- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danku Saik

Thanks Bubsie

Binnenkort maar eens testen dan.Mooie pr, op naar de 60.Die zou er 1x zeker al in zitten.

Lolol"Annie je zou wel willen maar je kannie" hhaha maar jij kan het WEL!!congratzzzz
ANNIE KEN WEL. Thanks Bosco!!
Lolol, wat een random vraag. Iets in me zegt dat daar een gedachte achter zit. Verklaar je nader, Nomie.Rare vraag misschien maar is je rechterbeen korter dan je linker??

Ivm Annie is een p*ssy en stijve hark.

Lolol, wat een random vraag. Iets in me zegt dat daar een gedachte achter zit. Verklaar je nader, Nomie.
For the record, heb voor zover ik weet ledematen van gelijkwaardige lengte.

Er ligt ook een plate onder mijn linkerhiel, maar die kun je op het filmpje blijkbaar niet zien!Stance bro, stance.
Verder kijkende dan je glutei maximi, omdat er een plate onder je rechterhiel ligt en zover ik kan zien niet onder je linker.
Als medelid van de club der ingemetselde baksteenlenigen moet ik het ook met wide stance doen.
Kan me voorstellen dat het de stabiliteit ook ten goede komt.

Er ligt ook een plate onder mijn linkerhiel, maar die kun je op het filmpje blijkbaar niet zien!
Tijdens het herstel van mijn blessure heb ik op deze manier geleerd te squatten, eerst op dikkere plates en nu op de dunste (op de micros na, dan). Ik merk dat mijn mobiliteit een stuk beter is, want ik squat dieper dan ooit tevoren.
Een echte held in squatten zal ik overigens nooit worden, want ook ik ben en blijf een ingemetselde baksteenlenige.
Maar ik ben allang blij dat het nu in ieder geval wel quasi goed gaat. Eerst zakte de moed me altijd in de schoenen als ik stond te squatten en iemand anders stond naast me zijn hielen aan te tikken met zijn glutes.![]()
Komt doordat we in the same club zitten.Ah ok dat verklaart e.e.a.!
Diepte is naar mijn bescheiden mening best acceptabel hoor, ik kom niet veel dieper for what it's worth.
Thanks for your humble opinion, Nomie. 
Schijfjes weg is the final destination, ja!Mooie squatjesDiepte is ook prima! Zakt ook fatsoenlijk en niet zoals velen doen zonder spanning.
Schijfjes tzt weg?
we're slowly getting there tho. En ben al aan het azen op decent schoenen

Okkkk, komt iee:
Ik trainde vandaag voor de verandering in de BasicFit. Helaas is daar maar een bankdruk-optie en raad eens wat bezet was... Juist, je snapt hem. Twee kerels hadden hem in gebruik. Maar in plaats van daadwerkelijk trainen, stonden ze er meer te chillen en kletsen dan iets anders. Toen ik er iets van wilde zeggen/wilde vragen of ik tussen hun setjes door kon meedoen, werd ik compleet genegeerd.
@wovano kwam erbij staan om te vragen hoe lang ze nog moesten en of ik tijdens hun rust kon benchen. Ze reageerden echter heel laconiek dat dat niet ging. Hoewel wovano nog druk probeerde uit te oefenen, waren ze niet van plan om door te trainen of om me tussendoor te laten gaan. Wovano begon zijn geduld te verliezen en hij begon al hun schijven eraf te halen. Uit angst voor een roidrage heb ik toen maar afstand genomen. Wel pas nadat ik zei dat ze p*ssy waren omdat ze niet doorwerkten. Verder slingerde ik nog even naar hun hoofd dat ik hoopte dat de barbell op hun gezicht zou kletteren![]()

Verder vandaag weer een prima treen gehad, buiten het feit dat een paar idioten wat roet in mijn eten probeerden te gooien. Daarna wel door frustratie en boosheid geknald als een idioot. Wat wat extra adrenaline voor je treen kan betekenen.
Bahahah idd.

Echt he. Maar ik kan er alweer om lachen.

Op zich had het wel het voordeel dat ik flink kon doortrainen en met hogere gewichten.jammer hoor meis ....zoveel stress tijdens je treen.....elke keer komt dat weer terug als je de idioten weer ziet hé? "stay strong" !!![]()

Herkenbaar; er is overigens niet mis met schijfjes hoor! Ik heb powerliftschoenen gekocht (beetje hetzelfde effect, want je hielen staan ook wat hoger) en dat heeft mijn squat zo veel verbeterd. Daardoor heb ik ook geen schijfjes meer nodig en sta ik veel stabieler. Verder vind ik Front Squats fijn en kom ik daarmee ook dieper.Er ligt ook een plate onder mijn linkerhiel, maar die kun je op het filmpje blijkbaar niet zien!
Tijdens het herstel van mijn blessure heb ik op deze manier geleerd te squatten, eerst op dikkere plates en nu op de dunste (op de micros na, dan). Ik merk dat mijn mobiliteit een stuk beter is, want ik squat dieper dan ooit tevoren.
Een echte held in squatten zal ik overigens nooit worden, want ook ik ben en blijf een ingemetselde baksteenlenige.
Maar ik ben allang blij dat het nu in ieder geval wel quasi goed gaat. Eerst zakte de moed me altijd in de schoenen als ik stond te squatten en iemand anders stond naast me zijn hielen aan te tikken met zijn glutes.![]()

Ja bijna een jaar nu
DankMooie squats hoor en ook prima diepte. Moet er zelf niet aan denken om zo breed te staan.