MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik bench en deadlift helemaal niet. Mis het ook niet echt. Mijzelf verbeteren doe ik gelukkig op andere oefeningen. Misschien mag ik volgende bulk wel benchen als ik @Punjab lief aankijk.

Moet je me eerst overtuigen waarom dat voor jou een goede oefening is met jouw bouw en lengte ;) Denk dat je faalt :D

• Topic Starter Topic Starter
Welk is dat dan?:eek!: klinkt heftig!

Gescoopt of gewogen? Vergis je niet in het verschil in dichtheid van de korrels met elkaar..

Ik weeg mijn preworkouts persoonlijk, daarom altijd.
Het was de All Black Everything (ABE) pre workout. Op aanraden van @natty87 gekocht. Top spul, maar wel heftig. Zij heeft hetzelfde al eens meegemaakt, dus ik ben niet de enige die er zo heftig op heeft gereageerd.:o
Ik had de gescoopt, ja. Zo geschrokken van gisteren dat ik vandaag een relatief milde PWO heb gebruikt en het heb afgewogen, zoals je zelf al adviseerde. Toch PWO gebruikt, omdat vandaag weer op de planning stond om te maxen. Dan geeft dit net dat beetje peace of mind... :rolleyes:

Het gevecht met het ijzer....hahah het houd nooit op...die "spanning" blijft...daardoor blijf je scherp
Volgende keer onderin snelheid maken (explosief drukken)....misschien druk je er dan doorheen :wl:
Ik denk dat ik veel heb geleerd van mijn eerste keer maken op Bench Press. :) Kennelijk heb ik nogal de gewoonte om mezelf te onderschatten. Ik ga ervan uit dat de meeste mensen dit doen, maar heb wel het idee dat het bij mijn nogal extreem is.
Conclusie van deze poging is dat ik minder setjes moet doen om op te warmen om uitputting te voorkomen. Daarna met een lekker setje techno of mijn favo hardcore/metalcore nummer van back in the days explosief het gewicht knallen dat ik op 1RM voor ogen heb. :headphone:

It's a learning process, but we're getting there. Met die kennis in het achterhoofd heb ik overigens vandaag dus een poging gedaan om te maxen op squats. Helaas waren er weinig mensen die konden spotten/waarbij ik me genoeg op mijn gemak voel. Een buddy van me had net de 100x100 squat challenge gedaan, dus die had het nog maar net in zich om me bij een setje te spotten.
Met dat in het achterhoofd in combinatie met het advies van @wovano ging ik vandaag daarom voor de 60kg op 1RM. Muziekje op en knallen maar.:banana: Ehhhh, guess what? Ik haalde er dus gewoon 5. Fucking 5 herhalingen op 60kg, terwijl het de bedoeling was om 1RM te doen. :emo: Conclusie: ik had mezelf weer eens onderschat.
Nadeel: er waren daarna geen geschikte spotters meer. Omdat ik dat wist, heb ik mezelf leeggemaakt op 60kg om te zien hoeveel reps er in zaten. Voordeel: Ik ben met mijn neus op de feiten gedrukt en weet dat ik meer kan. Binnenkort dus maar eens for real maxen op squat. Volgens de krachtpiramide - geen idee hoe betrouwbaar - zou ik zeker 67kg moeten redden. En dat in combinatie met vermoeidheid en verkoudheid ga ik ervan uit dat ik mogelijk zelfs meer zou kunnen dan dat.:haar:

Woensdag 30 januari - 19WEEK5-LEGS-B

Leg extension
4x12x28kg

Barbell squats
1x10x20kg - barbell only
1x8x37,5kg
1x5x48kg
1x1x54kg - easy AF, up.:fire:
1x5x60kg - PR YAY:rocker2:

1x8x40kg - leeg

Bulgarian split squats
Skipped

Barbell SLDL
1x12x20kg
4x12x30kg

Lying leg curl - unilateraal
4x12x7,5kg

Seated calf raise
4x12x25kg

Barbell hip thrust
4x10x50kg

Hip abductor machine
4x12x68kg

Cardio
45 minuten fietsen. Incline loop-ding ging echt niet meer ivm verzuring.:evil2:

Fucking 5 herhalingen op 60kg

Nice zeg, gefeliciteerd met je PR!:flex: als ik in de sportschool rond kijk moet ik eerlijk gezegd wel bekennen dat de meeste mensen zichzelf overschatten ipv onderschatten, maar ik train dan ook (nog) bij basic-fit dus dan verwacht ik niet zo veel van het volk dat daar rondloopt...:emo:

Nice zeg, gefeliciteerd met je PR!:flex: als ik in de sportschool rond kijk moet ik eerlijk gezegd wel bekennen dat de meeste mensen zichzelf overschatten ipv onderschatten, maar ik train dan ook (nog) bij basic-fit dus dan verwacht ik niet zo veel van het volk dat daar rondloopt...:emo:
Dankje @Aquaexplo :flexing:

Misschien ligt het dan toch aan mij, hahaha. :eyes: working on it!

Wauw, goed bezig Annie! Je kunt gewoon een hele HillR squatten!

En dat terwijl je epic hard aan het cutten bent, inclusief eindeloos veel cardio...

Muchos respectos! :lifter:

Wauw, goed bezig Annie! Je kunt gewoon een hele HillR squatten!

En dat terwijl je epic hard aan het cutten bent, inclusief eindeloos veel cardio...

Muchos respectos! :lifter:
Hahaha, ik probeer me even voor te stellen hoe ik met jou op mijn schouders ga squatten. Dan lijkt het net alsof ik een hulk ben. (ben ik natuurlijk ook:eyes:)

Het epic harde cutten gaat nog wel even door. Ben benieuwd wat het voor me kracht gaat doen, en wat een eventuele toekomstige bulk voor invloed zou hebben. :grinny::flex:

Nice die PR!
Je gaat hard :D

Hahaha, ik probeer me even voor te stellen hoe ik met jou op mijn schouders ga squatten. Dan lijkt het net alsof ik een hulk ben. (ben ik natuurlijk ook:eyes:)

Het epic harde cutten gaat nog wel even door. Ben benieuwd wat het voor me kracht gaat doen, en wat een eventuele toekomstige bulk voor invloed zou hebben. :grinny::flex:

:eyebrow:

Jij kunt dat!!!

Soms vraag ik me wel eens af of je stiekem spulletjes uit mijn kastje zit te snoepen met al die gains en pr’s :scratch:

grapje ik ben trots op hoe je het doet en je mag zelf ook trots zijn. Ook al weet ik dat je verre van tevreden bent.

Onderschatting is heel zonde. Leren pushen en zo dicht mogelijk bij je max komen zijn ook twee dingen die geleerd moeten worden.
Jij hebt jezelf nu goed gepusht :D

Het was de All Black Everything (ABE) pre workout. Op aanraden van @natty87 gekocht. Top spul, maar wel heftig. Zij heeft hetzelfde al eens meegemaakt, dus ik ben niet de enige die er zo heftig op heeft gereageerd.:o
Ik had de gescoopt, ja. Zo geschrokken van gisteren dat ik vandaag een relatief milde PWO heb gebruikt en het heb afgewogen, zoals je zelf al adviseerde. Toch PWO gebruikt, omdat vandaag weer op de planning stond om te maxen. Dan geeft dit net dat beetje peace of mind... :rolleyes:
Herkenbaar. Ik had zo iets gelijks ooit met samples van 1M.R daar kreeg ik overal rode vlekken van en werd kortademig..

Ik had op basis daarvan een pot 1M.R gekocht...volgens etiket zelfde samenstelling maar qua werking 200% verschillend. Ik vermoed dat er iets niet op de label staat en zou je met dat soort preworkouts toch wel willn adviseren altijd af te wegen ;)

hihi, jaaaa. Ik ben even in een knalperiode. :wl: Zal ook wel weer stagneren na een tijdje. Maar voorlopig blijf ik nog wel even op deze goede vibe cruisen, als het aan mij ligt.:clown:
:lol:Sureeee
Soms vraag ik me wel eens af of je stiekem spulletjes uit mijn kastje zit te snoepen met al die gains en pr’s :scratch:

grapje ik ben trots op hoe je het doet en je mag zelf ook trots zijn. Ook al weet ik dat je verre van tevreden bent.
100% natty he. Ken je nagaan als ik daadwerkelijk ga zitten snoepen. :flexgrin: GAENea.
Onderschatting is heel zonde. Leren pushen en zo dicht mogelijk bij je max komen zijn ook twee dingen die geleerd moeten worden.
Jij hebt jezelf nu goed gepusht :D
Jaaa, ik zit nog midden in het leerproces. Maar ik leer mezelf en mijn lichaam zo wel steeds beter kennen. En het is natuurlijk leuk om positief verrast te worden.
Beter dan andersom, denk ik. :eyes:

Herkenbaar. Ik had zo iets gelijks ooit met samples van 1M.R daar kreeg ik overal rode vlekken van en werd kortademig..

Ik had op basis daarvan een pot 1M.R gekocht...volgens etiket zelfde samenstelling maar qua werking 200% verschillend. Ik vermoed dat er iets niet op de label staat en zou je met dat soort preworkouts toch wel willn adviseren altijd af te wegen ;)
Weuw, dat is wel heel gek zeg. Ik ga die zware PWO vanaf nu sowieso wel afwegen. Eerlijk gezegd moet ik ook weer een beetje moed verzamelen om die te gaan gebruiken...
Morgen staat maxen op deadlift op de planning. Om die poging niet te verpesten zou ik dat spul bijvoorbeeld al niet meer durven nemen.:tanden:
YEAH BUDDYYYY:lifter:

:1e: :heart:

Waauw je squat ging mooi zeg! :heart:
Kunt dus sowieso je gewichten verhogen voor het squatten.

Wat betreft deadlift is het niet veel nadenken en gewoon doen.
Wel om je houding denken uiteraard en niet ineens anders doen dan je gewend bent maar hij mag er best lelijker uit zien op een 1RM test.

Waauw je squat ging mooi zeg! :heart:
Kunt dus sowieso je gewichten verhogen voor het squatten.

Wat betreft deadlift is het niet veel nadenken en gewoon doen.
Wel om je houding denken uiteraard en niet ineens anders doen dan je gewend bent maar hij mag er best lelijker uit zien op een 1RM test.
Dankjewel @natty87 :grinny:
Squats gaan inderdaad omhoog nu. 1RM test ik binnenkort wel eens. :)

Voor deadliften ga ik voor brute kracht in combinatie met een goede technoset of favo hardcore/metal nummer.  En dan ordinair het gewicht omhoog trekken. Ain't nothing but a peanut. :popcorn2:

Weuw, dat is wel heel gek zeg. Ik ga die zware PWO vanaf nu sowieso wel afwegen. Eerlijk gezegd moet ik ook weer een beetje moed verzamelen om die te gaan gebruiken...
Morgen staat maxen op deadlift op de planning. Om die poging niet te verpesten zou ik dat spul bijvoorbeeld al niet meer durven nemen.:tanden:

Lekker Limitless triple scoopen...en dan gaan je schijven DOOR HET DAKKKK!!! :roflol:

Skwots gaan lekker zeg!

wel ervoor LIGHTWEIGHT BABY schreeuwen he? onderzoek toont aan dat je dan 27% meer kan liften:roflol:
Hahaha
YEAH BUDDY. LIGHTWEIGHT BABY, AIN'T NOTHING BUT A PEANUT. :evil2:

Lekker Limitless triple scoopen...en dan gaan je schijven DOOR HET DAKKKK!!! :roflol:
Hahahaha :burns:
@SP1988 dankjewel topper! :grinny: Hopelijk ga ik nog een tijdje zo in volle vaart vooruit. Lekkerrrrrr.

Alllooooo, Annie hier!:wave2: Ik was gisteren zo kapottie dat ik mijn training even niet heb gelogd. Nu kun je dus twee trainingen tegelijk bekijken. :tanden:

Gisteren heb ik niet echt een interessante training gehad. Natuurlijk deed ik mijn best en het was een prima training, maar zonder bijzonderheden. Daartoe:

Vrijdag 1 februari - 19WEEK5-PUSH-B
DB shoulder press
1x12x6kg
4x8x8kg - Ik realiseerde me gisteren dat - hoewel nog altijd triest - ik veel vooruitgang heb gemaakt op deze oefening. Eerst maakte ik setjes van 12 hh met 4kg vol en kreeg ik nauwelijks 6 hh voltooid met 6kg. Nu, een klein half jaar later, is 6kg het opwarmingsgewicht.:eyes:

Close grip bench press
1x15x20kg - Barbell only
4x12x25kg - burrrrrrrn :fire:

DB Hex press
4x8x12kg

Speelkwartier: :emo:
Rope pushdown
1x12x13kg
1x10x16kg
1x8x19kg
1x6x22kg
1x8x16kg
1x10x13kg
1x12x10kg - triceps stonden toen wel in de fik, ja. :lol:

EZ-bar skull crushers
4x12x8,5kg

EZ-bar upright row
4x12x11kg

Lateral raises
1x20x4kg
4x8x6kg - slowly getting stronger. :D

Cardio
  • 25 minuten loopband
  • 15 minuten fiets
  • 5 minuten geskipped. :eek: @wovano moest nog naar de Appie voor komkommer en sla.:emo:

Kortom, prima treen. Niets te klagen. MAARRRRRR.....
Lees de volgende training vooral even door, want het onmogelijke werd vandaag mogelijk gemaakt.:cheer:

Zaterdag 2 februari - 19WEEK5-PULL-B
Deadlift
1x8x50kg
1x5x68kg
1x1x80kg - solid, up gvd. :eyes:
1x1x90kg - f**k yes, upppp.:eek!:
1x1x95kg - ain't nothing but a peanut. UPPPPPP:bang:
1x1x100kg - DONE DEAAAAAAAAAAAAL. :splat: PR in the pocket. Het magische getal, eindelijk voorbij. Ik deadlifte iedereen de moeder vandaag.:rocker2:

Seriously tho, ik was echt zo blij. Ik kon wel janken. :haha: EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK.:haar: Ok, verder met de rest van de training:

Hammer grip pulldown
1x12x30kg
4x10x35kg

Close grip row
4x12x30kg

& some curls for the girls:lol:
Hammer curls
3x12x6kg
1x12x4kg

EZ-bar bicep curls
1x12x8,5kg
4x8x11kg

Cardio
Geen cardio, want ik had mijn 5/5 er al op zitten en ik doe natuurlijk niet meer dan nodig is. :roflol:

Oké daag. Groetjes van Annie :heart::kiss:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven