Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat n buffel sessie:clap:
Daaaank Breed:cool:

Vandaag een nieuwe knalsessie eruit weten te gooien. Wat frustraties op werk wel niet in positieve zin voor je BP kunnen betekenen. :emo::lol:

Dinsdag 22 januari - 19WEEK4-PUSH-A
DB Chest flyes
4x12x6kg

Bench press
1x15x20kg
1x5x25kg
1x3x30kg
1x5x32,5kg
2x5x35kg - na tweede set officieel kapot gebleven. :fu:
2x5x32,5kg

DB incline Chest press
4x8x10kg - spicy like a habanero:devilnana:

DB kickbacks
4x12x4kg

V-bar pushdown
1x15x20kg
2x12x25kg
1x15x20kg - dikke pomp in mijn tricepsen. Armen waren helemaal hard. wovano can confirm. :burns:

Lateral raise
4x12x4kg - buhhhh

Front raises
4x12x4kg - om beurten een hh, 30sec rust
2x10x6kg - ait. Kapot

Cardio
Skipped, wordt deze week ingehaald. Door weersomstandigheden waren we een stuk later in de gym.

Hoe was het bij jullie in de sportschool? In Haefland was er vrijwel niemand te bekennen, waarschijnlijk door de sneeuw. :evil2:.
 
lekkere tren hoor!

Bij ons in de gym was het super druk...
Toen ik binnenkwam en wilde beginnen was gewoon alles bezet.... :duh: Super vervelende gemotiveerde nieuwjaarsmensen BAH!

Wij hebben anderhalf uur er over gedaan om bij onze gym te komen, normaliter zijn we er in 45 minuten.. Laatste kilometer in Nijmegen zelf heeft wel 30 minuten geduurd :roflol:
 
normaliter zijn we er in 45 minuten..

???:eek:

1,5 uur totale reistijd voor een training... Dat zou bij mij niet heel motiverend werken en te vaak een reden zijn om toch maar niet te gaan! Maar waarschijnlijk geen knappe gym in de buurt!?
 
lekkere tren hoor!

Bij ons in de gym was het super druk...
Toen ik binnenkwam en wilde beginnen was gewoon alles bezet.... :duh: Super vervelende gemotiveerde nieuwjaarsmensen BAH!

Wij hebben anderhalf uur er over gedaan om bij onze gym te komen, normaliter zijn we er in 45 minuten.. Laatste kilometer in Nijmegen zelf heeft wel 30 minuten geduurd :roflol:

Nee toch? We gingen om 16u weg en waren er tegen 18u pas :o
 
???:eek:

1,5 uur totale reistijd voor een training... Dat zou bij mij niet heel motiverend werken en te vaak een reden zijn om toch maar niet te gaan! Maar waarschijnlijk geen knappe gym in de buurt!?

We rijden niet speciaal voor de gym hoor :roflol: dat is de reistijd die we kwijt zijn om van/naar ons werk te komen.. We komen praktisch langs de gym, dus is ideaal zo!

Nee toch? We gingen om 16u weg en waren er tegen 18u pas :o

Je zult wel gelijk hebbben :P ik heb maar een schatting gemaakt :P 2 uren onderweg klinkt zo lang haha!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik was er toch:D
True that mateyyy :cool::D
lekkere tren hoor!

Bij ons in de gym was het super druk...
Toen ik binnenkwam en wilde beginnen was gewoon alles bezet.... :duh: Super vervelende gemotiveerde nieuwjaarsmensen BAH!

Wij hebben anderhalf uur er over gedaan om bij onze gym te komen, normaliter zijn we er in 45 minuten.. Laatste kilometer in Nijmegen zelf heeft wel 30 minuten geduurd :roflol:
Pfoe, dat klinkt echt dramatisch. ???
Ik was een uur later in de sportschool dan normaal, maar dat kwam vooral omdat wovano laat was door een vergadering en het verkeer. Verder nog boodschapjes gedaan voor we gingen trainen, iets dat we normaal nooit doen.
???:eek:

1,5 uur totale reistijd voor een training... Dat zou bij mij niet heel motiverend werken en te vaak een reden zijn om toch maar niet te gaan! Maar waarschijnlijk geen knappe gym in de buurt!?
Trueee, maar HillR en Vonk hebben volgens mij wel discipline. En Pun sleurt Hill gewoon mee, ook al heeft ze er een keer misschien wat minder zin in hahahah.:p Toppertjesssss:eyebrow:
Heerlijk rustig:woot: #hoeminderzielenhoemeervreugd
:haha: ahahha so trueee. Lekker he. Een lege gym = haven of tranquility. LOVE IT! :heart:
Nee toch? We gingen om 16u weg en waren er tegen 18u pas :o
:dunno::fluit:
We rijden niet speciaal voor de gym hoor :roflol: dat is de reistijd die we kwijt zijn om van/naar ons werk te komen.. We komen praktisch langs de gym, dus is ideaal zo!



Je zult wel gelijk hebbben :P ik heb maar een schatting gemaakt :P 2 uren onderweg klinkt zo lang haha!
:clown: lol hahaha. Klinkt inderdaad lang!
Maar het is wel efficiënt om gelijk na werk te gaan als je er dan toch al langs komt. Hoe laat zijn jullie dan meestal klaar met trainen?
En ligt de sportschool ver van waar jullie wonen?
 
Afhankelijk van het verkeer zijn wij vaak rond 18.00 / 18.30u thuis na het trainen. Gym is maar 10-15min van ons huis, dus goed te doen!

We kunnen ook wel gymmen dichter bij werk, doen we soms als er een ellenlange file op één van onze wegen staat, maar het is toch altijd wel lekker om het grootste stuk van de rit er al op te hebben zitten, zodat je na je train sneller thuis bent.. :D (HONGERRRRRRR)
 
Afhankelijk van het verkeer zijn wij vaak rond 18.00 / 18.30u thuis na het trainen. Gym is maar 10-15min van ons huis, dus goed te doen!

We kunnen ook wel gymmen dichter bij werk, doen we soms als er een ellenlange file op één van onze wegen staat, maar het is toch altijd wel lekker om het grootste stuk van de rit er al op te hebben zitten, zodat je na je train sneller thuis bent.. :D (HONGERRRRRRR)
Herkenbaar, ga ook altijd gelijk door en pas 20.00 uur thuis. Rennen naar de keuken om te koken dan. :meal:

ScumbagAnnie : volgens mij ben jij ook hartstikke gedisciplineerd. Ik zie hier alleen maar "dedicated" posts en gelog. :thumbs:
 
Herkenbaar, ga ook altijd gelijk door en pas 20.00 uur thuis. Rennen naar de keuken om te koken dan. :meal:

ScumbagAnnie : volgens mij ben jij ook hartstikke gedisciplineerd. Ik zie hier alleen maar "dedicated" posts en gelog. :thumbs:
HAHAHA, stiekem ben ik dat ook wel hoor. Ik train hard en vreet goed, met positieve resultaten als gevolg. Het kan me alleen nooit snel genoeg gaan, maar ik denk dat iedereen dat hier heeft.

Gisteren ook weer een lekkere tren neerzet. Ik had alleen last van een flinke pomp in mijn onderarmen en onderrug. Aan het einde van mijn training kon ik de 4kg DBs voor mijn hammer curls bijna niet meer vasthouden. :emo: wovano zei dat het waarschijnlijk van de pre workout komt. Hebben meer mensen hier last van? Natty87, Ik had 'jouw' pre workout gebruikt, die ABE. Misschien heb/had jij er ook wel eens last van? Verder trouwens echt topspul, ken je goed op deadliften.:eyebrow:

Enfin, genoeg gezeikt. De pull treen, komt 'ieeeeee:

Woensdag 23 januari - 19WEEK4-PULL-A

Deadlift
2x12x50kg - ait, onderrug pomp was al reaaaaaal AF.:loony:
3x8x60kg

BB bent over row
4x12x30kg - hier begon die ellendige pomp in mijn onderarmen dus. Daarna was het echt zwoegen om door alle oefeningen heen te komen.:help:

Face pulls
4x12x30kg - geen zorgen darude0306, verdeeld over twee katrollen.:alien: Hopelijk kun je jezelf nu weer gerust in de spiegel aankijken.

Close grip row
4x12x30kg - ellendeeeeeeee:nut:

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x12x10kg - daar kwam die lower back pump weer opzetten.:spaz:

Nog wat curls for the girls:eyebrow:
DB Bicep curl - alternate
1x15x4kg
4x10x6kg - kiek daaaaan. Fucking dik.:flexing:

DB Hammer curl
4x12x4kg - DBs kletterden bijna uit mijn handen tijdens de laatste set.:eyes::lol:


OKEEEEE DAAAAHAAAAG, fijne dag allemaal.:grinny:
 
Straps gebruiken misschien. Wat betreft de pomp en sort of verkramping kan dat wel komen door preworkout en/of te weinig drinken/zout..
 
Laat jij je meisje jou injecteren?
 
Haha EOD gewoon lekker zelf prikken joh :p Moet er niet aan denken dat iemand anders de controle heeft over de injectiesnelheid etc., zou weken rondlopen met injectpijn :roflol:
 
Gewoon harpoen er in en drukken toch :rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven