MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hey Annie - 2019 is yours! Het gaat je zeker lukken.
 
Ik denk dat ik rond februari eens een vrijblijvend gesprek aanga om te kijken wat een coachingtraject voor me zou kunnen betekenen.

Vergat nog iets te vragen; Waarom gebruik je je ventje niet als coach? Hij heeft (inmiddels) veel ervaring met training en voeding en kan jou toch prima (onder)steunen? En dan hoeft het niet eens vrijblijvend te zijn :eyebrow:
 
Vergat nog iets te vragen; Waarom gebruik je je ventje niet als coach? Hij heeft (inmiddels) veel ervaring met training en voeding en kan jou toch prima (onder)steunen? En dan hoeft het niet eens vrijblijvend te zijn :eyebrow:
In het begin heb ik haar schema's gemaakt en momenteel maakt ze ze zelf en doe ik vervolgens indien nodig nog wat aanpassingen.
 
In het begin heb ik haar schema's gemaakt en momenteel maakt ze ze zelf en doe ik vervolgens indien nodig nog wat aanpassingen.

Top toch?! :thumb:

Als je naar je huidige (en toekomstige vast ook) shape kijkt, dan komt dat allemaal goed... :bow2:
 
je partner als coach...gaat echt niet werken...dat is veel teveel familiar....vreemde ogen dwingen :)
 
Fijn om te horen dat je weer beter bent!
Komt vanzelf weer goed met je trainingen, je bent alvast goed begonnen :D
Jeppp, ik merk wel nog dat ik niet op mijn oude gewichten kan met sommige oefeningen. Maar ik ben allang blij dat ik weer kan knallen! Doet veel. :)
Top dat t weer beter gaat!

Ik kan maar 1 ding zeggen.... ik ben trots op je dat je voor jezelf kiest!
You goooo :lifter: :)
Thanks Marina! Het werd ook wel echt tijd. Hopelijk gaat het me lukken dit jaar. Iets met vallen en opstaan, toch? :p
Ik heb niet je heeeeele log teruggelezen, maar kun je kort omschrijven wat je doel is? :o



Als ze geen begrip hebben, zijn het geen echte vrienden...simple as that. Zo heb ik zelfs al meerdere malen ruzie gemaakt met mijn eigen (te dikke) familie, omdat ik regelmatig te horen kreeg "zo is het wel genoeg he?" en "je krijgt een ingevallen bekkie". Shut the Fuck Up!! :fire: Het is mijn leven, ben 40 kilo afgevallen...Wees trots ipv van die kutopmerkingen te maken! Dussss...



Fixed! :D

Fijn dat je weer kunt trainen...Waarschijnlijk heb je het vervelende gevoel/duizeligheid eruit gezweet! Nu weer knallen :flexbiceps:
Ik heb niet echt een specifiek doel qua gewicht of vetpercentage, eigenlijk. Twee hoofddoelen:
looking good naked
er zo uitzien dat mensen denken: pfoe dat meisje moet veel sporten!
Klein ander doel is om eindelijk eens over 100kg deadlift te komen. :o
Verder zie ik vanzelf wel hoe ver ik kan komen met mijn inzet en discipline. :eyebrow:

&&& wat het commentaar betreft: ik heb zo'n beetje hetzelfde. Het zijn vooral ook vrienden met een zogenaamde Bourgondische levensstijl, dus veel borrelen en uiteten met drank etc. Daar zou ik hen nooit op afrekenen, dus het is jammer dat zij dat wel bij mij doen.
images?q=tbn:ANd9GcSEGLUL7hWGJ0l6cgDR8qzDdvx5qiTQRU1aifaCu_s2a1e3BC0iOg.jpg
:)
Exact dit was wat ik dacht toen wovano me gisteren naar de sportschool sleepte hahaha. Het werkte wel!
Echte vrienden blijven wel, zo niet dan zijn ze niet echt:p

Denk dat je zelf nog een heel eind kan komen met hoe je nu bezig bent.
En je hebt wel veel aan wovano die je steunt en motiveert.

Lekker alles weer oppakken. Je eerste training heb je weer gehad:)
Daar heb je helemaal gelijk in hoor. Ik heb het gewoon heel lang ontkend, want het maakt me wel een beetje verdrietig. :sad: Achjaaaa. Such is life.
Hey Annie - 2019 is yours! Het gaat je zeker lukken.
:grinny: Dankjewel! We gaan het met zijn allen doen dit jaar! :flexing:
Vergat nog iets te vragen; Waarom gebruik je je ventje niet als coach? Hij heeft (inmiddels) veel ervaring met training en voeding en kan jou toch prima (onder)steunen? En dan hoeft het niet eens vrijblijvend te zijn :eyebrow:
Hahaha dat klopt, dear darude0306! wovano helpt me ook heel goed en ik ben tot dusver nog altijd elke week goed vooruitgegaan.
Maar een coach heeft natuurlijk ook weer nieuwe dingen te vertellen en ik leer graag en snel. :eyes: Bovendien heeft hij ook ervaring met vrouwen en een vrouwenlichaam werkt net iets anders natuurlijk. Iemand die daarin ervaring heeft, is op zich al interessant om mee te praten.
Luisteren naar de wederhelft brengt niet altijd de goede sfeer;) spreek uit ervaring
Hahaha oei. Eindigde het in geruzie? :o
wovano heeft me tot dusver prima kunnen helpen zonder discussies of geruzie, gelukkig. :D
In het begin heb ik haar schema's gemaakt en momenteel maakt ze ze zelf en doe ik vervolgens indien nodig nog wat aanpassingen.
:heart::kiss:
Top toch?! :thumb:

Als je naar je huidige (en toekomstige vast ook) shape kijkt, dan komt dat allemaal goed... :bow2:
Hahaha, nou zeg. Wat een compliment weer. Thanks. :tanden: ik ben tevreden met de professie, maar vind zelf niet dat ik nu een geweldig lichaam heb ofzo. Daarvoor moet ik zelf nog wat werk verzetten, vind ik. :roflol:
Every day is glutes day. :D
Hahaha, damn straight.
Stiekem zit een omvangrijke bilpartij gewoon in mijn genen. Ik train mijn glutes wel voor mooie rondingen maar een dikke reet heb ik van mezelf. :haha:
je partner als coach...gaat echt niet werken...dat is veel teveel familiar....vreemde ogen dwingen :)
Op zich heb ik enorm veel aan wovano, maar ik ben ook gewoon benieuwd naar wat zo'n coach mij nog qua extra kennis en/of gains kan brengen. :eyes:
Lekker veel vertrouwen in de wederhelft hoor ik al weer! :D
:hahaha::haha:
BUDDY! Ik volg jou
yeah buddyyyy:lol:
Big booty bitches in tha houseeee:laugh:
 
looking good naked

Komen daar nog update foto's van?? :eyebrow:

Hahaha dat klopt, dear darude0306! wovano helpt me ook heel goed en ik ben tot dusver nog altijd elke week goed vooruitgegaan.
Maar een coach heeft natuurlijk ook weer nieuwe dingen te vertellen en ik leer graag en snel. :eyes: Bovendien heeft hij ook ervaring met vrouwen en een vrouwenlichaam werkt net iets anders natuurlijk. Iemand die daarin ervaring heeft, is op zich al interessant om mee te praten.

Mist wovano nog wat ervaring met vrouwenlichamen dan? Tijd dat je hem dat bijbrengt :roflol:
 
Ik weet dat ze wel eens zeggen: never say never. Maar het antwoord is in dit geval toch zeker weten: NEVER:cool:
:lol:


Hahahaha you know what I mean. Ik mag echt niet klagen met een toppertje als wovano :grinny:

Never? Booooooo... :sad:

En ja, I know what you meant...just kidding :hahaha:
 
ahhh vrienden , vroeger had ik een hoop van dergelijke gedrochten .... nou alleen de vrouw ( meer als genoeg ook )
Hahahaha jij misantroop:heart::roflol:
 
Zoooo, Annie is back! Het kostte me enorm veel moeite om wakker te worden vanochtend, terwijl ik eigenijk een ochtendmens ben. Misschien nog een overblijfsel van het griepje dat ik vorige week te pakken had. Daardoor was ik bang dat mijn training misschien een beetje zou gaan tegenvallen, maar niets bleek minder waar! :D
Mijn benentraining was on point. Ik zit weer op de gewichten van voor ik ziek werd en squatten ging echt extreem goed vandaag. Ik ben een tevreden mens. :cheer:

Maandag 7 januari - 19WEEK2-LEGS-A

Front lunges vanaf blok
4x12

Barbell squats
2x10x20kg barbell only
4x10x30kg (Back on track! Squatties gingen heel goed.:tanden: Volgende week omhoog)

Leg press
4x10x60kg

Leg extension
1x12x35kg (Deze gingen vandaag easy AF. UPPP dus:fire:)
3x10x42kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (nog altijd pittig:emo:)

Calf extension
4x12x75kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Daarna de good old cardio gedaan. wovano wilde het deze keer eens anders aanpakken ipv de volledige 45 minuten op de fiets te zitten. En ik ben de beroerdste niet, dus ik deed gezellig met hem mee. :grinny::heart:
- 30 minuten cross trainer
- 15 minuten stationary bike

ADIOS MUCHACHOS. :eyebrow:
 
Das onmiddellijk serieus de hoogte in met de leg extension!
Eindelijk ook eens iets anders dan fietsen, woop woop!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven