XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes met de coaching!

You gooo :D

• Topic Starter Topic Starter
Dankjewel Bubsieeee. Let's get some shreds for the summer.
:flexing:

hihihi yesssss:cheer:

Also vanmiddag besloten om eind maart een technofeestje met mijn buddy @Boy Breed en zijn lieve wifey te pakken. Dus nu moeten we allebei echt ons best doen, zodat we daar een beetje kunnen flaneren op vleddige technobeats.:headphone::rocker2:
Is niet dat je veel keuzes had....kom op;)

The baron of techno ome Dave Clarke en de aller vleddigste ooit kobosil :dance:

Ik hoop dat al die ongezonde bietjes dan nog in mijn macro’s passen:givebeer:

Gisteren in Apeldoorn getraind, maar vergeten te loggen. Omdat ik een triest, bang meisje ben, durfde ik niet te deadliften in een vreemde gym. :emo:Dus heb ik de rugtraining van @wovano gedaan en heb ik daar nog biceps aan toegevoegd. :o
Ging wel lekker, moet ik zeggen. Met een lekker pompje liep ik het kennismakingsgesprek binnen. Zo leken mijn biceps nog enigszins acceptabel. :roflol:

Zaterdag 26 januari - 19WEEK4-PULL-B
Close grip row
1x15x25kg
4x12x30kg

Wide grip row
4x12x25kg

Behind neck pull down
4x12x30kg

Close grip pulldown
1x12x25kg
4x8x30kg

Incline dumbbell row
4x12x8kg

Straight arm pulldown
4x12x30kg

DB Bicep curls
1x12x4kg
3x10x6kg

Hammer curl
4x12x4kg

----------------------------------------------------------
Omdat komende week de laatste week van mijn eigen trainingschema zou worden, wilde ik eigenlijk heel graag op de compounds gaan maxen. Helaas ben ik echt mega verkouden geworden dus dat zat er dus niet in.
Hopelijk gaat het komende week snel wat beter, zodat ik tijdens mijn losse trainingen mijn 1RM kan testen. Gewoon om eens te kijken wat mijn progressie op kracht is geweest sinds ik in augustus ben begonnen.
Toch wilde ik vandaag even de sportschool in duiken, omdat ik het gezellig vind op zondag.
Uiteindelijk met wifey van @Boy Breed UB meegetraind. Ja, rug had ik de dag ervoor al gedaan, waardoor ik extra p*ssy overkwam toen ik met haar meetrainde.:haha: Waar ik het van mijn poten moet hebben, is zij namelijk nogal sterk in haar bovenlichaam. Buffel @Boy Breed heeft zich een gelijkwaardige huwelijkspartner uitgezocht. Allebei toppertjes. :heart::heart:

Zondag 27 januari - 19WEEK4-UB-Buffel-style

Warming up
10 minuten crosstrainer

Fixed pulldown machine
1x12x33kg
3x8x40kg

Incline chest machine - unilateral
3x10x12,5kg

Rear deltoid flyes - unilateral
1x12x21kg
3x8x28kg

Row machine - unilateral
3x12x15kg

Bicep curls machine
3x12xNo clue hoeveel, werkt met weerstand.

Reverse tricep thingies
1x12x20kg
3x12x25kg

Straight arm pulldown
3x12x25kg

Rope bicep curl
1x12x15kg
2x10x20kg

Cardio
  • 15 minuten incline lopen op maximale helling
  • 20 minuten fietsen
  • Done, want ik had als warming up al 10 minuten aan the good old cardio gespendeerd. :eyebrow:

Is niet dat je veel keuzes had....kom op;)

The baron of techno ome Dave Clarke en de aller vleddigste ooit kobosil :dance:

Ik hoop dat al die ongezonde bietjes dan nog in mijn macro’s passen:givebeer:
You left me no choice. :treuren: grapje. Het is een opoffering, but someone has to do it. :clown:

Ben benieuwd naar je vooruitgang qua 1RM's als je ze gaat doen.
Zeker niet vergeten het te laten filmen en wat mensen te laten kijken. Dat brengt je waarschijnlijk nog meer adrenaline!

Leuk om te zien waar je nieuwe coach meekomt qua training en voeding.

Dankjeeee Fur! :D:D
Ben benieuwd naar je vooruitgang qua 1RM's als je ze gaat doen.
Zeker niet vergeten het te laten filmen en wat mensen te laten kijken. Dat brengt je waarschijnlijk nog meer adrenaline!
Dat is wel een goede. Ik vind het altijd mega ongemakkelijk als @wovano me filmt, maar uiteindelijk ben ik er altijd wel blij mee. Eens kijken hoe hij zit met zijn trainingen deze week, want het wil nog eens verschillen waar hij wanneer traint.
Leuk om te zien waar je nieuwe coach meekomt qua training en voeding.
Jep, ben zelf ook heel erg benieuwd! Ik heb wel al besloten dat ik vanaf dan niet meer letterlijk alles ga plaatsen hier uit respect voor mijn coach. Ik vind het gewoon niet eerlijk om het harde werk (waar ik uiteraard ook voor betaal) gewoon op internet te pleuren. :o Ik ben zelf daarom nog een beetje zoekende in wat ik wel en niet ga delen, maar ik blijf wel gewoon dagelijks loggen.
Voor mij is mijn log inmiddels een broeiplaats van mijn creativiteit in woord, dus ik zou het jammer vinden om dat niet meer te doen. Tips zijn natuurlijk welkom!

Ik denk dat het voorlopig wellicht een deling van het aantal kcal, mijn humeur en een log van mijn compounds gaat zijn. Ik heb haar namelijk wel gevraagd om de compounds in mijn trainingen te houden, omdat dat echt even 'mijn' momentje is tijdens de training. Lekker zwoegen en kapot blijven; ik leef er elke keer weer naartoe.:heart:

Goed beslissing hoor Annie..je gaat onwijs veel leren....hou voor jezelf een logboekje bij wat je leert van je coach das een mooi naslagwerk ..succes meis :)

Jep, ben zelf ook heel erg benieuwd! Ik heb wel al besloten dat ik vanaf dan niet meer letterlijk alles ga plaatsen hier uit respect voor mijn coach. Ik vind het gewoon niet eerlijk om het harde werk (waar ik uiteraard ook voor betaal) gewoon op internet te pleuren. :o Ik ben zelf daarom nog een beetje zoekende in wat ik wel en niet ga delen, maar ik blijf wel gewoon dagelijks loggen.
:heart:
Joh, het is maar een trainingsschema, :)

image.png

Goed beslissing hoor Annie..je gaat onwijs veel leren....hou voor jezelf een logboekje bij wat je leert van je coach das een mooi naslagwerk ..succes meis :)
Wat een lief berichtje Bosco. :rolleyes: Dank! Ik ga zeker alle leermomenten voor mezelf bijhouden. :)

Joh, het is maar een trainingsschema, :)

image.png
Ik denk dat je de coaches van SamenSTERK daarmee te kort doet. Beiden doen namelijk echt aan maatwerk voor zowel voeding als trainingen.
Ik heb moeten aangeven wat ik lekker vind en wat niet, wat ik ivm mijn PDS kan eten en wat niet. Verder heb ik mijn huidige eetschema en trainingsschema doorgestuurd, zodat ze weten wat ik nu doe. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik de compounds wil blijven aanhouden, omdat ik dat leuk vind. Ik ga er niet van uit dat elke dame het leuk vind om te benchen. :p
Dus nee, het is niet zomaar even een trainingschema of voedingschema. Er wordt over nagedacht, er wordt tijd aan gespendeerd en het wordt betaald. En bovenstaande zijn dus ook precies de redenen waarom ik zoiets nooit zomaar online zou zetten. Ik vind dat niet netjes.

Dat ik mijn manier van loggen zal aanpassen moge dus duidelijk zijn, maar ik blijf evengoed actief. Naar verwachting zelfs bijna dagelijks, net als nu. Alleen dan met een iets andere opzet. :D
Komt goed. Ik laat het op me afkomen. Jullie zien het vanzelf wel, hier, in Lekker loggen met Annie! :cheer:

Ik denk dat je de coaches van SamenSTERK daarmee te kort doet. Beiden doen namelijk echt aan maatwerk voor zowel voeding als trainingen.
Ik heb moeten aangeven wat ik lekker vind en wat niet, wat ik ivm mijn PDS kan eten en wat niet. Verder heb ik mijn huidige eetschema en trainingsschema doorgestuurd, zodat ze weten wat ik nu doe. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik de compounds wil blijven aanhouden, omdat ik dat leuk vind. Ik ga er niet van uit dat elke dame het leuk vind om te benchen. :p
Dus nee, het is niet zomaar even een trainingschema of voedingschema. Er wordt over nagedacht, er wordt tijd aan gespendeerd en het wordt betaald. En bovenstaande zijn dus ook precies de redenen waarom ik zoiets nooit zomaar online zou zetten. Ik vind dat niet netjes.

Dat ik mijn manier van loggen zal aanpassen moge dus duidelijk zijn, maar ik blijf evengoed actief. Naar verwachting zelfs bijna dagelijks, net als nu. Alleen dan met een iets andere opzet. :D
:cheer:
Hoi Annie, Fantastisch dat je een schema krijgt dat op jou is toegeschreven. Dat is eerlijk gezegd niet meer dan normaal. Het posten van je dagelijkse training is niet bepaald het delen van intellectueel eigendom, en ik zie daarom geen enkel probleem. Wat is de schade die je aan je coach zou berokkenen? Het zou m.i. anders liggen als het om het systeem en de tools van je coach ging, maar dat gaat ze niet met je delen, :) Zelf zou ik het gek vinden om maar een deel van m'n eigen training te posten enkel en alleen omdat een coach m'n schema heeft opgesteld. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt, :) Het is altijd heerlijk om een nieuw schema te krijgen, dus ik wens je alvast heel veel plezier.

image.png

Goei bezig Annie! Lekkere squats ook zeg! Ik doe je het niet na ... :haar:

Ben zo benieuwd wat de begeleiding je gaat brengen!!! Welk technofeestje ga je eigenlijk :eyebrow:

Hoi Annie, Fantastisch dat je een schema krijgt dat op jou is toegeschreven. Dat is eerlijk gezegd niet meer dan normaal. Het posten van je dagelijkse training is niet bepaald het delen van intellectueel eigendom, en ik zie daarom geen enkel probleem. Wat is de schade die je aan je coach zou berokkenen? Het zou m.i. anders liggen als het om het systeem en de tools van je coach ging, maar dat gaat ze niet met je delen, :) Zelf zou ik het gek vinden om maar een deel van m'n eigen training te posten enkel en alleen omdat een coach m'n schema heeft opgesteld. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt, :) Het is altijd heerlijk om een nieuw schema te krijgen, dus ik wens je alvast heel veel plezier.

image.png
Dankkk :D Ik heb er veel zin in. Heb jij een coach eigenlijk?

Ik laat me verrassen!:woot:

Succes Annie!!
Hihihi, dankjewel Marv!:tanden::tanden:
Goei bezig Annie! Lekkere squats ook zeg! Ik doe je het niet na ... :haar:

Ben zo benieuwd wat de begeleiding je gaat brengen!!! Welk technofeestje ga je eigenlijk :eyebrow:
Mwoamwoa, kan altijd beter he. Maar ik mag zeker niet klagen met betrekking tot squats. Gisteren maakte ik me weer schuldig aan 4 smerige setjes, zie hieronder.:fire::eyes:
Ik ben ook heel benieuwd. Ik ga me natuurlijk ook weer voor het nieuwe schema volledig inzetten, dus ben excited om te zien hoe/of/in welk opzicht dat zijn vruchten gaat afwerpen.:grinny::grinny:

Eind maart ga ik naar een technofeestje in Complexx, Maastricht. David Clarke en Kobosil draaien en laat ik die laatste nu net gruwelijk tof vinden. Ik ga samen met @Boy Breed en zijn wifey. :rocker2: Maar Awakings op Goede Vrijdag staat ook op het programma. Gaan jullie daar nu ook naartoe of toch niet? :eyebrow::eyebrow:

Inmiddels ben ik aan de beterende hand en is mijn verkoudheid zo goed als weg, maar gisteren was het nog wel even pittig. Moeite met ademhalen maakt een pittige training zoals legday dan wel wat lastiger. MAAARRRRRR... Ik had op mijn planning staan dat ik minstens 3 setjes van 10 hh met 35kg zou gaan squatten. En dus trok ik ten strijde in het squatrack in een legging die zeker weten niet zou scheuren. :lol: EN IK OVERWON. Niet zomaar, dames en heren. Neen, het ging zo goed, dat ik er zelfs een 4e setje uit wist te knallen. DAMN STRAIGHTTTT.:flexing:

Maandag 28 januari - 19WEEK5-LEGS-A
Front lunges (voorste been op blok)
4x12xBW

Barbell squats
1x10x20kg barbell only
1x10x30kg
4x10x35kg - the grind is real, maar ik maakte mijn 4x10 vol op dit gewicht, mét verkoudheid. f**k YESSSSSS, victory is mine.:cool:

Leg press
4x12x60kg

Leg extension
4x12x42kg

Leg curl - unilateral
4x12x20kg - pfoe, ik had gek genoeg al spierpijn aan mijn hammies voor ik aan deze training begon. Toen ik hiermee bezig was, kreeg ik echt heftige pijn aan mijn hamstrings. Het deed me gelijk een beetje denken aan de blessureperiode, dus ik begon me al druk te maken.:bang: Vandaag voel ik er - thank the lord - vrijwel niets van. Op een zeurderige spierpijn na, niets abnormaals dus.:eyes:

Calf extension
4x12x85kg - kuiten lijken een stuk voller + sterker. Waarschijnlijk door het incline lopen.

The usual fitgirl-zaken:
Cable hip abductor
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg

Cardio

• 45 minuten incline lopen, opgebouwd naar maximum helling. Kapot-blijf-dingen.:loopband:

Joehaiiiii, wishing you all a lovely Tuesday.:alien::heart:

Lekker gesquat, deze week ga je voor de 1x60 :flex:

Wat zijn de grootste veranderingen wat je wel en kan vertellen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven