MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb jij ook wedstrijd ambities Annie?
 
Lekker hoor geniet van je PR ....Feels Goooood!!! :cool:
 
Goed joh die BP. :clap:Zal je wel enorme motivatie hebben gegeven voor de rest van de training.
Hehehe, thanks Koppie! Ja, na die 40kg stond ik van enthousiasme te trillen op mijn beentjes en de rest van de training heb ik echt enthousiast doorgeknald.:lol:
Die bench is een PR of niet? Lekker getraind Annie!:cheer:
JEPPP. Ik ben nog niet helemaal thuis in die manier van noteren in mijn log, maar het was een PR-tje! :D
stiekem gewoon schijt aan. Ik vind het leuker om enthousiast te schreeuwen in mijn log:eyes:
Indrukwekkende BP!
Klein beetje jelly hiero...
Dank Bubs. Gewoon lekker doorknallen. :pressing:
Maar een goede spotter is eigenlijk al het halve werk, denk ik. Als iemand anders me had geholpen, was het misschien niet eens gelukt. Hij had er echt vol vertrouwen in. Toen hij voorstelde om na die 35kg nog 37,5kg en 40kg te proberen, heb ik hem keihard uitgelachen. Ik had echt niet gedacht dat ik dat gewicht nog omhoog zou krijgen. :roflol:
Maar toen hij begon te schreeuwen, dacht ik zelf ook: kom op, alles geven gvd. :fire:
Whoop Whoop... BP PR's all day! :wl:
YAAAA, ain't nothing but a peanut. :tanden::grinny:
:eek:

Goede bench press hoor!
Ik vond het echt fucking tof dat het me gewoon gelukt is!:cheer:
Heb jij ook wedstrijd ambities Annie?
Hahaha nee. Althans, voorlopig niet. Ik ben te pussy om als powerlifter aan de slag te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit een acceptabele hoeveelheid kan behalen op BP, Deadlift en squats. Althans, acceptabel voor wedstrijden.
Ik ben verder best tevreden met mijn vorderingen. :banana:
Lekker hoor geniet van je PR ....Feels Goooood!!! :cool:
Yaaaaa, ben nog altijd aan het nagenieten :rocker2:
 
Ook niet op een podium, in je ondergoed? :D
 
Ook niet op een podium, in je ondergoed? :D
daar ben ik voorlopig nog te fatty voor. Maar ook dat lijkt me niet echt iets voor mij. Alleen al het feit dat je op van die debiele schoenen moet lopen is voor mij een reden om het niet te doen.

++ alles wat met een menigte of podium heeft te maken, is niet voor me weggelegd. Ik haat in de belangstelling staan. :tanden:
 
pompte er een vleddig techno setje uit de speakers....?:headphone:

Topper buddy! :clap:
 
Mooi zeg :D
Netjes dat je ook nog een 10-repper dr achteraan gedaan hebt!
Hehehe ja, ook weer op aanraden van de spotter. 'Zo en nu gaan we leegpompen'. :haha:
:eyes: oké oké.
Laten we het er anders maar gewoon op houden dat ik niet verfijnd genoeg ben voor zulke bezigheden.:o
Goed gedaan!!!!!!!!!
:grinny: Thanks girrrrrl. :heart:
pompte er een vleddig techno setje uit de speakers....?:headphone:

Topper buddy! :clap:
Tuuuuurlijk pompte er een vleddig technosetje. Emiel Zwart. Mede mogelijk gemaakt door mijn techno provider en gym buddy Boy Breed :rocker2:.

Gisteren knalde Ben Sims door mijn koptelefoon, Run it Red. :cool: Die set zorgde er weer voor dat ik een primma pull treen heb kunnen neerzetten. Geen bijzonderheden, gewoon een beetje met barbells, dumbbells en pulleys lopen klooien.
Deadlift heb ik gisteren even op volume gedaan ipv gewicht. Ik merk dat ik te vermoeid raak als ik twee keer per week 5x5 moet doen. Dus gisteren weer op vorm en volume gefocust, ook goed voor je conditie. Ik ben echt kapot gebleven en hartslag was lekker hoog al. :emo: Enfin, de treen:

Deadlift
2x12x50kg
3x8x60kg – Ik merkte hier dat ik af en toe vooral moeite had met grip. Gewicht was geen probleem, ook niet met meer herhalingen.:bang:

BB bent over row
4x12x30kg

Face pulls
4x12x30kg

Close grip row
4x12x30kg – heavy AF:fire:

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x10x10kg

DB hammer ss DB bicep curl
1x12x4kg ss 1x12x4kg
1x8x6kg ss 1x8x6kg – FFS, ik erger me eraan dat er geen 5kg-dumbbells zijn hier.:scold: 4kg is easy AF en 6kg is eigenlijk net te weinig voor decent reps. :splat:Iemand nog goede tips om op te bouwen op een andere manier?
2x12x4kg ss 2x12x4kg

Cardio
Rustiger aan gedaan, want vandaag legday.
  • 25 minuten gefietst, ongv. 11 km
  • 20 minuten incline lopen op 5km/h
DONE. Vanavond legday part 2, maar heb dus nog spierpijn van maandag. :windup:
 
Tuuuuurlijk pompte er een vleddig technosetje. Emiel Zwart. Mede mogelijk gemaakt door mijn techno provider en gym buddy Boy Breed :rocker2:.

Ik weet niet of je Spotify hebt, maar ik luister sinds kort weer beetje oldschool techno (ja, ik ben oud...) wat klinkt als de tijd van DHS (The House of God; mijn all time Techno favoriet!!) en Speedy J (Pullover)...Dat is wel weer heerlijk hoor, ipv altijd maar Hardstyle te luisteren. Als je zoekt op 'Universe of 90's Techno Parties', zou je 'm moeten vinden. Lekker stevig techno stampen! :headphone:
 
Deadlift
2x12x50kg
3x8x60kg – Ik merkte hier dat ik af en toe vooral moeite had met grip. Gewicht was geen probleem, ook niet met meer herhalingen.:bang:
Time to get some straps...:eyebrow:
 
Lekker bezig babe.. vind het echt knap hoe je aan het knallen bent!
 
Oeee Ben Sims, nostalgie... :heart:

Goeie train, maar dat wil ook wel met Ome Ben :cool:
 
NIce weer!
Ik heb hetzelfde probleem met grip bij sommige BB oefeningen...
Voor de 4-6kg gaf Sweatdaily me in het verleden de tip om microplates aan te schaffen die je met een elastiekje kunt bevestigen aan de DB's.
Moet zeggen, ik ben er nog niet toe gekomen :o, maar het lijkt me wel handig in ons geval!
Nu probeer ik gewoon de +2kg voor een aantal setjes, eventueel met langere rust.
Als ik geen 8 reps meer haal val ik terug op het lagere gewicht :)
 
ScumbagAnnie : misschien is de vraag al gesteld maar zal je dit jaar meedoen aan de DBB fotocontest?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven