- Waardering
- 34.342
bump

Heb jij zelf ook podiumambities Annie?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lol

Dat van die plankenkoorts die als sneeuw voor de zon verdwijnt als je er eenmaal staat, kan ik me best voorstellen. Alleen niet bij mezelf, hahaha.Ik heb zelf ook last van plankenkoorts, op de één of andere manier verdwijnt dat op het podium. Misschien omdat ik mij zo ellendig voel dat ik meer bezig ben met overeind blijven staan dan wat er om mij heen gebeurd
Ik denk dat je het wel in je hebt. Je hebt mooie vormen, dus genetisch gezien loop je al voor. Maar ik snap wel als je daar geen behoefte aan hebt, ik vind de bikiniklasse eerlijk gezegd niet veel aan. Dat poseren en dat diva gedrag, meh.

D'aww! superleuk dat je de tijd neemt om even te reageren hier.Lees al een tijdje mee, maar laat ik nu ook maar eens wat posten. De resultaten liegen er niet om, je bent goed bezig! Zo te zien haal je er ook veel lol en voldoening uit. Dat is het belangrijkste.

Jij bent gewoon een nummer 1

gewoon je zelf blijven Annie , zelfs na een stevige cut ( enhanced ) gaat bij mij niet snel mijn tshirt uit .lol
Eh, nee, niet echt. Ik zie mezelf ook niet echt op een podium staan, eigenlijk.
Ik kan me (nog) niet voorstellen dat ik ooit een podiumwaardige shape kan neerzetten. Daarvoor heb ik nog te veel hobbels en bobbels en te weinig massa, I guess.
En ik vind het awkward om in een bikini en hakken op het podium te staan. Ik begin al te blozen als iemand in de sportschool zegt dat de resultaten nu echt zichtbaar beginnen te worden, laat staan dat ik halfnaakt op een podium kom te staan waar 849302402 mensen naar me zitten te kijken.

Yuppp. Achja, it's in the game, I guess.Herkenbaar. Het zal tussen de oren nooit goed genoeg zijn![]()

Hehehehe

Hahahaha, mijn god. Ik heb al vele superlieve en aardige reacties gekregenln in mijn logje, maar ik denk dat jij wel de kroon spant.Zit het leven ff tegen en denk je vaak : Erger kannie?
Ga naar bb.nl en lees het logje van Annie.
Je knapt er gegarandeerd van op met al dat gepeach,
Nog een paar weken knallen en ze is klaar voor the beach.
#dichtendedonderdagen

Ik ben (stiekem) niet heel fotogeniek hehehe.Volgens mij is een foto shoot een stuk leuker dan het meedoen aan een wedstrijd,![]()

Haha true. Deze stuiterbal is te druk met trainen en wielrennen en eten en chillen en dieren aaien en en en...gewoon je zelf blijven Annie , zelfs na een stevige cut ( enhanced ) gaat bij mij niet snel mijn tshirt uit .
En daarbij lijkt het mij onmogelijk voor jou om 5 sec niet te stuiteren![]()
word ik blij van!Wist niet dat je ook aan wielrennen deed. Top!Yuppp. Achja, it's in the game, I guess.
Hehehehe
Hahahaha, mijn god. Ik heb al vele superlieve en aardige reacties gekregenln in mijn logje, maar ik denk dat jij wel de kroon spant.
Heerlijk gedichtje! Ik word er heel vrolijk van!
Leuk om te lezen dat mijn logje zo in de smaak valt.
Ik ben (stiekem) niet heel fotogeniek hehehe.
Haha true. Deze stuiterbal is te druk met trainen en wielrennen en eten en chillen en dieren aaien en en en...
word ik blij van!
Yeah buddy! Ik heb mijn fietsje nu bijna 3 jaar. In 2016 gekocht op Tweede Paasdag hahaha. Ik skipte het paasontbijt en ben vervolgens een uurtje naar Brabant gereden om hem op te halen. En blij dat ik was!
Ik heb nu pas 2 keer gewielrend en het was elke keer na legday. Als je de tijd neemt om losjes op te warmen, kun je daarna best wat kilometertjes maken. Gisteren ging ik in de avond, dus het werd een korte rit van 40km. Én in het glooiende heuvelland in Zuid-Limburg, dus dat is echt niet lief voor je quads met post-legday spierpijn.Hoe combineer je wielrennen met trainen? Ik vond dat altijd lastig: liever niet voor leg day, maar zeker niet na leg day. En ik ben natuurlijk een mooi fietser dus als het regent ga ik überhaupt niet fietsen. Heb nu ruim een jaar niet gefietst, dus toen ik afgelopen weekend effe een half uur 100 RPM ging doen, kreeg ik notabene giga spierpijn in m'n hip flexors, hahaha.

(Spierpijn in hammies en enorm veel plezier gehad met deze training!)
Ik ging uit van 30km, maar dat werden uiteindelijk een kleine 40km. HOPHOPHOP, GAS EROP!

Rijmelarij maakt ons blij....Dank @ToPs_87 voor de inspiratie!
Na #dichtendedonderdag, nu #versjesopvrijdag en #langlevedelimerick
Een sportieve dame uit het zuiden van het land
hangt graag aan de gewichten, dat vindt ze plezant
en terwijl ze in de sportschool blijft excelleren
weet ze haar passie ook nog met wielrennen te combineren
alles voor een top lijf, helemaal klaar voor het strand!