MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
peach_1f351.png

Ik zie jou binnenkort nog wel de 80 kg squatten :) ga zo door!

Ik moet het toch even vragen, is het 'deze log' of 'dit log'

Ik dacht altijd 'dit log' maar zie nu meerdere mensen 'deze log' gebruiken.

"Dit" is een aanwijzend voornaamwoord voor een onzijdig zelfstandig naamwoord.

"Deze" wordt gebruikt voor mannelijk/vrouwelijk en meervouden.

Log volgens de dikke VanDale is "log" zowel onzijdig als mannelijk.
Dus beide mag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie jou binnenkort nog wel de 80 kg squatten :) ga zo door!
Hihihi dankjewel @Saik :rolleyes::D
We gaan gewoon lekker door! Zit al een jaar in een kcal tekort en ik blijf mezelf op kracht verbeteren. Apparently it is possible. :cool:

https://onzetaal.nl/taaladvies/engelse-woorden-de-het-weblog

verdien ik nu wel of geen extra street cred? ???

Wolla
"Dit" is een aanwijzend voornaamwoord voor een onzijdig zelfstandig naamwoord.

"Deze" wordt gebruikt voor mannelijk/vrouwelijk en meervouden.

Log volgens de dikke VanDale is "log" zowel onzijdig als mannelijk.
Dus beide mag.
Dit dus! :D

:bow:
:thumbs:

Lekker bezig hier, de PR's vliegen om je oren!
Deze stijgende lijn mooi zo doorzetten met je nieuwe coach.

Gefeliciteerd met de DL PR. Cool man! 100 kg is echt een mijlpaal.

Zag het op insta voorbij komen sterk hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd zeg!! jij blijft elke week PR's zetten of niet??:eek!:
Dank dankkkk. Dit was wel een beetje een uitzondering, omdat ik deze week wilde maken op deadlift, bench press en squat. Normaal gesproken gaat het er hier niet zo heel heftig aan toe, hoor. ;)
Ik vind helemaal mooi...Deze log!

Kan het dan een bewegende emoticon worden?? Dat die peach haar billen beweegt! Pretty pleeeeeaaasseeee :p

upload_2019-2-2_20-58-59.gif

upload_2019-2-2_21-0-7.gif
Hahaha, JAAA. Een bewegende peach-emoticon @Sanca Magni. Possible or no?:knipoog:
:cheer:
Lekker bezig hier, de PR's vliegen om je oren!
Deze stijgende lijn mooi zo doorzetten met je nieuwe coach.
HEHE, I'm on a rolllllll. :banana:
Yes, ik leef op positieve vibes en ik hoop dit nog wel even voort te zetten. Stiekem zit ik te wachten tot wanneer ik de klap van het cutten krijg en qua kracht op een plateau beland, maar dat lijkt voor nu nog een ver-van-mijn-bed-show. :grinny:

Gefeliciteerd met de DL PR. Cool man! 100 kg is echt een mijlpaal.
hihihi Jaaaa, dankjewel!! :D:D
100kg was voor mij echt het magische getal, dus ik was echt megablij toen ik hem omhoog had getrokken. Nu nog eens kijken wat er in die squat zit, maar dat komt wel.:rolleyes:
Zag het op insta voorbij komen sterk hoor!
hehehe, yayyyy. Thanks!:flexing:

Vrijdagavond heb ik mijn trainingsschema en voedingsschema van SamenSTERK mogen ontvangen. Marieke had al aangekondigd dat het eraan zat te komen, dus ik stond natuurlijk te popelen. Continue mijn whatsapp en mail checken, want ja: het zou dan nu echt gaan gebeuren allemaal. :o
Hieronder een korte toelichting over de opzet van voeding en training voor de komende periode, zoals ik oa aan @Furryx94 heb beloofd. :D

Doel
Hoewel ik al sinds begin 2018 in een cut(kut)-fase zit, blijf ik dit ook met het coaching traject doorzetten. Het doel is namelijk - nog altijd - vetpercentage verlagen. Daarnaast wil ik het liefst óf in spiermassa bijkomen óf mijn huidige spiermassa behouden. Kortom: cutten in vetpercentage en natuurlijk niet in spiermassa, waarvoor ik al die tijd zo hard heb gewerkt.
Uiteindelijk wil ik er gewoon goed uitzien - how superficial :eyes: -, bij voorkeur ook in bikini. :eyebrow: Tijdens al die jaren chubby zijn, heb ik me namelijk ontelbare keren ongemakkelijk gevoeld als vrienden vroegen of ik mee ging zwemmen in de zomer. Eerlijk: mijn zelfbeeld is vaak genoeg zo laag geweest dat ik smoesjes verzon om niet te gaan.
Inmiddels heb ik overal dikke schijt aan en zou ik absoluut mee gaan zwemmen, mét of zonder vetrollen. :clown: Maar toch zou ik het echt fucking cool vinden om lekker strak in mijn badpakkie over het strand te kunnen flaneren. Eerlijk is eerlijk: wie wil dat nou niet?
En laat dat nou precies zijn waarvoor we de komende periode dan maar weer flink aan de bak gaan. Ooit moet die wens toch in vervulling kunnen gaan. Daartoe dus het coachingtraject dat uit 3 onderdelen bestaat:

Food
Tijdens het kennismakingsgesprek heb ik moeten aangeven wat ik wel/niet kan/wil eten. In verband met mijn prikkelbare darm moet ik rekening houden met bepaalde zaken en kan ik bijvoorbeeld beter geen (rood) vlees eten. Daarnaast krijg ik gegarandeerd buikpijn van rijst, behalve notenrijst en zorgen grote hoeveelheden kwark en whey ook voor ellende op de toiletpot. :toilet: Note: de klachten bij prikkelbare darmsyndroom kunnen per persoon verschillen.
Op mijn eigen schema's ging ik altijd wel lekker op carb cycling, dus dat gaan we deze periode ook aanhouden. Het grote verschil is dat het nieuwe schema nog maar 1 high carb day bevat ipv 2. Gemiddeld gezien ga ik echter juist wat hoger in kcal zitten. In mijn schema zat ik gemiddeld op 1500 kcal en op dit schema zit ik gemiddeld op 1670 kcal. Verder zit ik wat hoger in eiwitten en op mijn high carb dag zit ik - vind ik - echt MEGAFUCKING hoog op koolhydraten. CARB PARTAYYY.:alien:
Het schema is dus als volgt opgedeeld:
  • Low carb day (1580 kcal) - maandag, vrijdag, zaterdag: 181gr eiwit/83gr koolhydraat/56gr vet
  • Moderate carb day (1650kcal) - dinsdag, donderdag, zondag: 176gr eiwit/98gr koolhydraat/60gr vet
  • High carb day (2000 kcal) - woensdag:eyebrow:: 191gr eiwit/141gr koolhydraat/71gr vet
De meeste maaltijden bestaan uit groente en een eiwitbron. In mijn geval is dat dus vis, ei of vegetarisch gehakt. Ik vind het vooral heel chill dat er geen 1001 smerige eiwitshakes in staan, want daar word ik gewoon ongelukkig van. Ik snap echt niet dat mensen daar oprecht van kunnen genieten, die vieze, smerige, vleddige pleuriszooi. :kots:Tevreden dus. :D Zoals ik aangaf, ga ik hier niet alles online gooien. Maar er zullen zeker wat food picca's voorbijkomen op mijn Insta feed/stories en in het Post je maaltijden foto-topic.

Training
Het eerste wat Marieke tegen me zei, was dat de trainingsfrequentie omlaag zou gaan. Ik mag dus nu nog 'maar' vijf keer in de week training. Eerlijk: ik schrok er wel eventjes van, maar aan de andere kant vind ik het ook echt wel chill dat ik wat meer rust heb. Also, ik heb besloten om me te laten begeleiden door een coach, dan moet ik dus ook braaf naar haar luisteren. :tanden: Het trainingsschema is als volgt opgedeeld:
  • Billen + Kuiten
  • Borst + Triceps
  • Benen
  • Schouders + Buikspieren
  • Rug + Biceps
Verder moet ik 5 keer per week 45 minuten cardio doen. Gelukkig doe ik dat al sinds augustus, toen @wovano zijn begeleiding bij SamenSTERK begon. Dus het kwam niet echt als een verrassing. Ik heb er zelfs al een gewoonte van gemaakt en heb er eigenlijk geen moeite mee.:loopband: Voorlopig denk ik dat ik de Annies-cardio-kapot-blijf-sessie ga uitvoeren, omdat ik het idee heb dat dat heel efficiënt werkt qua calorieverbranding. Also, ik heb plotseling knetterharde kuiten, door het incline lopen, dus dat is een leuke bijkomstigheid. :lol:

Mental coach
Daarnaast zit in de begeleiding natuurlijk ook een mentaal aspect. Marieke gaf aan dat ik haar altijd mag appen als ik ergens tegenaan liep of als ik het even niet zag zitten. Momenteel is @wovano altijd de lul en kots ik mijn zeiksessies bij hem uit. Nu mag ik dat dus ook bij mijn coach gaan doen. :haha:

All in all
Ik ben natuurlijk superduperexcited om maandag te beginnen. :cheer: Er zitten wat nieuwe oefeningen in het schema, waarover ik enthousiast ben maar waarvoor ik tegelijkertijd ook een beetje huiverig ben. En dat is dus precies wat ik nodig heb, want nu word ik gewoon gepusht om ze uit te voeren.
Verder ben ik benieuwd naar wat het qua (lichamelijke) progressie met me gaat doen. Op dit moment zit ik een beetje vast qua gewicht. Tijdens de kerstperiode ben ik wat kilo's aangekomen en ik weeg nu 72,5kg. Toch denk ik in de spiegel te zien dat die 2,5kg geen toegenomen vetmassa is. Dus misschien dat ik toch een beetje heb kunnen profiteren van de Christmas rebound. I donno. Ik mag me vanaf nu overigens niet meer wegen, want coachy gaf aan dat ik me daar niet meer mee bezig moet houden. Fair enough, dus maandag stap ik niet meer op de weegschaal.
Stats op compound nadat ik een hele tijd mijn eigen trainingen en voeding heb bepaald:
Bench press: 42,5kg
Squat: 70kg (???schatting op basis van andere resultaten. De echte 1RM-test zal even moeten wachten, maar zal ik zeker nog uitvoeren)
Deadlifft: 100kg

Al met al tevreden met wat ik zelf heb kunnen neerzetten, maar - looking forward - ook heel nieuwsgierig naar wat een coach voor mijn progressie kan betekenen. LET'S DO THIS PEOPLE.:wl:

ANNIE OUT. Fijne zondag allemaal!:heart:

spannend hoor, maar ook heel leuk. moge de gains aan jouw kant staan dit traject! :flexbiceps:

Wie schrijft die blijft ...remember? Leuk meis je heb er zin in...ik zie je al heel trots over het strand paraderen haha you go girl!! Succes !! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven