AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:haha: Ik ook niet....

Op mijn vrije dagen heb ik juist moeite om niet veel meer te eten dan ik "mag".

Je trainingen gaan lekker zeg! Misschien dat ik ook eens 5x5 hiptrusts ga toevoegen. Ik vind 3 / 4x 8 altijd zo veel :roflol: en dan sla ik 'm al gauw over.. misschien dat ik op die manier wel de moed kan vinden om 'm te doen..

Heb je nu ook meer energie / zin na je cheat? of heeft het helemaal geen verschil gemaakt?

Komen jullie zaterdag nog wel naar de meet, of is dat nu van de baan ivm wovano z'n verlengde prep?
 
Ik kan alleen maar beamen wat de dames hierboven zeggen.
Vergeten te eten, never happens :roflol:

Geen tijd, dat overkomt me soms wel...Maar die kcal haal ik dan later met plezier in :p
 
Vergeten te eten?
giphy.gif
 
Vergeten te eten... Daar heb ik nou (helaas) nooit last van :o
Goeie training wederom!
Dankjewel, ProudPizza :pizza:
Ik heb daar juist echt heel regelmatig last van. Ook in het weekend vergeet ik te ontbijten. Voor je het weet is het dan alweer 14.00 uur en moet je nog 7 maaltijden naar binnen schransen. Dat vind ik dus echt VER-SCHRIK-KE-LIJK:vomit:
:haha: Ik ook niet....

Op mijn vrije dagen heb ik juist moeite om niet veel meer te eten dan ik "mag".

Je trainingen gaan lekker zeg! Misschien dat ik ook eens 5x5 hiptrusts ga toevoegen. Ik vind 3 / 4x 8 altijd zo veel :roflol: en dan sla ik 'm al gauw over.. misschien dat ik op die manier wel de moed kan vinden om 'm te doen..

Heb je nu ook meer energie / zin na je cheat? of heeft het helemaal geen verschil gemaakt?

Komen jullie zaterdag nog wel naar de meet, of is dat nu van de baan ivm wovano z'n verlengde prep?
5x5 op Hip thrusts is precies goed! Kan ik je echt aanraden. :) Misschien ook fijner ivm je vervelende glute-problemen.

Ik heb meer energie, ja. Maar dat komt denk ik vooral doordat ik eindelijk wat langere nachtjes heb kunnen doortrekken.:zzz: Heel fijn dus! Verder valt het wel mee, maar ik zit natuurlijk ook niet in een dergelijk laag vetpercentage dat een paar dagen meer eten veel gaat uitmaken.

Voor zover ik weet gaan we wel naar de meet, ja. Ik zal het voor de zekerheid nog even met wovano bespreken vanavond.:alien:

Ik kan alleen maar beamen wat de dames hierboven zeggen.
Vergeten te eten, never happens :roflol:

Geen tijd, dat overkomt me soms wel...Maar die kcal haal ik dan later met plezier in :p
HAHAHA, nee. Ik haat kcal inhalen. Ik zie het als een irritante schranspartij. Ik kan ook altijd maar relatief kleine porties op. Als ik mezelf ga dwingen om alles op te vreten, word ik kotsmisselijk.
Vergeten te eten?
giphy.gif
Sorry to disappoint. :dunno::lol:
:haha: Hahaha, jij bent ook echt wel een van de laatste die zou vergeten te eten, toch? Skatermarvin :eyes:

__________________________________________________

Update
20190306-Cardio

Vanavond na werk zo nog even wat cardio doen. Rond 19.00 AYCE spareribs eten met wovano, Boy Breed en zijn wifey. Zin an!:heart::eatmeat:

Nu dus wat strafcardio zodat ik me niet schuldig hoef te voelen.:laugh:

Grapje, geen zorgen. Maar er is nog tijd, dus why not!
 
Vergeten te eten op een vrije dag nog wel:roflol: zou dan liefste hele dag door eten..hehe

Je bent echt goed bezig! Benieuwd naar het resultaat over een tijdje .
 
Correct..ik leef van maaltijd naar maaltijd:marvin:

Lekker hoor! Geniet ervan..de spareribs dan..
Spareribs waren echt top woensdag!
En beter nog, ik heb 0,0 last gehad van mijn PDS. :toilet:
Ik neem nu elke dag 10 gram psyllium husk en pepermuntoliecapsules. Dat is dus kennelijk echt dé oplossing voor mij. Normaal gesproken loop ik na een kleine cheat al minstens twee dagen met een dikke pens rond. Nu zag ik dat ik de ochtend na de AYCE-sessie wel wat meer vocht vasthield, maar verder nergens last van gehad. Superblij mee dus! :rocker2:

Vergeten te eten op een vrije dag nog wel:roflol: zou dan liefste hele dag door eten..hehe

Je bent echt goed bezig! Benieuwd naar het resultaat over een tijdje .
Ik weet het, ik ben een schande voor DBB, waar het vol zit met vreetzakken. :lol:
Ik krijg ook gewoon niet meer zoveel op als vroeger en ik vind het gevoel van 'vol zitten' echt niet chill. Op mijn moderate carb day (circa 1700 kcal) heb ik al het gevoel dat ik de hele dag moet vreten. :eyes: Ik vraag me af hoe dat moet gaan als ik ooit een bulkfase aanga. :haha:

Thanks voor het complimentje Natty87. Ik ben ook echt super benieuwd! Ik zei gisteren al tegen een vriend van me dat ik me afvroeg hoe ik er in de zomer bijsta.
Hij verzekerde me dat dat wel goed moest komen. Vorige week toevallig nog in mijn oude bikini van vorige zomer gezwommen en die was veel te groot. Toch altijd een mooie bevestiging. :tanden:

Gewoon naar die meet komen godammit
Als we kunnen, gaan we sowieso. wovano moest vandaag redelijk onverwacht zijn verstandkies laten trekken, dus we moeten helaas even aankijken hoe het gaat. Als hij er zoveel last van heeft dat hij niet kan trainen, heeft het weinig nut om naar Fox Gym te rijden. Zeker omdat we ivm zijn tweede wedstrijd sowieso niet kunnen aansluiten bij het eten. :bang:

We laten sowieso nog iets weten. En als we elkaar deze keer niet zien, zien we elkaar vast wel een andere keer. :grinny:


20190307-CHEST-TRICEPS-CARDIO
Food
: 1790KCAL (moderate carb)
Train: Borst/triceps/cardio

Hoppaaaa, we zijn weer in eyes on the prize - modus beland. Geen cheats tot aan 8 april! :cool:
Heel gek, maar ik heb helemaal geen last van sugar cravings deze keer. Ik heb zondagavond gecheat met Burger King en nootjes. Maandag was het hek van de dam en begon ik met een uitgebreid Van Der Valk-ontbijt, daarna een frietje met ketchup en bitterballen en in de avond bij 't Zusje. Dinsdag dan een hele dag weer aan mijn schema gehouden. Woensdag overdag normaal gedaan en in de avond dus AYCE spareribs. En vooruit, omdat ik het niet kon laten; thuis nog een toetje gegeten (nieuw ijs van Hertog: een pot met salted caramel ijs, saus en koekdrool:). Er zit dus toch best een redelijke cheatperiode op. Normaal gesproken heb ik dan ongeveer een week last van enorme verlangens naar suiker. Ik geef er nooit aan toe, maar de cravings waren altijd héééél erg aanwezig. Deze keer dus geen last van gehad. WOEPWOEP!:rocker2:

Ook gek: ik eet de laatste tijd met smaak droge meuk. Bakjes met rijst, vega gehakt en erwten zijn voor mij absoluut geen straf. Sterker nog, ik geniet ervan, zelfs als ik de kruiden ben vergeten. Ik weet echt niet meer wat er met me aan de hand is. Alsof er een knop om is en ik gewoon een of ander werkpaard ben geworden. :roflol:

Enfin, de treen van donderdag ging lekker. Tevreden!

Samenvatting:
  • Bench press 5x5
    Warming up: 1x15x20kg (barbell only), 1x12x25kg, 1x10x30kg, 1x5x35kg
    Working sets: 5x5x37,5kg.
    Voelden weer solid aan. Hopelijk kan ik mijn working weight snel ophogen naar 40kg, zodat ik met de big boy plates aan de slag mag. En dan ben ik natuurlijk zo iemand die alle kleine plates eraf haalt om er vervolgens eentje van 10kg aan te hangen. En het liefst een zo groot mogelijke. Al moet ik ervoor naar het squatrack lopen. Niets beter dan je ego strelen. :hahaha:
  • Incline DB press: 4x10x10kg
  • Cable crossover: 1x10x10kg, 3x8x13kg. :fire: Titty pain.
  • French press in superset met Overhead tricep extension
    4x10x8,5kg (EZ-bar only), 4x10x8kg
    Zo, tricepsen in de fik. Op naar cardio!:tanden:
Cardio
  • The Annie way of cardio - next level version. Officieel kapot gebleven. Na 15 minuten dacht ik al: hoe houd ik dit in hemelsnaam vol op 5,5km/h en maximale helling. Maar we hebben braaf doorgezet en pakweg zo'n 450/500 kcal verbrand.:loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Weer heel positief en tevreden over alles)

Happy Friday! Bijna weekend. :heart:
 
Laatst bewerkt:
Gewoon twee 5kg bumper plates per kant doen. :D
 
Hoop wel dat jullie komen morgen. Zoveel afvallers al voor deze meet
 
Gewoon twee 5kg bumper plates per kant doen. :D
RIP, we hebben geen 5kg bumper plates. :(
Super irritant, want wil graag Pendlay rows doen, maar met 10kg bumper plates lukt het me niet. En met kleine plates gaat het sowieso niet zo lekker als met bumper plates.

Hoop wel dat jullie komen morgen. Zoveel afvallers al voor deze meet
Snap ik Fur. We wachten even af en kijken nog hoe het gaat. Ik baal er zelf ook van, maar het moest helaas gebeuren.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
RIP, we hebben geen 5kg bumper plates. :(
Super irritant, want wil graag Pendlay rows doen, maar met 10kg bumper plates lukt het me niet. En met kleine plates gaat het sowieso niet zo lekker als met bumper plates.


Snap ik Fur. We wachten even af en kijken nog hoe het gaat. Ik baal er zelf ook van, maar het moest helaas gebeuren.
5kg bumpers moet je ook niet alleen gebruiken voor rows of DL. Daar worden ze krom van.
 
5kg bumpers moet je ook niet alleen gebruiken voor rows of DL. Daar worden ze krom van.
conclusie, eerst dus nog maar wat sterker worden voor ik aan Pendlay rows begin? ??????

Gelukkig staan ze niet in mijn huidige schema en luister ik vooralsnog altijd braaf naar de coach.
 
Ook gek: ik eet de laatste tijd met smaak droge meuk. Bakjes met rijst, vega gehakt en erwten zijn voor mij absoluut geen straf. Sterker nog, ik geniet ervan, zelfs als ik de kruiden ben vergeten. Ik weet echt niet meer wat er met me aan de hand is. Alsof er een knop om is en ik gewoon een of ander werkpaard ben geworden.
Zo, dat is nice!

Stevige dumbbell curls trouwens!!

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Weer heel positief en tevreden over alles)

Happy Friday! Bijna weekend
OOOOOOH YEAH!!!:cheer::woot:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven