- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel Bubsieeee. Let's get some shreds for the summer.

hihihi yesssss

Is niet dat je veel keuzes had....kom opDankjewel Bubsieeee. Let's get some shreds for the summer.
hihihi yesssss
Also vanmiddag besloten om eind maart een technofeestje met mijn buddy @Boy Breed en zijn lieve wifey te pakken. Dus nu moeten we allebei echt ons best doen, zodat we daar een beetje kunnen flaneren op vleddige technobeats.![]()

Dus heb ik de rugtraining van @wovano gedaan en heb ik daar nog biceps aan toegevoegd. 

Waar ik het van mijn poten moet hebben, is zij namelijk nogal sterk in haar bovenlichaam. Buffel @Boy Breed heeft zich een gelijkwaardige huwelijkspartner uitgezocht. Allebei toppertjes. 

You left me no choice.Is niet dat je veel keuzes had....kom op
The baron of techno ome Dave Clarke en de aller vleddigste ooit kobosil
Ik hoop dat al die ongezonde bietjes dan nog in mijn macro’s passen![]()
grapje. Het is een opoffering, but someone has to do it. 
Dankjeeee Fur!

Dat is wel een goede. Ik vind het altijd mega ongemakkelijk als @wovano me filmt, maar uiteindelijk ben ik er altijd wel blij mee. Eens kijken hoe hij zit met zijn trainingen deze week, want het wil nog eens verschillen waar hij wanneer traint.Ben benieuwd naar je vooruitgang qua 1RM's als je ze gaat doen.
Zeker niet vergeten het te laten filmen en wat mensen te laten kijken. Dat brengt je waarschijnlijk nog meer adrenaline!
Jep, ben zelf ook heel erg benieuwd! Ik heb wel al besloten dat ik vanaf dan niet meer letterlijk alles ga plaatsen hier uit respect voor mijn coach. Ik vind het gewoon niet eerlijk om het harde werk (waar ik uiteraard ook voor betaal) gewoon op internet te pleuren.Leuk om te zien waar je nieuwe coach meekomt qua training en voeding.
Ik ben zelf daarom nog een beetje zoekende in wat ik wel en niet ga delen, maar ik blijf wel gewoon dagelijks loggen. 
Joh, het is maar een trainingsschema,Jep, ben zelf ook heel erg benieuwd! Ik heb wel al besloten dat ik vanaf dan niet meer letterlijk alles ga plaatsen hier uit respect voor mijn coach. Ik vind het gewoon niet eerlijk om het harde werk (waar ik uiteraard ook voor betaal) gewoon op internet te pleuren.Ik ben zelf daarom nog een beetje zoekende in wat ik wel en niet ga delen, maar ik blijf wel gewoon dagelijks loggen.
![]()

Wat een lief berichtje Bosco.Goed beslissing hoor Annie..je gaat onwijs veel leren....hou voor jezelf een logboekje bij wat je leert van je coach das een mooi naslagwerk ..succes meis![]()
Dank! Ik ga zeker alle leermomenten voor mezelf bijhouden. 
Ik denk dat je de coaches van SamenSTERK daarmee te kort doet. Beiden doen namelijk echt aan maatwerk voor zowel voeding als trainingen.

Hoi Annie, Fantastisch dat je een schema krijgt dat op jou is toegeschreven. Dat is eerlijk gezegd niet meer dan normaal. Het posten van je dagelijkse training is niet bepaald het delen van intellectueel eigendom, en ik zie daarom geen enkel probleem. Wat is de schade die je aan je coach zou berokkenen? Het zou m.i. anders liggen als het om het systeem en de tools van je coach ging, maar dat gaat ze niet met je delen,Ik denk dat je de coaches van SamenSTERK daarmee te kort doet. Beiden doen namelijk echt aan maatwerk voor zowel voeding als trainingen.
Ik heb moeten aangeven wat ik lekker vind en wat niet, wat ik ivm mijn PDS kan eten en wat niet. Verder heb ik mijn huidige eetschema en trainingsschema doorgestuurd, zodat ze weten wat ik nu doe. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik de compounds wil blijven aanhouden, omdat ik dat leuk vind. Ik ga er niet van uit dat elke dame het leuk vind om te benchen.
Dus nee, het is niet zomaar even een trainingschema of voedingschema. Er wordt over nagedacht, er wordt tijd aan gespendeerd en het wordt betaald. En bovenstaande zijn dus ook precies de redenen waarom ik zoiets nooit zomaar online zou zetten. Ik vind dat niet netjes.
Dat ik mijn manier van loggen zal aanpassen moge dus duidelijk zijn, maar ik blijf evengoed actief. Naar verwachting zelfs bijna dagelijks, net als nu. Alleen dan met een iets andere opzet.
![]()
Zelf zou ik het gek vinden om maar een deel van m'n eigen training te posten enkel en alleen omdat een coach m'n schema heeft opgesteld. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt,
Het is altijd heerlijk om een nieuw schema te krijgen, dus ik wens je alvast heel veel plezier.Ik laat me verrassen!Komt goed. Ik laat het op me afkomen. Jullie zien het vanzelf wel, hier, in Lekker loggen met Annie!![]()

DankkkHoi Annie, Fantastisch dat je een schema krijgt dat op jou is toegeschreven. Dat is eerlijk gezegd niet meer dan normaal. Het posten van je dagelijkse training is niet bepaald het delen van intellectueel eigendom, en ik zie daarom geen enkel probleem. Wat is de schade die je aan je coach zou berokkenen? Het zou m.i. anders liggen als het om het systeem en de tools van je coach ging, maar dat gaat ze niet met je delen,Zelf zou ik het gek vinden om maar een deel van m'n eigen training te posten enkel en alleen omdat een coach m'n schema heeft opgesteld. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt,
Het is altijd heerlijk om een nieuw schema te krijgen, dus ik wens je alvast heel veel plezier.
![]()
Ik heb er veel zin in. Heb jij een coach eigenlijk?Hihihi, dankjewel Marv!

Mwoamwoa, kan altijd beter he. Maar ik mag zeker niet klagen met betrekking tot squats. Gisteren maakte ik me weer schuldig aan 4 smerige setjes, zie hieronder.Goei bezig Annie! Lekkere squats ook zeg! Ik doe je het niet na ...
Ben zo benieuwd wat de begeleiding je gaat brengen!!! Welk technofeestje ga je eigenlijk![]()

Maar Awakings op Goede Vrijdag staat ook op het programma. Gaan jullie daar nu ook naartoe of toch niet? 

EN IK OVERWON. Niet zomaar, dames en heren. Neen, het ging zo goed, dat ik er zelfs een 4e setje uit wist te knallen. DAMN STRAIGHTTTT.

Vandaag voel ik er - thank the lord - vrijwel niets van. Op een zeurderige spierpijn na, niets abnormaals dus.

Hehe we gaan het zien deze week.

Dat weet ik nog niet helemaal! Ik krijg het schema naar verwachting rond donderdag/vrijdag. Zodra ik daar inzicht in heb, laat ik er een uitgebreide analyse op los.Wat zijn de grootste veranderingen wat je wel en kan vertellen

Wat een lief berichtje Bosco.Dank! Ik ga zeker alle leermomenten voor mezelf bijhouden.
![]()