whey is niet bedoeld als maaltijdvervanger maar meer als ''support''
ik denk dat een shake als je opstaat heel goed is maar denk dat je als 2e maaltijd beter een vaste vorm van eiwit kan nemen
PS. goeie tan trouwens op de pics.. zonnebank?![]()
Dan krijg je vaak reacties als "Ben je gaan skieën?" tijdens de melanotan kuur.Ik doelde meer op dat "before falling back to baseline levels around hour 4" stukje, wat dus wil zeggen dat het prima geschikt is aangezien ik 2 a 3 uur later al weer eet.
Bij een eitje is dit ook het geval, dus volgens jou zou je dan bij wijze van spreken alleen maar kwark kunnen eten de hele dag.
Er is eigenlijk geen reden om te denken dat iets wat vloeibaar is geen goede maaltijd kan zijn.
Ennuh idd zonnebankjes en een hele tijd geleden anderhalve week 0,5mg melanotan II per dag gezet. Was echt nice
Dan krijg je vaak reacties als "Ben je gaan skieën?" tijdens de melanotan kuur.