MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Met de peaches ziet je log er wel mega vrolijk uit! Wat de fit girls betreft, die zijn er bij ons eigenlijk niet zoveel. Draag zelf een lelijk Nike haarbandje om mn haar uit mn gezicht te houden, dat ik ook gebruik om microplates vast te zetten. Ik zoek dan weer wel mn shirts uit op schouder exposure: heb laatst 6 exact dezelfde shirts gekocht (hahaha In twee maten) omdat ze perfect zijn. Anderen zien waarschijnlijk alleen maar vet - maar ik ben verliefd op mn schouders.
 
Met de peaches ziet je log er wel mega vrolijk uit! Wat de fit girls betreft, die zijn er bij ons eigenlijk niet zoveel. Draag zelf een lelijk Nike haarbandje om mn haar uit mn gezicht te houden, dat ik ook gebruik om microplates vast te zetten. Ik zoek dan weer wel mn shirts uit op schouder exposure: heb laatst 6 exact dezelfde shirts gekocht (hahaha In twee maten) omdat ze perfect zijn. Anderen zien waarschijnlijk alleen maar vet - maar ik ben verliefd op mn schouders.
Hahaha, vind ik ook. Die peaches zijn een welkome toevoeging in mijn logje.
Gelijk heb je trouwens over je schouder exposure shirts. If you have a good pair of schouders, might as well flaunt it. :D

20190211-GLUTES-CALVES-CARDIO
En ja hoor, nieuwe week en een nieuwe achterstand op mijn log. Excuses. Ik probeer het echt beter bij te houden, maar het lukt me echt niet met mijn huidige (hopelijk tijdelijke) leefritme. :eyes: Maandag daarom in het kort:

Nieuwe week, nieuwe kansen! Week 2 van het coaching traject weer. Ik heb er nog altijd keiveel zin in en kijk uit naar elke training en maaltijd. Het enige nadeel (voorlopig) is dat ik me niet mag wegen. Daardoor heb ik sterk het gevoel dat ik niet 'weet' wat mijn progressie is, omdat deze niet is te zien in een tijdsbestek van een week.
Af en toe heb ik van die mini stressbuien en denk ik dat ik geen vooruitgang maak. Dat had ik vandaag dus even weer. Na mijn kind of rebound tijdens de kerstdagen, heb ik het idee dat ik qua fysiek niet echt vooruit ben gegaan. Wel qua kracht overigens, maar ik ben een oppervlakkige scumbag en ik doe het (bijna) alleen maar voor de looks. :windup:

Ok, dat is overdreven. Maar zoals ik in mijn begin-post van het coachingtraject zei: ik wil er heel graag goed uitzien als ik over het strand flaneer. :roflol:

Food: 1560kcal
Train: Billen/kuiten/cardio

Samenvatting:
  • Hip thrusts: 5x5x60kg
    Sinds ik deze regelmatiger doe, gaan ze heel goed. Mede mogelijk gemaakt dankzij de pussy pad van wovano. Vanaf volgende week ga ik opbouwen in gewicht terwijl ik natuurlijk de uitvoering goed ga houden.
    Fitgirling ten top:
  • Chris Zegers - fitgirloefening: lying hip abduction met medium band
    Gruwelijk nog altijd. Ik moet bij deze een beetje opletten. Ik lijk een soort vreemde (zenuw?)pijn te hebben in mijn linkerbil en heb het vermoeden dat het misschien door deze oefening komt.
  • Crab walk/side lateral steps met heavy band.
    Ook gruwelijk. Dit is mijn eerste oefening en hierna staat mijn reet al gelijk in de fik.:fire:
  • Cable kickbacks: 4x10x15kg
  • Cable pull through: 4x10x35kg
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:


Daarna nog braaf 45 minuten cardio-kapot-blijf-ding.:loopband: & DONE!

Morgenochtend probeer ik mijn treen van vanavond te loggen. :pctired:
Nu tijd voor mijn pre bed en dan duik ik onder de wol. :zzz: Good night, lovely people!
 
Laatst bewerkt:
20190212-CHEST-TRICEPS-CARDIO
Goedemorgennnn!:wave2: Annie at your service. Deze keer met de Tuesday treen op een moderate carb day. Alle oefeningen gingen weer lekker, inclusief de nieuwe. Ik werd een beetje onzeker over de French Press, maar na wat onderzoek heb ik er meer vertrouwen in gekregen. Wesley Vissers had de oefening toevallig laatst ook in een van zijn video's zitten, dus dat was wel handig. Misschien word ik binnenkort ook zo'n koning.:flexing:

Food: 1680kcal
Train: Borst/triceps/cardio

Samenvatting:
  • Bench press 5x5
    Warming up: DB chest flyes - 2x10x6kg, 1x12x4kg. Bench press: 1x8x27,5kg, 1x5x32,5kg
    Working sets: 1x5x35kg, 1x5x36kg, 3x5x37,5kg (VPR:woot:)
    Bench press gaat dus nog altijd top en kracht is nog niet gestagneerd. YEAH BUDDY.:wl:
  • Cable crossover: 1x10x10kg, 2x10x15kg, 1x9x15kg (laatste ging ééécht niet meer.:splat:)
  • French press: 4x10x8,5(EZ-bar only) in superset met...
  • Overhead tricep extension: 1x10x6kg, 3x10x8kg
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy: (omdat VPR!:D)

&&& Daartoe nog cardio, samen met wovano. Eerst 30 minuten op de crosstrainer en daarna 15 minuten incline lopen, want ik ben Scumbag-Incline lopen-Annie.

Ik vond dit er te schattig uit zijn. En oké, een beetje clichématig. :tanden:
IMG_20190212_190536.jpg

Ik wens jullie allemaal een wondermooie dag. Joehaaai!:grinny::heart:
 
Annie! Je hoeft je echt geen zorgen te maken, ik weet zeker dat je progressie maakt!! Kop op he, geloof een beetje in jezelf! Je bent keihard aan het bikkelen!! :heart: je mag best een beetje trots zijn op alles wat je doet en al hebt bereikt!

Denk een beetje om je bilpijn! Is het er nu nog of alleen tijdens de oefening? Zou ik wel bespreekbaar maken bij je coach als het blijft aanhouden...

Eenmaal een x overbelast en je eindigt net zoals mij met forever gluteproblems.. er zijn meerdere wegen naar Dikke Billen, kun je beter oefeningen doen die niet pijnlijk zijn.. is het echt niet waard!
 
Annie! Je hoeft je echt geen zorgen te maken, ik weet zeker dat je progressie maakt!! Kop op he, geloof een beetje in jezelf! Je bent keihard aan het bikkelen!! :heart: je mag best een beetje trots zijn op alles wat je doet en al hebt bereikt!

Denk een beetje om je bilpijn! Is het er nu nog of alleen tijdens de oefening? Zou ik wel bespreekbaar maken bij je coach als het blijft aanhouden...

Eenmaal een x overbelast en je eindigt net zoals mij met forever gluteproblems.. er zijn meerdere wegen naar Dikke Billen, kun je beter oefeningen doen die niet pijnlijk zijn.. is het echt niet waard!
Alloooo Hilllll. :D

wovano blijft ook maar zeggen dat ik heus wel progressie maak, maar ik zie het toch echt niet. Ik ga sowieso wel gewoon braaf door met mijn harde werk, hoor. Ooit moet dat droomfysiek toch wel echt werkelijkheid worden. Heel trots voel ik me overigens niet. Die twintig kilo eraf pleuren was gewoon nodig... :rolleyes: Het heeft me natuurlijk veel moeite gekost, maar ik vind het niet meer dan normaal om hard te werken voor een goed lichaam, en - nog belangrijker - een goede gezondheid. ???

Bilpijn lijkt nu meer op een zeurend gevoel dat af en toe opkomt en dan een paar uur blijft hangen. Het is niet enorm pijnlijk, only a little. Ik vermoed dat het door een aantal nieuwe oefeningen komt. Misschien dat mijn bootay even denkt: huh, wat zijn dit voor bewegingen. Maar natuurlijk ben ik me er bewust van en als het aanhoudt, beloof ik plechtig naar de fysiotherapeut te gaan. :D
 
20190212-LEGS-CARDIO
Gutenmorgen, gutenmorgen, daar is Annie weer!:wave2: Het was legday + high carb day. Dat heb ik zo gepland toen ik het voedingsschema met het trainingsschema ging combineren. Zo kan ik extra hard knallen, want ik heb het idee dat ik voor legday vooral wat extra energie kan gebruiken. En eigenlijk ook voor deadlift day, helaaaschhh heeft coach mij voorzien met slechts een high carb day. :tanden:

Food: 2000kcal
Train: Benen/cardio

Samenvatting:
  • Barbell squats 5x5
    Warming up - leg extension: 2x15x28kg, 1x15x35kg & barbell squat: 1x10xbarbell only, 1x10x30kg, 1x8x40kg
    Working sets: 1x5x50kg, 4x5x52,5kg
    Ook de squatties gaan overduidelijk nog goed. Zolang dit blijft, blijf ik dat gewicht maar braaf ophogen. :grinny: YEAH BUDDY.:flexing:
  • Hack squat: 4x10xlege machine. Deze herhalingen voelen nog altijd pleuriszwaar aan, maar ik had het idee dat ik er nu wel meer controle over had. Still a pussy tho.
  • Ball leg curl: 4x10xBW.
    Dit is echt br00t4l. Ziet er weird AF uit, maar dayummm; je voelt die hammen gewoon bijna exploderen.
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(want legday)

&&& Cardio. Eerst 20 minuten op de crosstrainer totdat dat apparaat zonder waarschuwing naar afkoeling ging. ???
en daarna 25 minuten incline lopen. :loopband:

Wishing you all a lovely Thursday. :D
 
Na zoveel Peach pointe willen we ook wel een Peach update zien. :D
Speciaal voor jou 040B.:wave2:

Excuses voor de stoffige spiegel. Die moet ooit nog worden opgehangen. Peach is desalniettemin te zien. :cool:

Also, ik moet nog werken aan mijn fitgirl-breek-je-ruggenwervels-zodat-iedereen-je-reet-ziet-pose.:knipoog:

Enfin:

IMG_20190214_075927-01.jpeg
 
Ik was heel bescheiden met mn peaches want er is nog ruimte voor verbetering meis haha....porretje!! :heart:
Er is altijd ruimte voor verbetering he! Maar soms, heel soms, mag je ook best eens naar iets kijken waar je trots op bent toch? :D
Team no biceps, maar reet mag er op zich wel zijn.
 
Er is altijd ruimte voor verbetering he! Maar soms, heel soms, mag je ook best eens naar iets kijken waar je trots op bent toch? :D
Team no biceps, maar reet mag er op zich wel zijn.

Tuurlijk een tussentijdse meting nietwaar? Goed voor de motivatie haha.....we zijn eigenlijk nooit tevreden nietwaar haha :D
 
daar kan ik niet tegenop met sszd hoor :eek:
:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:
 
Lekkere training weer! Ik heb vandaag ook mijn beentjes aangepakt, dus weet hoe je je voelt. ;)
Netjes om je cardiosessie op de Leg Day te plannen. :thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven