MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Het gebeurt mij eigenlijk nooit dat ik een training oversla....het is best wel belangrijk om in je ritme te blijven...anders val je weer zo diep

Van een extra rustdagje ga je niet dood he :p
 
Nu weer terug naar Annie.....OT...sorry meis..:kiss:
 
marina1975 Bosco55555 Natty87 Bubs Sorry, lieve mensen! Ik heb jullie teleurgesteld. Ik voelde me zo afschuwelijk slecht door de vermoeidheid, dat ik thuis ben gebleven. Gisteravond nog even gewerkt, zodat ik in het weekend niet hoef over te werken. Verder lekker rustig aan gedaan en vroeg gaan slapen.

RockOfAges Camelus Ik ben inderdaad dus een avondje thuisgebleven en heb de training geskipt. Ik voelde gewoon aan dat het niks meer ging worden. Gelukkig heb ik nog 3 dagen om 2 trainingen te voltooien, dus dat gaat helemaal goedkomen. Vanavond legday en ik ben weer klaar om te knallen. :army:

menig Gelener heeft hier op een mtb botten gebroken :P ik dus ook , Voillaaa heuvels :P
FF voor de vorm

Bekijk bijlage 441767
HAHA, shit, ik herken de foto niet gelijk. Danikenbos?:eyes:

Kijk! En nu komt dus een goed afgewogen portie preworkout van pas..:rolleyes:
Goed afgewogen, dat zeg je mooi. Vanavond gaat er waarschijnlijk een shotje in. Alles voor die leg gains he. :tanden:
Gelukkig wel....mn verjaardag is een feestje.....6 mei is mn wedergeboorte....ook een feestje ...proost op het leven :klink:
Gelijk heb je hoor, Bosman. :grinny: Zeker na zulke heftige gebeurtenissen.
Nu weer terug naar Annie.....OT...sorry meis..:kiss:
No worries :D Jullie mogen mijn topic altijd even kapen, hoor. :heart:
 
Gemiste treens:

20190226-CHEST-TRICEPS-CARDIO
Food: 1560kcal
Train: Borst/triceps/cardio

Samenvatting:
  • Bench pres
    Warming up: DB Flyes: 2x12x4kg, Bench: 1x15x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg, 1x5x35kg
    Working sets: 4x5x37,5kg, 1x4x37,5kg.
    Laatste vijfde rep was een fail. Het zat er echt niet meer in. :p
  • Cable crossover: 1x12x10kg, 3x8x15kg - :fire:
  • Incline dumbbell press 4x10x10kg - Ging lekker.:eyebrow:
  • Tricep dips - resistance machine op stand 8. Geen idee hoe zwaar dit daadwerkelijk is, maar het was zwaar. :zweet:
  • .DB Overhead tricep extension: 4x8x8kg - officieel kapot gebleven. :nut:
Cardio
  • The Annie way of cardio. Incline lopen op loopband, dus. Zonder bijna op mijn bek te pleuren. WOEPWOEP.
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Tot falen gewerkt. Tevreden)


20190227-SHOULDERS-ABS-CARDIO
Food: 1560kcal
Train: Schouders/buikspieren/cardio
Deze dus ipv legday op woensdag.
Samenvatting:
  • Warming up - Plate shoulder raise: 2x15x5kg, Lateral raise: 2x10x4kg, Shoulder press: 1x8x6kg, 1x8x8kg
  • Military press: 1x5x20kg (barbell only), 2x5x22,5kg, 1x3x22,5kg. DONE, ik kreeg de barbell niet meer omhooggetild. DUS: 2x5x20kg. :dunno:
    Dit komt waarschijnlijk doordat ik gewoon kapot was van die PDS ellende. Ik ga ervan uit dat het volgende week weer back to 22,5kg full on is.
  • Cable front raise: 4x10x4kg - kapot gebleven, op een goede manier.
  • EZ-bar upright row: 4x10x11kg
  • DB rear delt flyes: 4x10x4kg
  • Leg raises: 4x15xBW - nu nog spierpijn. :clown:
Cardio
  • The Annie way of cardio. Incline lopen op loopband, dus. Door de ellende was ik eigenlijk al trots op mezelf dat ik überhaupt op de loopband ging staan, maar heb hier wel nog een smerige sessie van weten te maken. Best trots. :)
Peachy points: :peachy::peachy:(Niet mijn beste training, maar ik heb er wel alles uitgehaald wat erin zat.)
 
marina1975 Bosco55555 Natty87 Bubs Sorry, lieve mensen! Ik heb jullie teleurgesteld. Ik voelde me zo afschuwelijk slecht door de vermoeidheid, dat ik thuis ben gebleven. Gisteravond nog even gewerkt, zodat ik in het weekend niet hoef over te werken. Verder lekker rustig aan gedaan en vroeg gaan slapen.

RockOfAges Camelus Ik ben inderdaad dus een avondje thuisgebleven en heb de training geskipt. Ik voelde gewoon aan dat het niks meer ging worden. Gelukkig heb ik nog 3 dagen om 2 trainingen te voltooien, dus dat gaat helemaal goedkomen. Vanavond legday en ik ben weer klaar om te knallen. :army:


HAHA, shit, ik herken de foto niet gelijk. Danikenbos?:eyes:


Goed afgewogen, dat zeg je mooi. Vanavond gaat er waarschijnlijk een shotje in. Alles voor die leg gains he. :tanden:

Gelijk heb je hoor, Bosman. :grinny: Zeker na zulke heftige gebeurtenissen.

No worries :D Jullie mogen mijn topic altijd even kapen, hoor. :heart:
jup het slinger pad 50 meter oostelijk van de zandberg
 
marina1975 Bosco55555 Natty87 Bubs Sorry, lieve mensen! Ik heb jullie teleurgesteld. Ik voelde me zo afschuwelijk slecht door de vermoeidheid, dat ik thuis ben gebleven. Gisteravond nog even gewerkt, zodat ik in het weekend niet hoef over te werken. Verder lekker rustig aan gedaan en vroeg gaan slapen.
Je stelt niemand teleur! Rust is oh zo belangrijk. En een goede nachtrust is beter voor je herstel dan doorgaan als het echt niet gaat.
Dat keertje overslaan zal je geen kwaad doen en het is juist TOP dat je naar je lijf hebt geluisterd! :thumb:
Ben trots op je! :)

Nu lekker wat uitrusten want jullie gaan een spannend weekend in.
 
Een keer niet trainen is echt niet erg hoor! Goed naar je lichaam luisteren.
Wanneer het er niet in zit gewoon een dagje thuis op de bank doorbrengen;)
Als er iets is wat ik afgelopen tijd ook zelf geleerd heb is dat het wel!
 
Lieve Annie je hoeft je toch echt niet te verontschuldigen voor ons hier....als je thuis blijft is dat zo
We willen je alleen maar aanmoedigen...pos. feedback ok?

thnxs voor je gastvrijheid in je logje :heart:
 
Je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden Annie, noch de training in te halen.
Van een keertje skippen ga je heus geen achteruitgang merken :)
Indertijd werd mij hier ook op het hart gedrukt: rust = groei, luister naar je lichaam.
Het is niet omdat ik er zelf niet goed in ben, dat het niet waar is :p
 
Veel plezier vandaag!!
 
Halloooo lieve mensen! It's been a while, Annie is onder haar steen vandaan gekropen.
Wat een weekend, wat een weekend.:D

Het was allemaal zo spannend jongens, echt niet normaal. Ik zou bijna denken dat ik zenuwachtiger was dan wovano zelf. Toen de bodybuilding klasses langzaam voorbij kwamen en de +90kg eraan zat te komen, dacht ik dat ik mijn hele binnenste zou uitkotsen.:vomit: Dat gebeurde gelukkig niet, maar ik hield het echt niet meer van de spanning. Daarna dus keihard gegild en met trillende handjes de vergelijkingsronde gefilmd.
Tussendoor heb ik wovano gelukkig nog een dikke knuffel kunnen geven.:heart: In de ochtend was het allemaal vet chaotisch. Ik wilde hem bij het theater droppen en hem natuurlijk alvast heel veel succes wensen, toen hij heel plotseling al het theater in werd gedirigeerd. En toen bleef Annie verbouwereerd achter. :emo:

Ik ben stil geweest sinds vrijdagmiddag, maar heb wel nog getraind! Of course, want laten we wel wezen: ik ben af en toe een zeikerd, maar ik doe wel braaf wat ik moet doen. :grinny: Benentraining done, deadlift day done en alle cardio's ook nog: DONE! Kennelijk ook nog eens een VPR op legday gezet. Not bad at all.:flexing:

De gemiste treens:

20190301-LEGS-CARDIO
Food
: 1560kcal
Train: Benen/cardio (inhaaltraining, want deze staat normaal op woensdag)

Samenvatting:
  • Squat - VPR
    De bedoeling was dus eigenlijk 5x5x52,5kg. Maar ik lees nu net terug dat ik 5x5x55kg heb gedaan. Ik vroeg me tijdens de squatsessie al de hele tijd af waarom dit zo zwaar aanvoelde. ??? Ik dacht dus dat het door mijn vermoeidheid kwam, maar blijkbaar had ik er gewoon wat meer gewicht op geknald. En dat lukte dus (met keiveel moeite) nog best aardig, zelf in combinatie met mijn oververmoeidheid. Volgende week dus 55kg als working set. Het zeiken is voorbij. We gaan kneiterhard trainen en we gaan die grenzen opzoeken, mensen. :wl::cheer: Enfin, verder dus:
    Warming up: 1x10x20kg (barbell only), 1x8x30kg, 1x5x40kg, 1x5x50kg
    Working sets: 5x5x55kg. :banana:
  • Hack squat: 4x10xlege machine. Slowly getting the hang of this one, hoewel deze oefening nog altijd mijn killer is.
  • Seated leg curl: 4x10x25kg
  • Ball leg curl: 4x10xBW - feel that burn. :fire:
Cardio
  • The Annie way of cardio. HOPPAAAA:loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Want VPR)


20190302-BACK-BICEPS-CARDIO
Food
: 1560kcal
Train: Rug/biceps/cardio

De cardio deed ik in het hotel, want wovano wilde graag vroeg vertrekken. We stapten rond 12.00 uur in de auto richting Apeldoorn, met een detour naar Den Bosch, want de mister wilde graag een gigantische Bosche bol. :roflol:

Samenvatting:
  • Deadlift - hier was de vermoeidheid wel te voelen. Rustig aan gedaan met 5kg minder en die vijf setjes waren echt net aan. :tanden:
    Warming up: 1x10x50kg, 1x8x60kg, 1x5x70kg
    Working sets: 5x5x80kg. :scold: Met fucking veel moeite, maar soit: done!
  • Dual cable pulldown: 4x10x22kg
  • T-bar row machine: 4x10xmachine+5kg (nog altijd no fucking clue hoeveel dat is).
  • Incline DB curls (for the girls:eyebrow:): 1x10x4kg, 1x8x6kg, 2x10x4kg. THA PUMP WAS SO REAL. :flex:
  • EZ-bar curls - close grip: 4x10x11kg
Cardio
Daarna dus nog cardio in het hotel. Er zat een kleine fitness in met technogym apparatuur. Was echt dikke prima. Heel eventjes overwoog ik nog om wat gewichten op te pakken, maar heb het toch maar braaf bij de cardio gelaten. Gotta listen to the coach. En het was echt al laat. Rond 21.45 uur klaar.
  • The Annie way of cardio. & DONE:loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Moe, maar heb wel gedaan wat ik moest doen)

Vanochtend werd ik om 11 uur wakker. Fucking tien uur geslapen ofzo, niet normaal. Ik was echt kapot. :yawn::zzz:

En nog wat picca's van afgelopen weekend:
IMG_20190303_142304.jpg
IMG_20190304_144054.jpg
IMG_20190304_161702.jpg
IMG_20190304_161807.jpg
IMG_20190304_174247.jpg
IMG_20190304_210142.jpg

Vandaag weer back on track en trainen. :) zin an. :knipoog:
 
Mooie trainingen en erg leuke foto's! Je hebt een super weekend achter de rug zo te zien :)
 
Zoveel :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:

En de bastogneparfaitdrool: die verdiend er nog een extra...of 5!:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:

Buhja. wovano zei dat je die aanraadde, dus die heb ik ook met plezier eens geprobeerd. Was echt insanely good.:grinny: Maar vrijwel alle toetjes waren wel lekker hoor! Ik vond de Sjoom vooral echt top. Lekker fris. :haar:
HAHA:haha:
Ik niet gezien ik tienduizend kilo voer naar binnen moet gooien binnen nu en bedtijd. Ga ik nooit redden. Dat kan ik nu al zeggen.
Mooie trainingen en erg leuke foto's! Je hebt een super weekend achter de rug zo te zien :)
Thanks Bubs! Jep, het was echt een vermoeiend maar geweldig leuk weekend. Nu weer vrolijk de werkweek tegemoet gaan, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen problemen mee! :D



20190305-BOOTY-CALVES-CARDIO
Food: 1790KCAL (moderate carb)
Train: Billen/kuiten/cardio

Back to normal, sort of! Ik had vandaag nog een dagje vrij, dus ik trainde rond 14.00 uur in de middag. Het enige nadeel van vrije dagen/weekenddagen is dat ik 'vergeet' te eten. Met als gevolg dat ik zo nog het volgende moet eten voordat ik naar bed ga:
Bakje erwten/vega gehakt/rijst
Bakje soepgroente/vega gehakt/rijst
Bakje Frans groentepannetje (AH)/kip
Bakje kwark/slimpie siroop sinaasappel/pindakaas

oeps...:eyes: Achja, lekker stouwen dus vanavond. Ben een beetje boos op mezelf nu, maar ik ben het oprecht vergeten.

Treen ging overigens echt top. Heb op vrijwel elke oefening geupt in gewicht of zwaarte van resistance band.

Samenvatting:
  • Hip thrusts 5x5x75kg :cool:
    Jammer dat ik mijn eigen pussy pad ben vergeten en ik dus genoegen moest hebben met de trieste pad van de gym. Gevolg: ik ga morgenochtend eens mijn blauwe plekken tellen. :p Achjaaa. Gewicht ging ook weer lekker, dus volgende week up. Plan is om elke week 5kg te uppen zolang vorm goed is en kracht nog niet maximaal gebruikt wordt.Ik ben benieuwd waar ik op uitkom. ;)
  • Lying hip abduction (de Chris Zegers oefening): 4x20xheavy band (eerst medium band, aw yis. Booty burn was real. :fire:)
    Lekker lachen, lekker fitgirlen
  • Cable kickbacks: 4x10x20kg. :peachy:
  • Cable pullthrough: 1x10x35kg, 3x10x40kg (yay, tha booty is slowly getting stronger:eyebrow:)
  • Standing calf raise: 4x10x40kg
    Super excited over deze machine. Die staat er net sinds een kleine week ofzo. Echt awesomeeeee.:birthday:
Cardio
  • The Annie way of cardio. En ook hier: I've stepped up the game. Zelfde idee maar dan 5,5 km/h ipv 5km/h. Lekker lachen. GETTING SHREDDED GVD.:loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Echt super tevreden en positief over deze eerste training!)

Fijne avond knapperds!:heart:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven