MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha EOD gewoon lekker zelf prikken joh :p Moet er niet aan denken dat iemand anders de controle heeft over de injectiesnelheid etc., zou weken rondlopen met injectpijn :roflol:

Gelukkig maar schatje, ik zou jou ook echt niet willen injecteren..

Dat laat ik lekker aan jou over :kiss:
Valt reuze mee, Annie is goed opgeleid de afgelopen dagen. En het is geen rocketscience natuurlijk. Ik ben er in elk geval blij mee :)
Gewoon harpoen er in en drukken toch :rolleyes:
Wat weet een natty daar nou van???

zo zou ik het doen!!

• Topic Starter Topic Starter
Straps gebruiken misschien. Wat betreft de pomp en sort of verkramping kan dat wel komen door preworkout en/of te weinig drinken/zout..
Drinken kan het niet zijn, aangezien ik op 3+ liter zit, denk ik niet dat ik te weinig drink.
Zou pwo/zouttekort kunnen zijn, of gewoon een te grote last op onderarmen leggen. Ik ben echt een eigenwijze trut. Hoewel het me al vaker is gezegd, vind ik het klote om op zulke p*ssy weights met straps te liggen klooien.???
En ook lekker tren bij mij gezet :eyebrow:
:burns:
Dat heb ik @ScumbagAnnie al vaker gezegd van die straps.
:haha:
Laat jij je meisje jou injecteren?
Si:eyes:
.
Haha EOD gewoon lekker zelf prikken joh :p Moet er niet aan denken dat iemand anders de controle heeft over de injectiesnelheid etc., zou weken rondlopen met injectpijn :roflol:
Volgens mij vind @wovano het allemaal niet zo erg. Ik moest me er kort mentaal op voorbereiden, maar verder vind ik het persoonlijk wel meevallen. Ik neem alles wel heel serieus. Het is niet zo alsof ik gewoon wat slordig zit te darten.
Gelukkig maar schatje, ik zou jou ook echt niet willen injecteren..

Dat laat ik lekker aan jou over :kiss:
:lol: hehe, @wovano vroeg het ivm kortwerkend spul. Ik wil hem helpen waar ik kan, maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen is weggelegd.
Gewoon harpoen er in en drukken toch :rolleyes:
:tanden:

Valt reuze mee, Annie is goed opgeleid de afgelopen dagen. En het is geen rocketscience natuurlijk. Ik ben er in elk geval blij mee :)
:grinny: :heart::heart::heart:Ik doe het graag hoor.
Te graag. :evil2:
JK, het valt me gelukkig erg mee.:kiss:

HAHAHA, stiekem ben ik dat ook wel hoor. Ik train hard en vreet goed, met positieve resultaten als gevolg. Het kan me alleen nooit snel genoeg gaan, maar ik denk dat iedereen dat hier heeft.

Gisteren ook weer een lekkere tren neerzet. Ik had alleen last van een flinke pomp in mijn onderarmen en onderrug. Aan het einde van mijn training kon ik de 4kg DBs voor mijn hammer curls bijna niet meer vasthouden. :emo: @wovano zei dat het waarschijnlijk van de pre workout komt. Hebben meer mensen hier last van? @natty87, Ik had 'jouw' pre workout gebruikt, die ABE. Misschien heb/had jij er ook wel eens last van? Verder trouwens echt topspul, ken je goed op deadliften.:eyebrow:

Enfin, genoeg gezeikt. De pull treen, komt 'ieeeeee:

Woensdag 23 januari - 19WEEK4-PULL-A

Deadlift
2x12x50kg - ait, onderrug pomp was al reaaaaaal AF.:loony:
3x8x60kg

BB bent over row
4x12x30kg - hier begon die ellendige pomp in mijn onderarmen dus. Daarna was het echt zwoegen om door alle oefeningen heen te komen.:help:

Face pulls
4x12x30kg - geen zorgen @darude0306, verdeeld over twee katrollen.:alien: Hopelijk kun je jezelf nu weer gerust in de spiegel aankijken.

Close grip row
4x12x30kg - ellendeeeeeeee:nut:

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x12x10kg - daar kwam die lower back pump weer opzetten.:spaz:

Nog wat curls for the girls:eyebrow:
DB Bicep curl - alternate
1x15x4kg
4x10x6kg - kiek daaaaan. Fucking dik.:flexing:

DB Hammer curl
4x12x4kg - DBs kletterden bijna uit mijn handen tijdens de laatste set.:eyes::lol:

OKEEEEE DAAAAHAAAAG, fijne dag allemaal.:grinny:

Had daar geen last van met die PWO, ben ook een powerlifter die niet meer dan 5 reps doet:P
Nee gekkigheid, heb er echt geen last van. Wel vaak tintelingen all over. Eerste keer zo rood als een tomaat, maar das gelukkig niet meer:p

Vind het knap van je hoor! Is eerder een tekortkoming van mezelf :roflol: ik haat naalden... kan er ook niet naar zitten kijken als ie t zelf doet..

de gedachte dat ik een zenuw raak ofzo brrrr

mijn vriendin is verpleegkundige en als ze ergens een ader ziet wordt ze meteen enthousiast over infuusjes prikken. Dus watch your back mocht je haar ooit ontmoeten @wovano :p

Die van mij is ook verpleegkundige. Het injecteren deed ik echter liever zelf. Ook al doe ik dat best onhandig. Naald tegen het plekje houden, zachtjes drukken totdat je door de huid ploft en vervolgens langzaam verder duwen. In één keer doordrukken gaat gewoon niet. Zo is het pijnlijker maar voel ik wel op tijd aan als ik ergens zit waar ik niet doorheen wil prikken. Als mijn vrouwtje het doet merk ik vaak niet eens dat ze geprikt heeft, alsnog gaat mijn hart tekeer als ik klaar ga liggen.

Die van mij is ook verpleegkundige. Het injecteren deed ik echter liever zelf. Ook al doe ik dat best onhandig. Naald tegen het plekje houden, zachtjes drukken totdat je door de huid ploft en vervolgens langzaam verder duwen. In één keer doordrukken gaat gewoon niet. Zo is het pijnlijker maar voel ik wel op tijd aan als ik ergens zit waar ik niet doorheen wil prikken. Als mijn vrouwtje het doet merk ik vaak niet eens dat ze geprikt heeft, alsnog gaat mijn hart tekeer als ik klaar ga liggen.
Als ik het zelf doe dart ik de naald gewoon erin. Hooguit nog wat doorduwen als hij nog niet ver genoeg erin zit. De eerste keer zweette ik ook even behoorlijk maar gisteren ging het alweer een stuk beter.

Als ik het zelf doe dart ik de naald gewoon erin. Hooguit nog wat doorduwen als hij nog niet ver genoeg erin zit. De eerste keer zweette ik ook even behoorlijk maar gisteren ging het alweer een stuk beter.

Dat doen de meesten. Blijft voor mij een mentale drempel. Jezelf steken is niet iets wat normaal is :D

Dat doen de meesten. Blijft voor mij een mentale drempel. Jezelf steken is niet iets wat normaal is :D
Eer die erin gaat zijn meestal ook een paar minuten verstreken. :o en pas als ik alle moed verzameld heb gaat die erin.

• Topic Starter Topic Starter
Had daar geen last van met die PWO, ben ook een powerlifter die niet meer dan 5 reps doet:P
Nee gekkigheid, heb er echt geen last van. Wel vaak tintelingen all over. Eerste keer zo rood als een tomaat, maar das gelukkig niet meer:p
hahahahaha, het is dat je het zelf zegt, powerlifter. :roflol:
Ik heb ook altijd enorme jeuk aan mijn handen, lippen, voorhoofd en oren van die PWO. Verder wel top spul, ik blijf erbij.
Rode plekken heb ik nog nooit gehad. Maar wat niit is, kan nog komen, lololol. :clown:
Vind het knap van je hoor! Is eerder een tekortkoming van mezelf :roflol: ik haat naalden... kan er ook niet naar zitten kijken als ie t zelf doet..

de gedachte dat ik een zenuw raak ofzo brrrr
Mwoa, ik heb ook een hekel aan naalden, bij mezelf. Dat is wel een essentieel verschil. Heb er verdacht weinig moeite mee om anderen met naalden te prikken. :evilred:
mijn vriendin is verpleegkundige en als ze ergens een ader ziet wordt ze meteen enthousiast over infuusjes prikken. Dus watch your back mocht je haar ooit ontmoeten @wovano :p
:burns:
Dat was echt mooi :roflol:

Herkenbaar, die tic heb ik ook.
Hahaha, hoe vaak op een dag heb je dan wel niet de neiging om iemand aan een infuus te hangen!? :lol:
Met mijn roadmaps moet ik inderdaad wel oppassen ja :o
Roads to gains town. :cool:
Dit klinkt eerlijk gezegd nog kutter dan dat ding er gewoon in een keer erin gooien. :o
What can I say, Ik ben een natty talent. :emo:
Ja true, ik zou het sowieso niet bij mezelf kunnen. @wovano steek ik overigens met alle plezier een keer in de twee dagen neer. :haha:
Eer die erin gaat zijn meestal ook een paar minuten verstreken. :o en pas als ik alle moed verzameld heb gaat die erin.
Can confirm. Ik ben binnen vijf minuten klaar. Als hij het zelf doet, zijn we gemakkelijk 20 minuten verder. :eyes:

Genoeg over verpleegkundige spelen. Over naar de orde van de dag. Mijn treen was chill en dus ik deel hem graag met jullie.:D

Donderdag 24 januari - 19WEEK4-LEGS-B

Leg extension
1x15x35kg
3x12x42kg

Barbell squats
2x12x20kg - Barbell only
1x10x30kg
1x5x40kg
1x5x45kg - solid, up :fire:
1x5x47,5kg - solid, up gvd (komt door vleddige set van techno provider @Boy Breed:headphone:)
2x5x50kg - LADIES AND GENTLEMEN WE'VE GOT OURSELVES A PR

Bulgarian split squats
1x12xBW
1x10x5KG
2x10x10kg

Barbell SLDL
1x15x20kg
4x10x30kg

Lying leg curl
4x12x7,5 kg - rip, ik vrees dat hammies weak spot zijn. Blijft lastig. :treuren:

Seated calf raise
4x12x25kg

Barbell hip thrust - eindelijk met p*ssy pad van @wovano
4x10x40kg - glutes in de hens:devilnana:

Hip abductor machine
4x12x68kg

Cardio
  • 45 minuten fietsen.

DONE AND HAPPY
ANNIE OUT :grinny::heart:

Mooi hoor die PR op squat!

Mooie pr, op naar de 60. :D Die zou er 1x zeker al in zitten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven