XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
20190314-SHOULDERS-ABS-CARDIO
Food
: 1790kcal (moderate carb)
Train: Schouders/buikspieren/Cardio

Eyes on the prize vandaag.:1e: Dit was de dag dat het zou moeten gebeuren. Alle hens aan dek, want ik was in full focus om eindelijk die VPR op military press te knallen. :headbang:
Eerst even opwarmen:
  • Plate shoulder raise 2x15x5kg
  • Lateral raise: 2x15x4kg
  • DB Shoulder press: 1x15x6kg, 1x8x8kg
EN TOEN WAS IK ER KLAAR VOOR.:wl:

Samenvatting:
  • Military press 5x5x22,5kg - BIEMMM - VPR:grinny:. Eindelijk in tha pocket! Nu gestaag doorbouwen naar écht acceptabele gewichten. :emo:
  • Cable front raise 4x10x4kg
  • DB rear delt flyes: 4x10x4kg - feel tha burn :fire:
    en daarna lieten een vriendin en een vriend (die fysiotherapeut is, vethandig!:D) nog even wat buikspieroefeningen zien die zij op een andere manier uitvoeren
  • Leg raises: 3x15xBW - niet knee/leg up, maar bekken kantelen en extra squeezen.
  • Cable crunch (met rope): 3x15xBW
Cardio
  • 45 minuten: Annie way of cardio. :loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(dikke priem weer!)

20190315-BACK-BICEPS-CARDIO
Food
: 1560kcal (low carb)
Train: Rug/biceps/Cardio

Pfoeeee, na een paar nachten met waardeloze slaapkwaliteit, een drukke werkweek, ergernissen, woed een frustratie, merkte ik dat deze training echt superzwaar viel. Tijdens de opwarmsetjes voor deadliften had ik het al gelijk in de gaten. Ik wilde wel mijn training afmaken, en het liefst met de gewichten van vorige week. Dus rustig aan gedaan en alles op een langzamer ritme weten af te tikken. Maar hey, ik heb wel alles gedaan wat ik moest doen!:rolleyes:

Samenvatting:
  • Deadlift
    Warming up: 12x50kg, 10x60kg, 8x70kg
    Working sets: 5x5x80kg - Seriously, nu al kapot gebleven:zweet:
  • Dual cable pulldown 4x10x22kg
  • Seated row - close grip: 4x10x30kg
  • Incline dumbbell curl - alternating: 4x10x6kg - Yay, slowly getting stronger puddingarmen. :flexing:
  • EZ-bar bicep curl: 4x10x11kg
Cardio
  • 45 minuten: Annie way of cardio. :loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy:(Netjes gehouden aan treen en gewichten, maar wel echt doodop)

20190316-UB-CARDIO
Food
: 1560kcal (low carb)
Train: Upper body/Cardio

Zaterdag, check-up dag voor wovano in Apeldoorn. In de middag trainden we met Vonk en HillR in de Basic-Fit in Nijmegen. Vet leuk om het power couple van DBB in levenden lijve te mogen zien. :grinny: Hill heeft me daarna nog afgemat met een upper body training. Ze is misschien niet de grootste dame, maar ze is echt fucking sterk. :haar:
Also, dit was stiekem een extra training. Ik had mijn verplichte vijf op vrijdag al afgerond, maar wilde graag met Hill meetrainen. :D
Check de spoiler voor actie picca's.
IMG_20190317_142253_148.jpg
IMG-20190316-WA0060-01.jpeg

Samenvatting:
  • Barbell row: 3x12x30kg
  • Plate-loaded pulldown machine (unilateral weights) - 1x12x20kg, 1x12x30kg, 1x12x35kg
  • DB side raises: 1x12x4kg, 3x12x5kg
  • DB front raises: 3x12x5kg
  • Upright row: 1x12x10kg
  • Unilateral cable tricep extension: 1x12x4kg, 2x10x9kg
  • Pose curls: 1x12x4kg, 2x10x9kg
  • Rope hammer curls: 3x12x?no fucking clue hoeveel kg. Ik geloof 16kg, maar not sure.:bang:
Cardio
  • 45 minuten: Annie way of cardio. :loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy: (Leuke treen met mijn mede-strijder! :cheer:).

Fijne avond, party people. :headphone:
 
Lekkere training en nette PR zeg, ga zo door! :thumbs: :D
Toffe foto met z'n viertjes. :cool:
 
Was echt super leuk om met je te trainen babe!
En jij bent anders ook megasterk.... :haar: Moest echt aanpoten om je bij te houden! :flexbiceps:

Kijk al uit naar de volgende :engel:
Jullie hebben elkaar echt gevonden....haha wel leuk zo'n maatje!!
 
Leuke foto’s !

Pff en die Vonk is ook echt een beest, je ziet er eigenlijk droger uit dan Wovano..die er trouwens ook heel vol bij staat :) jelly man :)

Train je trouwens je kuiten niet Pun?

Haha jazeker wel, maar die van wovano zijn niet van deze planeet man :roflol: Die gozer zijn kuiten zien eruit alsof hij boven op een berg van 3km hoog woont en elke dag voor de lol een keertje op en neer gaat :D
 
Nette trainingen alweer, en hele leuke foto's!
Lijkt me fijn om zo eens samen te trainen :thumbs:
 
Haha jazeker wel, maar die van wovano zijn niet van deze planeet man :roflol: Die gozer zijn kuiten zien eruit alsof hij boven op een berg van 3km hoog woont en elke dag voor de lol een keertje op en neer gaat :D

En bij dat bovenlijf van je lijken ze sowieso klein :D
 
Lekkere training en nette PR zeg, ga zo door! :thumbs: :D
Toffe foto met z'n viertjes. :cool:
heheh thanks BB_ :D. We knallen lekker door!
Leuke foto’s !

Pff en die Vonk is ook echt een beest, je ziet er eigenlijk droger uit dan Wovano..die er trouwens ook heel vol bij staat :) jelly man :)

Train je trouwens je kuiten niet Pun?
Camelus leuke foto's met een leuk gezelschap. :cool:
Was echt super leuk om met je te trainen babe!
En jij bent anders ook megasterk.... :haar: Moest echt aanpoten om je bij te houden! :flexbiceps:

Kijk al uit naar de volgende :engel:
Yay, ik ook! Snel weer doen, girlie. :grinny::wl:
Jullie hebben elkaar echt gevonden....haha wel leuk zo'n maatje!!
haha, yessss. Echt wel! Hopelijk volgen er nog meer van zulke sessies.
Ik vond het vooral heel tof om eens met een chick samen te trainen die ook een beetje doortraint. Dus niet alleen maar kletst, vervolgens dan twee fitgirl-oefeningen doet, een kwartier cardio en dan klaar is.:lol:
Haha jazeker wel, maar die van wovano zijn niet van deze planeet man :roflol: Die gozer zijn kuiten zien eruit alsof hij boven op een berg van 3km hoog woont en elke dag voor de lol een keertje op en neer gaat :D
Pfff, was het maar zo. Dan zouden mijn kuiten ook ergens op lijken. :sad:
Nette trainingen alweer, en hele leuke foto's!
Lijkt me fijn om zo eens samen te trainen :thumbs:
Thanks Bubs! Als we in de buurt zijn (of jij in onze buurt), kan er zeker een training gerealiseerd worden. :)
En bij dat bovenlijf van je lijken ze sowieso klein :D
Hahaha, it's all about them proportions. :o
Thanks kerel :D

True, heb ook best lange benen.. Maar wovano is het voorbeeld dat dit niet hoeft te betekenen dat je kuiten er klein uit zullen zien op deze lengte :haha:
:p Dat is hij zeker. Maar hij heeft wel geluk hoor. Beide ouders hebben ook echt flinke kuiten en benen, dus hij heeft het niet van een vreemde!
 
Flinke trainingen weer Annie!! Lekkere VPR tussendoor en er wordt weer gezamelijk getraind..super!:woot:
 
Zaterdag alweer check up? Jullie makenbwat kilometers op deze manier! Respect hoor.
 
Ik vond het vooral heel tof om eens met een chick samen te trainen die ook een beetje doortraint

Het mooie is als je aan elkaar gewaagd bent zeg maar ...n beetje op hetzelfde nivo....en elkaar opnaaien / motiveren :D
 
Flinke trainingen weer Annie!! Lekkere VPR tussendoor en er wordt weer gezamelijk getraind..super!:woot:
Thanks, Marv! :D
Samen trainen was echt top, ja. Hopelijk kunnen we snel weer eens bij een DBB meet aanwezig zijn. Vond het jammer dat we de meet aan ons voorbij moesten laten gaan.
Zaterdag alweer check up? Jullie makenbwat kilometers op deze manier! Respect hoor.
Yes! Tot en met de wedstrijd van wovano heeft hij elke week check-up. Ikzelf heb maar een keer per maand check-up. Dat is ook de normale gang van zaken bij atleten die geen aankomende wedstrijd hebben. :)
Maar je hebt gelijk: de nodige km's worden gemaakt. Af en toe ook best vermoeiend, want je bent in principe een hele dag kwijt. Achja, everything for the good cause! :rolleyes:
Het mooie is als je aan elkaar gewaagd bent zeg maar ...n beetje op hetzelfde nivo....en elkaar opnaaien / motiveren :D
hehehe, jaaaaa. Zo zie ik het graag. Dat zijn ook meestal de beste trainingen, omdat je continue aan elkaar gewaagd bent.
goedzo Annie gas erop :)
VLEMSENNNN :fire::fire:
 
Thanks, Marv! :D
Samen trainen was echt top, ja. Hopelijk kunnen we snel weer eens bij een DBB meet aanwezig zijn. Vond het jammer dat we de meet aan ons voorbij moesten laten gaan.

Yes! Tot en met de wedstrijd van wovano heeft hij elke week check-up. Ikzelf heb maar een keer per maand check-up. Dat is ook de normale gang van zaken bij atleten die geen aankomende wedstrijd hebben. :)
Maar je hebt gelijk: de nodige km's worden gemaakt. Af en toe ook best vermoeiend, want je bent in principe een hele dag kwijt. Achja, everything for the good cause! :rolleyes:

hehehe, jaaaaa. Zo zie ik het graag. Dat zijn ook meestal de beste trainingen, omdat je continue aan elkaar gewaagd bent.

VLEMSENNNN :fire::fire:
es t neet brent hobse neet getreent :p
 
Misschien bij mijn volgende meet dat die van jullie ook samen valt! Zou tof zijn.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven