MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh, ik dacht dat alles gewoon schijteplat was in Nederland :grinny:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
Lekker PDS aanval gehad inclusief gigantische bloat. Fiestaaaa

Even rust genomen in de hoop dat het weg zou trekken. Dat gebeurde, maar helaas wel met het gevolg dat ik later in de gym stond. Inclusief een gebrek aan energie, dus leg day verschoven naar morgen.

Trainingen dinsdag en woesdag worden nog gelogd.

Disappointed af.

Ai, das een mindere Annie :(
Wel goed dat je leg day hebt verplaatst en luistert naar je lichaam!
Morgen dubbel zo hard knallen :)

Lekker PDS aanval gehad inclusief gigantische bloat. Fiestaaaa

Even rust genomen in de hoop dat het weg zou trekken. Dat gebeurde, maar helaas wel met het gevolg dat ik later in de gym stond. Inclusief een gebrek aan energie, dus leg day verschoven naar morgen.

Trainingen dinsdag en woesdag worden nog gelogd.

Disappointed af.
Oeh getver.... das echt ruk... :(
Inmiddels wat beter nu?

owww das heftig als je daardoor verrast wordt.:eek:...zeker op legday heb je je energie hard nodig...wellicht kun je ontspannen :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.090
YAAAASSS :cheer:

Oh, ik dacht dat alles gewoon schijteplat was in Nederland :grinny:
Nope, in Zuid-Limburg zijn er wel heuvels. Geen gigantische bergen, maar wel genoeg om incline te kunnen wandelen.
can also confirm , ze hebben daar heuvels van 20 procent incline .
Os Limburg :lol:
6 maanden koolvis, heb je het lang volgehouden :nanner:
Best wel he. Kwestie van wilskracht. :haha:
J/k. Ik vond het al die tijd best prim, maar ben er nu compleet klaar mee. Vieze prutzooi.
Ai, das een mindere Annie :(
Wel goed dat je leg day hebt verplaatst en luistert naar je lichaam!
Morgen dubbel zo hard knallen :)
Even kijken of dat knallen vandaag gaat lukken.:yawn:
Oeh getver.... das echt ruk... :(
Inmiddels wat beter nu?
Buikpijn is weggetrokken, ja! :D
owww das heftig als je daardoor verrast wordt.:eek:...zeker op legday heb je je energie hard nodig...wellicht kun je ontspannen :(
Ik ben nog wezen trainen en heb er zelfs nog een Annie-kapot-blijf-cardiootje achteraan gegooid. :loopband: Squatten was alleen niet echt te doen.
Dit... Iets wat ik nooit meer in huis zal halen:roflol:
Na een half jaar denk ik ook wel dat ik genoeg koolvis voor de rest van mijn leven heb gehad. Maar wie weet stel ik mijn mening nog wel bij! :slap:

UPDATE
Vandaag echt pleurisslecht geslapen. :zzz:Ik werd continue wakker en om 4 uur was het zo goed als gedaan met slapen. Rond 5.30 nog in slaap gevallen, maar toen ging de wekker alweer om 6 uur. @wovano had fasted cardio op de planning staan. Toen hij wakker werd zag hij alleen dat zijn vochtinname vanaf vandaag omlaag zou gaan, dus heeft hij het uitgesteld naar vanavond. Dat extra uurtje had ik natuurlijk goed kunnen gebruiken, maar toen was ik al wakker. :emo:
Nu dus geraadbraakt als een zombie aan het werk. Dus ik weet nog niet of ik ga sporten. Er staan óf deadlifts (Rug/biceps) óf squats (benen) op het programma, maar weet niet of ik überhaupt maar een kilo omhoog krijg getild vandaag.

Wellicht dus dat mijn enige training vandaag het rollen van mijn ogen is. Cause I'm annoyed AF vandaag. Extreem kort lontje alsof ik een baby ben die zijn middagdutje niet heeft gedaan. :loony:

Vaak sta je versteld hoe lekker een training nog kan gaan als je er totaaaaaaaaaaaaaaaal niet op rekent dat het ook maar zal gaan lukken. ;)

Kijk het aan wat je aankan en anders misschien effe een middagdutje voor het trainen. :p

Knipsel2.JPG

So..true!! Echt hoor...anders zit je met schuldgevoelens

"In de benen en gaan!! "

Zo' n rot gevoel is dat. Hopelijk beetje bij kunnen komen door de dag heen en voel je je toch nog iets fitter.
En wie weet gaat de training toch beter dan je op voorhand denkt;)

YAAAASSS :cheer:

Nope, in Zuid-Limburg zijn er wel heuvels. Geen gigantische bergen, maar wel genoeg om incline te kunnen wandelen.

Os Limburg :lol:

Best wel he. Kwestie van wilskracht. :haha:
J/k. Ik vond het al die tijd best prim, maar ben er nu compleet klaar mee. Vieze prutzooi.

Even kijken of dat knallen vandaag gaat lukken.:yawn:

Buikpijn is weggetrokken, ja! :D

Ik ben nog wezen trainen en heb er zelfs nog een Annie-kapot-blijf-cardiootje achteraan gegooid. :loopband: Squatten was alleen niet echt te doen.

Na een half jaar denk ik ook wel dat ik genoeg koolvis voor de rest van mijn leven heb gehad. Maar wie weet stel ik mijn mening nog wel bij! :slap:

UPDATE
Vandaag echt pleurisslecht geslapen. :zzz:Ik werd continue wakker en om 4 uur was het zo goed als gedaan met slapen. Rond 5.30 nog in slaap gevallen, maar toen ging de wekker alweer om 6 uur. @wovano had fasted cardio op de planning staan. Toen hij wakker werd zag hij alleen dat zijn vochtinname vanaf vandaag omlaag zou gaan, dus heeft hij het uitgesteld naar vanavond. Dat extra uurtje had ik natuurlijk goed kunnen gebruiken, maar toen was ik al wakker. :emo:
Nu dus geraadbraakt als een zombie aan het werk. Dus ik weet nog niet of ik ga sporten. Er staan óf deadlifts (Rug/biceps) óf squats (benen) op het programma, maar weet niet of ik überhaupt maar een kilo omhoog krijg getild vandaag.

Wellicht dus dat mijn enige training vandaag het rollen van mijn ogen is. Cause I'm annoyed AF vandaag. Extreem kort lontje alsof ik een baby ben die zijn middagdutje niet heeft gedaan. :loony:
menig Gelener heeft hier op een mtb botten gebroken :P ik dus ook , Voillaaa heuvels :P
FF voor de vorm

23-0.jpg

Als ik me moe/klote voel ga ik ook gewoon naar de gym en zie dan wel hoe het gaat... Is het niets keer je gewoon huiswaarts, maar vaak zet je echt een goede training neer en gaat je humeur dan ook omhoog :)

• Like
Waarderingen: BB_
Als ik me moe/klote voel ga ik ook gewoon naar de gym en zie dan wel hoe het gaat... Is het niets keer je gewoon huiswaarts, maar vaak zet je echt een goede training neer en gaat je humeur dan ook omhoog :)

Klopt helemaal. Maar soms kan je er ook gewoon voor kiezen om niet te gaan. Een waardeloze training doet ook wel eens wat met je humeur heb ik ervaren :p een extra rustdag heeft ook voordelen.

Klopt helemaal. Maar soms kan je er ook gewoon voor kiezen om niet te gaan. Een waardeloze training doet ook wel eens wat met je humeur heb ik ervaren :p een extra rustdag heeft ook voordelen.
Dat is dan ook weer waar :D
Ieder voelt best aan wat te doen voor zichzelf :thumb:

Het gebeurt mij eigenlijk nooit dat ik een training oversla....het is best wel belangrijk om in je ritme te blijven...anders val je weer zo diep

UPDATE

Kijk! En nu komt dus een goed afgewogen portie preworkout van pas..:rolleyes:

als je compleet geradbraakt bent is er niks mis met een extra rustdag pakken :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven