- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehehe, dankjeee. Ikzelf was er zelf een beetje onzeker over, want niet optimale vorm.Super gedaan die deadlift! En ook nog netjes ook!
& goedenatuurlijk
![]()
Maar achteraf gezien kun je dat natuurlijk ook niet echt verwachten met een max-lift.hihi, ja he. Love it. Mijn logje is peach-tastic.hahaha vele positieve vibes hier ...lekker hoor!! Ik zeg: "vooral doorgaan"![]()

YASSS, shake that booty girl. shake it, shake it.Succes met de coaching, ziet er alvast veelbelovend uit!
Oja, en shake shake shake![]()

Dus kuiten waren daarna ook compleet verzuurd.

/5sorry not sorry.Het wordt echt steeds lastiger te verklaren wat ik op mijn werk op websites als DBB doe.. Maar nu met die perzikjes.. Dat slaat echt alles, die zie je verdomme nog 100 meter verderop heen en weer bouncen![]()

Heb dbb altijd al op klein scherm op werk, maar dit maakt het nog opvallender inderdaadHet wordt echt steeds lastiger te verklaren wat ik op mijn werk op websites als DBB doe.. Maar nu met die perzikjes.. Dat slaat echt alles, die zie je verdomme nog 100 meter verderop heen en weer bouncen![]()

Het wordt echt steeds lastiger te verklaren wat ik op mijn werk op websites als DBB doe.. Maar nu met die perzikjes.. Dat slaat echt alles, die zie je verdomme nog 100 meter verderop heen en weer bouncen![]()

Trek in een perzik, toevallig?

Ik zit natuurlijk niet overal belachelijke hoeveelheden ketchup op te smijten, maar hier en daar een dotje van het prachtige rode sausje doet mijn culinaire ziel best goed. Overigens heb ik ook totaal geen moeite met de 'droge' versie van mijn huidige maaltijden. Met kruiden en de ingrediënten die ik gebruik is het toch altijd wel een smaakvol geheel!

Dat had ik natuurlijk ook aangegeven bij coachy, want ik zou een verdrietige Annie worden als ik de compounds moest overslaan. Een greep uit mijn treen:

), 1x10x7,5kg (idem, up
), 2x10x10kg (perfect
)
Is het al acceptabel om er 'the usual' van te maken?

/5

smeerlapNou, ik weet niet of ik 37,5kg op 5x5 zou redden hoor. We shall see.Volgende keer die bench weer verhogen naar 37,5 kg. Je gaat echt lekker
En ben blij dat het eten waar je zo tegenop zag je nu juist goed smaakt![]()

De laatste happen heb ik echt met moeite naar binnen gekregen hahaha.
op een aparte dag wordt getraind. Naast die verandering, bleek my good old leg press er ook niet meer in te zitten, wat stiekem wel een opluchting was. Die oefening begon voor mij een beetje een noodzakelijk kwaad te worden, vooral als ik weer eens een PDS-pens had. Enfin, de info waarom het gaat:

/5
/5.