AndroidHealthClinic

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hier natuurlijk ook in dan!

• Topic Starter Topic Starter
Super gedaan die deadlift! En ook nog netjes ook!

& goede :peachy: natuurlijk :eyebrow:
Hehehe, dankjeee. Ikzelf was er zelf een beetje onzeker over, want niet optimale vorm. :bang: Maar achteraf gezien kun je dat natuurlijk ook niet echt verwachten met een max-lift.
hahaha vele positieve vibes hier ...lekker hoor!! Ik zeg: "vooral doorgaan" :D:peachy::peachy::peachy:
hihi, ja he. Love it. Mijn logje is peach-tastic.
Doorgaan zal ik zekerrrrr. Fighting for them summer shreddies. :flexing:

Succes met de coaching, ziet er alvast veelbelovend uit! :thumb:
Oja, en shake shake shake :peachy:
YASSS, shake that booty girl. shake it, shake it. :peachy:
@HillR jij verdiend er ook 3 hoor....zie karma :peachy::peachy::peachy:
:thumb:

Welkom @Valandinz! Leuk dat je er bent. :D

Peaches everywhere :eek:

Jullie sollicteren er zelf naar he?! :o

20190204-GLUTES-CALVES-CARDIO

Gisteren was het eindelijk zover: we zijn nu officieel van start met het coaching traject. WOOOOOOEEEEPWOEEEP. Is het te merken dat ik overly excited ben?:eyes:

Ik moet even wennen aan all the new foodzzzz, maar de eerste dag is alvast goed bevallen. Ik eet in de ochtend nu dus proats (fucking hate that word). Havermout met frambozen, whey en een schepje psyllium husk voor de extra vezels. Best prima, zeker omdat ik verwachtte dat ik het half kotsend naar binnen zou moeten werken. Met de tips van pro-proater @wovano kwam ik een heel eind en werd het nog best een smakelijk geheel.

Verder was de hoeveelheid maaltijden gisteren nog wel een dingetje. Het zijn er 7, waar het er voorheen standaard 5 à 6 waren. Ik heb het idee dat ik me de hele dag heb zitten volproppen gisteren, terwijl het qua kcal eigenlijk best meeviel. Door een vergadering die uitliep heb ik maaltijd 4 en 5 vlak achter elkaar moeten eten. Dat was wel een beetje jammer.

Verder ben ik met mijn debiele kop de BCAA’s tijdens mijn training vergeten, omdat het niet in mijn systeem zit. Dus daar moet ik nog even aan werken. Hoe dan ook: het begin is er! We zijn begonnen met een low carb dagje en billen+kuiten training. Natuurlijk stond de good old cardio ook weer op het programma. Lekker lachen! Hieronder mijn hoogtepunten uit de treen:

Food: 1560kcal
Train: Glutes/calves/cardio

Training bestond dus voornamelijk uit fitgirldingen. Heb zelfs hip circles/resistance bands moeten kopen voor die ékte ékte fitgirl exercises. Een aantal prachtige voorbeelden:

• Side lateral steps met resistance band. Volgens mij ook wel crab walk genoemd.
    4x20 stappen per kant. Klinkt triest, maar ik kan je zeggen: the booty burn was real.
  • Lying hip abduction. Ik noem het de Chris Zegers-oefening. Ga op een matje op je zij liggen alsof je Chris Zegers uit de Zwitserleven-reclame bent, terwijl je de elastiek om je onderbenen hebt zitten. Vervolgens ga je met het bovenste been omhoog, zodat er spanning op de elastiek komt. Seriously, als je hier geen dikke reet van krijgt, weet ik het ook niet meer.
  • Hip thrusts: 5x5x60kg. Daar zat vast nog wel meer in, maar wilde even klooien met een nieuwe opstelling, etc.
& kuiten als toetje. Om vervolgens nog het Annies-kapot-blijf-loopband-ding te doen. :loopband:Dus kuiten waren daarna ook compleet verzuurd.:woot:

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:/5

Het wordt echt steeds lastiger te verklaren wat ik op mijn werk op websites als DBB doe.. Maar nu met die perzikjes.. Dat slaat echt alles, die zie je verdomme nog 100 meter verderop heen en weer bouncen :mad:

Het wordt echt steeds lastiger te verklaren wat ik op mijn werk op websites als DBB doe.. Maar nu met die perzikjes.. Dat slaat echt alles, die zie je verdomme nog 100 meter verderop heen en weer bouncen :mad:
sorry not sorry. :D
Ik zou het wel oprecht jammer vinden als je mijn log vanaf nu gaat ontwijken. Dan ga ik gewoon in al je andere gevolgde topics zitten spammen met de peaches. :banana::eyebrow:

Heb dbb altijd al op klein scherm op werk, maar dit maakt het nog opvallender inderdaad :roflol:

ik krijg trek van al dat lekkers :D

ik krijg trek van al dat lekkers :D
Trek in een perzik, toevallig? :roflol:

20190205-BORST-TRICEPS-CARDIO

Joehaiii, daar zijn we weer. Met een verslag over dag 2! The foods bevallen me nog altijd, zeker nu ik de 'light' ketchup van Heinz heb ontdekt. OEPSSS... :dunno:Ik zit natuurlijk niet overal belachelijke hoeveelheden ketchup op te smijten, maar hier en daar een dotje van het prachtige rode sausje doet mijn culinaire ziel best goed. Overigens heb ik ook totaal geen moeite met de 'droge' versie van mijn huidige maaltijden. Met kruiden en de ingrediënten die ik gebruik is het toch altijd wel een smaakvol geheel!

Vooral de proats vallen goed in de smaak, terwijl ik vroeger echt geen hap havermout door mijn strot kreeg. Op overnight oats na dan. En hartige havermout. Ja, ik ben raar. Maar dat heb ik ooit in een rebelse bui uitgeprobeerd en het is vet lekker. Als iemand gek genoeg is, wil ik het recept best delen, maar ik ga er niet vanuit dat er veel gegadigden zullen zijn.:gek:

Ik had gisteren ook minder het idee dat ik duizend kilo voer naar binnen moest werken. En dat terwijl ik hoger in kcal en carbs zat in vergelijking met maandag. Ik lijk er dus snel aan te wennen, dus dat is top! Ik houd helemaal niet zo van al dat gevreet. Ja, ik weet dat hier heel veel mensen over gaan vallen. Maar ik ben gewoon écht niet zo'n enorme vreetzak, dus heb al gauw moeite met grote porties. En gelijk effe een schouderklopje voor mezelf: ik ben de BCAA's gisteren niet vergeten! YAY.:goodidea:

Food: 1680kcal
Train: Borst/triceps/cardio

Training bestond dus voornamelijk borst en triceps. En bankdrukken zit nog altijd in mijn schema, f**k yissss. :wl: Dat had ik natuurlijk ook aangegeven bij coachy, want ik zou een verdrietige Annie worden als ik de compounds moest overslaan. Een greep uit mijn treen:
  • Bench press 5x5
    Eerst opwarmen: 2x4x4kg dumbbell flyes, daarna BP met 8x27,5kg en vervolgens 5x32,5kg
    Working sets: 5x5x35kg. Conclusie: weer sterker geworden op bench, want eerst redde ik 1 volledige set met 5x35kg. :woot:
  • Cable crossover
    Dit vind ik stiekem een schijtoefening. Het voelt voor mij echt heel gek om dit te doen, omdat al die opgepompte baboons er een chest pump van krijgen en ik natuurlijk niet.
    Moest er ook even aan wennen, dus: 4x8-10x10kg per kant. Overigens voelde ik deze oefeningen wel goed in mijn gigantische spiermassa. :emo:
  • Chest press machine
    Nog nooit gedaan, dus rustig aan begonnen. note: gewichten per kant: 1x10x5kg (te licht, up:eyes:), 1x10x7,5kg (idem, up:fire:), 2x10x10kg (perfect:grinny:)
  • French press
    Volledig nieuwe oefening. Hier moet ik nog echt even aan wennen, maar ik voelde het wel al goed in mijn tricepsen. 4x10x8,5kg:scold:
  • .En dan nog het Annies-kapot-blijf-loopband-ding. :loopband: Is het al acceptabel om er 'the usual' van te maken?

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:/5

Volgende keer die bench weer verhogen naar 37,5 kg. Je gaat echt lekker :D
En ben blij dat het eten waar je zo tegenop zag je nu juist goed smaakt :)

Grote trek zelfs, "in alles" ....hmm :D
:haha:
heb wel zin in peaches and cream
:roflol: smeerlap
Volgende keer die bench weer verhogen naar 37,5 kg. Je gaat echt lekker :D
En ben blij dat het eten waar je zo tegenop zag je nu juist goed smaakt :)
Nou, ik weet niet of ik 37,5kg op 5x5 zou redden hoor. We shall see.

:rocker2:

Het duurde even, maar het is weer tijd voor een logje. Woensdag beentreen, donderdag rustdag. Ik merk dat ik de afgelopen week echt tired AF ben geweest door de drukte en veranderingen op werk, waardoor ik geen zin had om te loggen. :angstig:
20190206-LEGS-CARDIO

Dag 3: HIGH CARB DAY AW YISSS. De enige high carb day die ik nog in mijn programma heb staan, maar dan wel gelijk eentje die echt meetelt. Ik heb wel enorm moeten duwen om alles weg te krijgen. 40 gram havermout is wat mij betreft net wat te veel van het goede.:eyes: De laatste happen heb ik echt met moeite naar binnen gekregen hahaha.

Food: 2000kcal
Train: Benen/cardio

Okay, benen dus en ik was wel nieuwsgierig. Deze beentreen is vooral hammy/quads gefocust, omdat mijn :peachy: op een aparte dag wordt getraind. Naast die verandering, bleek my good old leg press er ook niet meer in te zitten, wat stiekem wel een opluchting was. Die oefening begon voor mij een beetje een noodzakelijk kwaad te worden, vooral als ik weer eens een PDS-pens had. Enfin, de info waarom het gaat:

• Squat 5x5x50kg
    Eerst opgewarmd: leg extension - 2x15x28kg
    + Squat: 1x10xbarbell, 1x10x30kg, 1x8x40kg
  • Hack squat 4x10xlege machine
    Geen idee dus hoeveel kilo dat is. Maar ik ben echt een p*ssy en kreeg een lege machine maar net geregeld. :emo:
  • Dan nog een nieuwe knaller: Ball leg curl 4x10
    Deze is dus echt gruwelijk. Ziet er niet alleen fucking awkward uit, je voelt het ook nog echt branden. Hopelijk krijg ik dan ook eens dikke hammen.
  • Cardio - geen incline-loop-ding, want mijn benen waren gefrituurd. Op het fietsie dus, lekker met een goede set van Blawan die @Boy Breed had doorgestuurd.
Peachy points: :peachy:
:peachy::peachy::peachy::peachy:/5

20190207-REST
Geen interessante meldingen. Ik poetste de complete begane grond van het huis. Ik heb gestofzuigd, gedweild, de hele keuken van top tot teen gepoetst, het toilet gedaan, alles afgestoft. En daarna lag ik KO op de bank. Vrijwel gelijk in slaap gevallen, totdat @wovano me wakker maakte en zei dat het tijd was voor mijn pre bed meal.:lol:

Peachy points: :peachy:/5.
Alleen maar omdat ik nog een beetje spierpijn aan mijn peach zelf had, want verder voelde ik me door de verplichte rustdag best een luie donder.

giphy.gif

Straks weer knallen in de gym :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven