AndroidHealthClinic

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oké, ik word vrolijk van die peaches.
In! :peachy:

Speciaal voor jou @040B.:wave2:

Excuses voor de stoffige spiegel. Die moet ooit nog worden opgehangen. Peach is desalniettemin te zien. :cool:

Also, ik moet nog werken aan mijn fitgirl-breek-je-ruggenwervels-zodat-iedereen-je-reet-ziet-pose.:knipoog:

Enfin:

IMG_20190214_075927-01.jpeg
Looking good! :clap:

:lick::lick::lick::lick::lick::lick::lick::lick::lick::lick:

Looking good babe!!!! drool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Tuurlijk een tussentijdse meting nietwaar? Goed voor de motivatie haha.....we zijn eigenlijk nooit tevreden nietwaar haha :D
Uiteraard, want we zijn er nog lang niet. :cool: Eerst eens kijken wat een half jaartje coaching met me gaat doen.
daar kan ik niet tegenop met sszd hoor :eek:
:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:
Als jij zo doorgaat wel hoor.:D:heart:
hihi. :grinny:
Jouw benches:wl::heart:
Lekkere training weer! Ik heb vandaag ook mijn beentjes aangepakt, dus weet hoe je je voelt. ;)
Netjes om je cardiosessie op de Leg Day te plannen. :thumbs:
Dankje, Bert! :)
Ik plan bijna altijd een cardiosessie na mijn legday. Ik heb daar weinig moeite mee, omdat ik me daar gewoon op instel. Leg day is sowieso de langste treen, dus dan maken die 45 minuten extra me eigenlijk ook niet meer uit.:eyes:
Oké, ik word vrolijk van die peaches.
In! :peachy:
Haha yayyyy. Peachy logje hè?
De peach emoticon heeft @Zeenius speciaal voor dit logje aangevraagd. :p
Nog altijd dankbaar Z:D:D

Dankuuuuu @040B :flexing:
hihih Thanks girrrrrrl :flex::kiss:

Is de spiegel al schoon?
(Of moet @wovano eerst nog een schoonmaakster fixen)
Je gaat lekker trouwens! Keep it up!

• #1.026
Is de spiegel al schoon?
(Of moet @wovano eerst nog een schoonmaakster fixen)
Je gaat lekker trouwens! Keep it up!
Nog niet! Die wordt vandaag schoongemaakt :D
Dankjewel voor het compliment! We gaan zien waar het schip strandt (of de walvis:p) deze zomer.

Hier even twee updates:

20190214-REST
B to the oring, want verplichte rustdag. Stiekem was het wel nodig, want ik was lichamelijk echt uitgeput. Ik had allerlei grote plannen om het huis te poetsen, maar ik belandde uiteindelijk op de bank en viel toen in slaap.:emo:

Food: 1680kcal
Train: Rustdag

Peachy points: :peachy: (matig enthousiast).

20190215-SHOULDERS-ABS-CARDIO
Ik ging met @wovano na werk gelijk door naar Valkenswaard om zijn poseerslip uit te zoeken. Ik schrok er stiekem wel effe van hoe klein die dingen zijn, want ik heb dat nog nooit van dichtbij mogen meemaken. :grinny: Wovano koos echt precies de kleur waar ik stiekem al op aan het hopen was, dus ik was een blije Annie. Note: ik heb de keuze natuurlijk geheel aan hem overgelaten. Ik had er waarschijnlijk alleen iets van gezegd als hij felgeel ofzo had gekozen.:lol:

Omdat we nog moesten trainen en toch in de buurt waren, zijn we daarna net als vorige week zondag naar MuscleTotaal Gym geweest. Ik blijf erbij dat het een superfijne gym is. Het enige wat ik miste waren wat meer mogelijkheden om buikspieren te doen. Maar ook dat kwam uiteindelijk helemaal goed.

Food: 1560kcal
Train: Schouders/buikspieren/cardio

Samenvatting:
  • Military barbell press: 5x5
    Warming up: front plate raise - 2x15x5kg, 2x10x10kg. Dumbbell lateral raise: 2x10x4kg, dumbbell shoulder press: 2x8x8kg
    Working sets: 5x5x20kg(barbell only).
    Ait, vorige keer had ik nogal pijn in mijn onderrug. Deze keer extra gefocust op aanspannen core, billies en benen. Nu had ik er helemaal geen last van, yay.
  • Cable front raise: 4x8x5kg
    Deze kwamen vanuit mijn tenen. In Haefland is het minimale gewicht 4kg en dat deed ik al met moeite. Hier was het minimale gewicht 5kg, dus ik heb me er echt doorheen moeten worstelen.
  • Leg raises: 4x10xBW
    Deze oefening begin ik steeds meer te waarderen. Het enige nadeel was dat dat ding nogal hoog hing in deze gym. En Annie is een kleine schmeagol, dus ik kwam er niet bij. :eyes: Zelfs toen ik er een step platform onder had gelegd, moest ik springen om mijn onderarmen op die armleuningen te kunnen plaatsen. :windup:
Daarna nog cardio! Helaas niet de volle 45 minuten, want de sportschool sloot om 22.00 uur. Een half uurtje gefietst en de rest haal ik vandaag in, want het is prachtig weer! Vandaag een rustdagje met dus wat cardio. Huisje schoonmaken, preppen, nog wat voor werk afmaken. Life ain't that bad.

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(goede vibes)

Happy weekend, lieve mensen.:heart:

Laatst bewerkt:
  • #1.027
20190217-BACK-BICEPS-CARDIO
Na een verplichte rustdag op zaterdag waarop ik het huis poetste en nog wat werkte, dook ik met @wovano op zondag weer lekker de sportschool in! :woot: Zin an, want deadlifts stonden op het menu. Hier een samenvatting:

Food: 1680kcal
Train: Rug/biceps/cardio

Samenvatting:
  • Deadlift: YAY. Nog niet eerder vertoond in Annie's life: een volledige 5x5 op 80kg gedraaid.
    Warming up: 1x10x50kg, 1x8x60kg, 1x5x70kg
    Working sets: 5x5x80kg:eyebrow:
  • Dual cable pulldown: 4x10x19kg
  • T-bar row machine: 4x10x? (lege machine + 5kg:dunno:)
  • Pose curls (unilateral): 4x10x7kg
    Holy f**k mennn. Dit was echt gruwelijk. Nu snap ik ook gelijk waarom @HillR zulke dikke bicapsen heeft.:clown::flexing:
  • EZ-bar curls (close grip): 4x8x11kg
Al met al echt een heel goede training kunnen knallen. :flexgrin: Deze treen duurt wel het langst door het volume en de vele oefeningen in combinatie met de deadlifts, dus ik ben heel blij dat ik die in het weekend heb kunnen plannen.:grinny: Tevreden Annie in ieder geval!
Bijna net zo'n dikke guns als @wovano. Piewpiewpiew :baard:
IMG_20190217_124436.jpg
Cardio:loopband:
  • 30 minuten crosstrainer
  • trappen bij snowworld oplopen
@wovano en ik konden onverwacht toch nog lachen toen we boven waren. :alien:
IMG-20190217-WA0057.jpg

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(gewoon omdat deads extra goed gingen:eyes:)

Maandag alweer. Beetje jammer alleen dat het weekend zo snel voorbij ging.:sad: Achjaaaaa. Fijne dag vandaag, mensen!:wave2:

Je armen zijn echt al goed gegroeid hoor! Blijven gaan Annie!

Was een druk maar toch fijn weekend met jou:heart:

• #1.031
ja das idd een mooie spiegel.....:D

een spiegel hoort of vol krassen te zitten of vol met spul waar je de herkomst niet van wil weten :P smerig maken dat ding :P

je armen komen wel echt goed door hoor! goed bezig :heart::peachy:

Lekker bezig meis!
De rustdag had je ook echt nodig zo te zien:p

• #1.038
Ik ben heel trots op je!
(Nu de mijne ook ff?)
LOL
(no, thanks. een heel huis poetsen is voor mij al genoeg:eyes:)

ja das idd een mooie spiegel.....:D
IKEA he! :lol:
een spiegel hoort of vol krassen te zitten of vol met spul waar je de herkomst niet van wil weten :P smerig maken dat ding :P
Het was echt een lilleke stoffige spiegel vol vlekken, maar daar heb ik juist wat aan gedaan. :windup:
je armen komen wel echt goed door hoor! goed bezig :heart::peachy:
HAHA aw yissss. if you say so he. Dankjewel!:grinny:
Lekker bezig meis!
De rustdag had je ook echt nodig zo te zien:p
Buh ja, tell me about it. 24/7 wallen tot mijn ballen. Slaapproblemen zijn helaas nog niet opgelost en met @wovano twee weken uit wordt mijn nachtrust er niet beter op. :lol:

20190218-GLUTES-CALVES-CARDIO
Allooooooo. Maandag-train-je-peach-dag. Het was weer een lekker dagje hoor. Eerst wezen fitgirlen en Chris Zegers-en in de sportschool. Sommige oefeningen vind ik nog altijd awkward, maar f**k that shit. Heb wel het idee dat mijn peachy met de week beter wordt.

Food: 1560kcal
Train: Billen/kuiten/cardio

Samenvatting:
  • Hip thrust: niet veel over te zeggen. Tevreden: 5x5x70kg
  • Side lateral steps: bootay gelijk on fire.:fire: 4x20xheavy band
  • Chris Zegers met band (lying hip abduction): 4x20xmedium band
  • Seated calf raises: 4x10x35kg
    Ik had nog spierpijn aan mijn kuiten, dus het was wel effe een kutgrap dat die vandaag op het programma stonden. :emo:
Bootay treen vind ik op zich wel een leuke dag! Wel proberen door te knallen, want zussie had haar kledingkast uitgemest en ik mocht wat dingen komen uitzoeken. Zussie was veel afgevallen en had te kleine bootay voor veel kleren. Annie het enough bootay for everyone, dus dacht eigenlijk dat ik met mijn dikke reet nergens in zou passen. Dat bleek gelukkig mee te vallen. Shoppen zonder de moeite hoeven doen vind ik altijd top. Plus, ik zit nu natuurlijk weer in zo'n awkward fase waar mijn eigen kleren me te groot zijn en ik nog niet full on monnies wil spenderen aan kleren die me over 2 maanden weer te groot zijn. Top dus! :D

Cardio
  • 30 minuten crosstrainer
  • 15 minuten incline lopen

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Priem treen, slightly out of focus tho)

Happy Tuesday, knapperds!:knipoog:

"Spiegeltje ..spiegeltje aan de wand.....wie is de mooiste Scumbag van het land" ? das Anniewaarzijn.....hahaha :windup: :D

Lekkere train chick! Ook jij succes met de laatste loodjes van wovano.. zal voor jou ook niet makkelijk zijn!

Ik voel trouwens een semishoplog fotosessie aankomen :eyebrow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven