XXL Nutrition

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

IMG_20190406_131155.jpg
IMG_20190406_130716.jpg
inCollage_20190406_105605543.jpg

bump:menm::peachy:

Heb jij zelf ook podiumambities Annie?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
bump:menm::peachy:

Heb jij zelf ook podiumambities Annie?
lol :D

Eh, nee, niet echt. Ik zie mezelf ook niet echt op een podium staan, eigenlijk.:eyes:
Ik kan me (nog) niet voorstellen dat ik ooit een podiumwaardige shape kan neerzetten. Daarvoor heb ik nog te veel hobbels en bobbels en te weinig massa, I guess. :lol:

En ik vind het awkward om in een bikini en hakken op het podium te staan. Ik begin al te blozen als iemand in de sportschool zegt dat de resultaten nu echt zichtbaar beginnen te worden, laat staan dat ik halfnaakt op een podium kom te staan waar 849302402 mensen naar me zitten te kijken. :bang:

Ik heb zelf ook last van plankenkoorts, op de één of andere manier verdwijnt dat op het podium. Misschien omdat ik mij zo ellendig voel dat ik meer bezig ben met overeind blijven staan dan wat er om mij heen gebeurd :p

Ik denk dat je het wel in je hebt. Je hebt mooie vormen, dus genetisch gezien loop je al voor. Maar ik snap wel als je daar geen behoefte aan hebt, ik vind de bikiniklasse eerlijk gezegd niet veel aan. Dat poseren en dat diva gedrag, meh.

Lees al een tijdje mee, maar laat ik nu ook maar eens wat posten. De resultaten liegen er niet om, je bent goed bezig! Zo te zien haal je er ook veel lol en voldoening uit. Dat is het belangrijkste:).

• #1.325
Ik heb zelf ook last van plankenkoorts, op de één of andere manier verdwijnt dat op het podium. Misschien omdat ik mij zo ellendig voel dat ik meer bezig ben met overeind blijven staan dan wat er om mij heen gebeurd :p

Ik denk dat je het wel in je hebt. Je hebt mooie vormen, dus genetisch gezien loop je al voor. Maar ik snap wel als je daar geen behoefte aan hebt, ik vind de bikiniklasse eerlijk gezegd niet veel aan. Dat poseren en dat diva gedrag, meh.
Dat van die plankenkoorts die als sneeuw voor de zon verdwijnt als je er eenmaal staat, kan ik me best voorstellen. Alleen niet bij mezelf, hahaha.
ALS ik al ooit zou willen meedoen, dan zou dat sowieso niet in de standaard bikiniklasse zijn. Dan wil ik wel heel graag flink bouwen en dan voor wellness gaan, maar geen idee of ik dat in me heb. Mijn kont is vooralsnog aanwezig omdat ik spekkies heb, dus geen idee wat ervan overblijft als er real shreddings gaande zijn. Also, ik vind dat mijn benen de laatste tijd wel echt satéprikkers worden, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. :emo:

We zullen het zien! Ik denk dat ik hier pas over kan nadenken, als ik echt nog een stuk lager in mijn vetpercentage zit. Voor nu kan ik een dergelijk scenario gewoon niet voorstellen. In mijn hoofd ben ik nog altijd de dikz*k van een jaar geleden (bij wijze van).:roflol:
Lees al een tijdje mee, maar laat ik nu ook maar eens wat posten. De resultaten liegen er niet om, je bent goed bezig! Zo te zien haal je er ook veel lol en voldoening uit. Dat is het belangrijkste:).
D'aww! superleuk dat je de tijd neemt om even te reageren hier. :grinny:

Lol en voldoening staan op dit moment op nummer 1. Ik ben ervan overtuigd dat de rest dan ook wel volgt (lees: de resultaten). En dat blijkt nu ook waar te zijn. :wl::cheer:

Zit het leven ff tegen en denk je vaak : Erger kannie?
Ga naar bb.nl en lees het logje van Annie.
Je knapt er gegarandeerd van op met al dat gepeach,
Nog een paar weken knallen en ze is klaar voor the beach.

#dichtendedonderdagen

lol :D

Eh, nee, niet echt. Ik zie mezelf ook niet echt op een podium staan, eigenlijk.:eyes:
Ik kan me (nog) niet voorstellen dat ik ooit een podiumwaardige shape kan neerzetten. Daarvoor heb ik nog te veel hobbels en bobbels en te weinig massa, I guess. :lol:

En ik vind het awkward om in een bikini en hakken op het podium te staan. Ik begin al te blozen als iemand in de sportschool zegt dat de resultaten nu echt zichtbaar beginnen te worden, laat staan dat ik halfnaakt op een podium kom te staan waar 849302402 mensen naar me zitten te kijken. :bang:
gewoon je zelf blijven Annie , zelfs na een stevige cut ( enhanced ) gaat bij mij niet snel mijn tshirt uit .
En daarbij lijkt het mij onmogelijk voor jou om 5 sec niet te stuiteren :P

• #1.331
Herkenbaar. Het zal tussen de oren nooit goed genoeg zijn :p
Yuppp. Achja, it's in the game, I guess. :o
Jij bent gewoon een nummer 1 :D
Hehehehe:kiss:
Zit het leven ff tegen en denk je vaak : Erger kannie?
Ga naar bb.nl en lees het logje van Annie.
Je knapt er gegarandeerd van op met al dat gepeach,
Nog een paar weken knallen en ze is klaar voor the beach.

#dichtendedonderdagen
Hahahaha, mijn god. Ik heb al vele superlieve en aardige reacties gekregenln in mijn logje, maar ik denk dat jij wel de kroon spant. :grinny:
Heerlijk gedichtje! Ik word er heel vrolijk van!
Leuk om te lezen dat mijn logje zo in de smaak valt. :wave2::heart:
Volgens mij is een foto shoot een stuk leuker dan het meedoen aan een wedstrijd, :)
Ik ben (stiekem) niet heel fotogeniek hehehe. :bang:
gewoon je zelf blijven Annie , zelfs na een stevige cut ( enhanced ) gaat bij mij niet snel mijn tshirt uit .
En daarbij lijkt het mij onmogelijk voor jou om 5 sec niet te stuiteren :P
Haha true. Deze stuiterbal is te druk met trainen en wielrennen en eten en chillen en dieren aaien en en en...

:D word ik blij van!

Yuppp. Achja, it's in the game, I guess. :o

Hehehehe:kiss:

Hahahaha, mijn god. Ik heb al vele superlieve en aardige reacties gekregenln in mijn logje, maar ik denk dat jij wel de kroon spant. :grinny:
Heerlijk gedichtje! Ik word er heel vrolijk van!
Leuk om te lezen dat mijn logje zo in de smaak valt. :wave2::heart:

Ik ben (stiekem) niet heel fotogeniek hehehe. :bang:

Haha true. Deze stuiterbal is te druk met trainen en wielrennen en eten en chillen en dieren aaien en en en...

:D word ik blij van!
Wist niet dat je ook aan wielrennen deed. Top!

Hoe combineer je wielrennen met trainen? Ik vond dat altijd lastig: liever niet voor leg day, maar zeker niet na leg day. En ik ben natuurlijk een mooi fietser dus als het regent ga ik überhaupt niet fietsen. Heb nu ruim een jaar niet gefietst, dus toen ik afgelopen weekend effe een half uur 100 RPM ging doen, kreeg ik notabene giga spierpijn in m'n hip flexors, hahaha.

• #1.334
Wist niet dat je ook aan wielrennen deed. Top!
Yeah buddy! Ik heb mijn fietsje nu bijna 3 jaar. In 2016 gekocht op Tweede Paasdag hahaha. Ik skipte het paasontbijt en ben vervolgens een uurtje naar Brabant gereden om hem op te halen. En blij dat ik was!
Daarna verkoos ik krachttraining boven wielrennen en heb ik mijn tweede hobby een beetje laten varen. Nu ben ik het dus weer aan het oppakken. Het is prachtig om te fietsen in Zuid-Limburg. Gisteren gingen we het heuvelland in. Dat zijn pittige routes, maar je hebt echt een uitzicht waar je u tegen zegt.
FB_IMG_1555061112809.jpg

Hoe combineer je wielrennen met trainen? Ik vond dat altijd lastig: liever niet voor leg day, maar zeker niet na leg day. En ik ben natuurlijk een mooi fietser dus als het regent ga ik überhaupt niet fietsen. Heb nu ruim een jaar niet gefietst, dus toen ik afgelopen weekend effe een half uur 100 RPM ging doen, kreeg ik notabene giga spierpijn in m'n hip flexors, hahaha.
Ik heb nu pas 2 keer gewielrend en het was elke keer na legday. Als je de tijd neemt om losjes op te warmen, kun je daarna best wat kilometertjes maken. Gisteren ging ik in de avond, dus het werd een korte rit van 40km. Én in het glooiende heuvelland in Zuid-Limburg, dus dat is echt niet lief voor je quads met post-legday spierpijn. :emo:

Enfin, even mijn trainingen loggen!

10-04-2019
Food
: High carb
Train: Legs/Cardio
Ik hoef hier niet veel woorden aan vuil te maken: deze ging echt lekker. Spierpijn in hammies is nog altijd aanwezig en quads stonden helemaal vol. MISSCHIEN... HEEEEL HEEL MISSCHIEN... wordt het dan toch nog wat met die benen van me.:banana:

Samenvatting:

• Leg extension: 2x15x21kg
    Dan nog even wat stretch werk van hip flexors, want ja, die diepte moet er wel lekker in blijven natuurlijk. ASS TO THE GRASS, ANNIE.:rolleyes:
  • Squat:
    Warming up: 1x12x20kg (barbell only), 1x10x35kg, 1x8x45
    Working sets: 5x5x55kg - Ik heb het hierbij gelaten. Er stond een nieuwe beentreen op de planning en ik had vorige week natuurlijk deload, dus 55kg voelde zwaar genoeg. :o
  • Bulgarian split squat: 4x10xBW - Chill, vanaf een of ander sissy squat platform gedaan, zodat ik mijn been op precies de juiste hoogte kon steunen.:D
  • Goblet squat: 2x10x12kg, 1x10x12kg + heavy band, 1x10x12kg + xxtra heavy band - Lekkere oefening deze! Note to self: neem die absurd strakke hip circle mee. Die komt bij deze oefening goed van pas.:p
  • Stiff leg deadlift: 1x10x20kg, 1x10x30kg, 3x10x40kg - Oeffff, ik vermoed dat dit de reden is dat ik nu spierpijn in mijn hammies heb.
  • Ball leg curl: 3x20xBW - ziet eruit alsof je een circusartiest bent, maar voelt wel heel nuttig aan. :rolleyes:
Cardio
  • 45 minuten fasted cardio (hometrainer)
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Spierpijn in hammies en enorm veel plezier gehad met deze training!)

11-04-2019
Food
: Moderate carb
Train: Wielrennen

YEAH BUDDY! Gisteren klom ik weer op mijn fietsje en tourde ik met mijn zus en 2 van mijn collega's door het heuvelland in Zuid-Limburg. We hebben het rustig aan gedaan met de klimmetjes, want ja, ik had leg day gehad enzo.
Maar alsnog prima te doen! Snelheid is er overigens nog niet, want ik moet vertrouwen krijgen in mijn fietskunsten. Ik ga volgens mij sneller bergop dan bergaf, want ik vind het akelig om zo hard naar beneden te vliegen. :eyes:

Anyways, hier wat picca's en de samenvatting van mijn rit. :D Ik ging uit van 30km, maar dat werden uiteindelijk een kleine 40km. HOPHOPHOP, GAS EROP!

FB_IMG_1555061098045.jpg

IMG_20190411_232832_578.jpg

IMG-20190411-WA0024.jpg

IMG_20190412_125948.jpg

Fijne vrijdag! :D:wl:

Goed bezig Annie!
Die SLDL is echt killing voor ham en glutes vind ik.
Altijd lekker gevoel erna :cool:

Ben ook al even aan het denken om een sportievere fiets te kopen, ik fiets best graag (buiten).
Maar mijn budget gaat altijd naar de vierwieler, dus ik hou het maar bij lopen :o

Hoppa! Weer bijna 800kcals verbrand:fire:

Heftig hoor die split squats na de gewone squats:thumbs:

Super post Annie! Thanks for sharing :)
Mooie fiets ook. Heb zelf ook altijd een heerlijk gevoel na het fietsen (ik heb echter een MTB geen racefiets); erop uit trekken met de fiets bij mooi weer is echt zalig. Heb het een tijdje laten verwateren maar ben het stilaan terug ah oppakken. Jouw post motiveert immers énorm en doet het weer kriebelen :D

Dank @ToPs_87 voor de inspiratie!

Na #dichtendedonderdag, nu #versjesopvrijdag en #langlevedelimerick

Een sportieve dame uit het zuiden van het land
hangt graag aan de gewichten, dat vindt ze plezant
en terwijl ze in de sportschool blijft excelleren
weet ze haar passie ook nog met wielrennen te combineren
alles voor een top lijf, helemaal klaar voor het strand!

Dank @ToPs_87 voor de inspiratie!

Na #dichtendedonderdag, nu #versjesopvrijdag en #langlevedelimerick

Een sportieve dame uit het zuiden van het land
hangt graag aan de gewichten, dat vindt ze plezant
en terwijl ze in de sportschool blijft excelleren
weet ze haar passie ook nog met wielrennen te combineren
alles voor een top lijf, helemaal klaar voor het strand!
Rijmelarij maakt ons blij....:clap: :hello:

Doe je goed hoor Missie!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven