- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hihi, thanks lief!
Zeker weten dat @wovano een bofbooty is! Ben best lief hoor.
in mijn slaap.
Hehehe thanks Marv! Nu de rest nog.
Bahah, stahp it. You my girl crush.
UPDATE
Deze week ga ik zoals besproken een weekje deloaden om fysiek te herstellen. Dat heeft good old Annie ook echt even nodig.
Ik wil deze week efficiënt gebruiken en wil naast fysiek ontstressen ook mentaal ontstressen. Sinds twee weken ben ik hier actief mee bezig en ik voel me al stukken beter.
Om daar volledig op te kunnen focussen heb ik besloten om mijn deload weekje niet volledig te loggen. Ik ben waarschijnlijk wel op het forum te vinden, maar gewoon om een beetje te klooien.
Hier een foto van ontstressende Annie met lammetjesvrienden.
![]()
Jullie horen vast wel nog iets van me.En if not: fijne week lieve mensen. Keep on grinding.
![]()

Baha, true that. Dat is de reden waarom ik nooit goed slaap: Annie is een grote stuiterbal!Ik geloof dr niks van!!
zelfs in je slaap lig jij nog te stuiteren

Jammer dat dat zo'n eindje van Zuid-Limburg is, maar ik zal het onthouden hehehe.Als je zo gek bent op lammetjes. Zou ik eens naar Ameland gaan daar heeft die boer zoekt vrouw manier een lammetjrs boerderij waar je kangd kan gaan.
Ik houd van bijna alle diertjes op voorwaarde dat ik ze mag aaien en met de beessies mag chillen.Thanks lieve Bubs!Geniet van je week Annie!
Deload gaat je goed doen, kun je er zeker weer tegenaan tot aan je rustweek
Schattige foto's hoor met die lammetjes! Je past goed bij al die onschuld![]()

Dat is mijn lievelingslam.

Awesome!

Baha, true that. Dat is de reden waarom ik nooit goed slaap: Annie is een grote stuiterbal!![]()

Ik vond het wel toepasselijk. En natuurlijk een leuk contrast met mijn nickname (en ware ik

).ehhhhYoni massage voordat je gaat slapen zal je baat bij hebben om beter te ontspannen
. 
Hi @Sweatdaily, Welcome back!Hey Annie, Zit je nog in je deload? Je zult je straks fysiek en mentaal zoveel beter voelen!

Misschien kun jij me hier meer over vertellen?

Het gekke is dat ik me nu steeds vermoeider ga voelen nu ik in mijn deload zit. Hopelijk is dat een beetje normaal.![]()
Kan dit alleen maar beamen.Ervaar dit zelf ook vrijwel altijd in m'n deload. Zodra ik daarna weer verder ga met m'n schema voel ik me weer helemaal opgeladen!
Dankjewel, @marina1975! Heb het idee dat ik vandaag weer een mini beetje meer energie heb!Juist als je jezelf toestaat wat rust te nemen slaat de vermoeidheid dubbel zo hard toe.
Je gaat immers maar door en door en leeft dan simpelweg op cortisol/adrenaline. Neem je dan rust dan komt ook echt alles eruit.
Believe me...erg herkenbaar... Niet fijn maar zo werkt het nu eenmaal![]()
Laat het over je heenkomen en vecht er niet tegen. Des te beter kom je echt tot rust en kan je er volgende week weer tegenaan!
Sterkte saampjes![]()

Lief, thanks @Bosco55555! Dit weekend staat nu in het teken van wat quality time.Samen gaat dat wel lukken als je je er in verdiept....en het juiste moment kiest...ontspannen moet je leren
@wovano alvast veel succes dit weekend!! Ow ik hoor net dat je niet gaat...das echt jammer...ff kijken of ik dat ergens terug kan vinden![]()
We gaan leuke dingen doen! Hehehe, ja he?!

Ait, dit heeft me wel hoop! Nog een paar daagjes rustig aan en dan weer back on track met mijn trainingen.Ervaar dit zelf ook vrijwel altijd in m'n deload. Zodra ik daarna weer verder ga met m'n schema voel ik me weer helemaal opgeladen!

Good, good. Laten we hopen dat dit ook voor mij geldt!Kan dit alleen maar beamen.
Eens je weer vertrokken bent gaat het extra hard!

Lekker verzuurd de bergjes op dus!