- Waardering
- 34.342
Het gebeurt mij eigenlijk nooit dat ik een training oversla....het is best wel belangrijk om in je ritme te blijven...anders val je weer zo diep
Van een extra rustdagje ga je niet dood he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gebeurt mij eigenlijk nooit dat ik een training oversla....het is best wel belangrijk om in je ritme te blijven...anders val je weer zo diep

Nee klopt dat had Petrus ook tegen mij gezegd ...bijna 3 jaar geleden
Nee klopt dat had Petrus ook tegen mij gezegd ...bijna 3 jaar geleden

Ongeval alweer bijna 3 jaar geleden..

Gelukkig wel....mn verjaardag is een feestje.....6 mei is mn wedergeboorte....ook een feestje ...proost op het leven

menig Gelener heeft hier op een mtb botten gebrokenik dus ook , Voillaaa heuvels
FF voor de vorm
![]()

Goed afgewogen, dat zeg je mooi. Vanavond gaat er waarschijnlijk een shotje in. Alles voor die leg gains he.Kijk! En nu komt dus een goed afgewogen portie preworkout van pas..![]()

Gelijk heb je hoor, Bosman.Gelukkig wel....mn verjaardag is een feestje.....6 mei is mn wedergeboorte....ook een feestje ...proost op het leven![]()
Zeker na zulke heftige gebeurtenissen. No worries
Jullie mogen mijn topic altijd even kapen, hoor. 

(Tot falen gewerkt. Tevreden)

(Niet mijn beste training, maar ik heb er wel alles uitgehaald wat erin zat.)jup het slinger pad 50 meter oostelijk van de zandberg@marina1975 @Bosco55555 @natty87 @Bubs Sorry, lieve mensen! Ik heb jullie teleurgesteld. Ik voelde me zo afschuwelijk slecht door de vermoeidheid, dat ik thuis ben gebleven. Gisteravond nog even gewerkt, zodat ik in het weekend niet hoef over te werken. Verder lekker rustig aan gedaan en vroeg gaan slapen.
@RockOfAges @Saik Ik ben inderdaad dus een avondje thuisgebleven en heb de training geskipt. Ik voelde gewoon aan dat het niks meer ging worden. Gelukkig heb ik nog 3 dagen om 2 trainingen te voltooien, dus dat gaat helemaal goedkomen. Vanavond legday en ik ben weer klaar om te knallen.
HAHA, shit, ik herken de foto niet gelijk. Danikenbos?
Goed afgewogen, dat zeg je mooi. Vanavond gaat er waarschijnlijk een shotje in. Alles voor die leg gains he.
Gelijk heb je hoor, Bosman.Zeker na zulke heftige gebeurtenissen.
No worriesJullie mogen mijn topic altijd even kapen, hoor.
![]()
Je stelt niemand teleur! Rust is oh zo belangrijk. En een goede nachtrust is beter voor je herstel dan doorgaan als het echt niet gaat.@marina1975 @Bosco55555 @natty87 @Bubs Sorry, lieve mensen! Ik heb jullie teleurgesteld. Ik voelde me zo afschuwelijk slecht door de vermoeidheid, dat ik thuis ben gebleven. Gisteravond nog even gewerkt, zodat ik in het weekend niet hoef over te werken. Verder lekker rustig aan gedaan en vroeg gaan slapen.

Dat gebeurde gelukkig niet, maar ik hield het echt niet meer van de spanning. Daarna dus keihard gegild en met trillende handjes de vergelijkingsronde gefilmd.
In de ochtend was het allemaal vet chaotisch. Ik wilde hem bij het theater droppen en hem natuurlijk alvast heel veel succes wensen, toen hij heel plotseling al het theater in werd gedirigeerd. En toen bleef Annie verbouwereerd achter. 
Benentraining done, deadlift day done en alle cardio's ook nog: DONE! Kennelijk ook nog eens een VPR op legday gezet. Not bad at all.
Ik dacht dus dat het door mijn vermoeidheid kwam, maar blijkbaar had ik er gewoon wat meer gewicht op geknald. En dat lukte dus (met keiveel moeite) nog best aardig, zelf in combinatie met mijn oververmoeidheid. Volgende week dus 55kg als working set. Het zeiken is voorbij. We gaan kneiterhard trainen en we gaan die grenzen opzoeken, mensen. 
Enfin, verder dus:

(Want VPR)

Met fucking veel moeite, maar soit: done!
): 1x10x4kg, 1x8x6kg, 2x10x4kg. THA PUMP WAS SO REAL. 

(Moe, maar heb wel gedaan wat ik moest doen)

zin an. 
Buhja. @wovano zei dat je die aanraadde, dus die heb ik ook met plezier eens geprobeerd. Was echt insanely good.Zoveel
En de bastogneparfaitdie verdiend er nog een extra...of 5!
![]()
![]()
Maar vrijwel alle toetjes waren wel lekker hoor! Ik vond de Sjoom vooral echt top. Lekker fris. 
HAHA

Thanks Bubs! Jep, het was echt een vermoeiend maar geweldig leuk weekend. Nu weer vrolijk de werkweek tegemoet gaan, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen problemen mee!Mooie trainingen en erg leuke foto's! Je hebt een super weekend achter de rug zo te zien![]()

Achja, lekker stouwen dus vanavond. Ben een beetje boos op mezelf nu, maar ik ben het oprecht vergeten.
Achjaaa. Gewicht ging ook weer lekker, dus volgende week up. Plan is om elke week 5kg te uppen zolang vorm goed is en kracht nog niet maximaal gebruikt wordt.Ik ben benieuwd waar ik op uitkom. 
)
)

(Echt super tevreden en positief over deze eerste training!)