Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Leuke foto's.
Het NK Tegenwindfietsen is trouwens (halverwege) afgelast, aangezien de vrachtwagens die de fietsen en fietsers terugrijden niet meer konden rijden wegens te harde wind. Er zijn wel deelnemers van start gegaan, maar niet alle teams.
Klopt is afgelast...maar fiets-em-dr-in gaat wel door!! hoor!! de wind is wel een risicofactor :D

Laatst bewerkt:
Smart move, Annie. Ik mocht gisteren en deze ochtend ook niet in mijn eentje gaan rennen. Hah, zondag frietdag!
En wat een super leuk gigantisch konijn :D!

Goed gesoigneerd Annie, wenkbrauwen tiptop :)
Zondag was idd een beetje winderig om te fietsen. :eek!:

Je koersbril is onderste boven

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.285
Leuke foto's.
Het NK Tegenwindfietsen is trouwens (halverwege) afgelast, aangezien de vrachtwagens die de fietsen en fietsers terugrijden niet meer konden rijden wegens te harde wind. Er zijn wel deelnemers van start gegaan, maar niet alle teams.
Thanks @Bert :D
Dan hebben de mannen die wel meededen geluk gehad, denk ik!

Jij bikkel jij!! Toppertje ben je Annie :cool:
:dunno: If you say soooo!
Klopt is afgelast...maar fiets-em-dr-in gaat wel door!! hoor!! de wind is wel een risicofactor :D
:rolleyes:
Smart move, Annie. Ik mocht gisteren en deze ochtend ook niet in mijn eentje gaan rennen. Hah, zondag frietdag!
En wat een super leuk gigantisch konijn :D!
:D frittekes waren lekker. Ik had echt een mega snack. Het verbaasde me dat ik die op heb gekregen hahaha.

Goed gesoigneerd Annie, wenkbrauwen tiptop :)
Zondag was idd een beetje winderig om te fietsen. :eek!:
Ja, make-up of geen make-up: wenkbrauwen moeten altijd on fleek zijn hoor. :gay:
Je koersbril is onderste boven
Dat hoort zo. Das de norm. :P

inb4 annie lid van de looseriders en sick edit op youtube

• #2.291
scott voltage yz , zit nog in de doos waar in hij geleverd ( vorig jaar gekocht ) nadat ik mijn vorige had afgeschreven in malmedy :P iets met frame was niet voor een fatboy
Niceeee. En, heb je het frame gebroken met je dieke batse?

Ik had deze gezien: https://www.mantel.com/scott-contessa-spark-910
Slaat natuurlijk nergens op voor iemand die zou beginnen met mountainbiken, maar ik was gewoon even aan het wegdromen. Wat een schoonheid, he?

Slaat natuurlijk nergens op voor iemand die zou beginnen met mountainbiken, maar ik was gewoon even aan het wegdromen. Wat een schoonheid, he?
idd prijzig om te beginnen , en ja de lasnaden in het frame waren open gescheurd na een sprong fiets voelde meteen aan als een noodle . en daarbij werd ik ook nog uitgelachen door een ecto van 68 kg hahahahah

• #2.293
idd prijzig om te beginnen , en ja de lasnaden in het frame waren open gescheurd na een sprong fiets voelde meteen aan als een noodle . en daarbij werd ik ook nog uitgelachen door een ecto van 68 kg hahahahah
Bahaha, lekker dan. Kut ecto's. Die weten niet hoe het is om met wat (vet/spier)massa op een fiets te zitten. :P

Maandag 10-2-2020
Vierde trainingsweek op Strong Lifts. Time flies when you're having fun. :D:D:D
Gewichten gaan waar het kan omhoog.

Squat
Stretchies
10x20kg
10x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
3x5x45kg :eyebrow:

OHP- still a p*ssy :wl:
5x15kg
5x15kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
5x17,5kg
Volgens mij beschikt de gym wel over micro plates, maar ik kon ze nergens vinden. Volgende training even vragen.

Deadlift
5x50kg
5x55kg
5x60kg
3x5x62,5kg:dunno:
Drama weekend eist zijn tol. Ik ben lief voor mezelf en gun me iets minder volume met drie werksets. :engel:

Geen cardio, want moe en eerlijk gezegd ook geen zin. :P

:peachy::peachy::peachy:

Mountainbike is voor watjes, echt serieus spannend crossen doe je met een cyclocrosser.
Niks vering, spannende momenten met smallere bandjes.
Dan fiets je niet op plekken die bedoeld zijn voor een mountainbike... De reden voor mij om mijn mtb te verkopen is omdat ik in NL niet genoeg uitdaging kon vinden op een fully!
p5pb11814735.jpg

IMG-20161014-WA0018.jpg

IMG-20161014-WA0020.jpg

Dan fiets je niet op plekken die bedoeld zijn voor een mountainbike... De reden voor mij om mijn mtb te verkopen is omdat ik in NL niet genoeg uitdaging kon vinden op een fully!
p5pb11814735.jpg

IMG-20161014-WA0018.jpg

IMG-20161014-WA0020.jpg

Ik rij gewoon de rode route in Nijmegen op de crosser. Dan heb je wel af en toe natte handjes en een hartslag van +180 :D
Je bent snel te bang, voordeel van de crosser is ook dat je op makkelijkere routes voor de MTB je nog flink kunt werken.

Mooi kleur vooral!
Is het kleur die ik heb op m'n Scott :roflol:
Ik vind het goed dat je cardio hebt geskipped :).
Luisteren naar je lijf is ook iets dat je moet leren, en soms is genoeg gewoon even genoeg...

Kiek de vink vleege ^^ is ook regelmatig in stammybos te vinden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven