MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoe kom je aan 1500kcal? :eek: Denk je echt?
Ik zou eerder inzetten op max +/-600 voor de hele training. Of bedoel je 1500 eten op een dag?
Dacht ik ook! Ik haal er amper 600 als ik een uur ga lopen... 45minuten fietsen is er bij mij 310 ofzo :D
 
Hoe kom je aan 1500kcal? :eek: Denk je echt?
Ik zou eerder inzetten op max +/-600 voor de hele training. Of bedoel je 1500 eten op een dag?
1500 kcal eten, cardio is ongeveer 300 kcal :p
 
Meer cardio = meer food om binnen te steken, enkel winst :D
Vind je?

Ik eet liever 300kcals minder dan dat ik 45 minuten cardio doe...of 90 minuten voor een schrale 600kcals..:o

Diep in de cut snap ik het wel, anders mag/kun je aan het eind helemaal niet meer eten zowat:o
 
Vind je?

Ik eet liever 300kcals minder dan dat ik 45 minuten cardio doe...of 90 minuten voor een schrale 600kcals..:o

Diep in de cut snap ik het wel, anders mag/kun je aan het eind helemaal niet meer eten zowat:o
Is persoonlijke voorkeur natuurlijk... Ik ga met plezier twee keer lopen per week, en ook in de gym vind ik het meestal wel fijn om na de training nog 30-45minuten cardio te doen.
Als je sowieso al laag in kcal zit (omdat je een vrouw met kapotte schildklier bent bijvoorbeeld :grumble:) is cardio meer dan welkom voor wat extra eten :o :D
 
Ik ga met plezier twee keer lopen per week
Dit vind ik ook niet (heel) erg. Wat functionele cardio of een stukje buiten lopen..maar 45 minuten crosstrainen of iets, dan moet de nood wel heel hoog zijn.

Als je sowieso al laag in kcal zit (omdat je een vrouw met kapotte schildklier bent bijvoorbeeld :grumble:)
Daar hoef je helaas geen vrouw voor te zijn hoor, maar ik snap je ;)
 
Dit vind ik ook niet (heel) erg. Wat functionele cardio of een stukje buiten lopen..maar 45 minuten crosstrainen of iets, dan moet de nood wel heel hoog zijn.


Daar hoef je helaas geen vrouw voor te zijn hoor, maar ik snap je ;)
Ach het is prima vol te houden vind ik. Gewoon telefoon erbij en de youtube kanalen van rxmuscle, cbum, nicksstrengthandpower, etc afstruinen. Zijn die 45 min zo voorbij.
 
Ach het is prima vol te houden vind ik. Gewoon telefoon erbij en de youtube kanalen van rxmuscle, cbum, nicksstrengthandpower, etc afstruinen. Zijn die 45 min zo voorbij.
Ik zou mijn tempo spontaan omlaag voelen gaan wanneer ik dat soort dingen ga doen tijden de cardio..:roflol:
 
Dat is inderdaad nog een betere tip, want Push Presses en strikte OHP zijn fysiek inderdaad anders (maar dat wil niet zeggen dat het niet kan helpen; ik denk dat ook dit persoonlijk is). Zelf heb ik een tijd 5x5 gedaan en een tijd 10-10-5-5-3. Beide rep-ranges zijn goed bevallen.
push press ^^
 
ik zal af en toe ook meelezen en mijn 2 cents geven , ik wil er wel een terug :P
 
Zo ondankbaar die cardio..

Als je nagaat hoe snel je 300kcals hebt weggeduwd aan kcals:o
Totdat je de marathon loopt. :p
Dit vind ik ook niet (heel) erg. Wat functionele cardio of een stukje buiten lopen..maar 45 minuten crosstrainen of iets, dan moet de nood wel heel hoog zijn.


Daar hoef je helaas geen vrouw voor te zijn hoor, maar ik snap je ;)
Uurtje crosstrainer went vanzelf. Of een half uur HIIT.
Ach het is prima vol te houden vind ik. Gewoon telefoon erbij en de youtube kanalen van rxmuscle, cbum, nicksstrengthandpower, etc afstruinen. Zijn die 45 min zo voorbij.
Ja, maar dan zal je intensiteit ook niet heel hoog liggen. Ik ben altijd verbaasd als ik zie waar mensen tijdens de cardio allemaal mee bezig zijn zonder ook maar een druppel te zweten. Dan ga ik liever voor 400-500 kcals binnen een half uur. Ieder zijn ding.
 
Ja, maar dan zal je intensiteit ook niet heel hoog liggen. Ik ben altijd verbaasd als ik zie waar mensen tijdens de cardio allemaal mee bezig zijn zonder ook maar een druppel te zweten. Dan ga ik liever voor 400-500 kcals binnen een half uur. Ieder zijn ding.
Ik heb er geen last van hoor. Kan gewoon op mijn telefoon kutten en 45 min fietsen tegelijk en zweet dan behoorlijk kan ik je zeggen.
 
Totdat je de marathon loopt. :p
Dan is het nog steeds niet lonend toch? Je loopt dan zeg 4uur voor 2000kcals...maar waarschijnlijk heb ik daarna zo tering veel honger dat ik er 6000 eet:roflol:
 
W00t wat een discussie opeens. Excuses voor de verwarring party people. Ik bedoelde inderdaad dat de 1500kcal mijn caloriebudget voor die dag was, hehehe. Geen idee wat voor supersonische training je zou moeten knallen om 1500 kcal te verbranden. Ik wil het ook niet weten. #crossfit
 
1500 kcal eten, cardio is ongeveer 300 kcal :p
Even een update: met cardio verbrand ik rond de 400 à 500 kcal voor 45 minuten. Het is overigens LISS, dus lage intensiteit. Maar ik trap alsnog eigenlijk best door op een prima intensiteit.
 
WK42-LEGS-2

Leg extension
1x20x28kg
1x12x35kg
1x12x42kg
1x10x49kg
1x8x56kg

Leg press
1x12x50kg
3x10x60kg

Reverse hack squats
1x15x50kg
3x12x65kg

Front lunges
4x12(seriously, wat een ellendige oefening. In het begin denk je: ok, ok, dit gaat. En dan opeens staat je hele onderstel in de fik.:o:fire:)

Goblet squats - heels elevated
5x20x5kg(vanaf volgende week ga ik proberen te squatten met (lege) barbell. Ik heb de afgelopen weken bewust op deze manier gesquat om te wennen aan de beweging. Het was namelijk al zo'n driekwart jaar geleden dat ik voor het laatst in een squat rack was te vinden.)

Hip abduction - cable
4x12x5kg

Cable kickbacks
4x12x10kg
 
WK42-PUSH-2

Bench press
4x15x20kg (Na deze oefening maandenlang te hebben ontweken, toch maar begonnen met het echte werk met de hulp van wovano :heart:. Toen ik net begon met krachttraining en een cursus KT voor vrouwen volgde, kreeg ik die barbell niet eens een keer omhoog geduwd hahaha. :roflol::emo: Toch mooi om te zien dat er vooruitgang is. Voor nu even met lege barbell on aan de beweging te wennen.)

DB chest flyes
1x15x6kg
2x12x8kg
1x10x8kg

DB hex press
4x12x8kg

DB shoulder press
1x15x4kg
3x8x6kg

DB upright row
1x20x4kg
3x12x6kg

DB front raises - unilateral
10x10x3kg (interchangeably)

DB lateral raises - unilateral
10x10x3kg (interchangeably)

DB tate press
1x15x4kg
3x6x6kg

Rope tricep extension
1x12x15kg
3x8x20kg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven