ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Dankjewel, girrrrl. Achteraf, toen ik de foto's dus naast elkaar had gezet, was ik dus best tevreden. Voor de verandering.Ziet er goed uit babe! Goede progressie ook! Wees een beetje trots op jezelf he!
Super jammer dat ik niet wist dat je in Nijmegen was sporten.. dan had ik m'n luie kont ook van de bank gesleept en gegaanMaby nexttime!

We zullen regelmatig naar Apeldoorn blijven gaan, ook na de wedstrijd. Dus er valt altijd wat te regelen!

Awww, thanks! Dat doe ik pas als het echt acceptabel is hehehe. En dan wordt het geen badpak maar een onbeschaafde bikini met een bil-uithang-broekje.

Als je er dan toch zo hard voor hebt gewerkt...

Dankjewel Marina! Yes, de psyllium helpt super. Hopelijk gaat het ook echt verschil voor jou maken.Je ziet echt wel heel duidelijk progressie! Be proud girlllll
De psyllium helpt jou dus behoorlijk wat ik lees. Nice! Ben zelf daardoor ook aan het opschalen daarmee![]()

Gedsie, dat klinkt heel naar. Gebruik je geen lifting straps?wat ik deed op mijn zondag? : deadlift blaren poppen 5 stuks. Waar zijn jullie gaan wandelen ?
We waren gaan wandelen in de Schinveldse Bossen en kwamen toen ergens bij Gangelt (Duitsland) uit.

Thanks @Kakelkipje.Mooie progressie, @ScumbagAnnie ! Heel duidelijk zichtbaar ook. Motiverend, niet?succes deze week!

Ja, dit is weer een nieuwe motivatie. We gaan weer zien wat ik de komende maand weer ga neerzetten.

Gisteren heb ik mijn nieuwe schema gekregen. Koolhydraten zijn vooral wat omlaaggegaan, maar er zijn ook wat extra vetten voor in de plaats gekomen (lees: pindakaas
). Overall zijn kcal een mini beetje omlaaggegaan, maar verder geen interessante veranderingen.- Koolvis was ik na 6 maanden helemaal beu, dus ik ga over op Muscle Meat kip.
- Havermout vond ik fucking chill, dus dat mag ik op moderate en high carb days twee keer per dag.

De treen van gisteravond (bootay and calves) post ik nog!

Maby nexttime!
. Waar zijn jullie gaan wandelen ?
succes deze week!
Nee, zonder gekheid.. I totally agree, heb je super hard gewerkt voor je mooie lijf (want dat heb je zeker al!!!) dan is een badpak echt niet cool. Ik snap sws niet waarom al die badpakken tegenwoordig weer in zijn... Dan word je toch ook nooit bruin op je buik, ik vind het een stomme uitvinding!

Let's train together some time!
Ik vraag me af hoe ver ik met deze oefening kan gaan. Hoeveel gewicht kan erbij terwijl ik een goede vorm aanhoud? 
): 4x20, medium band

.