Jij ook een hele mooie en goeie jaarwisseling en alle gainz voor 2019!
Beste annie en wov , het zelfde natuurlijk .
Fijne jaarwisseling jullie ook....Succes met je doelen in 2019 ....bijna zomer hahah Ooops!!
Alvast een hele fijne en veilige jaarwisseling voor jullie! Dat 2019 mag brengen, wat je ervan verwacht...
Ik wens je een hele leuke jaarwisseling en een spetterend 2019. Dat je veel veel gainzs mag behalen,
Jullie ook alvast een fijne jaarwisseling en natuurlijk de beste wensen voor t nieuwe jaar
Of te wel veul zeeg'n in't nije joar
Lieve allemaal, bedankt voor de leuke berichtjes! Ik heb een leuk Oud&Nieuw gehad, jullie hopelijk ook!
Na het flauwvalincident was ik een tijdje niet lekker, tot laat vanmiddag eigenlijk. Ik voelde me duizelig, misselijk, was echt enorm moe (lees: hoewel ik normaliter slaapproblemen heb, kon ik nu gemakkelijk 10-13 uur slapen.

). En ik was echt niet helder, alsof het bewolkt was in mijn gedachten.
@wovano heeft me naar de sportschool gesleept nadat ik gisteren zei dat hij me gewoon moest dwingen, ook al wilde ik niet gaan vandaag. Iets in me zei dat een goede sportsessie ging helpen. En zo geschiedde! Ik was echt als een idioot aan het zweten, maar het vage gevoel verdween na een uur ofzo. Daarna was ik weer de good old bright Annie. Superblij mee.
Mijn eerste training vond dus plaats op 3 januari, oeps.

Maar nu ik beter ben, gaan we op dezelfde voet verder en gaan we zien wat ik nog zoal op eigen kracht kan bereiken. Mocht ik vast komen te hangen, ga ik ook coaching overwegen. Ik denk dat ik rond februari eens een vrijblijvend gesprek aanga om te kijken wat een coachingtraject voor me zou kunnen betekenen.
Niets zal mij nog in de wegstaan om mijn doel te bereiken. Alles moet wijken, ook lastige vrienden die geen begrip voor mijn levensstijl kunnen opbrengen. Dat is mijn goede voornemen voor dit mooie, nieuwe jaar. Dit is het jaar dat ik niet meer zo vaak over me heen laat lopen, het jaar dat ik mijn mannetje ga leren staan. En als dat betekent dat ik dan een paar vrienden verlies, so be it. It wasn't meant to be then.
Over naar mijn eerste benentraining van 2019! Het ging een beetje alsof ik een pasgeboren hertje was, maar het is een begin.
Donderdag 3 januari - 19WEEK1-LEGS-A
Front lunges vanaf een blok
4x12
Barbell squats
1x10x20kg barbell only
3x10x30kg (4x5 vorige week, nu geplande hh maar een set minder. Getting back on track

)
Leg press
4x10x50kg (normaal 60kg)
Leg extension
4x12x35kg
Leg curl - unilateral
4x12x20kg
Calf extension
2x12x65kg
2x12x75kg
Cable kickbacks
4x12x10kg