XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Komt die verbazing van een vent weer hoor...

Pulldowns met 30kg?? Ik voel me af en toe net een 10-jarig meisje als ik dat soort dingen lees :sad:
Zelfde cable pulley, schatzi, dus ook verdeeld over twee katrollen.
IK ZEI TOCH AL DAT IK EEN PUSSY BEN!?!?! :roflol:

Zo, gaat het nu weer een beetje met je? :p:aai:
 
Zondag, mijn chilldag.:heart:
  • Mealpreppen
  • Poetsen
  • Beetje werken
  • Netflixen

Gisteren heb ik een nieuw voedingsschema in elkaar gegooid. wovano heeft het vanochtend zonder opmerkingen goedgekeurd, dus LET THE MEALPREP BEGIN. Ik heb me overal netjes aan gehouden: verdeling van eiwitten, timing van vetten, genoeg groentjes. :rolleyes:

Ik was afgelopen week eigenlijk al met een nieuw schema begonnen, maar daar was ik dus echt niet tevreden mee. Ook al besef ik dat het allemaal voor een specifiek doel is, zegt de gourmande in mij dat ik echt niet van die droge, gore meuk naar binnen kan gooien. Ik word er doodongelukkig van en krijg die vieze pleuriszooi na 3 dagen al niet meer door mijn strot.
Aan de andere kant houd ik dan wel weer van efficiëntie wat betreft mealpreppen en cutten in het algemeen, dus het moet wel allemaal zo simpel mogelijk. Met dat in het achterhoofd dus mijn nieuwste carb cycling schema:

LOW CARB (1197 kcal)
143g eiwit/43g khd/53g vet
1. 30 gram Whey Delicious (XXL Nutrition), 25 gram frambozen, 20 gram pindakaas
2. 100 gram koolvis, 100 gram soepgroente, 1/4 bouillonblokje
3. 1/2 blikje tonijn in olie, 1 ei, 100 gram tomaat, 100 gram sperziebonen
4. 1/2 blikje tonijn in olie, 100 gram soepgroente, 62 gram avocado
5. 30 gram Whey Delicious (XXL Nutrition), 25 gram frambozen
6. 2 eieren, 200 gram Chinese wokgroente



MODERATE CARB (1506 kcal)
146g eiwit/100g khd/58g vet
1. 30 gram Whey Delicious (XXL Nutrition), 25 gram frambozen, 20 gram pindakaas
2. 100 gram koolvis, 100 gram soepgroente, 1/4 bouillonblokje
3. 1/2 blikje tonijn in olie, 1 ei, 100 gram tomaat, 100 gram sperziebonen
4. 1/2 blikje tonijn in olie, 30 gram notenrijst, 100 gram soepgroente, 62 gram avocado
5. 25 gram Whey Delicious (XXL Nutrition), 25 gram frambozen + 2 rijstwafels, 20 gram jam
6. 2 eieren, 2 sneetjes brood, 200 gram Chinese wokgroente



HIGH CARB (1807 kcal)
153g eiwit/151g khd/64g vet
1. 25 gram Whey Delicious (XXL Nutrition), 25 gram frambozen + 2 rijstwafels, 25 gram pindakaas
2. 100 gram koolvis, 100 gram soepgroente, 1/4 bouillonblokje
3. 1/2 blikje tonijn in olie, 1 ei, 100 gram tomaat, 100 gram sperziebonen
4. 1/2 blikje tonijn in olie, 50 gram notenrijst, 100 gram soepgroente, 62 gram avocado
5. 30 gram Whey Delicious (XXL Nutrition), 25 gram frambozen + 2 sneetjes brood, 30 gram jam
6. 2 eieren, 200 gram gekruide bakaardappels, 200 gram Chinese wokgroente

Mijn week start eigenlijk op dinsdag, om te voorkomen dat ik een low carb dag heb op een deadlift-dag en/of squat dag. :D Ziet er dus als volgt uit:
Dinsdag: Moderate carb + PUSH
Woensdag: Moderate carb + PULL
Donderdag: Moderate carb + LEGS
Vrijdag: Low carb + PUSH
Zaterdag: High carb + PULL
Zondag: Low carb + rust
Maandag: High carb + LEGS

Note: ik besef dat mijn high carb days relatief laag zijn in carb, maar anders krijg ik dankzij mijn PDS superveel last van mijn buik/darmen. Also, ik merk dat ik enorme pieken en dalen krijg in mijn bloedsuikerspiegel als ik extreem in koolhydraten ga schommelen. :rolleyes:


EDIT: en op 26 januari ga ik samen met wovano naar Apeldoorn, waar ik een kennismakingsgesprek heb bij hetzelfde coaching team als Wovano zelf. :cheer:
 
Laatst bewerkt:
Bahahah :roflol::roflol:

Maandag rustig aan dag bestaat niet in mijn wereld. Ik duik er juist altijd vol in met een benentraining. :fire::grinny:
Ass to the grass parallel squatties terwijl een aantal anderen aan het quarter reppen waren. Ik weet dat het gemeen is, maar ik genoot er met volle teugen van. :evilred:
Ik deed eventjes mijn nickname eer aan. :eyes:

Maandag 14 januari - 19WEEK3-LEGS-A

Front lunges (voorste been op blok)
4x12xBW

Barbell squats
1x10x20kg (barbell only)
1x10x30kg - ait, solid. UP :army:
3x10x32,5kg

Leg press
4x12x60kg - omhoog in hh. 12 ipv 10.:burns:

Leg extension
4x10x42kg - kapot:evil2:

Leg curl - unilateral
4x12x20kg - :fire::scold:

Calf extension
4x12x85kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Cardio
  • 20 minuten incline loopband
  • 20 minuten fietsen

Een goed begin van de week is het halve werk. :pressing: welterusten, knappies!
 
In! beetje aan de late kant misschien maarja.
 
Succes met lopen vandaag!!:burns:
 
Pfoe, respect dat je zo'n voedingsschema volhoudt!
Ik zou het niet kunnen, teveel nood aan variatie (en mijn wederhelft zou het verre van goedkeuren).
Mooie training ook, ik wens je vooral succes met van het toilet te raken :roflol:
 
Pfoe, respect dat je zo'n voedingsschema volhoudt!
Ik zou het niet kunnen, teveel nood aan variatie (en mijn wederhelft zou het verre van goedkeuren).
Mooie training ook, ik wens je vooral succes met van het toilet te raken :roflol:
Het was meer dat ze graag coaching wil door dezelfde coach als ik. Nouja de vrouwen worden gecoacht door zijn vrouw. Zij houden de schema’s natuurlijk ook redelijk simpel en gaan geen uitgebreide recepten erin zitten. Je bent meestal vrij om de groenten en kruiden zelf te bepalen maar feta, broodjes jam, pepernoten, etc gaan zij niet in het schema verwerken. Dus had ik gezegd om er maar vast aan te wennen dat Annie een wat simpeler schema moest maken als ze die begeleiding graag zou willen. En dat heeft ze dus gedaan :D
 
Het was meer dat ze graag coaching wil door dezelfde coach als ik. Nouja de vrouwen worden gecoacht door zijn vrouw. Zij houden de schema’s natuurlijk ook redelijk simpel en gaan geen uitgebreide recepten erin zitten. Je bent meestal vrij om de groenten en kruiden zelf te bepalen maar feta, broodjes jam, pepernoten, etc gaan zij niet in het schema verwerken. Dus had ik gezegd om er maar vast aan te wennen dat Annie een wat simpeler schema moest maken als ze die begeleiding graag zou willen. En dat heeft ze dus gedaan :D
Veel eenvoudiger ook qua aanpassingen!:thumbs:
 
In! beetje aan de late kant misschien maarja.
Leuk dat je er bent! Welkom:wave2::D
Succes met lopen vandaag!!:burns:
Het viel mee! Een beetje stijf in de glutes, maar verder okay! Ik denk dat de klap morgen pas komt:devilnana:
Pfoe, respect dat je zo'n voedingsschema volhoudt!
Ik zou het niet kunnen, teveel nood aan variatie (en mijn wederhelft zou het verre van goedkeuren).
Mooie training ook, ik wens je vooral succes met van het toilet te raken :roflol:
wovano en ik eten al zo ongeveer zo lang we elkaar kennen op een ander schema, dus wat dat betreft hoeven we geen rekening met elkaar te houden hehehe.
Verder heb ik het zo in elkaar gezet om me mentaal voor te bereiden op een relatief droog voedingschema van mijn potentiële coach! :rolleyes:
Het was meer dat ze graag coaching wil door dezelfde coach als ik. Nouja de vrouwen worden gecoacht door zijn vrouw. Zij houden de schema’s natuurlijk ook redelijk simpel en gaan geen uitgebreide recepten erin zitten. Je bent meestal vrij om de groenten en kruiden zelf te bepalen maar feta, broodjes jam, pepernoten, etc gaan zij niet in het schema verwerken. Dus had ik gezegd om er maar vast aan te wennen dat Annie een wat simpeler schema moest maken als ze die begeleiding graag zou willen. En dat heeft ze dus gedaan :D
RT, al weet ik nu al dat er na deze week nog wat fine tuning gaat plaatsvinden :D:cool:

Veel eenvoudiger ook qua aanpassingen!:thumbs:
Echt top, Ja! Preppen voor een hele week kost me nu een uurtje:eyebrow:

Today was a good day, training-wise. Samen met mijn favoriete oude rot in de sportschool aan mijn BP gewerkt en zowaar dingen neergezet waarvan ik zelf stond te kijken. Inclusief zijn motiverende gebrul: KOMMMMM OPPPPP, DEZE HEB JEEEE. DUWEEEEE. :flexing::wl:

Push treen dus en een succesvolle.

Dinsdag 15 januari - 19WEEK3-PUSH-A

DB Chest flyes
4x12x6kg

Bench press
1x15x20kg
1x10x27,5kg
1x5x30kg
1x5x32,5kg - hier begon het spotten. Deze set ging zo easy dat spotter zei dat we misschien eens konden checken of er meer in zat. Totaal ongepland, dus onlogische opbouw. Maar was wel tof om eens te doen! :clown:
1x3x35kg - ait, solid:cool:
1x2x37,5kg - ging eigenlijk ook nog dikke prim. :eyes:
1x1x40kg - SURPRISE BITCHES :grinny:
1x10x30kg - leeggepompt

DB incline Chest press
Skipped na BP sloopsessie

DB kickbacks
4x12x4kg

V-bar pushdown (effe spelen)
1x20x16kg
1x15x19kg
1x12x22kg
1x10x25kg
1x20x16kg

Lateral raise
4x12x4kg

Front raises
4x12x4kg

Cardio
  • 45 minuten incline wandelen op loopband. Beginnen op helling 5 op 5km/h. Elke halve minuut een half niveau erbij tot je na 10 minuten op maximale helling 15 zit. Dan lopen tot 30 minuten om zijn om vervolgens weer af te bouwen tot nul. Gegarandeerd kapot blijven. :loopband:
Oké daag:heart:
 
Goed joh die BP. :clap:Zal je wel enorme motivatie hebben gegeven voor de rest van de training.
 
Die bench is een PR of niet? Lekker getraind Annie!:cheer:
 
Indrukwekkende BP!
Klein beetje jelly hiero...
 
Whoop Whoop... BP PR's all day! :wl:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven