MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Was @wovano niet in de buurt ..die weet dat ook wel .... wat ben jij een lekkerbek Annie ..lol..:)
:eating: oeps... :rolleyes:
Ik lag nog te slapen, maar mevrouw vond het niet nodig mij wakker te maken toen ze zich niet lekker voelde. Maar ze weet nu dat ze dat altijd wel moet doen vanaf nu :)
Ik dacht aanvankelijk dat het niet nodig was om je wakker te maken. Uiteindelijk had ik dat toch beter kunnen doen, maar je lag zo lekker te dutten dat ik me er schuldig over voelde.
Volgende keer begin ik gewoon te gillen tot je naast me staat. :p:fuux:
ik herken dat wel...zelf ook n keer snachts flauwgevallen in de badkamer..op mn hoofd gevallen....2 wkn lichte hersenschudding....damm....wel van het roken afgekomen toen....elk nadeel heb zn voordeel ...lol...:p
Ja, das echt pittig he. Je komt nooit goed terecht in een badkamer. Als is er hard en heeft scherpe randen... :o

Badrand was gescheurd ..net zoals mn hoofd....vlees groeit wel weer aan ..lol.. ;)
Erg herkenbaar... had mijn mannetje ook een keer.. alleen lag ik toen op bed met mijn nekhernia en kon hem niet te hulp gaan. :(
Lagen we dus 2 weken met zijn 2 en plat.. (ik langer nog daarna) Maar hij met hersenschudding en ik op mijn rug met mijn hernia..
Boy.. dat was een leuke verjaardag :o

Maar ik herken het wel de enorme pieken en dalen. In ene ben je weg.. Dus pas op hoor. Je hebt maar 1 van jezelf en @wovano Heeft maar 1 Annie. :)

Erg herkenbaar... had mijn mannetje ook een keer.. alleen lag ik toen op bed met mijn nekhernia en kon hem niet te hulp gaan. :(
Lagen we dus 2 weken met zijn 2 en plat.. (ik langer nog daarna) Maar hij met hersenschudding en ik op mijn rug met mijn hernia..
Boy.. dat was een leuke verjaardag :o

Maar ik herken het wel de enorme pieken en dalen. In ene ben je weg.. Dus pas op hoor. Je hebt maar 1 van jezelf en @wovano Heeft maar 1 Annie. :)
oh my word, ook al zo'n avontuur...
Ik beloof bij dezen plechtig dat ik de volgende keer @wovano wakker maak als ik me niet goed voel. Echt waar! :tanden:

Gisteren een beetje een aanklooi-legday gehad. Ik voel me weer een stukje beter en wilde graag trainen, maar merkte dat ik nog niet full on kon gaan. Desalniettemin is de spierpijn niet te harden, hahaha. :haha:

Front lunges
4x12 (voorste been op een blok voor extra diepe lunge)

Barbell squats
1x10x20kg barbell only
4x5x30kg (Annie, jij slappe p**mel. Ik werd duizelig als ik meer deed reppen. :tanden: oh well)

Leg press
Overgeslagen.

Leg extension
4x12x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg

Calf extension
4x12x65kg

Cable kickbacks
Skipped. Training duurde langer omdat ik niet in topconditie was en ik was bang dat die kickbacks me nog duizeliger maakten. En ik wilde wel nog strafcardio doen na al het gevreet. :piggy:

Cable hip abductor
Same same

Daarna dus de oude vertrouwde cardio sessie om de kerst spekkies te laten verdwijnen, hahahaha. Het valt overigens heel erg mee: er zit weer een kilo meer aan Annie ten opzichte van vorige week. :eyes:

Meer Annie om van te houden!!
Vandaag was ik een luie zak en sliep ik tot 12.00 uur. Trainen zat er niet meer in, omdat ik ook andere dingen moest doen op de laatste dag van 2018. oops :o:roflol:

Ik wil iedereen die mijn logje heeft gevolgd alvast een mooie jaarwisseling wensen! May gains, strength and fortune be upon us. :grinny::heart:

Jij ook een hele mooie en goeie jaarwisseling en alle gainz voor 2019! :)

Vandaag was ik een luie zak en sliep ik tot 12.00 uur. Trainen zat er niet meer in, omdat ik ook andere dingen moest doen op de laatste dag van 2018. oops :o:roflol:

Ik wil iedereen die mijn logje heeft gevolgd alvast een mooie jaarwisseling wensen! May gains, strength and fortune be upon us. :grinny::heart:
Beste annie en wov , het zelfde natuurlijk .:P

Fijne jaarwisseling jullie ook....Succes met je doelen in 2019 ....bijna zomer hahah Ooops!! :cool: :D

Alvast een hele fijne en veilige jaarwisseling voor jullie! Dat 2019 mag brengen, wat je ervan verwacht... ;)

Ik wens je een hele leuke jaarwisseling en een spetterend 2019. Dat je veel veel gainzs mag behalen, :)

Jullie ook alvast een fijne jaarwisseling en natuurlijk de beste wensen voor t nieuwe jaar:kiss:

Of te wel veul zeeg'n in't nije joar:cheer:

Jij ook een hele mooie en goeie jaarwisseling en alle gainz voor 2019! :)
Beste annie en wov , het zelfde natuurlijk .:P
Fijne jaarwisseling jullie ook....Succes met je doelen in 2019 ....bijna zomer hahah Ooops!! :cool: :D
Alvast een hele fijne en veilige jaarwisseling voor jullie! Dat 2019 mag brengen, wat je ervan verwacht... ;)
Ik wens je een hele leuke jaarwisseling en een spetterend 2019. Dat je veel veel gainzs mag behalen, :)
Jullie ook alvast een fijne jaarwisseling en natuurlijk de beste wensen voor t nieuwe jaar:kiss:

Of te wel veul zeeg'n in't nije joar:cheer:

Lieve allemaal, bedankt voor de leuke berichtjes! Ik heb een leuk Oud&Nieuw gehad, jullie hopelijk ook!:heart:

Na het flauwvalincident was ik een tijdje niet lekker, tot laat vanmiddag eigenlijk. Ik voelde me duizelig, misselijk, was echt enorm moe (lees: hoewel ik normaliter slaapproblemen heb, kon ik nu gemakkelijk 10-13 uur slapen. :eek:). En ik was echt niet helder, alsof het bewolkt was in mijn gedachten. :roflol:
@wovano heeft me naar de sportschool gesleept nadat ik gisteren zei dat hij me gewoon moest dwingen, ook al wilde ik niet gaan vandaag. Iets in me zei dat een goede sportsessie ging helpen. En zo geschiedde! Ik was echt als een idioot aan het zweten, maar het vage gevoel verdween na een uur ofzo. Daarna was ik weer de good old bright Annie. Superblij mee. :D

Mijn eerste training vond dus plaats op 3 januari, oeps.??? Maar nu ik beter ben, gaan we op dezelfde voet verder en gaan we zien wat ik nog zoal op eigen kracht kan bereiken. Mocht ik vast komen te hangen, ga ik ook coaching overwegen. Ik denk dat ik rond februari eens een vrijblijvend gesprek aanga om te kijken wat een coachingtraject voor me zou kunnen betekenen.
Niets zal mij nog in de wegstaan om mijn doel te bereiken. Alles moet wijken, ook lastige vrienden die geen begrip voor mijn levensstijl kunnen opbrengen. Dat is mijn goede voornemen voor dit mooie, nieuwe jaar. Dit is het jaar dat ik niet meer zo vaak over me heen laat lopen, het jaar dat ik mijn mannetje ga leren staan. En als dat betekent dat ik dan een paar vrienden verlies, so be it. It wasn't meant to be then. :o

Over naar mijn eerste benentraining van 2019! Het ging een beetje alsof ik een pasgeboren hertje was, maar het is een begin. ;)

Donderdag 3 januari - 19WEEK1-LEGS-A
Front lunges vanaf een blok
4x12

Barbell squats
1x10x20kg barbell only
3x10x30kg (4x5 vorige week, nu geplande hh maar een set minder. Getting back on track:flex:)

Leg press
4x10x50kg (normaal 60kg)

Leg extension
4x12x35kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg

Calf extension
2x12x65kg
2x12x75kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

&&& cardiosessie:loopband:

Laatst bewerkt:
Fijn om te horen dat je weer beter bent!
Komt vanzelf weer goed met je trainingen, je bent alvast goed begonnen :D

Top dat t weer beter gaat!

Ik kan maar 1 ding zeggen.... ik ben trots op je dat je voor jezelf kiest!
You goooo :lifter: :)

Niets zal mij nog in de wegstaan om mijn doel te bereiken

Ik heb niet je heeeeele log teruggelezen, maar kun je kort omschrijven wat je doel is? :o

Alles moet wijken, ook lastige vrienden die geen begrip voor mijn levensstijl kunnen opbrengen

Als ze geen begrip hebben, zijn het geen echte vrienden...simple as that. Zo heb ik zelfs al meerdere malen ruzie gemaakt met mijn eigen (te dikke) familie, omdat ik regelmatig te horen kreeg "zo is het wel genoeg he?" en "je krijgt een ingevallen bekkie". Shut the f**k Up!! :fire: Het is mijn leven, ben 40 kilo afgevallen...Wees trots ipv van die kutopmerkingen te maken! Dussss...

het jaar dat ik mijn mannetje ga leren sLaan

Fixed! :D

Fijn dat je weer kunt trainen...Waarschijnlijk heb je het vervelende gevoel/duizeligheid eruit gezweet! Nu weer knallen :flexbiceps:

images?q=tbn:ANd9GcSEGLUL7hWGJ0l6cgDR8qzDdvx5qiTQRU1aifaCu_s2a1e3BC0iOg.jpg
:)

Echte vrienden blijven wel, zo niet dan zijn ze niet echt:p

Denk dat je zelf nog een heel eind kan komen met hoe je nu bezig bent.
En je hebt wel veel aan @wovano die je steunt en motiveert.

Lekker alles weer oppakken. Je eerste training heb je weer gehad:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven