Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
"Annie je zou wel willen maar je kannie" hhaha maar jij kan het WEL!! :cool: congratzzzz

• Topic Starter Topic Starter
Danku Saik:grinny:
Thanks Bubsie:heart:
Ik ben tevreden over mijn progressie. Ik zit al heel lang in een kcal tekort, maar kracht lijkt nog altijd vooruit te gaan.
Mooie pr, op naar de 60. :D Die zou er 1x zeker al in zitten.
Binnenkort maar eens testen dan. :eyebrow:

"Annie je zou wel willen maar je kannie" hhaha maar jij kan het WEL!! :cool: congratzzzz
Lolol :clown: ANNIE KEN WEL. Thanks Bosco!!

Hier wat beeldmateriaal. @wovano stond er gisteren op om het vast te leggen en achteraf gezien ben ik daar wel blij mee.

Genoeg verbeterpunten maar het begin is er. :baard:

Rare vraag misschien maar is je rechterbeen korter dan je linker??

Wide stands?? ivm je knie?

Stance bro, stance.:)

Lolol, wat een random vraag. Iets in me zegt dat daar een gedachte achter zit. Verklaar je nader, Nomie. :rolleyes:
For the record, heb voor zover ik weet ledematen van gelijkwaardige lengte.

Verder kijkende dan je glutei maximi, omdat er een plate onder je rechterhiel ligt en zover ik kan zien niet onder je linker.:o

Ivm Annie is een p*ssy en stijve hark. :eyes:

Als medelid van de club der ingemetselde baksteenlenigen moet ik het ook met wide stance doen.
Kan me voorstellen dat het de stabiliteit ook ten goede komt.

Stance bro, stance.:)

Verder kijkende dan je glutei maximi, omdat er een plate onder je rechterhiel ligt en zover ik kan zien niet onder je linker.:o

Als medelid van de club der ingemetselde baksteenlenigen moet ik het ook met wide stance doen.
Kan me voorstellen dat het de stabiliteit ook ten goede komt.
Er ligt ook een plate onder mijn linkerhiel, maar die kun je op het filmpje blijkbaar niet zien!:D
Tijdens het herstel van mijn blessure heb ik op deze manier geleerd te squatten, eerst op dikkere plates en nu op de dunste (op de micros na, dan). Ik merk dat mijn mobiliteit een stuk beter is, want ik squat dieper dan ooit tevoren.
Een echte held in squatten zal ik overigens nooit worden, want ook ik ben en blijf een ingemetselde baksteenlenige.:o
Maar ik ben allang blij dat het nu in ieder geval wel quasi goed gaat. Eerst zakte de moed me altijd in de schoenen als ik stond te squatten en iemand anders stond naast me zijn hielen aan te tikken met zijn glutes. :p

Er ligt ook een plate onder mijn linkerhiel, maar die kun je op het filmpje blijkbaar niet zien!:D
Tijdens het herstel van mijn blessure heb ik op deze manier geleerd te squatten, eerst op dikkere plates en nu op de dunste (op de micros na, dan). Ik merk dat mijn mobiliteit een stuk beter is, want ik squat dieper dan ooit tevoren.
Een echte held in squatten zal ik overigens nooit worden, want ook ik ben en blijf een ingemetselde baksteenlenige.:o
Maar ik ben allang blij dat het nu in ieder geval wel quasi goed gaat. Eerst zakte de moed me altijd in de schoenen als ik stond te squatten en iemand anders stond naast me zijn hielen aan te tikken met zijn glutes. :p

Ah ok dat verklaart e.e.a.!
Diepte is naar mijn bescheiden mening best acceptabel hoor, ik kom niet veel dieper for what it's worth.

Mooie squatjes:heart: Diepte is ook prima! Zakt ook fatsoenlijk en niet zoals velen doen zonder spanning.
Schijfjes tzt weg?

Mooie squatjes:heart: Diepte is ook prima! Zakt ook fatsoenlijk en niet zoals velen doen zonder spanning.
Schijfjes tzt weg?
Schijfjes weg is the final destination, ja! :D we're slowly getting there tho. En ben al aan het azen op decent schoenen
(Adidas powerlift 3.1), maar die lijken tijdelijk overal uitverkocht. ???

Verder vandaag weer een prima treen gehad, buiten het feit dat een paar idioten wat roet in mijn eten probeerden te gooien. Daarna wel door frustratie en boosheid geknald als een idioot. Wat wat extra adrenaline voor je treen kan betekenen. :alien:
Okkkk, komt iee:

Ik trainde vandaag voor de verandering in de BasicFit. Helaas is daar maar een bankdruk-optie en raad eens wat bezet was... Juist, je snapt hem. Twee kerels hadden hem in gebruik. Maar in plaats van daadwerkelijk trainen, stonden ze er meer te chillen en kletsen dan iets anders. Toen ik er iets van wilde zeggen/wilde vragen of ik tussen hun setjes door kon meedoen, werd ik compleet genegeerd.
@wovano kwam erbij staan om te vragen hoe lang ze nog moesten en of ik tijdens hun rust kon benchen. Ze reageerden echter heel laconiek dat dat niet ging. Hoewel wovano nog druk probeerde uit te oefenen, waren ze niet van plan om door te trainen of om me tussendoor te laten gaan. Wovano begon zijn geduld te verliezen en hij begon al hun schijven eraf te halen. Uit angst voor een roidrage heb ik toen maar afstand genomen. Wel pas nadat ik zei dat ze p*ssy waren omdat ze niet doorwerkten. Verder slingerde ik nog even naar hun hoofd dat ik hoopte dat de barbell op hun gezicht zou kletteren:emo:
Vrijdag 25 januari - 19WEEK4-PUSH-B
DB shoulder press
1x12x6kg
3x8x8kg
1x6x8kg - such a p*ssy, die laatste twee gingen niet meer. :eyes:

Dit was eigenlijk het moment waarop ik close grip zou gaan benchen, maar door bovengenoemde idioten toch maar niet. :emo:

DB Hex press

1x12x10kg - pissed af, up:fire:
4x10x12kg

Close grip bench press
1x15x20kg (Barbell only)
1x10x30kg
3x8x30kg - zo pissig dat ik per ongeluk 'te veel' gewicht laadde. :lol:

Rope pushdown
4x12x15kg

EZ-bar skull crushers
1x12x8,5kg
1x6x11kg
2x12x8,5kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

Lateral raises
4x12x4kg

Cardio
  • 5 minuten stair master. Normaal gesproken zou ik dit waarschijnlijk wel langer volhouden, maar ik heb echt enorme spierpijn van legday gisteren. :haha:
  • 20 minuten incline lopen. Ook niet volledig gedaan door spierpijn.
  • 20 minuten fietsen. Dit redde ik ook maar net hahahaha. :janken:

Verder vandaag weer een prima treen gehad, buiten het feit dat een paar idioten wat roet in mijn eten probeerden te gooien. Daarna wel door frustratie en boosheid geknald als een idioot. Wat wat extra adrenaline voor je treen kan betekenen. :alien:
Gym RAGE! Wat een eikels zeg.

jammer hoor meis ....zoveel stress tijdens je treen.....elke keer komt dat weer terug als je de idioten weer ziet hé? "stay strong" !! :cool:

Bahahah idd. :roflol:
Gym RAGE! Wat een eikels zeg.
Echt he. Maar ik kan er alweer om lachen. :laugh:
jammer hoor meis ....zoveel stress tijdens je treen.....elke keer komt dat weer terug als je de idioten weer ziet hé? "stay strong" !! :cool:
Op zich had het wel het voordeel dat ik flink kon doortrainen en met hogere gewichten.
Ik denk overigens niet dat ik ze snel nog eens tegen het lijf loop, want ik had alweer mijn buik vol van BasicFit. :eyes:

@wovano en ik zijn onderweg naar Apeldoorn. Check up voor hem en voor mij kennismakingsgesprek!
Ik vind het stiekem wel een beetje spannend, maar ben ook erg benieuwd naar wat ze voor me kunnen betekenen. :bang::grinny:

Herkenbaar; er is overigens niet mis met schijfjes hoor! Ik heb powerliftschoenen gekocht (beetje hetzelfde effect, want je hielen staan ook wat hoger) en dat heeft mijn squat zo veel verbeterd. Daardoor heb ik ook geen schijfjes meer nodig en sta ik veel stabieler. Verder vind ik Front Squats fijn en kom ik daarmee ook dieper.
Adidas Powerlift is inderdaad erg fijn.

Wat een verhaal trouwens bij de Basic Fit. :roflol:
Ik train vaak bij de Fit-4-Free en daar lopen ook dat soort figuren rond. Laatst waren alle bankjes bezet, dus ik denk 'ik wacht wel even'. Op één van de bankjes lag een handdoek en een EZ-Bar, maar er was niemand aan de buurt die daarmee bezig was. Dus ik vraag aan de mensen er omheen of iemand daar bezig is; iedereen reageert negatief. Dus na 5-10 minuten leg ik die bar en handdoek aan de kant en ga mijn ding doen. Komt er een man aanlopen, die blijkbaar 10 minuten op de wc zat, en begint in gebrekkig Nederlands te roepen dat ik asociaal ben, omdat ik zijn handdoek aan de kant heb gelegd. Vervolgens bleek ook nog eens dat hij het bankje helemaal niet echt nodig had, maar deze alleen maar gebruikte om tussen de sets door de EZ-Bar op te leggen. :roflol:

Mooie squats hoor en ook prima diepte. Moet er zelf niet aan denken om zo breed te staan :p.

Wonen jullie eigenlijk samen?

Mooie squats hoor en ook prima diepte. Moet er zelf niet aan denken om zo breed te staan :p.
Dank:D
Breed staan = diepte in mijn geval. Smal staan = gefrustreerd raken omdat ik te stijf ben om met mijn hielen mijn reet aan te tikken. :roflol:

Vandaag kennismakingsgesprek in Apeldoorn bij team SamenSTERK. Knoop is doorgehakt ook.
Komende week wordt mijn laatste week PPL op mijn eigen voedingsschema. Benieuwd wat dit coaching traject me gaat brengen. :grinny:
Hopelijk summer shreds. :eyes::tanden:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven