Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wow! Dat is fijn zeg..echt duidelijk verschil in zo een korte periode!

Peaches 4 the win!:peachy:

Zooo goed resultaat hoor Annie, daar mag je trots op zijn!

Wauw babe!! Wat een progressie!! :heart::heart:

Hele mooie progressie, en dan ook nog eens in zo'n korte tijd! Ga lekker zo door :)

Hoi Annie, Gefeliciteerd met de vooruitgang die je hebt geboekt. Het is echt superleuk om regelmatig foto's te nemen zodat je kunt zien wat er verandert. Ben benieuwd naar de volgende foto's, :)

WoW wat een verschil, nog een paar kg’s en je hebt echt een hele mooie shape al! Goed bezig !!

Beachready shape zit echt niet meer zo veraf hoor...

Een hele goeie vooruitgang, goed bezig! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.297
Wowwwwwwwwww, wat een reacties zeg! :haar: Ik had niet verwacht dat het zo los zou gaan in mijn logje. :grinny:

waaauuuwww, zie zeker duidelijk verschil. Ondanks dat het misschien ander licht is blablabla.
super goed bezig meis:kiss:
Thanks, @natty87. I appreciate it.:D
:grinny: hihi, lief!
Een stapje terug en weer 2 vooruit...het kan!! :)

You go peaches!!
Thanks Bosman! :D
Ik voel me ook stukken beter. Dat weekje heeft me goed gedaan. :)
Wow!!! wat een top vooruitgang in zo korte tijd!! :eek: :thumb:
Keep up the good work!! je gaat super! :)
Dankjewel, @marina1975! Het gaat natuurlijk vooral om de vochthuishouding. Volgens mij is dat de reden dat het verschil zo groot is. Door mijn darmproblemen ben ik natuurlijk bijna 24/7 een vochtballon. Kennelijk heeft dat deload weekje me wel goed gedaan. :D
Damn, super vooruitgang in de laatste twee weken zeg!
Keigoed gedaan meid, je hebt je weekje vakantie binnen paar weken dubbel en dik verdiend!
Dikke duim :thumb::thumb:
We gaan ervoor! :cool:
Dankjewel voor de lieve woorden @Bubs :rolleyes:
Duidelijk verschil, netjes gedaan!
Dankje, @Shrimpy! Hopelijk kan ik wat meer controle over mijn vochthuishouding krijgen, zodat ik er wat vaker zo kan bijlopen. :o
Wow! Dat is fijn zeg..echt duidelijk verschil in zo een korte periode!

Peaches 4 the win!:peachy:
Aw yissssss. Lekker chillen met dikke billen. :lol:
nette progressie , mijn ocd flipte uit van je unmatching socks :P
Hahhaa, thanks @azerate. @wovano heeft er ook een gruwelijke hekel aan.
Grappig, want ik kreeg van de mannen opmerkingen over dat die verschillende sokken acceptabel zijn, terwijl de dames het juist wel konden waarderen. :windup:
Weet je meteen hoe zwaar ik het heb elke dag.
Boh, ja. Jij hebt het écht zwaar. :eyes:
hihi, dankjewel @Leonfr :flexing:
Zooo goed resultaat hoor Annie, daar mag je trots op zijn!
Dankjewel @Furryx94. Dat ben ik ook zeker! Alleen een beetje jammer dat ik nu alweer stukken meer vocht vasthoud hehehe. :o
Echt, ik zou bijna medelijden krijgen met @wovano :p
Wauw babe!! Wat een progressie!! :heart::heart:
hihihihi, dankjewel @HillR the shred queen. :D
hehe, awwww yesssss :cool:
Hele mooie progressie, en dan ook nog eens in zo'n korte tijd! Ga lekker zo door :)
Jep, dit werkte ook weer als extra motivatie. I'm in it to win it. We gaan er nu weer keihard voor. Strijden gaan we, STRIJDEN!:schoot:
Hoi Annie, Gefeliciteerd met de vooruitgang die je hebt geboekt. Het is echt superleuk om regelmatig foto's te nemen zodat je kunt zien wat er verandert. Ben benieuwd naar de volgende foto's, :)
Hey @Sweatdaily! Thanks! :D
Ik blijf inderdaad regelmatig foto's nemen. Zulke vergelijkingen zijn dan inderdaad altijd leuk! En het is ook een mooie manier om mijn progressie te 'meten', gezien ik me niet mag wegen van de coach.;)

WoW wat een verschil, nog een paar kg’s en je hebt echt een hele mooie shape al! Goed bezig !!
Geen idee hoeveel kg's tho! ??? Heb ook totaal geen idee van mijn huidige gewicht. Ik vermoed wel onder de 70kg, maar verder dan deze schatting kom ik niet.
Is ook eigenlijk niet zo belangrijk, al ben ik stiekem wel een beetje nieuwsgierig. :laugh:

Dankjewel voor het compliment @Saik :grinny:
Zelf denkt ze dat die "echt mooie shape" (beachready) nog eeuwen gaat duren.
Ondanks de mooie progressie ben ik daar wel nog altijd van overtuigd, ja. Ik denk dat ik in de zomer van 2020 pas beach ready ben. :eyes:
Maar ja, het is dan ook een duursport. So it's fine. :D
Vrouwen eigen :P . hier is iemand de cardio aan het opvoeren voor het strand seizoen , ik tuurlijk niet ( ik haat cardio )
Bahaha. :D Ik zeg niets, hoor!
met hoe het er nu uit ziet ben ik rond de kerstdagen beach ready:roflol::roflol:
Op tijd voor de zomer van 2020. :p
d'awwww, dit is wel heel lief hoor. Thanks @Saik :heart:
Beachready shape zit echt niet meer zo veraf hoor...

Een hele goeie vooruitgang, goed bezig! :thumb:
Dankjewel @Grote S :rolleyes:
We gaan het zien! Iedereen staat er (natuurlijk) net wat positiever in dan ik. Ikzelf ben zeker tevreden met het resultaat dat ik tot dusver heb geboekt, maar heb het idee dat het echt nog wel een jaar gaat duren voordat ik beach ready ben hoor! :eyes:

ik hoop dat je niet naast je schoenen gaat lopen nu lieffie....blijf jezelf!! lekker doorgaan zo!!
(heb je die be-kiek-mie al uitgezocht?) :heart::cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.299
ik hoop dat je niet naast je schoenen gaat lopen nu lieffie....blijf jezelf!! lekker doorgaan zo!!
(heb je die be-kiek-mie al uitgezocht?) :heart::cool:
Dat komt wel goed, denk ik! :D

edit: nog niet uitgezocht, maar ben actief op zoek naar een leuk exemplaar!

Nelly heeft een paar leuke broekjes in de uitverkoop :eyebrow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven