Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien bij mijn volgende meet dat die van jullie ook samen valt! Zou tof zijn.

En als dat dan in Nijmegen is kom ik ook even naar de andere gym (wordt trouwens weer eens een keer tijd, voor de afwisseling, you know, shock the muscles:roflol:)
 
gelezen op een ander topic: gefeliciteerd met je squat PR!!
 
es t neet brent hobse neet getreent :p
INDERDAAD JONG. Zjweite moste.:zweet:
"Tis n kwestie van geduld......"
Limburgs callen
:D hehhehe
ik moet altijd aan thuis denken als Annie een limburgs zinnetje neerzet . Waarvoor hulde :)
Hihi, fijn dat ik daar een bijdrage aan kan leveren. :grinny: Mis je het af en toe?
Misschien bij mijn volgende meet dat die van jullie ook samen valt! Zou tof zijn.
So true! Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten. :)
Vonk Heb je de subtiele hint begrepen? :P
:haha: hahaha
En als dat dan in Nijmegen is kom ik ook even naar de andere gym (wordt trouwens weer eens een keer tijd, voor de afwisseling, you know, shock the muscles:roflol:)
Jaaa, the more, the merrier. :cool:
Dbb meet in Nijmegen hell yeah
YASSS, IN!:rocker2:
Gezellig hier.:)
Jahaaa, zo nu en dan is het wel eens druk in mijn logje. Ook interesse in de meet in Nijmegen?:tanden:
gelezen op een ander topic: gefeliciteerd met je squat PR!!
Hihihi, thanks Aquaexplo!! Hieronder vind je bewijsmateriaal.:eyebrow:
YAAAS:banana:
Dan ben ik ook wel in denk..

Kun je daar ergens goed (vr)eten?:rolleyes:
Zie hieronder. :eyes:
drool:
Leuk, Valandinz !!:D
Oops, had hier overheen gelezen :(
:o ehehe, goed dat je je verontschuldigt.


&&& Ik heb de afgelopen dagen ook nog getraind, lieve mensen. EN HOE! Niet normaal meer.:headphone:

Note: ik ben vanaf deze week in de ochtend een half uurtje fasted cardio aan het doen. Niet omdat het moet, maar omdat ik toch al wakker ben vanaf 6.00 uur. Might as well spend my time doing something useful. Terwijl wovano op het fietsje zit, prep ik mijn maaltijden voor die dag, ruim ik de vaatwasser leeg, draai ik wasjes, voer ik de konijnen en kleed ik me om. Rond 07.00 uur stap ik dan op het fietsje. Daarna heb ik precies een half uur om een havermout/shake (depends on the day) in mijn gezicht te gooien en om me klaar te maken voor werk.
Gaat echt perfect zo! En hoewel ik nog altijd even slecht (of zelfs slechter, de laatste dagen) slaap, voel ik me alsnog frisser door de morning activity.:grinny: Enfin, hier de 3 trainingen van maandag, dinsdag en woensdag!

20190318-BOOTY-CALVES-CARDIO
Food
: 1560kcal (low carb)
Train: Billen/kuiten/Cardio

Samenvatting:
  • Side Lateral steps: 4x20x Extra heavy resistance band:fire:
  • Hip thrust: 5x5x75kg.
    Toch even teruggegaan naar 75 ipv 80. Dan voel ik alles net iets beter aan en kan ik nog lekker squeezeeee en de ellendige burn in mijn billies voelen.
  • Cable kickbacks 4x10x20kg
  • Standing calf raise machine: 4x10x30kg
    Geen blauwe plekken meer gehad dankzij de tips van KategorieC en marina1975. :D Voor deze oefening snel even mijn trui aangedaan, hoewel ik het warm had. Heeft dus wel geholpen! Yay.:banana:
Cardio
  • 30 minuten fasted cardio (hometrainer)
  • 15 minuten na training: Annie way of cardio. :loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Effectieve treen, wel slightly out of focus).

20190319-CHEST-TRICEPS-CARDIO
Food
: 1790kcal (moderate carb)
Train: Borst/triceps/Cardio

Deze treen ging lekker. Ik was aanvankelijk wel teleurgesteld dat ik mijn BP niet kon ophogen naar 40kg, al was het maar voor één set. Maar hey, ik zit al zeker een jaar onder onderhoud qua voeding. Het kan dus niet altijd feest zijn en dat moet ik ook beseffen. Het is eigenlijk verbazingwekkend dat ik überhaupt bijna elke training nog in gewicht omhoog kan bij bepaalde oefeningen.
Relativeren is hier wel key. Gewicht op BP heb ik er namelijk niet bijgepakt deze week, maar wel op andere oefeningen… Note to self: quit whining you little bitch. :eyes:

Samenvatting:
  • Bench press
    Warming up: 1x15x20kg, 1x12x30kg, 1x6x35kg
    Working set: 5x5x37,5kg
  • Cable crossover: 2x10x15kg, 1x8x15kg, 1x10x10kg – Hier zit vooruitgang in!:cool:
  • Incline dumbbell press 2x10x10kg, 2x8x10kg – ook met progressie:)
  • French press 4x10x8,5kg
    in superset met…
    Overhead tricep extension 4x10x8kg - kapotgebleven:splat:
Cardio
  • 30 minuten fasted cardio (hometrainer)
  • 15 minuten na training: Annie way of cardio. :loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Train voelde kneitergoed nadat ik mijn teleurstelling relativeerde).

20190320-SQUATTIES-CARDIO
Food
: 2000kcal (high carb)
Train: Squats/Cardio

Hophophop, Annie zette de sportschool gisteren op zijn kop. :clown: Gewapend met mijn nieuwe schoenen (lees: Adidas Powerlift 3.1) waagde ik me aan mijn eerste squatties. Daarvoor eerst mijn hip flexors gestretcht. Daar wil ik nu wat beter op gaan letten, zodat de diepte erin blijft zitten en ik geen last van pijntjes krijg.

En, damn: ik was echt zo verbaasd! De eerste setjes gelijk al zonder plates onder mijn voeten. Stiekem was ik bang dat het me dan niet meer zou lukken om parallel of dieper te komen, omdat ik zo’n stijve hark ben. Maar niets bleek minder waar: ik voelde me heel stabiel en de diepte was nog altijd even goed als op mijn Nike Metcons mét plates onder mijn voeten. Dat was wel echt even een proud moment. Ik had echt niet gedacht dat het zoveel verschil zou maken. Ook het bracen ging een stuk beter; de gehele squatbeweging voelde gewoon echt solid aan.:grinny:

Ik wilde eigenlijk working setjes gaan doen en me focussen op 5x5x60kg. Maar dat voelde eigenlijk nog vrij licht aan. Na mijn VPR (lees hieronder verder voor de details), begonnen alle gym bro’s me op te naaien om te gaan maxen. En tsja, ik was er eigenlijk wel voor in! Want dat was de enige compound waar ik nog nooit op had gemaxt.:lol:

Door de rommelige, ongeplande opbouw, was ik natuurlijk ook nog wel wat meer uitgeput dan bij een ‘reguliere’ max poging. Met andere woorden: ik ga ervan uit dat er misschien zelfs nog wat meer in zit als ik het fatsoenlijk opbouw.

Samenvatting squat sets:
  • 1x12x20kg (barbell only)
  • 1x10x30kg
  • 1x8x40kg
  • 1x5x50kg
    Hier zouden mijn working sets beginnen:
  • 1x5x55kg
    Maar die 60kg voelde zo goed, dat ik er maar gelijk een VPR van heb gemaakt. Laatste VPR was 5x60kg.
  • 1x8x60kg
    En daarna heb ik me laten opnaaien door de gym bro’s om te maxen…
  • 1x2x65kg
  • 1x70kg
  • 1x75kg
  • 1x80kg:haar:
Cardio
  • 30 minuten fasted cardio (hometrainer)
  • 15 minuten na training: rustig aan incline gewandeld, want ik was wel echt kapot.
Hier nog even de filmpjes, want ik wilde jullie natuurlijk wel voorzien van bewijsmateriaal. :p Ik heb ook het idee dat mijn vorm nog meer verbeterd is, dankzij de nieuwe schoenen! Vallen er dingen op? Laat het me zeker weten. Ik ben altijd in voor pointers, zodat ik de compounds kan perfectioneren.
Ohja, speciaal voor Valandinz: NSFW:haha:

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Zes peaches, cuz I went above and beyond).
 
Jezus lange post is lang
Maar lekker hoor! VPR & PR op dezelfde dag!
 
Terwijl wovano op het fietsje zit, prep ik mijn maaltijden voor die dag, ruim ik de vaatwasser leeg, draai ik wasjes, voer ik de konijnen en kleed ik me om. Rond 07.00 uur stap ik dan op het fietsje. Daarna heb ik precies een half uur om een havermout/shake (depends on the day) in mijn gezicht te gooien en om me klaar te maken voor werk.
Gaat echt perfect zo!
Zo, dat klinkt niet verkeerd..op dioe manier zou ik zelfs bijna ochtend cardio gaan doen..:rolleyes:
En hoewel ik nog altijd even slecht (of zelfs slechter, de laatste dagen) slaap, voel ik me alsnog frisser door de morning activity.:grinny: Enfin, hier de 3 trainingen van maandag, dinsdag en woensdag!
Blame it on the supermoon..
Nice:woot::woot:

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Zes peaches, cuz I went above and beyond).
OOOOOOH YEAH!! Gefeliciteerd hoor! Die squats zien er nog solide uit hoor!!
 
Ik ben trots op je :heart:
Mooie PR :kiss:
 
Mooi PR, gefeliciteerd! Daar had zeker meer ingezeten, voor de volgende keer dan :)

Denk dat je bracen is z'n algemeenheid een stuk beter kan bij de squats. Volgens mij neem je best wat lucht in je borstkast ipv in je buik. En begin je vluchtig aan je rep als je net je ademteug naar binnen haalt; zal hier meer de tijd voor nemen om bovenin op spanning te komen.
 
INDERDAAD JONG. Zjweite moste.:zweet:

:D hehhehe

Hihi, fijn dat ik daar een bijdrage aan kan leveren. :grinny: Mis je het af en toe?

So true! Lijkt me leuk om je eens te ontmoeten. :)

:haha: hahaha

Jaaa, the more, the merrier. :cool:

YASSS, IN!:rocker2:

Jahaaa, zo nu en dan is het wel eens druk in mijn logje. Ook interesse in de meet in Nijmegen?:tanden:

Hihihi, thanks Aquaexplo!! Hieronder vind je bewijsmateriaal.:eyebrow:

YAAAS:banana:

Zie hieronder. :eyes:

drool:

Leuk, Valandinz !!:D

:o ehehe, goed dat je je verontschuldigt.


&&& Ik heb de afgelopen dagen ook nog getraind, lieve mensen. EN HOE! Niet normaal meer.:headphone:

Note: ik ben vanaf deze week in de ochtend een half uurtje fasted cardio aan het doen. Niet omdat het moet, maar omdat ik toch al wakker ben vanaf 6.00 uur. Might as well spend my time doing something useful. Terwijl wovano op het fietsje zit, prep ik mijn maaltijden voor die dag, ruim ik de vaatwasser leeg, draai ik wasjes, voer ik de konijnen en kleed ik me om. Rond 07.00 uur stap ik dan op het fietsje. Daarna heb ik precies een half uur om een havermout/shake (depends on the day) in mijn gezicht te gooien en om me klaar te maken voor werk.
Gaat echt perfect zo! En hoewel ik nog altijd even slecht (of zelfs slechter, de laatste dagen) slaap, voel ik me alsnog frisser door de morning activity.:grinny: Enfin, hier de 3 trainingen van maandag, dinsdag en woensdag!

20190318-BOOTY-CALVES-CARDIO
Food
: 1560kcal (low carb)
Train: Billen/kuiten/Cardio

Samenvatting:
  • Side Lateral steps: 4x20x Extra heavy resistance band:fire:
  • Hip thrust: 5x5x75kg.
    Toch even teruggegaan naar 75 ipv 80. Dan voel ik alles net iets beter aan en kan ik nog lekker squeezeeee en de ellendige burn in mijn billies voelen.
  • Cable kickbacks 4x10x20kg
  • Standing calf raise machine: 4x10x30kg
    Geen blauwe plekken meer gehad dankzij de tips van KategorieC en marina1975. :D Voor deze oefening snel even mijn trui aangedaan, hoewel ik het warm had. Heeft dus wel geholpen! Yay.:banana:
Cardio
  • 30 minuten fasted cardio (hometrainer)
  • 15 minuten na training: Annie way of cardio. :loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Effectieve treen, wel slightly out of focus).

20190319-CHEST-TRICEPS-CARDIO
Food
: 1790kcal (moderate carb)
Train: Borst/triceps/Cardio

Deze treen ging lekker. Ik was aanvankelijk wel teleurgesteld dat ik mijn BP niet kon ophogen naar 40kg, al was het maar voor één set. Maar hey, ik zit al zeker een jaar onder onderhoud qua voeding. Het kan dus niet altijd feest zijn en dat moet ik ook beseffen. Het is eigenlijk verbazingwekkend dat ik überhaupt bijna elke training nog in gewicht omhoog kan bij bepaalde oefeningen.
Relativeren is hier wel key. Gewicht op BP heb ik er namelijk niet bijgepakt deze week, maar wel op andere oefeningen… Note to self: quit whining you little bitch. :eyes:

Samenvatting:
  • Bench press
    Warming up: 1x15x20kg, 1x12x30kg, 1x6x35kg
    Working set: 5x5x37,5kg
  • Cable crossover: 2x10x15kg, 1x8x15kg, 1x10x10kg – Hier zit vooruitgang in!:cool:
  • Incline dumbbell press 2x10x10kg, 2x8x10kg – ook met progressie:)
  • French press 4x10x8,5kg
    in superset met…
    Overhead tricep extension 4x10x8kg - kapotgebleven:splat:
Cardio
  • 30 minuten fasted cardio (hometrainer)
  • 15 minuten na training: Annie way of cardio. :loopband:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Train voelde kneitergoed nadat ik mijn teleurstelling relativeerde).

20190320-SQUATTIES-CARDIO
Food
: 2000kcal (high carb)
Train: Squats/Cardio

Hophophop, Annie zette de sportschool gisteren op zijn kop. :clown: Gewapend met mijn nieuwe schoenen (lees: Adidas Powerlift 3.1) waagde ik me aan mijn eerste squatties. Daarvoor eerst mijn hip flexors gestretcht. Daar wil ik nu wat beter op gaan letten, zodat de diepte erin blijft zitten en ik geen last van pijntjes krijg.

En, damn: ik was echt zo verbaasd! De eerste setjes gelijk al zonder plates onder mijn voeten. Stiekem was ik bang dat het me dan niet meer zou lukken om parallel of dieper te komen, omdat ik zo’n stijve hark ben. Maar niets bleek minder waar: ik voelde me heel stabiel en de diepte was nog altijd even goed als op mijn Nike Metcons mét plates onder mijn voeten. Dat was wel echt even een proud moment. Ik had echt niet gedacht dat het zoveel verschil zou maken. Ook het bracen ging een stuk beter; de gehele squatbeweging voelde gewoon echt solid aan.:grinny:

Ik wilde eigenlijk working setjes gaan doen en me focussen op 5x5x60kg. Maar dat voelde eigenlijk nog vrij licht aan. Na mijn VPR (lees hieronder verder voor de details), begonnen alle gym bro’s me op te naaien om te gaan maxen. En tsja, ik was er eigenlijk wel voor in! Want dat was de enige compound waar ik nog nooit op had gemaxt.:lol:

Door de rommelige, ongeplande opbouw, was ik natuurlijk ook nog wel wat meer uitgeput dan bij een ‘reguliere’ max poging. Met andere woorden: ik ga ervan uit dat er misschien zelfs nog wat meer in zit als ik het fatsoenlijk opbouw.

Samenvatting squat sets:
  • 1x12x20kg (barbell only)
  • 1x10x30kg
  • 1x8x40kg
  • 1x5x50kg
    Hier zouden mijn working sets beginnen:
  • 1x5x55kg
    Maar die 60kg voelde zo goed, dat ik er maar gelijk een VPR van heb gemaakt. Laatste VPR was 5x60kg.
  • 1x8x60kg
    En daarna heb ik me laten opnaaien door de gym bro’s om te maxen…
  • 1x2x65kg
  • 1x70kg
  • 1x75kg
  • 1x80kg:haar:
Cardio
  • 30 minuten fasted cardio (hometrainer)
  • 15 minuten na training: rustig aan incline gewandeld, want ik was wel echt kapot.
Hier nog even de filmpjes, want ik wilde jullie natuurlijk wel voorzien van bewijsmateriaal. :p Ik heb ook het idee dat mijn vorm nog meer verbeterd is, dankzij de nieuwe schoenen! Vallen er dingen op? Laat het me zeker weten. Ik ben altijd in voor pointers, zodat ik de compounds kan perfectioneren.
Ohja, speciaal voor Valandinz: NSFW:haha:

Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Zes peaches, cuz I went above and beyond).
Harder dan ik wil toegeven
 
Gongratz met je squatpr:D
 
Damn girl, je gaat keihard op die squats! Super hoor!
 
Nice! Op de 80 kg bleef mijn gymbro waar ik al weken op in praat om NIET te gaan kuren fijn onderin zitten :p Goed bezuhgg!!
 
sterk je squat! je gaat echt hard vooruit zeg! :cheer:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven