MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zoooo, Annie is back! Het kostte me enorm veel moeite om wakker te worden vanochtend, terwijl ik eigenijk een ochtendmens ben. Misschien nog een overblijfsel van het griepje dat ik vorige week te pakken had. Daardoor was ik bang dat mijn training misschien een beetje zou gaan tegenvallen, maar niets bleek minder waar! :D
Mijn benentraining was on point. Ik zit weer op de gewichten van voor ik ziek werd en squatten ging echt extreem goed vandaag. Ik ben een tevreden mens. :cheer:

Maandag 7 januari - 19WEEK2-LEGS-A

Front lunges vanaf blok
4x12

Barbell squats
2x10x20kg barbell only
4x10x30kg (Back on track! Squatties gingen heel goed.:tanden: Volgende week omhoog)

Leg press
4x10x60kg

Leg extension
1x12x35kg (Deze gingen vandaag easy AF. UPPP dus:fire:)
3x10x42kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg (nog altijd pittig:emo:)

Calf extension
4x12x75kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Daarna de good old cardio gedaan. wovano wilde het deze keer eens anders aanpakken ipv de volledige 45 minuten op de fiets te zitten. En ik ben de beroerdste niet, dus ik deed gezellig met hem mee. :grinny::heart:
- 30 minuten cross trainer
- 15 minuten stationary bike

ADIOS MUCHACHOS. :eyebrow:

Lekkâh hoor! :flexbiceps:
 
Das onmiddellijk serieus de hoogte in met de leg extension!
Eindelijk ook eens iets anders dan fietsen, woop woop!
Hehe, ja het lijkt nu alsof ik heel stoer deed, maar eigenlijk heeft Haefland Sport gewoon een rare Leg Extension machine waarbij 42kg de eerstvolgende stap na 35kg is.:D:roflol:
Lekkâh hoor! :flexbiceps:
Thaaaanks mennn:eyes::rocker2:
 
Alloooo lieve mensen!

Gisteren was het weer tijd voor een ouderwets Push-dagje. Altijd lekker om even gewoon te klooien voor o.a. borst en triceps. De tijd vloog ook voorbij en voordat ik het wist was ik klaar met mijn training en zat wovano nog volle bak te trainen. Aangezien ik van efficiëntie houd, ben ik vervolgens maar een buikspierfeestje met mezelf gaan bouwen. Dat moet ik minstens een keer per week van mezelf doen, maar ik heb er (nog) geen vaste dag voor. Meestal doe ik dat wanneer ik wat sneller klaar ben met trainen dan wovano.:tanden:

Dinsdag 8 januari - 19WEEK2-PUSH-A


Ik heb sinds kort de chest flyes verplaatst en doe deze oefening nu als eerste. Op die manier ben ik al chill opgewarmd voor BP, die nu dus ook merkbaar vlotter gaan.:eyes:
DB Chest flyes
4x12x6kg

Bench press
1x15x20kg
1x10x25kg
1x8x27,5kg
4x5x30kg (Ait, deze waren weer prima. Volgende week weer up!:flexing:)

DB Incline chest press
4x8x10kg

Reversed tricep thingy (Natty87 ) ipv V-bar pushdown
4x12x20kg (was ook wel eens grappig om te doen. Die houden we er met enige regelmaat in, denk ik!)

DB Tricep kickbacks
4x12x4kg

Lateral raise
3x20x4kg (:fire:burrrrn. +++ vergeten dat ik met mezelf had afgesproken om terug te gaan naar minder hh met hoger gewicht.)

Front raises
4x12x4kg

Crunches
5x20

Russian twist
4x20x4kg
Daarna weer een experimentele cardiosessie gehad.:emo: Lees: 25 minuten fietsen & 30 minuten incline loopband. :loopband:
 
Goede insteek om even wat vooraf op te warmen met fly's:thumbs: Incline loopband is pittig hoor..respect dat je gelijk voor een half uur gaat!
 
Goed bezig. Wat doe je qua incline/snelheid op de loopband?
 
Goede insteek om even wat vooraf op te warmen met fly's:thumbs: Incline loopband is pittig hoor..respect dat je gelijk voor een half uur gaat!
hehe, ja opwarmen op deze manier werkt voor mij heel goed! Ik heb ook andere dingen geprobeerd, maar die bleken achteraf toch minder effectief. Door pas met benchen te beginnen na de flyes, gaan alle setjes heel vlot. Daarvoor moest ik er bij de eerste twee setjes echt even inkomen. :o

Wat het incline lopen betreft: ik ben mijn conditie natuurlijk al een tijdje aan het opbouwen. Sinds augustus zit ik 5 dagen per week 45 minuten op de fiets. Dat in combinatie met een paar benen en billen dat wel wat gewend is maakt dat het niet enorm uitdagend voor me was om dat half uur vol te maken! :D

Goed bezig. Wat doe je qua incline/snelheid op de loopband?
Dank!
Ik ben nog maar net begonnen met andere vormen van cardio naast fietsen. Ik liep op 10% met 5km/h, maar ben er zeker van dat ik hier meer uit zou kunnen halen. Ik ga vanavond eens proberen op 15% (max, volgens mij) op 5,5km/h. Afhankelijk van hoe dood mijn benen zijn, want legday.:p En anders morgen!
 
Ik ga vanavond eens proberen op 15% (max, volgens mij) op 5,5km/h. Afhankelijk van hoe dood mijn benen zijn, want legday.:p En anders morgen!
Zo deed ik het in een grijs verleden ook weleens..instant kuiten in de fik:fire: en zweten als een idioot:zweet:
 
Ik zie bij ons vaak mensen op 15% aan 6+km/h lopen, maar dan houden ze zich bovenaan vast en laten zich hangen :rolleyes:
Zo is het wel makkelijk natuurlijk :roflol:
 
Zo deed ik het in een grijs verleden ook weleens..instant kuiten in de fik:fire: en zweten als een idioot:zweet:
Pittig he, hahaha. Heb wel nu nog meer het idee dat cardio wel nut heeft. Al moet ik zeggen dat ik er ook altijd wel een prima tempootje in heb als ik op de fiets zit. :tanden:
Ik zie bij ons vaak mensen op 15% aan 6+km/h lopen, maar dan houden ze zich bovenaan vast en laten zich hangen :rolleyes:
Zo is het wel makkelijk natuurlijk :roflol:
hahaha, dat hangen heb ik gisteren nog mogen aanschouwen. Ikzelf probeer me wel altijd vast te houden, omdat ik gewoon een lomp mens ben en te vaak op mijn gezicht ga. Maar er zit geen spanning op, want anders zit je jezelf natuurlijk voor de gek te houden.:cool:
Hahaha, Ja, dat doen ze overal!
:haha:

Gisteren voor de eerste keer sinds twee weken weer gedeadlift. Mét riem die ik van mijn lieftallige schoonouders voor kerst kreeg (wovano was zo lief om zijn ouders een cadeautip te geven.:heart:). De deadlifts gingen prima, maar heb met opzet niet te veel volume gedaan. Met twee deadlift trainingen per week na een korte periode zonder enige vorm van deadlifts valt die oefening me altijd nóg zwaarder dan dat die op zichzelf al is.:emo:

Woensdag 9 januari - 19WEEK2-PULL-A

Deadlift
1x12x50kg
1x5x60kg
3x5x70kg (laatste set met riem. Maakte een wereld van verschil)

DB Row
Eigenlijk stonden BB Rows op de planning, maar mijn brein maakte even kortsluiting.:eyes: Op mijn tweede Pull-training dus even omdraaien.

4x10x12kg

Face pulls
4x12x30kg:fire:

Close grip row
4x12x30kg (Back on track!!:grinny:)

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x12 (zonder gewicht, want mijn rug was eigenlijk al klaar na het deadliften.:haha: SUCH A PUSSY)

DB hammer ss DB bicep curl
4x12x4kg as 4x12x4kg (tha pump was real with this one:eek!:)

Cardio
  • 20 minuten cross trainer
  • 15 minuten incline wandelen:loopband:
  • 10 minuten fietsen

Straks leg day numero 2. :D
 
Pssssssst...... jij bent goed bezig!

Ik voel ultra shredzzzz aankomen voor Awakenings paasweekend... ekte flaneer sessies in de gashouder op vieze bietjes van kobosil:headphone:
 
Ik zie bij ons vaak mensen op 15% aan 6+km/h lopen, maar dan houden ze zich bovenaan vast en laten zich hangen :rolleyes:
Zo is het wel makkelijk natuurlijk :roflol:
Ik hield me vaak ook beet op dat tempo...vreselijk genoeg IMO ;)
 
What the actual f*ck?! Da's meer dan ik trek meissie... :bow2:

spreekbeurt-over-natuurkunde-groep-8-lucas-feb2013-12-638.jpg
 
Pssssssst...... jij bent goed bezig!

Ik voel ultra shredzzzz aankomen voor Awakenings paasweekend... ekte flaneer sessies in de gashouder op vieze bietjes van kobosil:headphone:
SWS, nu al zin in. :cheer:Kobosil op repeat sinds ik weer in de sportschool ben te vinden. Ik houd van dat donkere randje. Net zo zwart als mijn ziel.:heart::rocker2:
Mag daar je shirt uit dan :roflol:
Het is niet overal sociaal acceptabel om je shirt uit te trekken, wovano. Maar goed, mij zul je niet horen klagen hoor. drool:
What the actual f*ck?! Da's meer dan ik trek meissie... :bow2:
Ik hield me vaak ook beet op dat tempo...vreselijk genoeg IMO ;)
ScumbagAnnie : heel sterke face pulls hoor, ik trek ook maar zoiets. Stiekem hoop ik dat jouw toestel een beetje een hefboomeffect heeft door de katrollen :)

Toch wel weer typisch dat de heren hier zich zorgen beginnen te maken op het moment dat iemand van het vrouwelijk geslacht mogelijk evenveel of meer gewicht trekt. :banana: De technische specs van de cable pulley moeten jullie maar aan wovano vragen. Daar houd ik me niet mee bezig. Ik ben er alleen voor het uitvoeren van de training. :cool:

En eigenlijk kan dat maar een ding betekenen.
Jullie weten wat ik denk.
Toch?
:gay:

oneluv voor jullie.:kiss:
 
Toch wel weer typisch dat de heren hier zich zorgen beginnen te maken op het moment dat iemand van het vrouwelijk geslacht mogelijk evenveel of meer gewicht trekt.

Ik maak me er geen seconde zorgen over...Zonde van m'n energie :D Kan er alleen maar respect voor hebben!
 
Deze cable gaat inderdaad over meerdere katrollen.
Zo, nu wovano het heeft uitgelegd, kunnen jullie weer met een gerust hart in de spiegel kijken hoop ik. :haha:

Ik maak me er geen seconde zorgen over...Zonde van m'n energie :D Kan er alleen maar respect voor hebben!
Lief, dank. Maar ik ben toch een grotere pussy dan dat jullie denken. :janken:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven