XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh yesssssss, tonen die kleren.
@HillR Hebben wij die diamanten oorbellen van jou trouwens al mogen bewonderen? :grinny:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
"Spiegeltje ..spiegeltje aan de wand.....wie is de mooiste Scumbag van het land" ? das Anniewaarzijn.....hahaha :windup: :D
:roflol: HAHAHA.
Lekkere train chick! Ook jij succes met de laatste loodjes van wovano.. zal voor jou ook niet makkelijk zijn!

Ik voel trouwens een semishoplog fotosessie aankomen :eyebrow:
Thanks girlieeee. De laatste loodjes vallen vooralsnog goed mee met @wovano. Hij heeft qua energieniveau zijn ups en downs, maar hij is nog altijd een prettig gezelschap hoor. :grinny:
Ikzelf heb overigens wel last van gigantische cravings. Gisteren had ik zin in chips en karamel. Vandaag in ijs en wafels. Het begint me nu echt te lang te duren voordat ik een vieze hap transvetten mag nemen. Maar alles for the greater good he. En dan mag ik op 3 maart echt wel trots op mezelf zijn.
Oh yesssssss, tonen die kleren.
@HillR Hebben wij die diamanten oorbellen van jou trouwens al mogen bewonderen? :grinny:

Semi shoplog komt eraan, schatzis. Als ik donderdag dan toch niets te doen heb, wil ik wel mijn best voor jullie doen @HillR en @Bubs :D

• #1.043
Er was eens een logboek dat Lekker loggen met Annie heette...

... en daarin werd niet meer gelogd. ??????

Sorry, mijn trouwe vazallen. Ik kom er weer eens niet aan toe. Dinsdag en woensdag heb ik braaf getraind (Borst/tricpes en benen + 2 cardiosessies). Vanavond rustavond, dus de logjes van beide trainingen komen er nog aan.

Helaas is er gisteren tijdens legday iets in mijn linkerhamstring en bilpartij geschoten waar ik nu een beetje last van heb. Bilpartij was echt nasty pijnlijk, alsof die spier continue keihard werd vastgepakt en fijngeknepen. Klinkt alsof het 'maar' kramp was, maar dat was het dus echt niet. Na werk dus gelijk even door naar de fysio om te kijken of hij zijn wonderen weer kan verrichten. Ik sta er positief in en ga ervan uit dat het niets ernstigs is. Toch wil ik het zekere voor het onzekere nemen, vandaar dus het bezoekje aan de fysio.

Later dus nog een iets uitgebreidere log met daarin de training van gisteren. Hier volgt die van dinsdag in ieder geval:

20190219-CHEST-TRICEPS-CARDIO
Met @wovano naar de BasicFit geweest waar ik de laatste keer ruzie over de bench press-bank had. Met lichte zenuwen liep ik dus de sportschool binnen. :angstig: En daar spotte ik, warempel, een lege fucking bench press. PRAISE THE LORD.:engel: Ik ben er gelijk naartoe gesprint, zodat niemand die meer van me kon afpakken. LET THE BENCHING BEGIN, BITCHES.:wl:

Food: 1560kcal
Train: Borst/triceps/cardio

Samenvatting:
  • Bench press:
    Warming up: 1x15x20kg, 1x10x25kg, 1x8x35kg, 1x5x35kg
    Working sets: 5x5x37,5kg (VPR:eyebrow:)
  • Cable crossover: 2x10x7,5kg, 1x9x7,5kg, 1x10x5kg - Annie, fucking loser.:help:
  • Tricep dips machine (superfain nieuw apparaat:grinny:)
    Warming up: 1x10x20kg, 1x10x27kg
    Working sets: 4x10x35kg
  • French press: 4x10x8,5kg
    in superset met
  • Overhead tricep extension: 4x10x8kg
Over het algemeen alsnog echt chill getraind. Het is alleen echt jammer dat het daar altijd zo enorm druk is. Je kunt je kont niet keren of iemand staat je alweer in de weg. Dat probleem had ik dus ook continue toen ik French presses aan het doen was. Stiekem had ik er dan een beetje schijt aan en begon ik gewoon voorzichtig aan de oefening. Zodra de EZ-bar bij hen in de buurt kwam, maakten ze dan dat ze wegkwamen. :evil2:

Cardio
  • 45 Annies-kapot-blijf-cardio-ding:loopband:

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(VPR in tha pocket, lekker getraind, maar veel te druk)

TO BE CONTINUED... :flex:

Ik duim dat de fysio vanavond al wonderen kan verrichten en je morgen weer pijnvrij bent!
Cardio lijkt me niet echt aangenaam met die klachten...
Succes bij de professionele martelaar :D

hopelijk is het niks ernstigs en knap je weer snel op!

Trainen is belangrijker dan loggen:peachy:

Niks vervelender dan zoveel drukte...

Hopen sat de fysio helpt :)

Lekkere training! Enjoy your restday! Ik ben daar zo slecht in... :roflol:

• #1.049
Ik duim dat de fysio vanavond al wonderen kan verrichten en je morgen weer pijnvrij bent!
Cardio lijkt me niet echt aangenaam met die klachten...
Succes bij de professionele martelaar :D
Cardio viel me nog enigszins mee met de klachten. De echte pijn begon pas echt toen ik op de bank zat.
hopelijk is het niks ernstigs en knap je weer snel op!
Thanks mannn :grinny:
Trainen is belangrijker dan loggen:peachy:
so true man!
Niks vervelender dan zoveel drukte...

Hopen sat de fysio helpt :)
Dankjewel :pizza:
Lekkere training! Enjoy your restday! Ik ben daar zo slecht in... :roflol:
Thanks Bert! De laatste tijd ben ik zo moe dat ik mijn rustdagjes ook echt braaf uitzit... :zzz:

Daaaag lieve mensen. Lief dat jullie hierboven allemaal zo bezorgd waren. :heart:Na een bezoekje aan de fysiotherapeut bleek de schade gelukkig mee te vallen. Ik kwam binnen als een verroeste machine en liep weer fris en fruitig naar buiten. Het was weer the usual; bekken en onderste lendenwervels. Na wat gepor en geduw heeft hij ten slotte ook nog even mijn rug en bekken gekraakt. ECHT GRUWELIJK. Ik probeer het altijd maar over me heen te laten komen, maar ik kan er zo slecht tegen. Ik word direct misselijk en wil het liefst gewoon keihard gaan janken hahaha. Ik ben een p*ssy, I know. Enfin, nu dus weer lekker soepel! :grinny:
Hier volgt de training van woensdag nog. Gisteravond heb ik als een zombie op de bank gezeten en wat gelezen over sport en voeding. Als je dan toch niet mag trainen, dan kun je maar beter leren over trainen voeding, toch? :lol:

20190220-LEGS-CARDIO
Op het ongelukje na was mijn legday weer solid. Heel tevreden over mijn progressie op kracht de laatste tijd. :eyes:

Food: 2000kcal
Train: Benen/cardio

Samenvatting:
  • Squat
    Warming up: stretchen, 2x10xBW, 1x10xbarbel, 1x8x30kg, 1x5x40kg
    Working set: 1x5x50kg, 4x5x52,5kg :eyebrow:
  • Hack squat: 4x10, lege machine - nog altijd p*ssy.:help:
Wel vooruitgang in hammy strength:
  • Lying leg curl: 1x10x10kg , 4x10x6,25kg
  • Seated leg curl: 4x10x25kg
Cardio
  • 45 Annies-kapot-blijf-cardio-ding:loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy:(Goed gesquat, overall lekker getraind, maar door ongelukje lichtelijk in paniek:bang:)

Vanavond Cardio, schouders & buikspieren!:knipoog:

• #1.050
Even de laatste updates in de wondere wereld van Scumbag Annie!
:flexing:

20190222-SHOULDERS-ABS-CARDIO
Vrijdag na een drukke werkdag lekker de sportschool in gedoken voor een nieuwe training. Ik blijf het top vinden dat de trainingen zo afwisselend zijn. Push/Pull/Legs is eigenlijk altijd een beetje hetzelfde principe, met of course telkens andere oefeningen. Nu heb ik gewoon 5 aparte dagen waarop ik steeds een of twee compleet andere spiergroepen train. I like it!

Cravings beginnen op zich wel weer een beetje mee te spelen, maar dat komt omdat het aftellen is begonnen. Na de wedstrijd van @wovano mag er dan eindelijk eens wat smerige zooi gegeten worden. En nu het ongeveer twee maanden geleden is, ben ik daar ook wel weer even aan toe, hahaha.:eyes:

Train: Schouders/buikspieren/cardio

Samenvatting:
  • Military press 5x5
    Warming up: plate shoulder raise 3x15x5kg, lateral raise: 2x10x4kg, DB shoulder press: 1x10x6kg, 1x8x8kg
    Working sets: 1x5x20kg(barbell only), 4x5x22,5kg
    f**k YIS. Het waren mini plates die op mijn barbell gingen, maar mijn schouders konden eindelijk wat meer kgs verdragen dan alleen een lege barbell. Het zijn dat soort kleine sprongetjes vooruit die mijn hart sneller laten kloppen!:heart: Ook geen rugpijn meer gehad sinds die eerste keer.
  • Cable front raises: 4x10x4kg
    Nog altijd pittig, maar wel leuk om te doen. Collega merkte wel op dat mijn schouders gespierder waren.:cheer: Misschien begint het dus toch wel zijn vruchten af te werpen.
  • DB rear delt flyes: 4x10x4kg
  • Leg raises: 4x15xBW
  • Planking - fucking ellende. Ik mag in principe 3 buikspieroefeningen uitzoeken en probeer elke week een beetje te variëren. Geen idee dus ook waarom the f**k ik deze had uitgekozen, want heb er een bloedhekel aan. Daar werd ik weer even aan herinnerd. :banana:
Cardio
  • Ik ging voor 45 minuten Annies-kapot-blijf-cardio-ding, maar door vermoeidheid redde ik het echt niet om 20 minuten lang op volledige helling te lopen. Dus had het deze keer iets anders aangepakt en ging wat sneller afbouwen.
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy: (solid treen, wel beetje teleurgesteld dat ik te moe was voor die gekte cardio challenge)

Lekker bezig. :peachy:

• #1.052
Hehehe, Thanks @Bert :grinny:

Update 2 in de Wondere Wereld van Scumbag Annie! :wl:

20190223-BACK-BICEPS-CARDI-NO
Gisterochtend zijn we in alle vroegte naar Apeldoorn gereden, waar @wovano en ik allebei een check-up hadden. Daarna zijn we naar Nijmegen gereden om met een vriendin te trainen in de BasicFit. Althans, @wovano trainde met haar en ik deed lekker mijn eigen ding.
Ik heb zelfs weer gedeadlift in een voor mij vreemde sportschool. Misschien dat ik ooit eens over die fobie heen ga komen.:emo: Midden in mijn training kwam ik erachter dat het mogelijk de home gym was van @HillR en @Punjab, maar ik heb ze niet live mogen aanschouwen helaas. :treuren:

Train: Rug/biceps/cardi-no

Samenvatting:
  • Deadlift
    Warming up: 1x10x50kg, 1x8x60kg, 1x5x70kg
    Working sets: 5x5x80kg
    Ik had eigenlijk gehoopt dat ik na mijn eerste 80kg working set omhoog kon gaan. Helaas ging de eerste set al zo moeizaam, dat ik blij was de volledige compound 5x5 te kunnen halen met 80kg.:eyes: Na wat doorzetten is dat laatste overigens wel gelukt! Misschien dat de kracht nu begint te stagneren, misschien had ik een slechte dag. We zullen het vanzelf wel zien!
  • Lat pulldown - close grip: 2x10x32kg, 1x10x36kg, 1x10x41kg
  • Incline DB curls: 4x10x5kg - top dat ze hier wel 5kg hebben. :D
  • EZ-bar barbell curll - close grip: 4x10x10kg
Cardio
  • Niet gedaan ivm gebrek aan tijd. Die sessie wordt dus vandaag nog ingehaald. Ik denk dat ik dat lekker buiten ga doen, want zover ik kan zien wordt het weer een prachtig zonnig dagje!:grinny:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy: (Cardio skipped, maar wel weer gedeadlift in een vreemde gym en hard doorgezet)

Toppertje!! :)

Hoe was de check up voor jou?

Mooie trainingen weer!
Fijn hé, als de buitenwereld ook (eindelijk) ziet hoe keihard je werkt in de gym! :pressing:
Helaas gebeurt het niet vaak dat anderen het ook echt opmerken dat je gespierder wordt, zeker niet als vrouw :(
Dus omarm elk complimentje dat je krijgt :D

• #1.055
Toppertje!! :)

Hoe was de check up voor jou?
Hihihi Thanks Marina! :D
De checkup ging goed! Ik was stiekem best zenuwachtig, omdat ik voor mijn gevoel geen progressie had gemaakt. Dat komt denk ik ook doordat ik me niet mag wegen van de coach, dus ik heb niet echt iets om het te meten.
Maar deze keer werden er weer foto's gemaakt en je kon toch wel wat verschil zien met de vorige foto's. Hieronder een vergelijking met de laatste foto's die ik hier plaatste, van december. Ander licht en ander ondergoed, maar er is wel te zien dat mijn benen (vooral rondom knie en enkels ook) en side spekkies wat minder zijn geworden.
IMG_20190225_070325.jpg
IMG_20190224_112141.jpg

Al met al dus zeer tevreden met wat ik de afgelopen tijd heb neergezet. Bij mij duurt het meestal ook even voordat een dieet aanslaat en ik heb enorm veel last gehad van mijn PDS door stress. De dosis psyllium husk is daarom verdubbeld en sindsdien gaat het een stuk beter. Ik zag vooral in week 3 dat ik iets minder vocht vasthield en een minder opgeblazen buik had. Op naar week 4 dus!
Mooie trainingen weer!
Fijn hé, als de buitenwereld ook (eindelijk) ziet hoe keihard je werkt in de gym! :pressing:
Helaas gebeurt het niet vaak dat anderen het ook echt opmerken dat je gespierder wordt, zeker niet als vrouw :(
Dus omarm elk complimentje dat je krijgt :D
Thanks Bubs! Ja superfijn, die complimentjes. Mijn dag kon niet meer stuk hahaha. :lol:

Gistermiddag nog mijn laatste cardiosessie met @wovano gedaan. Lekker wezen wandelen in de bossen.
IMG_20190225_065823_578.jpg
IMG_20190224_171331.jpg

Ziet er goed uit babe! Goede progressie ook! Wees een beetje trots op jezelf he!

Super jammer dat ik niet wist dat je in Nijmegen was sporten.. dan had ik m'n luie kont ook van de bank gesleept en gegaan :roflol: Maby nexttime!

Ga maar eens een mooi badpak uitzoeken schoonheid :cool: :kiss: :heart:

Je ziet echt wel heel duidelijk progressie! Be proud girlllll :thumb:

De psyllium helpt jou dus behoorlijk wat ik lees. Nice! Ben zelf daardoor ook aan het opschalen daarmee ;)

wat ik deed op mijn zondag? : deadlift blaren poppen 5 stuks :P . Waar zijn jullie gaan wandelen ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven