ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
Thanks heNiet vergeten, je wilde eerst mij thuis even vragen wat Robke nou bedoelde met back support![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks heNiet vergeten, je wilde eerst mij thuis even vragen wat Robke nou bedoelde met back support![]()
Wegens tijdgebrek gisteren niet kunnen loggen. Maar: wel getraind, en degelijk. Hatebreed blies door mijn koptelefoon, game face on en knallen maarrrr.

Ook al ga ik de hele nacht met de voetjes van de vloer: strafcardio is op zijn plaats. Ik voorzie namelijk ook nog wel wat cheat voedsel op mijn brakke zondag.
Hehehe welkom! Nog een Hatebreed liefhebber dus?

Niet helemaal mijn muziek, maar klinkt als lekkere muziek voor in de gym. Maar even downloaden dus.

Dat is het zeker! Sowieso even Supremacy downloaden. Dat is hun beste album!Niet helemaal mijn muziek, maar klinkt als lekkere muziek voor in de gym. Maar even downloaden dus.![]()
Happy Annieeee.
Absoluut
sowieso hele fijne muziek voor in de sportschoolGoed bezig! Goede cardio gehad ookNa een paar uurtjes slaap lekker wat rotzooi geknald en op de bank gelambald. Morgen weer back on track.
Voedsel stond oa uit bapao broodje van de Vegetarische Slager en een McDonald's dinertje.Happy Annieeee.
Oh, en -0,6kg ten opzichte van vorige week.![]()

Mwoa, niet per se. Ik houd niet zo van vlees + mijn lichaam krijgt vlees en kwark al niet super geregeld. En ik houd van de efficiëntie van zo'n shake. Effe achterover gieten en wegWaarom zoveel whey? Vind je dit niet zonde van de kcal?

Zoals ik al aangaf ga ik niet zo lekker op kwark en andere zuivelproducten. Op vlees evenmin. Daardoor ben ik een klein beetje beperkt in mijn keuze. En om nou iedere dag duizend eieren in mijn gezicht te gooien, das ook weer zoiets.Eieren (eiwitten), zuivel, cottage cheese, kipdij, pangafilet, garnalen en steamed kipfilet. zijn echt zat keuzes, dieet lijkt me een stuk makkelijker ovl te houden als je voor die bronnen kiest ipv whey

Low carb eiwitreep heb ik toevallig afgelopen week geprobeerd. Die waren zeker feestelijk!Lijkt mij ook beter. om wat alternatieven te nemen. Ik neem enkel whey als het snel moet gaan (na het lopen 's morgens bvb) of als we een veggie dag hebben en ik er met moeite voldoende uit mijn voeding haal.
Voor de rest eet ik liever dan dat ik drankjes achterover gooi
Eventueel eens een eiwitreep? @XXL Nutrition heeft er ook die low carb zijn![]()

)

1500 kcal