XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Pfff, dat is vervelend. Volgende keer een reservelegging meenemen? :P
Heel de dag geen tijd morgen? Dat is ook balen.
Ik mag hopen dat dit geen gewoonte wordt, hoor @Bert. :lol: Ik denk niet dat een reservelegging nodig is. Helaas vermoed ik dat de kwaliteit van de naden wat te wensen overliet in het geval van deze legging.
Ik moest gisteren de hele dag werken en was van 8 tot 17 weg. Daarna gelijk doorgereden naar Eindhoven, dus trainen zat er niet in.
Aangezien ik verder geen wedstrijd ofzo op de planning heb staan, kan een keertje minder trainen vast geen kwaad. Al wordt het geen gewoonte, want ik baalde er wel van. :eyes::eyes:
:haha:Volgens mij zie ik al mijn toekomst voor me. heb de afmetingen van @wovano gezien op de log van @Tidus FFX dus dan neem ik dat wel op de koop toe met hoe het er nu voor staat...

prepare for the perv comments:eyebrow::eyebrow:
Nog geen perv comments gezien. Mensen gedragen zich bijna altijd in mijn logje. :clown:
DAT WAS WEL N HEEL SMERIG SETJE! :cool:

Voor goede setjes PM maar:windup:
Hahaha Breed, vandaag deed DAX wel zijn werk en ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. :alien:
Babe!

Je bent zeker wel contest waardig hoor.. Zeker omdat je zo hard aan het knallen bent, en echt heel veel progressie maakt (uiteindelijk is het een cutting wedstrijd, nou believe me.. jij bent een cutting queen!) maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet iets voor je is. Hoewel ik misschien niet zo overkom heeft de dbb wedstrijd ook altijd heel veel invloed op mijn zelfvertrouwen. Dat is niet altijd even leuk.

2 jaar geleden hebben sommige mensen mij bijvoorbeeld een 1 gegeven, dat is echt wel even slikken wanneer je je 2 maanden lang tot het uiterste inzet om in je beste shape te komen, waarna iemand dat gewoon af doet met een "je bent niks waard". Heb ik me wel over heen kunnen zetten (ook al vind ik dat nog steeds niet zo leuk haha), maar heeft me wel even diep geraakt. Kutinternet :P Om die reden ben ik vorig jaar nog harder m'n best gaan doen :roflol:

Het leuke vind ik er aan dat het een echte stok achter de deur is. Ik heb wat dat betreft wel echt een doel nodig wil ik ook daadwerkelijk aan de slag gaan. En "gewoon omdat ik het graag wil" is niet genoeg voor mij. Want dan kan ik wel rustig aan doen, want volgende maand kan het ook nog :P

Maar genoeg daarover :roflol:

Ik wilde eigenlijk alleen berichtje typen over je broek... hoe naar is dat!! :treuren: Las in het XXL topic dat het al de tweede is die kapot is gegaan.. waardeloze kwaliteit dus :( en dan ook echt bij het kruis.... :punch:

Vind het super goed van je dat je alsnog een extra oefening hebt geprobeerd.. ik was allang naar huis gerend :bang:
Pfoe ja, het feit dat mensen akelig hard kunnen zijn, zou voor mij al een reden zijn om aan mezelf te gaan twijfelen of überhaupt niet mee te doen. :dunno: Ik vind het echt knap van je dat je dat zo naast je kunt neerleggen. Dit soort dingen zouden mij gegarandeerd wakker houden hahaha.

En natuurlijk is zo'n wedstrijd heel leuk als alles volgens planning gaat. Ik zie ook zeker in dat het een potentiële extra motivatie zou zijn.
Maarrrrr gelukkig ben ik van mezelf al helemaal gemotiveerd, dus een stok achter de deur is tot dusver nooit nodig geweest.
Also, met het oog op de toekomst zal mijn coach sowieso die rol op zich nemen hehehe. :nut:

Was wel even rot ja, het legging-avontuur! Maar gelukkig mag ik gratis een nieuwe bestellen. Dat gaat overigens een ander model worden, want de Bootylicious legging blijkt toch niet zo top voor mensen die van zichzelf al lichtelijk bootylicious zijn. :haha:

Ik zou er de eerstvolgende week mijn hoofd niet meer durven tonen denk ik :o
Dus inderdaad veel respect dat je gewoon nog door probeerde te gaan! Dedication ftw :D
HHahah, ik ben vandaag gewoon gegaan hoor. Heb er diezelfde avond nog gewoon om zitten lachen met twee gym bros van me. :laugh: Beter lachen dan huilen, toch?
Sorry hoor...maar.... :hahaha::hahaha: Heerlijk geschreven! Moet je wat mee doen ;)

Ik ben heel visueel ingesteld, dus zie het gewoon helemaal voor me...

En wij moeten de kleur van je onderbroek uiteraard nog wel even raden; GEEL!!
Hahaha dank lieve @darude0306. :grinny: Ik ben copywriter van beroep, maar kan daarin af en toe mijn creatieve ei niet helemaal in kwijt. Vandaar dat ik er dus heel veel plezier aan beleef om dit log bij te houden. :tanden:
de kleur van mijn onderbroek was overigens heel burgerlijk blauw. En dat terwijl ik normaal meestal hysterische kleuren draag. :hahaha: Dan heb ik dus nog 'geluk' gehad hahaha.

Als je in een gym traint waar magnesium is toegestaan, zou ik dat ook doen.
Ik moest noodgedwongen overstappen op straps, omdat magnesiumgebruik niet werd toegestaan :grumble:
In Haefland is het toegestaan! Alleen wil ik niet met poedervorm werken omdat je dan altijd alles compleet onder de witte ellende hebt zitten. Binnenkort dus even een flesje vloeibare gaan halen. ;)
Magnesium is gewoon toegestaan bij Haefland. Ik zou straps gebruiken omdat je toch geen powerlifting ambities hebt en je grip het zwaarder gaan met deadliften daardoor in de weg zit.
Ik ben eigenwijs. :rolleyes:
ahh balen, net klaar met mn leg day lees ik dit... zal ik ze iig toevoegen voor mijn volgende push dag:pressing:
Heheh, heb je al een van de setjes gebruikt? :eyebrow:

Vandaag was wel weer een chille treen! Rustig aan de dag in Haefland begonnen met @Boy Breed en zijn wifey (ik weet dat je meeleest, schatzi :heart:). Push training en cardio stonden op de planning, inclusief vleddige set van DAX J. Erg lekker setje, goed om op te knallen. :pressing:

Zaterdag 19 januari - 19WEEK3-PUSH-B

DB Shoulder press
2x12x6kg
4x8x8kg - te danken aan de vleddige set:headphone:

Close grip bench press
1x15x20kg (Barbell only)
1x10x22,5kg
4x12x25kg - oefff:fire:

DB Hex press
4x10x10kg - damn, set vier kwam uit mijn tenen. Ik dacht eventjes dat die dumbbell op mijn gezicht zou pleuren. :haar:

Rope pushdown
1x15x13kg
4x10x16kg

EZ-bar skull crushers
1x12x8,5kg
4x10x9,5kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

Lateral raises

4x12x4kg

Russian twist
4x20x4kg

Crunches
4x20

Cardio
  • 45 minuten incline lopen, opbouwen maar maximale incline en kapot blijven tot het bittere eind. :loopband:

Pfoe ja, het feit dat mensen akelig hard kunnen zijn

kritiek geven mag en moet ,afkraken niet,het zijn zelden mensen die zelf een super fysiek hebben dus 0,0 respect voor die toetsenbordridders ,

(in mijn dagelijks werk maak ik niets anders mee dan backstabbers maar zolang ze het niet in mijn gezicht durven zeggen moet ik er alleen maar om lachen en vroeg of laat pak ik ze terug ,

kan ik dan ook echt intens van genieten ,as we speak heb ik er al weer een paar op het oog ,hihihi)

Laatst bewerkt:
Heheh, heb je al een van de setjes gebruikt?

jaja, setje van ben sims, run it red gedraaid, gaat idd flink lekker! vroeg me alleen af hoe jullie die setjes luisteren. downloaden jullie die ofzo? ik heb een ipod touch die ik nu gebruik met spotify maar met ff snel zoeken kwam nu alleen het aanbevolen setje van ben sims voorbij. mobiel neem ik nooit mee ivm afleiding dus op 4G afspelen is niet echt een optie...

jaja, setje van ben sims, run it red gedraaid, gaat idd flink lekker! vroeg me alleen af hoe jullie die setjes luisteren. downloaden jullie die ofzo? ik heb een ipod touch die ik nu gebruik met spotify maar met ff snel zoeken kwam nu alleen het aanbevolen setje van ben sims voorbij. mobiel neem ik nooit mee ivm afleiding dus op 4G afspelen is niet echt een optie...
Ik stream alles via soundcloud. Met een draadloze koptelefoon hoef je niet per definitie afgeleid te worden door je telefoon. :eyes:
yeah buddyyy.

Vandaag trainde ik met @wovano mee, dus geen typische Annie pull training, maar gelukkig wel met pull oefeningen. Nadat we samen rug hebben getraind, ging @wovano verder met triceps en ik met biceps. :flexing:

Zondag 20 januari - 19WEEK3-PULL-B

Behind neck pulldown
4x12x30kg

Close grip pulldown
4x12x30kg

Incline dumbbell row
4x12x8kg - dayuuuum, eerste keer ooit deze. Heftigggg:fire:

Wide grip row
4x12x30kg

Close grip row
4x12x30kg

Straight arm pulldown
1x12x25kg
3x12x30kg

Rope curls
1x15x10kg
3x12x13kg

Hammer curl
4x12x4kg

EZ-bar curls
2x12x8,5 kg - daarna verzuurden mijn onderarmen zo erg dat ik de EZ-bar niet meer kon vasthouden. :emo:

Cardio bestond vandaag uit wandelen door Maastricht in een poging broeken te vinden waar ik mijn dikke reet in kan persen. Missie geslaagd ook nog. :cool:

Laatst bewerkt:
Ik stream alles via soundcloud. Met een draadloze koptelefoon hoef je niet per definitie afgeleid te worden door je telefoon.
haha klopt maar vind t toch een stuk makkelijker om m in mijn locker te laten. stream je dan via 4G ofzo? mijn gym heeft namelijk geen wifi

haha klopt maar vind t toch een stuk makkelijker om m in mijn locker te laten. stream je dan via 4G ofzo? mijn gym heeft namelijk geen wifi
Ja mennnn. Ik heb mijn telefoon eigenlijk alleen om te appen, instagrammen en DBB'en, dus genoeg data om te streamen. :tanden:

Is volgens mij ook een app om setjes te rippen van SoundCloud

Dat zegt hij toch net:o

als je zonder internet een setje van soundcloud wil horen dan kan je die vantevoren even laten bufferen thuis, zo doe ik het ook soms :yes:

Ziekelijk drukke dagen op werk, dus weinig tijd. En echt kapotmoe. Het enige waar ik me vandaag op verheug is mijn training.:grumble: Dit was de training van gisteren (ging overigens wel echt fucking lekker, dus ik mag niet klagen). Ik heb kunnen squatten zonder beschamende scheurpraktijken.:tanden:

Maandag 21 januari - 19WEEK3-LEGS-A

Front lunges (voorste been op blok)
4x12xBW - hartslag ging weer lekker omhoog. :eek2:

Barbell squats
1x10x20kg - barbell only
3x10x32,5kg - solid, omhoog
1x10x35kg - dit wordt volgende week working weight:grinny:

Leg press
4x12x60kg

Leg extension
4x12x42kg - burn, baby, burn:fire:

Leg curl - unilateral
4x12x20kg - het houdt niet op, niet vanzelf.:scold:

Calf extension
1x12x75kg
3x12x85kg - dayummm, verzuring ten top.:splat:

effe fitgirlen:
Cable kickbacks
4x12x10kg

Cable hip abductor
4x12x5kg

Cardio
  • 45 minuten: kapotblijf loopband incline-ding.:loopband:
joejoe, vanavond pushtraining.:pressing: Lekker lachen!

Wanneer je squat en het gaat zo easy, waarom dan niet gelijk even wat kg erbij gooien? ;) Zo te lezen kon je t makkelijk doen maar ben je een beetje lief voor jezelf:P

Wanneer je squat en het gaat zo easy, waarom dan niet gelijk even wat kg erbij gooien? ;) Zo te lezen kon je t makkelijk doen maar ben je een beetje lief voor jezelf:P
Omdat de eerste twee sets juist nog moeizaam gingen! Daarna dus niet meer. Believe me, zodra ik ook maar misschien omhoog kan, ga ik omhoog. :p
Gisteren voelden de eerste twee setjes een beetje meh, waarschijnlijk omdat ik niet lang genoeg gestrekt heb. Dan krijg ik pijn in mijn bekken.
Daarna nog eens gestretched en toen verliep alles soepeltjes!
Misschien uit schrik om toch weer beschamende scheurpraktijken te hebben? :roflol:

Nette train weer hoor!
Lololol:lol: ik vrees die niet langer. Kom maar door met die situaties. :emo:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven