YAAAASSS
Nope, in Zuid-Limburg zijn er wel heuvels. Geen gigantische bergen, maar wel genoeg om incline te kunnen wandelen.
Os Limburg
Best wel he. Kwestie van wilskracht.

J/k. Ik vond het al die tijd best prim, maar ben er nu compleet klaar mee. Vieze prutzooi.
Even kijken of dat knallen vandaag gaat lukken.
Buikpijn is weggetrokken, ja!
Ik ben nog wezen trainen en heb er zelfs nog een Annie-kapot-blijf-cardiootje achteraan gegooid.

Squatten was alleen niet echt te doen.
Na een half jaar denk ik ook wel dat ik genoeg koolvis voor de rest van mijn leven heb gehad. Maar wie weet stel ik mijn mening nog wel bij!
UPDATE
Vandaag echt pleurisslecht geslapen.

Ik werd continue wakker en om 4 uur was het zo goed als gedaan met slapen. Rond 5.30 nog in slaap gevallen, maar toen ging de wekker alweer om 6 uur.
@wovano had fasted cardio op de planning staan. Toen hij wakker werd zag hij alleen dat zijn vochtinname vanaf vandaag omlaag zou gaan, dus heeft hij het uitgesteld naar vanavond. Dat extra uurtje had ik natuurlijk goed kunnen gebruiken, maar toen was ik al wakker.

Nu dus geraadbraakt als een zombie aan het werk. Dus ik weet nog niet of ik ga sporten. Er staan óf deadlifts (Rug/biceps) óf squats (benen) op het programma, maar weet niet of ik überhaupt maar een kilo omhoog krijg getild vandaag.
Wellicht dus dat mijn enige training vandaag het rollen van mijn ogen is. Cause I'm annoyed AF vandaag. Extreem kort lontje alsof ik een baby ben die zijn middagdutje niet heeft gedaan.