- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

yeah buddyyyy!

hehe, dankjewel @ProudPizza. Ze voelen tegenwoordig ook wat meer solide, misschien omdat ik er ook wat meer vertrouwen in heb.Squats zijn echt heel netjes aan het worden qua gewichten![]()

Dankk @Kakelkipje

Echt hoor, niet normaal! Ziet er ook verdomde awkward uit, maar yolo.Goed bezig. Die ball leg curls zijn pijnlijk, bijna net zo erg als Nordic curls.
Ze staan deze week ook weer op het programma!
Toch maar begonnen aan de training, omdat het weekend ook druk zou worden. Na een moeizame start, heb ik er gelukkig alsnog wel een goede treen van gemaakt.

). Wegens relatief weinig tijd heb ik die dag alleen cardio gedaan, want ik moet nog een sessie aftikken.
(extra food = extra peach)
@wovano zou een posing clinic van Siem Goossens bijwonen, die in MuscleTotaal Gym werd georganiseerd.
Goed, ik heb me eroverheen gezet en eigenlijk ging het wel lekker. Ik moet me ook niet zo aanstellen. Ik word er altijd superongemakkelijk van, omdat ik een slappe p**mel ben/niet zo'n dun bikini meisje ben. Maar whatever, I did it en dat was op zich wel al een mijlpaal.

Mooi verhaaltje weer en je bent lekker bezig!
2. omdat je eigenlijk best wel heul sterk bent! 3. ik doe die schoudercabledingetje maar met 2,5

. 

Hahahaha, blij dat ik je vanochtend heb kunnen entertainen! Deze week hopelijk wat meer tijd om dagelijks te loggen.

Daaaaaaag Hill!Goedemorgen Annnnnnn!Mooi verhaaltje weer en je bent lekker bezig!
Als je nu terugkijkt op je eerste week onder begeleiding, hoe is het je bevallen tot nu toe?
Je moet wel een beetje af van die gedachte dat je een slappe p**mel bent hoor. 1. omdat ik nog nooit een slappe p**mel heb zien liften2. omdat je eigenlijk best wel heul sterk bent! 3. ik doe die schoudercabledingetje maar met 2,5
Dusssssssssssssss keep it up!
lekkere biceps trouwens

) dat ik nieuwe oefeningen in al mijn schema's heb staan. Af en toe is het flink afzien, maar ook op een goede manier.

Hehehe, thanks @Kakelkipje. Ik word soms gewoon een beetje onzeker van al die fitgirls, omdat ik zelf gewoon echt niet met hen te vergelijken ben. Niet alleen omdat ik zeker 20kg zwaarder ben (lol), maar ook omdat ik er altijd als een zwerver bij loop in de sportschool. Ik draag niet van die fancy pakjes enzo. En mijn haren zitten vast, maar daar is alles mee gezegd. Elegante ponytails enzo zijn niet echt mijn expertise.Je hoeft je nergens voor te schamen hoor! Ieder heeft haar eigen lichaam en je ziet er mooi uit.
Persoonlijk vind ik grotere benen mooier dan dunne. Ik ben van mezelf ook geen sprietje en kon me daar eerder wel druk om maken, maar dat is zo zonde van de tijd.
Mooie trainingsweek, voor je het weet deadlift je 100 kg!![]()
Soort van fashion disaster, denk ik.Haha, beetje bij beetje! Niets in vergelijking met jouw buffelguns.

Ehe ehe, dit dus.En zelf heeft @ScumbagAnnie nog altijd het gevoel dat er niet aan te zien valt dat ze traint. Hopelijk verandert dat ook gauw want ik ben trots op je progressie. Tevreden zul je in deze sport uiteindelijk nooit zijn, maar trots mag je zeker zijn![]()
Daar blijf ik ook bij, maar ik vind het top dat jullie het wel kunnen zien!yeppp, in de laatste week van mijn eigen trainingsschema heb ik de 100kg gehaald.Ik begreep dat je allang 100 kg hebt gedeadlift, ik heb niks gezegd.
Je kunt ook echt wel zien dat je traint![]()

Hehehe, thanks @Kakelkipje. Ik word soms gewoon een beetje onzeker van al die fitgirls, omdat ik zelf gewoon echt niet met hen te vergelijken ben. Niet alleen omdat ik zeker 20kg zwaarder ben (lol), maar ook omdat ik er altijd als een zwerver bij loop in de sportschool. Ik draag niet van die fancy pakjes enzo. En mijn haren zitten vast, maar daar is alles mee gezegd. Elegante ponytails enzo zijn niet echt mijn expertise.Soort van fashion disaster, denk ik.
. Maar zoals ze in de infanterie zeggen: vet is kracht!
) sokken die niet bij mijn legging of shirt passen en haar in een warrige knot omdat het gewoon uit de weg moet tijdens de training. De fitgirls met hun keurige make-up en sexy pakjes snap ik nooit zo. Ik denk dan: je komt hier toch om zwaar te tillen
. Maar goed, dat vind ik haha. Ieder het hare/het zijne
.Haha, herkenbaar. Ik draag truien die ik te lelijk vind voor het dagelijkse leven of die ik ergens gekregen heb. Verder liggen er alleen maar cheapo leggings, shirts en sport-bh's in mijn kast. In fact, in mijn dagelijkse leven spreek ik meestal al van geluk als ik een paar sokken draag dat werkelijk matcht.Ach, ik noem mezelf ook wel eens een dikke powerliften omdat ik ook spekjes genoeg heb. Maar zoals ze in de infanterie zeggen: vet is kracht!
Grappig om te lezen dat jij ook niet zo veel geeft om hippe gympakjes, ik heb precies hetzelfde. Loop vaak in mijn thermolegging van de Lidl en een shirt van een wedstrijd (waar ik dan de mouwen van opstroop omdat sommige zo lekker groot zijn) sokken die niet bij mijn legging of shirt passen en haar in een warrige knot omdat het gewoon uit de weg moet tijdens de training. De fitgirls met hun keurige make-up en sexy pakjes snap ik nooit zo. Ik denk dan: je komt hier toch om zwaar te tillen
. Maar goed, dat vind ik haha. Ieder het hare/het zijne
.

YEAH buddyyyyyy.go annie goyeaaaaahhhh budddddy lightweright babbby nuthin like a peanut
![]()

Het wordt echt steeds lastiger te verklaren wat ik op mijn werk op websites als DBB doe.. Maar nu met die perzikjes.. Dat slaat echt alles, die zie je verdomme nog 100 meter verderop heen en weer bouncen![]()

Ohhhh, ik bedoelde ook niet te insinueren dat fitgirls onaardig zijn hé! Ik bedoelde meer te zeggen dat ik net een kerel lijk naast die beauties hehehe.Ik ben blij met al die fitgirls, ze staan altijd op een plek dat ik ze kan zien. Staan nooit in de weg met de oefeningen die ik graag wil doen. Zo af en toe lachen ze ook terug.
ookal Heb ik ook mijn zwerver kloffie aan.
@Sanca Magni

Het wordt echt steeds lastiger te verklaren wat ik op mijn werk op websites als DBB doe.. Maar nu met die perzikjes.. Dat slaat echt alles, die zie je verdomme nog 100 meter verderop heen en weer bouncen![]()