Ja, het is ook echt superleuk om te doen! Al moet ik zeggen dat ik dit niet dagelijks zou willen doen, omdat ik toch best veel moet uitleggen. Maar na een tijdje zal ook dat verminderen, gelukkkig. Ze is van plan om een of twee keer per week met me te gaan trainen, afhankelijk van welk dagdeel ze op werk wordt verwacht.

Ik push haar vooral, maar het werkt wel motiverend als iemand naast me staat te kijken hoe ik het doe. Dat zal die VPR wel verklaren.

Alhoewel... Gisteren ook weer een VPR erin geknald.
EOD deadliften zou ik niet gehandeld krijgen, Azzy. Ik ben nu al heel vaak doodop.

Nu dus op vrijdag een rug + biceps treen en dan zaterdag deadlift dag en sporadisch eens max-dag.

Binnenkort plan ik op aanraden van de coach een krachttrainingsvrije week in. Ben benieuwd of ik dan geen ontwenningsverschijnselen krijg.
Echt he! Is je zus ook van plan wat vaker met je mee te komen?
En heeft zij zelf andere hobby's/sporten die ze doet, waar jij nog iets van kunt/wilt leren?
Ik vind dat ons 'uitwisselings'ding echt top werk. Ben nu ook weer gemotiveerd om wat vaker te wielrennen. I've really missed it!
HAHA, ja. Ik heb er toch wel een beetje schijt aan en ik werd een beetje opstandig van dat gestaar en de reacties. Ook van mensen die normaal nog maar net gedag kunnen zeggen. Dan hoef je nu ook niet je muil open te trekken, toch?

Vooral de achterlijke vraag: 'Zijn jullie (tweeling)zussen?'. Neen, we zijn verre kennisen.

b*ch, pleaseeee.
Beentreen ging lekker! Hieronder een recap.
20190327-LEGS-CARDIO
Food: 2000kcal (high carb)
Train: Benen/Cardio
Lekker getraind gisteren! De focus was er weer en I was hungry for some squatties. Ik heb op mijn ademhaling etc. gelet. Dat ging al stukken beter, maar natuurlijk kan ik nog veel leren,
@ProudPizza en
@Kakelkipje. Kwestie van informatie opzoeken en toepassen, lijkt me. Anyhow, hieronder de treen dus.
Samenvatting:
- Warming up - Leg extension: 2x15x28kg & hip flexors stretchen
- Squat
Warming up: 1x12x20kg (barbell only), 1x10x30kg, 1x8x45, 1x5x55kg
Working set: 5x5x60kg (VPR)
Wanneer heb ik ooit nog eens een VPR-vrije week? 
- Hack squat: 4x8x10kg
- Lying leg curl - unilateral: 4x10x10kg
- Seated leg curl - unilateral: 4x10x25kg
Cardio
- Fasted cardio done
- 30 minuten na training: Annie style incline lopen. Toch besloten om woensdag en donderdag na de training 30 minuten ipv 15 minuten te cardio-en, zodat ik dit op zaterdag niet hoef in te halen.

Peachy points:

(Annie was zeer tevree).
Vanavond schouders/abs op Powerlift schoenen. Tips voor een betere houding op mijn military presses zijn altijd welkom!
Gaat Annie haar houding op Military Press verbeteren? Who knows! We gaan het vanavond meemaken.
Dilemma - sort of: vanwege mijn vermoeidheid heeft mijn coach aangegeven dat ik in een van de komende weken een trainingsvrije week moet plannen. Dat betekent: geen krachttraining, maar wel cardio. Hoe meer dagen er voorbij gaan, hoe meer ik denk dat ik deze week echt moet gaan plannen. De vraag is echter wanneer! Er zijn een paar opties:
- Week 14 (volgende week)
Voordeel: week 14 nadert al snel.
Nadeel: @wovano is een week out en ik wil hem natuurlijk (mentaal) steunen tijdens zijn laatste trainingen voor zijn tweede wedstrijd.
- Week 15
Voordeel: na de drukte van de wedstrijd kunnen relaxen
Nadeel: zondagavond na de wedstrijd, maandagavond en zaterdagavond wordt er gecheat. Dit hoeft natuurlijk niet uit de hand te lopen, want ik houd me overdag netjes aan mijn schema. Toch voelt het niet echt heel chill aan om dan als een luie zak alleen maar wat cardio te zitten doen, terwijl er vreetpartijtjes in de planning staan.
- Week 16
Voordeel: geen bijzonderheden, dus geen obstakels
Nadeel: duurt nog wel even.
- Week 18
Voordeel: als het goed is, heb ik dan een weekje vrij. Mogelijk ga ik dan een paar dagen weg met @wovano. Daar zullen we sowieso niet trainen.
Nadeel: duurt dus nog wel even.
What to do? Ik ben wel benieuwd naar hoe jullie het zouden aanpakken. Help a girl out!