MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Squats zijn echt heel netjes aan het worden qua gewichten :)

Goed bezig. Die ball leg curls zijn pijnlijk, bijna net zo erg als Nordic curls.

• Topic Starter Topic Starter
giphy.gif
:D

Straks weer knallen in de gym :D
yeah buddyyyy!:pressing:

Squats zijn echt heel netjes aan het worden qua gewichten :)
hehe, dankjewel @ProudPizza. Ze voelen tegenwoordig ook wat meer solide, misschien omdat ik er ook wat meer vertrouwen in heb. :rolleyes:
Dankk @Kakelkipje :grinny:
Goed bezig. Die ball leg curls zijn pijnlijk, bijna net zo erg als Nordic curls.
Echt hoor, niet normaal! Ziet er ook verdomde awkward uit, maar yolo.:hahaha: Ze staan deze week ook weer op het programma!

Ik heb even een paar dagen onder een steen geleefd door alle drukte. Telkens als ik dacht: nu ga ik mijn blogje updaten, kwam er weer iets tussen. Hopelijk krijg ik het deze week beter geregeld. Getraind heb ik overigens wel en het ging best lekker. Klaar voor een paar updates? Komt 'ieeeeeee:

20190208-SHOULDERS-ABS-CARDIO
Vrijdag was ik echt kapottttttt en dat was te merken. @wovano vroeg geschrokken of ik wel oké was toen ik de sportschool kwam binnenlopen en een andere kerel zei dat ik er als een robot bij liep.??? Toch maar begonnen aan de training, omdat het weekend ook druk zou worden. Na een moeizame start, heb ik er gelukkig alsnog wel een goede treen van gemaakt.

Food: 1560kcal
Train: Schouders/buikspieren/cardio

Samenvatting
  • Military press 5x5xbarbell only, want ik ben een p*ssy.
    Opgewarmd met DB shoulder press, DB front raise.
  • Cable front raise - unilateral: 4x10x4kg
    Tha f**k. Deze was met 4kg per kant al een absolute killer. Of ik ben een p*ssy. Ik denk dat laatste.;)
  • Abs: drie oefeningen gedaan, waaronder knee raise. Nou, ik ken je zeggen dat ik er nu nog spierpijn van heb.:o

Peachy points: :peachy::peachy::peachy:

20190209-CARDIO
Op naar Apeldoorn voor weer een check-up van @wovano. Zijn coach was tevreden (of course:D). Wegens relatief weinig tijd heb ik die dag alleen cardio gedaan, want ik moet nog een sessie aftikken.

Food: 1600kcal
Train: Cardio

Foodwise iets afgeweken van mijn schema, omdat ik een etentje met @Boy Breed en zijn wifey had gepland. @wovano was natuurlijk ook van de partij, maar hij heeft het braaf bij zijn eigen bakkies gehouden.
IMG_20190209_184815.jpg

Peachy points: :peachy::peachy: (extra food = extra peach)

20190210-BACK-BICEPS
Op naar Veldhoven. Deze twee Limburgers hebben afgelopen weekend het land weer afgereisd hoor.:lol: @wovano zou een posing clinic van Siem Goossens bijwonen, die in MuscleTotaal Gym werd georganiseerd.
Rug en biceps stonden op het programma, inclusief deadliften. En aangezien er geen andere dag meer over was deze week, kwam ik er niet onderuit en moest ik dus wel gaan deadliften in een andere sportschool dan mijn standaard gym. :grumble: Goed, ik heb me eroverheen gezet en eigenlijk ging het wel lekker. Ik moet me ook niet zo aanstellen. Ik word er altijd superongemakkelijk van, omdat ik een slappe p**mel ben/niet zo'n dun bikini meisje ben. Maar whatever, I did it en dat was op zich wel al een mijlpaal.:eyes:

Food: 1680kcal
Train: Rug/biceps

Samenvatting:
  • Deadlift 5x5: 1x5x75kg, 4x5x80kg:flexing:
    Warming up: 1x10x50kg, 1x8x60kg, 1x5x70kg
  • Dual cable pulldown: 4x10x20kg
    Ik moest even wennen aan deze oefening, want nog nooit gedaan. Voelde wel heel chill. Alleen awkward om midden in de gym op je knietjes te zitten terwijl je aan twee kabels zit te trekken.:emo:
  • T-bar row: 4x10x30kg
    Ook nog nooit eerder gedaan, dus eerst uitgeprobeerd: 1x10x25kg, 1x10x27,5kg. In Haefland Sport is er alleen een T-bar row machine, maar ik vond hem op de oldschool manier fijner. :sad:
  • Incline DB curls: 4x10x4kg - seriously, that pump was real. Biceps waren al helemaal vol en ik was nog niet klaar. :roflol:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:

Overall heel tevreden met mijn eerste week; op naar week 2! Have a lovely day, people. :D:heart:

Ps, groetjes van mijn mini guns met babypomp.
IMG_20190210_141140.jpg

Joehaaaaaai

Laatst bewerkt:
Mooi ochtendkrantje :D

Goedemorgen Annnnnnn! :wave: Mooi verhaaltje weer en je bent lekker bezig! :D

Als je nu terugkijkt op je eerste week onder begeleiding, hoe is het je bevallen tot nu toe?

Je moet wel een beetje af van die gedachte dat je een slappe p**mel bent hoor. 1. omdat ik nog nooit een slappe p**mel heb zien liften :eyebrow: 2. omdat je eigenlijk best wel heul sterk bent! 3. ik doe die schoudercabledingetje maar met 2,5 :roflol:

Dusssssssssssssss keep it up!

lekkere biceps trouwens :heart:

Je hoeft je nergens voor te schamen hoor! Ieder heeft haar eigen lichaam en je ziet er mooi uit :).
Persoonlijk vind ik grotere benen mooier dan dunne. Ik ben van mezelf ook geen sprietje en kon me daar eerder wel druk om maken, maar dat is zo zonde van de tijd.

Mooie trainingsweek, voor je het weet deadlift je 100 kg! :banana:

En zelf heeft @ScumbagAnnie nog altijd het gevoel dat er niet aan te zien valt dat ze traint. Hopelijk verandert dat ook gauw want ik ben trots op je progressie. Tevreden zul je in deze sport uiteindelijk nooit zijn, maar trots mag je zeker zijn :heart:

Ik begreep dat je allang 100 kg hebt gedeadlift, ik heb niks gezegd :D.

Je kunt ook echt wel zien dat je traint :flexbiceps:

Hahahaha, blij dat ik je vanochtend heb kunnen entertainen! Deze week hopelijk wat meer tijd om dagelijks te loggen. :cool:

Goedemorgen Annnnnnn! :wave: Mooi verhaaltje weer en je bent lekker bezig! :D

Als je nu terugkijkt op je eerste week onder begeleiding, hoe is het je bevallen tot nu toe?

Je moet wel een beetje af van die gedachte dat je een slappe p**mel bent hoor. 1. omdat ik nog nooit een slappe p**mel heb zien liften :eyebrow: 2. omdat je eigenlijk best wel heul sterk bent! 3. ik doe die schoudercabledingetje maar met 2,5 :roflol:

Dusssssssssssssss keep it up!

lekkere biceps trouwens :heart:
Daaaaaaag Hill! :wave2:
Mijn eerste week is heel goed bevallen! Ik vind het tof (en vooruit: beangstigend at times:bang:) dat ik nieuwe oefeningen in al mijn schema's heb staan. Af en toe is het flink afzien, maar ook op een goede manier.
Verder is het heel fijn qua eten. Eiwitbronnen zijn voorbepaald, maar ik mag afwisselen met groente op voorwaarde dat ze niet te koolhydraatrijk zijn. Daarnaast mag ik rijst afwisselen met aardappel en soms wraps. Maar ik heb tot nu elke keer rijst, want dat vind ik chill. :grinny:

Dankjewel voor de kind words, schatzi. :rolleyes::heart:
Ah, wat betreft dat schouder cable ding lag het dus niet aan mij? 4 kg was het laagste gewicht en ik dacht echt dat ik kapotging. :p

Je hoeft je nergens voor te schamen hoor! Ieder heeft haar eigen lichaam en je ziet er mooi uit :).
Persoonlijk vind ik grotere benen mooier dan dunne. Ik ben van mezelf ook geen sprietje en kon me daar eerder wel druk om maken, maar dat is zo zonde van de tijd.

Mooie trainingsweek, voor je het weet deadlift je 100 kg! :banana:
Hehehe, thanks @Kakelkipje. Ik word soms gewoon een beetje onzeker van al die fitgirls, omdat ik zelf gewoon echt niet met hen te vergelijken ben. Niet alleen omdat ik zeker 20kg zwaarder ben (lol), maar ook omdat ik er altijd als een zwerver bij loop in de sportschool. Ik draag niet van die fancy pakjes enzo. En mijn haren zitten vast, maar daar is alles mee gezegd. Elegante ponytails enzo zijn niet echt mijn expertise.:o Soort van fashion disaster, denk ik.
Biceps beginnen zich al mooi te vormen hoor! :flexbiceps:
Haha, beetje bij beetje! Niets in vergelijking met jouw buffelguns. :eyebrow:
En zelf heeft @ScumbagAnnie nog altijd het gevoel dat er niet aan te zien valt dat ze traint. Hopelijk verandert dat ook gauw want ik ben trots op je progressie. Tevreden zul je in deze sport uiteindelijk nooit zijn, maar trots mag je zeker zijn :heart:
Ehe ehe, dit dus. :baard: Daar blijf ik ook bij, maar ik vind het top dat jullie het wel kunnen zien!

Ik begreep dat je allang 100 kg hebt gedeadlift, ik heb niks gezegd :D.

Je kunt ook echt wel zien dat je traint :flexbiceps:
yeppp, in de laatste week van mijn eigen trainingsschema heb ik de 100kg gehaald. :grinny:

Hehehe, thanks @Kakelkipje. Ik word soms gewoon een beetje onzeker van al die fitgirls, omdat ik zelf gewoon echt niet met hen te vergelijken ben. Niet alleen omdat ik zeker 20kg zwaarder ben (lol), maar ook omdat ik er altijd als een zwerver bij loop in de sportschool. Ik draag niet van die fancy pakjes enzo. En mijn haren zitten vast, maar daar is alles mee gezegd. Elegante ponytails enzo zijn niet echt mijn expertise.:o Soort van fashion disaster, denk ik.

Ach, ik noem mezelf ook wel eens een dikke powerliften omdat ik ook spekjes genoeg heb :). Maar zoals ze in de infanterie zeggen: vet is kracht!
Grappig om te lezen dat jij ook niet zo veel geeft om hippe gympakjes, ik heb precies hetzelfde. Loop vaak in mijn thermolegging van de Lidl en een shirt van een wedstrijd (waar ik dan de mouwen van opstroop omdat sommige zo lekker groot zijn :p) sokken die niet bij mijn legging of shirt passen en haar in een warrige knot omdat het gewoon uit de weg moet tijdens de training. De fitgirls met hun keurige make-up en sexy pakjes snap ik nooit zo. Ik denk dan: je komt hier toch om zwaar te tillen :eyes:. Maar goed, dat vind ik haha. Ieder het hare/het zijne :).

go annie go :P yeaaaaahhhh budddddy lightweright babbby nuthin like a peanut :P

Ach, ik noem mezelf ook wel eens een dikke powerliften omdat ik ook spekjes genoeg heb :). Maar zoals ze in de infanterie zeggen: vet is kracht!
Grappig om te lezen dat jij ook niet zo veel geeft om hippe gympakjes, ik heb precies hetzelfde. Loop vaak in mijn thermolegging van de Lidl en een shirt van een wedstrijd (waar ik dan de mouwen van opstroop omdat sommige zo lekker groot zijn :p) sokken die niet bij mijn legging of shirt passen en haar in een warrige knot omdat het gewoon uit de weg moet tijdens de training. De fitgirls met hun keurige make-up en sexy pakjes snap ik nooit zo. Ik denk dan: je komt hier toch om zwaar te tillen :eyes:. Maar goed, dat vind ik haha. Ieder het hare/het zijne :).
Haha, herkenbaar. Ik draag truien die ik te lelijk vind voor het dagelijkse leven of die ik ergens gekregen heb. Verder liggen er alleen maar cheapo leggings, shirts en sport-bh's in mijn kast. In fact, in mijn dagelijkse leven spreek ik meestal al van geluk als ik een paar sokken draag dat werkelijk matcht.:emo:

Ik vind die fitgirls wel altijd heel pretty hoor. Super matchy en helemaal perfect gestyled met een mooie paardenstaart enzo. Maar dat heeft sowieso weinig nut voor mij. Als ik getraind heb zie ik er na afloop uit alsof ik heb meegevochten in een oorlog. Daar kan geen mooi pakje, duizend lagen make-up tegenop.:roflol:

go annie go :P yeaaaaahhhh budddddy lightweright babbby nuthin like a peanut :P
YEAH buddyyyyyy. :haar:
Leuk dat je er weer eens bent @azerate :grinny:

Ik ben blij met al die fitgirls, ze staan altijd op een plek dat ik ze kan zien. Staan nooit in de weg met de oefeningen die ik graag wil doen. Zo af en toe lachen ze ook terug.

ookal Heb ik ook mijn zwerver kloffie aan.

EZ. Watch me, in mei gaat het gebeuren. :cool:
Ik ben blij met al die fitgirls, ze staan altijd op een plek dat ik ze kan zien. Staan nooit in de weg met de oefeningen die ik graag wil doen. Zo af en toe lachen ze ook terug.

ookal Heb ik ook mijn zwerver kloffie aan.
Ohhhh, ik bedoelde ook niet te insinueren dat fitgirls onaardig zijn hé! Ik bedoelde meer te zeggen dat ik net een kerel lijk naast die beauties hehehe.
ik ben overigens wel ook aaaaaltijd aardig en lach naar iedereen.
@Sanca Magni :peachy::peachy::peachy:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven