ToPs_87
Cool Novice
- Waardering
- 130
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 94kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Looking good!Speciaal voor jou @040B.
Excuses voor de stoffige spiegel. Die moet ooit nog worden opgehangen. Peach is desalniettemin te zien.
Also, ik moet nog werken aan mijn fitgirl-breek-je-ruggenwervels-zodat-iedereen-je-reet-ziet-pose.
Enfin:
![]()

Uiteraard, want we zijn er nog lang niet.Tuurlijk een tussentijdse meting nietwaar? Goed voor de motivatie haha.....we zijn eigenlijk nooit tevreden nietwaar haha![]()
Eerst eens kijken wat een half jaartje coaching met me gaat doen.Als jij zo doorgaat wel hoor.

hihi.

Dankje, Bert!Lekkere training weer! Ik heb vandaag ook mijn beentjes aangepakt, dus weet hoe je je voelt.
Netjes om je cardiosessie op de Leg Day te plannen.![]()

Haha yayyyy. Peachy logje hè?

Dankuuuuu @040B

hihih Thanks girrrrrrl

Nog niet! Die wordt vandaag schoongemaaktIs de spiegel al schoon?
(Of moet @wovano eerst nog een schoonmaakster fixen)
Je gaat lekker trouwens! Keep it up!

) deze zomer.
(matig enthousiast).
Wovano koos echt precies de kleur waar ik stiekem al op aan het hopen was, dus ik was een blije Annie. Note: ik heb de keuze natuurlijk geheel aan hem overgelaten. Ik had er waarschijnlijk alleen iets van gezegd als hij felgeel ofzo had gekozen.
Zelfs toen ik er een step platform onder had gelegd, moest ik springen om mijn onderarmen op die armleuningen te kunnen plaatsen. 

(goede vibes)
Zin an, want deadlifts stonden op het menu. Hier een samenvatting:
)

Deze treen duurt wel het langst door het volume en de vele oefeningen in combinatie met de deadlifts, dus ik ben heel blij dat ik die in het weekend heb kunnen plannen.
Tevreden Annie in ieder geval!

(gewoon omdat deads extra goed gingen
)
Achjaaaaa. Fijne dag vandaag, mensen!
Dankjeeee knappie

Hihihi dankjewel Buff. Eh Bubs.Je armen zijn echt al goed gegroeid hoor! Blijven gaan Annie!

Yaaaa. ((: vond ik ook!
LOL
)IKEA he!

Het was echt een lilleke stoffige spiegel vol vlekken, maar daar heb ik juist wat aan gedaan.een spiegel hoort of vol krassen te zitten of vol met spul waar je de herkomst niet van wil wetensmerig maken dat ding
![]()

HAHA aw yissss. if you say so he. Dankjewel!

Buh ja, tell me about it. 24/7 wallen tot mijn ballen. Slaapproblemen zijn helaas nog niet opgelost en met @wovano twee weken uit wordt mijn nachtrust er niet beter op.Lekker bezig meis!
De rustdag had je ook echt nodig zo te zien![]()

4x20xheavy band

(Priem treen, slightly out of focus tho)