Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Spiegeltje ..spiegeltje aan de wand.....wie is de mooiste Scumbag van het land" ? das Anniewaarzijn.....hahaha![]()
![]()
HAHAHA.Thanks girlieeee. De laatste loodjes vallen vooralsnog goed mee met @wovano. Hij heeft qua energieniveau zijn ups en downs, maar hij is nog altijd een prettig gezelschap hoor.Lekkere train chick! Ook jij succes met de laatste loodjes van wovano.. zal voor jou ook niet makkelijk zijn!
Ik voel trouwens een semishoplog fotosessie aankomen![]()

Oh yesssssss, tonen die kleren.
@HillR Hebben wij die diamanten oorbellen van jou trouwens al mogen bewonderen?![]()

En daar spotte ik, warempel, een lege fucking bench press. PRAISE THE LORD.
Ik ben er gelijk naartoe gesprint, zodat niemand die meer van me kon afpakken. LET THE BENCHING BEGIN, BITCHES.
)
)

(VPR in tha pocket, lekker getraind, maar veel te druk)
Cardio viel me nog enigszins mee met de klachten. De echte pijn begon pas echt toen ik op de bank zat.Ik duim dat de fysio vanavond al wonderen kan verrichten en je morgen weer pijnvrij bent!
Cardio lijkt me niet echt aangenaam met die klachten...
Succes bij de professionele martelaar![]()
Thanks mannnhopelijk is het niks ernstigs en knap je weer snel op!

so true man!
DankjewelNiks vervelender dan zoveel drukte...
Hopen sat de fysio helpt![]()

Thanks Bert! De laatste tijd ben ik zo moe dat ik mijn rustdagjes ook echt braaf uitzit...Lekkere training! Enjoy your restday! Ik ben daar zo slecht in...![]()

Na een bezoekje aan de fysiotherapeut bleek de schade gelukkig mee te vallen. Ik kwam binnen als een verroeste machine en liep weer fris en fruitig naar buiten. Het was weer the usual; bekken en onderste lendenwervels. Na wat gepor en geduw heeft hij ten slotte ook nog even mijn rug en bekken gekraakt. ECHT GRUWELIJK. Ik probeer het altijd maar over me heen te laten komen, maar ik kan er zo slecht tegen. Ik word direct misselijk en wil het liefst gewoon keihard gaan janken hahaha. Ik ben een p*ssy, I know. Enfin, nu dus weer lekker soepel! 

(Goed gesquat, overall lekker getraind, maar door ongelukje lichtelijk in paniek
)

Ook geen rugpijn meer gehad sinds die eerste keer.
Misschien begint het dus toch wel zijn vruchten af te werpen.

(solid treen, wel beetje teleurgesteld dat ik te moe was voor die gekte cardio challenge)Hehehe, Thanks @Bert

Midden in mijn training kwam ik erachter dat het mogelijk de home gym was van @HillR en @Punjab, maar ik heb ze niet live mogen aanschouwen helaas. 
Na wat doorzetten is dat laatste overigens wel gelukt! Misschien dat de kracht nu begint te stagneren, misschien had ik een slechte dag. We zullen het vanzelf wel zien!

(Cardio skipped, maar wel weer gedeadlift in een vreemde gym en hard doorgezet)Hihihi Thanks Marina!

Thanks Bubs! Ja superfijn, die complimentjes. Mijn dag kon niet meer stuk hahaha.Mooie trainingen weer!
Fijn hé, als de buitenwereld ook (eindelijk) ziet hoe keihard je werkt in de gym!
Helaas gebeurt het niet vaak dat anderen het ook echt opmerken dat je gespierder wordt, zeker niet als vrouw
Dus omarm elk complimentje dat je krijgt![]()

succes deze week!