ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
Noice, van die bil-uithang-broekjes?Nelly heeft een paar leuke broekjes in de uitverkoop![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noice, van die bil-uithang-broekjes?Nelly heeft een paar leuke broekjes in de uitverkoop![]()

Ik denk niet dat mijn reet ooit in iets kleiner dan L gaat passen, hoor. Bahahah1 maatje kleiner nemen hé peaches? je bent nog niet over de eindstreep![]()

Deadlift staat voorlopig nog even op 5x5, omdat ik dat graag wil aanhouden. Mocht het me niet lukken, ga ik over op 3x5 op hetzelfde gewicht (80kg). Ik geloof dat @RockOfAges dat ook had aangeraden en hij lijkt me best een wijze meneer.

(Spierpijn in tha booty vandaag. GROW, PEACH, GROW)Jep, heel fijn! Ik denk wel dat ze inzag dat het een beetje too much werd zo.Top te horen dat de deload je zoveel goed heeft gedaan!
Nu weer knallen met je nieuwe schema. Fijn ook dat je coach zo meewerkt/denkt met je wensen.
Echt leuk om met je zus te trainen. En lekker fietsen. Je gaat echt super!
*trots op jou!!!*

Wow! Zo zien we het graag!!Peachy points:(Spierpijn in tha booty vandaag. GROW, PEACH, GROW)

Hehehe awwwwww yis!Wow! Zo zien we het graag!!
GROOOOW, GROOOOOW BOOTY!!!
Goede workout weer Annie! Leuk ook dat je zus vaker mee gaat![]()

dem tattas ! .Hehehe awwwwww yis!
Echt he! Ik vind het ook heel leuk. Ik had me stiekem wel verheugd op vandaag, maar ze heeft zojuist afgezegd. Vanavond dus weer een ouderwetse Annie tietentraining met techno die door mijn koptelefoon schreeuwt. Ook leuk!![]()
Trainen als een verken zullen we!dem tattas ! .
Ik ga zaterdag met mijn pa trainen , in het schuurtje waar ik het trainen als een verken geleerd heb . ik snap je opwinding .

Annie is this you.....lekker veel reppies.....nice outfit
![]()
Jammer, Bos. Ik loop er altijd een beetje als een zwerver bij in de sportschool.

(Buff Dudes maken sowieso wel goede content)
Daarna ben ik op de loopband geklommen. 

(I'm on a rollllllllllllllllllllll)
Push ups: 4x5xBW - Ja, ja. Het gebeurde écht. Zo lame, maar ik ben best trots op mezelf.![]()

want kom er niet zo vaak de laatste tijd, voorbij komen.
Die around the worlds pakken volgens mij je hele borst en schouderpartij...Zie ze regelmatig in de sportschool, of eigenlijk zagwant kom er niet zo vaak de laatste tijd, voorbij komen.
Klopt, ik deed ze ook een hele tijd. Leuke oefening.
idd is ook mijn ervaring...(delts zijn nou eenmaal blessure gevoelig)Wel blessuregevoelig volgens mij, als je ze niet correct (en te zwaar) uitvoert.
Zoals hieronder wordt gezegd: schouder+borst. Ik snapte aanvankelijk ook niet helemaal waarom die oefening in de treen van gisteren stond, tot ik aan de uitvoering begon. Als je het goed doet, staat je borstspier continue op spanning. Zoals de dudes uit het filmpje zeiden: goede oefening om mee op te warmen óf als extra burn aan het einde van je borst-treen.Ziet er best leuk uit die around the worlds, waar is dat allemaal goed voor?
Keep on rollin'!!![]()

Ja, dat klopt inderdaad! Als je het goed aanpakt, houd je de spanning op borst en schouders in de gehele beweging aan. Heb ook best tietspierpijn na de treen van gisteren!
Die around the worlds pakken volgens mij je hele borst en schouderpartij...Zie ze regelmatig in de sportschool, of eigenlijk zagwant kom er niet zo vaak de laatste tijd, voorbij komen.

Het was even knutselen met de uitvoering, maar ik vind die Around-the-worlds wel vermakelijk ja!Klopt, ik deed ze ook een hele tijd. Leuke oefening.
Goed bezig Annie! Met recht trots op de push-ups!

Niet te zwaar is idd de truc. Gewoon effe je ego aan de kant zetten hehehe.Wel blessuregevoelig volgens mij, als je ze niet correct (en te zwaar) uitvoert.

Voorzichtig zijn, Bos! Dan komt het allemaal goed!idd is ook mijn ervaring...(delts zijn nou eenmaal blessure gevoelig)

Heb ook best tietspierpijn na de treen van gisteren!![]()

..soms willen we te hard en teveel....easy does it!!