Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ziet er goed uit babe! Goede progressie ook! Wees een beetje trots op jezelf he!

Super jammer dat ik niet wist dat je in Nijmegen was sporten.. dan had ik m'n luie kont ook van de bank gesleept en gegaan :roflol: Maby nexttime!
Dankjewel, girrrrl. Achteraf, toen ik de foto's dus naast elkaar had gezet, was ik dus best tevreden. Voor de verandering.:emo:
We zullen regelmatig naar Apeldoorn blijven gaan, ook na de wedstrijd. Dus er valt altijd wat te regelen! :grinny:
Ga maar eens een mooi badpak uitzoeken schoonheid :cool: :kiss: :heart:
Awww, thanks! Dat doe ik pas als het echt acceptabel is hehehe. En dan wordt het geen badpak maar een onbeschaafde bikini met een bil-uithang-broekje. :eyebrow:
Als je er dan toch zo hard voor hebt gewerkt... :engel:
Je ziet echt wel heel duidelijk progressie! Be proud girlllll :thumb:

De psyllium helpt jou dus behoorlijk wat ik lees. Nice! Ben zelf daardoor ook aan het opschalen daarmee ;)
Dankjewel Marina! Yes, de psyllium helpt super. Hopelijk gaat het ook echt verschil voor jou maken.:wave:
wat ik deed op mijn zondag? : deadlift blaren poppen 5 stuks :P . Waar zijn jullie gaan wandelen ?
Gedsie, dat klinkt heel naar. Gebruik je geen lifting straps?
We waren gaan wandelen in de Schinveldse Bossen en kwamen toen ergens bij Gangelt (Duitsland) uit. :grinny:
Mooie progressie, @ScumbagAnnie ! Heel duidelijk zichtbaar ook. Motiverend, niet? :) succes deze week!
Thanks @Kakelkipje. :D
Ja, dit is weer een nieuwe motivatie. We gaan weer zien wat ik de komende maand weer ga neerzetten.:flexing:

Gisteren heb ik mijn nieuwe schema gekregen. Koolhydraten zijn vooral wat omlaaggegaan, maar er zijn ook wat extra vetten voor in de plaats gekomen (lees: pindakaasdrool:). Overall zijn kcal een mini beetje omlaaggegaan, maar verder geen interessante veranderingen.
  • Koolvis was ik na 6 maanden helemaal beu, dus ik ga over op Muscle Meat kip.
  • Havermout vond ik fucking chill, dus dat mag ik op moderate en high carb days twee keer per dag. :eyebrow::burns:

De treen van gisteravond (bootay and calves) post ik nog!

Mmm, meer pindakaas drool:
Ook mijn favoriet om kcals op te vullen, en ik nog laag zit in vetten :D

Lekker bezig @ScumbagAnnie .
Wel echt een goede hip-waist ratio overigens, veel potentie!
Als jullie weer eens in Nijmegen of omstreken sporten wil ik ook wel een keertje joinen ;)

Also team havermout. Is echt een van m'n fav meals per dag :roflol:

Dankjewel, girrrrl. Achteraf, toen ik de foto's dus naast elkaar had gezet, was ik dus best tevreden. Voor de verandering.:emo: We zullen regelmatig naar Apeldoorn blijven gaan, ook na de wedstrijd. Dus er valt altijd wat te regelen! :grinny:

Awww, thanks! Dat doe ik pas als het echt acceptabel is hehehe. En dan wordt het geen badpak maar een onbeschaafde bikini met een bil-uithang-broekje. :eyebrow:

Heel goed babe! Ennnnnn vwb het vetgedrukte: JA TOCH!!! Show them what you've got! Vind ik ook, vroeger was ik megabeschaafd.. maar nu............. :haha: Nee, zonder gekheid.. I totally agree, heb je super hard gewerkt voor je mooie lijf (want dat heb je zeker al!!!) dan is een badpak echt niet cool. Ik snap sws niet waarom al die badpakken tegenwoordig weer in zijn... Dan word je toch ook nooit bruin op je buik, ik vind het een stomme uitvinding!

Als jullie weer eens in Nijmegen of omstreken sporten wil ik ook wel een keertje joinen ;)

WIJ ZIJN EERST!!!! :yell:

En inderdaad, ik ben behoorlijk jaloers op die hip-waist ratio, echt een super mooie smalle taille!

• #1.065
Mmm, meer pindakaas drool:
Ook mijn favoriet om kcals op te vullen, en ik nog laag zit in vetten :D
Meer pindakaas is altijd een goed idee. :cool:

Also team havermout. Is echt een van m'n fav meals per dag :roflol:
Thanks @Valandinz :D:D
Nog even die side spekkies eraf en dan zien we vanzelf wat er van die hip-waist ratio overblijft.
En van mijn kont. Ik heb de laatste tijd serieuze angst dat ik pannenkoekenbillen krijg als ik door blijf cutten. Natuurlijk wil ik lager in vetpercentage gaan, maar ik wil echt nevernooitniet pannenkoekenbillen krijgen.:(

Also, als we weer eens in de buurt zijn, kunnen we zeker eens trainen! :grinny: Waar sport je normaal gesproken?

Heel goed babe! Ennnnnn vwb het vetgedrukte: JA TOCH!!! Show them what you've got! Vind ik ook, vroeger was ik megabeschaafd.. maar nu............. :haha: Nee, zonder gekheid.. I totally agree, heb je super hard gewerkt voor je mooie lijf (want dat heb je zeker al!!!) dan is een badpak echt niet cool. Ik snap sws niet waarom al die badpakken tegenwoordig weer in zijn... Dan word je toch ook nooit bruin op je buik, ik vind het een stomme uitvinding!

WIJ ZIJN EERST!!!! :yell:

En inderdaad, ik ben behoorlijk jaloers op die hip-waist ratio, echt een super mooie smalle taille!
Thanks girrrrrl. Ja, sowieso die billen mogen straks wel gezien worden. Ik zou overigens niet in een of andere naakte tangastring gaan lopen, maar ik zie het wel zitten om net zo'n broekie te hebben waar je bilpartij half uitvalt. Keeping it quasi classy. :roflol:

Also, als we in de buurt zijn, laat ik het weten. Misschien een mini DBB meet in Nimma houden dan. Samen met @Valandinz :grinny::grinny:

Meer pindakaas is altijd een goed idee. :cool:

Thanks @Valandinz :D:D
Nog even die side spekkies eraf en dan zien we vanzelf wat er van die hip-waist ratio overblijft.
En van mijn kont. Ik heb de laatste tijd serieuze angst dat ik pannenkoekenbillen krijg als ik door blijf cutten. Natuurlijk wil ik lager in vetpercentage gaan, maar ik wil echt nevernooitniet pannenkoekenbillen krijgen.:(

Also, als we weer eens in de buurt zijn, kunnen we zeker eens trainen! :grinny: Waar sport je normaal gesproken?

Thanks girrrrrl. Ja, sowieso die billen mogen straks wel gezien worden. Ik zou overigens niet in een of andere naakte tangastring gaan lopen, maar ik zie het wel zitten om net zo'n broekie te hebben waar je bilpartij half uitvalt. Keeping it quasi classy. :roflol:

Also, als we in de buurt zijn, laat ik het weten. Misschien een mini DBB meet in Nimma houden dan. Samen met @Valandinz :grinny::grinny:

Ik sport bij de Fit For Free in Arnhem :'). Ben nog op zoek naar een chille gym waar ik met de auto makkelijk kan parkeren, tot zover nog niet geslaagd.
Fit For Free de enige, maar ik heb een verhuizing op de planning dus ga dan weer actief kijken.
Nimma/Apeldoorn is ook beide voor mij om de hoek dus dat lukt ook wel voor het sporten.

Billen zou ik me geen zorgen om maken, beetje hetzelfde issue als man zijnde met dat je chest even totaal lijkt te verdwijnen en dan is het ineens bruut.

• #1.068
Ik sport bij de Fit For Free in Arnhem :'). Ben nog op zoek naar een chille gym waar ik met de auto makkelijk kan parkeren, tot zover nog niet geslaagd.
Fit For Free de enige, maar ik heb een verhuizing op de planning dus ga dan weer actief kijken.
Nimma/Apeldoorn is ook beide voor mij om de hoek dus dat lukt ook wel voor het sporten.

Billen zou ik me geen zorgen om maken, beetje hetzelfde issue als man zijnde met dat je chest even totaal lijkt te verdwijnen en dan is het ineens bruut.
Toppieee. Apeldoorn/Nimma zijn beide prima als we een check-up hebben. We komen namelijk zo goed als langs Nijmegen als we naar huis gaan.
:wl: Let's train together some time!

Wat mijn billies betreft: laten we het hopen... Voor mijn gevoel is dat echt mijn enige asset (pun intended).

haha, Die @Bosco55555 toch. Geweldig woordgrapje weer.:lol:

Treen van maandag! Zie hieronder.

20190225-BOOTY-CALVES-CARDIO
Enigszins vermoeid stapte ik gisteravond de sportschool binnen. Maar na een gezellig kletspraatje met een vriendin, ben ik er daarna goed tegenaan gegaan.

Food: 1560kcal
Train: Billen/kuiten/cardio

Samenvatting:
  • Hip Thrust
    Working sets: 5x5x70kg.
    Volgende week ga ik weer omhoog, want dit ging nog relatief gemakkelijk. :o Ik vraag me af hoe ver ik met deze oefening kan gaan. Hoeveel gewicht kan erbij terwijl ik een goede vorm aanhoud? ???
  • Lying hip abduction (AKA Chris Zegers-oefening :rolleyes:): 4x20, medium band
    Volgende week met heavy band. Let's get them glutes bigger and burning.:fire:
  • Cable pull through 1x10x30kg, 3x10x35kg
    Squeeze them peachy buns.:eyes:
  • Standing calf raises: 4x10xBW - partijtje kapot gebleven.
Cardio
  • The Annie way of cardio. Incline lopen op loopband, dus. Volgende keer moet ik wel op een andere loopband gaan staan, want deze viel heel plotseling uit. Ik pleurde vervolgens bijna op mijn bek en zat me kapot te ergeren dat ik niet aan een stuk door kon lopen. :spaz:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy:(Cardio fail, beetje gekletst, maar wel weer prima bootay getraind)

Dankjewel, girrrrl. Achteraf, toen ik de foto's dus naast elkaar had gezet, was ik dus best tevreden. Voor de verandering.:emo:
We zullen regelmatig naar Apeldoorn blijven gaan, ook na de wedstrijd. Dus er valt altijd wat te regelen! :grinny:

Dankjewel Marina! Yes, de psyllium helpt super. Hopelijk gaat het ook echt verschil voor jou maken.:wave:

Gedsie, dat klinkt heel naar. Gebruik je geen lifting straps?
We waren gaan wandelen in de Schinveldse Bossen en kwamen toen ergens bij Gangelt (Duitsland) uit. :grinny:

Thanks @Kakelkipje. :D
Ja, dit is weer een nieuwe motivatie. We gaan weer zien wat ik de komende maand weer ga neerzetten.:flexing:

Gisteren heb ik mijn nieuwe schema gekregen. Koolhydraten zijn vooral wat omlaaggegaan, maar er zijn ook wat extra vetten voor in de plaats gekomen (lees: pindakaasdrool:). Overall zijn kcal een mini beetje omlaaggegaan, maar verder geen interessante veranderingen.
  • Koolvis was ik na 6 maanden helemaal beu, dus ik ga over op Muscle Meat kip.
  • Havermout vond ik fucking chill, dus dat mag ik op moderate en high carb days twee keer per dag. :eyebrow::burns:

De treen van gisteravond (bootay and calves) post ik nog!
nee ik ben zlef van mening dat als je straps nodig heb dat je het niet kunt liften , over het algemeen wil magnesium wel helpen maar die was op in mijn martelhok :P, wel weer 2.5 kg op de bar erbij geschoven :P

Zal niet de angst voor pannenkoekbillen je cut in de weg laten staan. No offence, vaak is dat voor het grootste deel dan vet (anders gaat het niet weg met een cut).
Als je straks op een vetpercentage zit waar je blij mee bent zal je eens een keer gaan bulken. Als je dan je booty goed aanpakt heb je echt 10x sterkere en mooiere billen dan je je nu in kan beelden :)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.071
Zal niet de angst voor pannenkoekbillen je cut in de weg laten staan. No offence, vaak is dat voor het grootste deel dan vet (anders gaat het niet weg met een cut).
Als je straks op een vetpercentage zit waar je blij mee bent zal je eens een keer gaan bulken. Als je dan je booty goed aanpakt heb je echt 10x sterkere en mooiere billen dan je je nu in kan beelden :)
True that tho. Zeker waar. Maar wil vooral niet dat ik van die uitgezakte billen krijg omdat er eerst meer spek op zat. Van die leeggelopen ballonnen, zeg maar. :roflol:

Mijn bilpartij heeft naast spekkies ook best nog wel wat spier. Althans, als ik @wovano moet geloven.

Maarja, we zullen het vanzelf wel zien hé. Hahahaha

True that tho. Zeker waar. Maar wil vooral niet dat ik van die uitgezakte billen krijg omdat er eerst meer spek op zat. Van die leeggelopen ballonnen, zeg maar. :roflol:

Mijn bilpartij heeft naast spekkies ook best nog wel wat spier. Althans, als ik @wovano moet geloven.

Maarja, we zullen het vanzelf wel zien hé. Hahahaha

Zal hopelijk meevallen, ik had er in mijn cut gelukkig geen last van, hoewel ik ook best wat bilspekkies heb. 12 kg afgevallen in totaal toen.

Toppieee. Apeldoorn/Nimma zijn beide prima als we een check-up hebben. We komen namelijk zo goed als langs Nijmegen als we naar huis gaan.
:wl: Let's train together some time!

Wat mijn billies betreft: laten we het hopen... Voor mijn gevoel is dat echt mijn enige asset (pun intended).

haha, Die @Bosco55555 toch. Geweldig woordgrapje weer.:lol:

Treen van maandag! Zie hieronder.

20190225-BOOTY-CALVES-CARDIO
Enigszins vermoeid stapte ik gisteravond de sportschool binnen. Maar na een gezellig kletspraatje met een vriendin, ben ik er daarna goed tegenaan gegaan.

Food: 1560kcal
Train: Billen/kuiten/cardio

Samenvatting:
  • Hip Thrust
    Working sets: 5x5x70kg.
    Volgende week ga ik weer omhoog, want dit ging nog relatief gemakkelijk. :o Ik vraag me af hoe ver ik met deze oefening kan gaan. Hoeveel gewicht kan erbij terwijl ik een goede vorm aanhoud? ???
  • Lying hip abduction (AKA Chris Zegers-oefening :rolleyes:): 4x20, medium band
    Volgende week met heavy band. Let's get them glutes bigger and burning.:fire:
  • Cable pull through 1x10x30kg, 3x10x35kg
    Squeeze them peachy buns.:eyes:
  • Standing calf raises: 4x10xBW - partijtje kapot gebleven.
Cardio
  • The Annie way of cardio. Incline lopen op loopband, dus. Volgende keer moet ik wel op een andere loopband gaan staan, want deze viel heel plotseling uit. Ik pleurde vervolgens bijna op mijn bek en zat me kapot te ergeren dat ik niet aan een stuk door kon lopen. :spaz:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy:(Cardio fail, beetje gekletst, maar wel weer prima bootay getraind)

Dat stuk van die loopband zag ik helemaal voor me :D. Had mij ook zo kunnen overkomen:p.

Dat stuk van die loopband zag ik helemaal voor me :D. Had mij ook zo kunnen overkomen:p.

Die loopbanden hebben soms gewoon rare manieren. Bij ons ook... Lekker aan het lopen aan 9,5km/h stopt dat ding ineens en lig je bijna plat op je buik :P
Vanaf dan heb ik beslist om weer buiten te lopen haha :D

Booty komt wel in orde hoor! Ik ben ook 16kg afgevallen en heb nog altijd wat rondingen. Je merkt vooral extra stevigheid, wat zeer fijn is natuurlijk! Dan liever wat platter en strakker dan mijn oude blubberpeach :)

• #1.077
:p

Ja en @RockOfAges vraagt elke week of ik die aantrek :lick:
:haha: HAHAHA. Ik kan hem geen ongelijk geven!
Zal hopelijk meevallen, ik had er in mijn cut gelukkig geen last van, hoewel ik ook best wat bilspekkies heb. 12 kg afgevallen in totaal toen.
Dat geeft wel wat hoop! :grinny:
HAHA, ja. Dat was wel effe een momentje, hoor. Ik zat me echt gruwelijk te ergeren ook, want dit was de zoveelste keer dat het gebeurde. Gisteravond dus toch maar op een andere loopband gaan staan. :scold:
Die loopbanden hebben soms gewoon rare manieren. Bij ons ook... Lekker aan het lopen aan 9,5km/h stopt dat ding ineens en lig je bijna plat op je buik :P
Vanaf dan heb ik beslist om weer buiten te lopen haha :D

Booty komt wel in orde hoor! Ik ben ook 16kg afgevallen en heb nog altijd wat rondingen. Je merkt vooral extra stevigheid, wat zeer fijn is natuurlijk! Dan liever wat platter en strakker dan mijn oude blubberpeach :)
Hmja, buiten wandelen is op zich prima. Maar ik ben gewoon niet iemand die het leuk vindt om echt te rennen/hardlopen. Ik vind het irritant, het maakt me chagrijnig en ik bak er niks van. Ik kan max 3 km ofzo en dan zit ik me het hele rondje af te vragen waar ik in hemelsnaam aan begonnen ben.
Ook die zogenaamde runner's high treedt absoluut niet bij me op, want na het rondje ben ik gewoon nog net zo chagrijnig als toen ik eraan begon. Echt niet my cup of tea dus, al bewonder ik de mensen die wel lange stukken buiten kunnen/willen rennen. Geef mij maar the good old treadmill. :loopband:

&& about them buns: we gaan voor stevig, indeed!

• Like
Waarderingen: Bubs
Voor wandelen zou ik ook de loopband opteren hoor, zeker als je incline gaat.
In Nederland kun je dat niet echt buiten hé :p :roflol:

Aan 6km/h op je bek gaan zal ook iets minder pijnlijker zijn dan aan 9,5 :D

Voor wandelen zou ik ook de loopband opteren hoor, zeker als je incline gaat.
In Nederland kun je dat niet echt buiten hé :p :roflol:

Aan 6km/h op je bek gaan zal ook iets minder pijnlijker zijn dan aan 9,5 :D
Bij ons in Zuid Limburg kun je prima incline wandelen :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven