MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Bedankt voor de geruststelling maat, ik moet toegeven dat ik even aan mijn mannelijkheid twijfelde :P

Mijn lat pulley heeft een 1op1 overbrenging :o

ScumbagAnnie : sowieso goed bezig hoor meid!
Oh toch fijn dat je nog even wilt zeggen dat ik goed bezig ben. :emo:

:heart:
 
Een beetje aan de late kant, maar beter laat dan nooit. Toch? :eyes:Gisteren trainde ik benen voor de tweede keer en het ging opnieuw echt kneitergoed. Squatties solid, al moet ik voor mijn gevoel sneller omhoog kunnen komen. Verder flink quads en booty gemold, dus dat voel ik vandaag wel flink. Straks staat de tweede Push training op de planning met nog tietspierpijn van dinsdag. Het zal me weer benieuwen wat ik ervan kan maken.:lol::janken:

Donderdag 10 januari - 19WEEK2-LEGS-B

Leg extension
1x12x35kg
1x10x42kg
1x8x49kg

Barbell squats
1x12x20kg stang
1x10x30kg
1x8x35kg
1x5x40kg
4x5x45kg (YEAH BUDDY:fire::fire::fire:)

Bulgarian split squats
4x12xBW

Barbell SLDL
1X15x20kg
4x10x30kg

Lying leg curl
4x12x7,5 kg

Seated calf raise
4x12x25kg

Hip abductor machine
4x12x61kg

En dan geeft wovano een pussypad voor kerst en dan vergeet ik hem mee te nemen. STUPID ANNIE.:o
Cable pull through
4x10x40kg

Geen cardio, want Wovano trok het niet op zijn low carb dag. Nu mag ik met mijn low carb dag cardio inhalen.:(
 
Vrijdag 11 januari - 19WEEK2-PUSH-B

DB shoulder press
1x12x6kg
4x6x8kg (Damn, die gingen echt lekker! :o)

Close grip bench press
1x15x20kg (barbell only)
1x12x22,5kg (wutttt, easy AF. Moreeee:fire:)
1x12x25kg
2x12x26kg (:grinny:)

DB Hex press
4x10x10kg (solid. Next week: up!)

Rope pushdown
4x12x20kg

EZ-bar skull crushers
1x12x8,5kg
3x12x9,5kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

Lateral raises
4x12x4kg

wovano had legday en zijn training duurde dus langer. Buikspierkwartier met Boy Breed gedaan. Tweede keer deze week. Wie is er trots op me? :1e:

Russian twist
4x20x4kg

Crunches
4x20
1x50 (Geen idee waarom ik dit deed, maar het deed wel pijn hahahaha:lol:)

&& Cardio 4/5:
  • 25 minuten incline wandelen op de hoogste helling met 5km/h. Sneller ging niet, want spierpijn van legday.
  • 20 minuten fietsen

joeeee happy weekend mensen. :heart:
 
Trots? Je bent gewoon een uitslover :trollface: J/K
 
Het gaat niet om het tempo, maar om het hangen. Alle nut van de incline gaat daardoor verloren...
I know, I know. De hoek met de loopband = key
 
Je bent weer goed bezig Annie!

Kon je de cardio niet in de slaapkamer inhalen? Ga je gewoon een half uurtje bovenop zitten..:rolleyes:
 
Je bent weer goed bezig Annie!

Kon je de cardio niet in de slaapkamer inhalen? Ga je gewoon een half uurtje bovenop zitten..:rolleyes:
:roflol:
Leuke cardio maar blijkt toch wat minder effectief dan 45 minuten jezelf slopen door incline lopen, crosstrainer of fietsen.:tanden:
 
trots !!! :P als niemand het zegt doe ik het maar :P
 
:roflol:
Leuke cardio maar blijkt toch wat minder effectief dan 45 minuten jezelf slopen door incline lopen, crosstrainer of fietsen.:tanden:
Ik denk dat je je wel vergist..al zou je letterlijk met een flink tempo 45 minuten bovenop gaan denk ik dat je jezelf daarna op kunt vegen:roflol:
 
Buhhhhh ik lig samen met wovano te netflixen na een kneiterdikke treen. Laatste van deze week en ook deze pulldag ging weer volgens planning. Helemaal top dus!:D:D

Deadlift
1x12x50kg
1x8x60kg
1x5x65kg
2x5x70kg
1x3x70kg (4e rep was een fail. Heb het hierbij gelaten, want ik was al helemaal naar de tyfus. :lol:)

BB Row
4x10x30kg

DB rear delt flyes
4x10x4kg (woepsie, nu al compleet op.:fire:)

Wide hammer grip pulldown
1x12x25kg
3x10x30kg

Straight arm pulldown
1x10x25kg
3x10x30kg

Rope curls
4x12x13kg

EZ bar bicep curl
4x10x8,5kg

Cardiosessie 5/5:
  • 45 minuten incline lopen. Opgebouwd tot maximale helling. Compleet kapot gebleven. :loopband:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven