Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Met de peaches ziet je log er wel mega vrolijk uit! Wat de fit girls betreft, die zijn er bij ons eigenlijk niet zoveel. Draag zelf een lelijk Nike haarbandje om mn haar uit mn gezicht te houden, dat ik ook gebruik om microplates vast te zetten. Ik zoek dan weer wel mn shirts uit op schouder exposure: heb laatst 6 exact dezelfde shirts gekocht (hahaha In twee maten) omdat ze perfect zijn. Anderen zien waarschijnlijk alleen maar vet - maar ik ben verliefd op mn schouders.

Maandag daarom in het kort:

& DONE!
Good night, lovely people!
Annie at your service. Deze keer met de Tuesday treen op een moderate carb day. Alle oefeningen gingen weer lekker, inclusief de nieuwe. Ik werd een beetje onzeker over de French Press, maar na wat onderzoek heb ik er meer vertrouwen in gekregen. Wesley Vissers had de oefening toevallig laatst ook in een van zijn video's zitten, dus dat was wel handig. Misschien word ik binnenkort ook zo'n koning.
)
)

Het heeft me natuurlijk veel moeite gekost, maar ik vind het niet meer dan normaal om hard te werken voor een goed lichaam, en - nog belangrijker - een goede gezondheid. 
Toen ik terugreed vanuit Apeldoorn met