- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
@Sanca Magni ik heb echt de peach emoji als emoticon nodig voor deze log
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de peach emoticon?@Sanca Magni ik heb echt de peach emoji als emoticon nodig voor deze log

die blikje in de waterIk moet het toch even vragen, is het 'deze log' of 'dit log'
Ik dacht altijd 'dit log' maar zie nu meerdere mensen 'deze log' gebruiken.
"Dit" is een aanwijzend voornaamwoord voor een onzijdig zelfstandig naamwoord.Ik moet het toch even vragen, is het 'deze log' of 'dit log'
Hihihi dankjewel @SaikIk zie jou binnenkort nog wel de 80 kg squattenga zo door!

https://onzetaal.nl/taaladvies/engelse-woorden-de-het-weblogIk moet het toch even vragen, is het 'deze log' of 'dit log'

Wolla
Dit dus!"Dit" is een aanwijzend voornaamwoord voor een onzijdig zelfstandig naamwoord.
"Deze" wordt gebruikt voor mannelijk/vrouwelijk en meervouden.
Log volgens de dikke VanDale is "log" zowel onzijdig als mannelijk.
Dus beide mag.

Gefeliciteerd zeg!! jij blijft elke week PR's zetten of niet??PR in the pocket. Het magische getal, eindelijk voorbij. Ik deadlifte iedereen de moeder vandaag.

Dank dankkkk. Dit was wel een beetje een uitzondering, omdat ik deze week wilde maken op deadlift, bench press en squat. Normaal gesproken gaat het er hier niet zo heel heftig aan toe, hoor.Gefeliciteerd zeg!! jij blijft elke week PR's zetten of niet??![]()

Hahaha, JAAA. Een bewegende peach-emoticon @Sanca Magni. Possible or no?Ik vind helemaal mooi...Deze log!
Kan het dan een bewegende emoticon worden?? Dat die peach haar billen beweegt! Pretty pleeeeeaaasseeee
![]()
![]()

HEHE, I'm on a rolllllll.Lekker bezig hier, de PR's vliegen om je oren!
Deze stijgende lijn mooi zo doorzetten met je nieuwe coach.

hihihi Jaaaa, dankjewel!!Gefeliciteerd met de DL PR. Cool man! 100 kg is echt een mijlpaal.

hehehe, yayyyy. Thanks!

-, bij voorkeur ook in bikini.
Tijdens al die jaren chubby zijn, heb ik me namelijk ontelbare keren ongemakkelijk gevoeld als vrienden vroegen of ik mee ging zwemmen in de zomer. Eerlijk: mijn zelfbeeld is vaak genoeg zo laag geweest dat ik smoesjes verzon om niet te gaan.
Maar toch zou ik het echt fucking cool vinden om lekker strak in mijn badpakkie over het strand te kunnen flaneren. Eerlijk is eerlijk: wie wil dat nou niet?
Note: de klachten bij prikkelbare darmsyndroom kunnen per persoon verschillen.
: 191gr eiwit/141gr koolhydraat/71gr vet
Tevreden dus.
Zoals ik aangaf, ga ik hier niet alles online gooien. Maar er zullen zeker wat food picca's voorbijkomen op mijn Insta feed/stories en in het Post je maaltijden foto-topic.
Het trainingsschema is als volgt opgedeeld:
Voorlopig denk ik dat ik de Annies-cardio-kapot-blijf-sessie ga uitvoeren, omdat ik het idee heb dat dat heel efficiënt werkt qua calorieverbranding. Also, ik heb plotseling knetterharde kuiten, door het incline lopen, dus dat is een leuke bijkomstigheid. 

Er zitten wat nieuwe oefeningen in het schema, waarover ik enthousiast ben maar waarvoor ik tegelijkertijd ook een beetje huiverig ben. En dat is dus precies wat ik nodig heb, want nu word ik gewoon gepusht om ze uit te voeren.
schatting op basis van andere resultaten. De echte 1RM-test zal even moeten wachten, maar zal ik zeker nog uitvoeren)

Ik wacht nog op @bodybuilding.nlHahaha, JAAA. Een bewegende peach-emoticon @Sanca Magni. Possible or no?![]()