Fitness Seller

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
19009268-wXrnN90i.jpg

https://www.bonprix.nl/product/slip-set-van-4-zwart-met-print-972124/#image :)
Hoezo kijk jij naar vrouwenslips? Heel apart

Dan moeten we toch eerst weten of we dat wel willen zien :P
:roflol::roflol::roflol: twijfelachtig. Ben wel aan het cutten dus het kan nog wel wat worden als het nog even duurt:emo:
Als ik het een tijdje van tevoren weet ga ik wel hip thrusts toevoegen aan mijn programma:eyebrow::eyebrow:

ANNIEEEE GOEIEMORGUUUUU

WAAR IS DE UPDEET!?!?!??!?!

ANNIIIIIIEEEEEEEEEEEEE :windup::windup::windup::windup::windup::windup::windup::windup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.354
Goed bezig Annie!
Die SLDL is echt killing voor ham en glutes vind ik.
Altijd lekker gevoel erna :cool:

Ben ook al even aan het denken om een sportievere fiets te kopen, ik fiets best graag (buiten).
Maar mijn budget gaat altijd naar de vierwieler, dus ik hou het maar bij lopen :o

Misschien (tijdelijk) even besparen op de vierwieler, zodat je kunt investeren? Seriously wel echt een goede hobby, dit. Plus, hoe hard je ook fietst; als je enkele tientallen kilometertjes maakt, verbrand je ook nog eens gemakkelijk een paar honderd kcal. Dat is echt wel mooi meegenomen. :rolleyes:
Ik heb die van mij tweedehands gekocht, omdat ik toentertijd wilde kijken of deze hobby iets voor mij is. Als ik veel meer km's ga maken, overweeg ik pas een nieuwe. Deze heeft me 350 eurie op marktplaats gekocht en een ritje naar Geldrop om 'm op te halen.
Ik was overigens wel instantly in love, vanwege het classic frame en de kleurencombinatie. Dit is ook zo ongeveer een vintage frame, maar wel 'modern' afgemonteerd. Er zijn ook veel nieuwere modellen te koop voor een zacht prijsje. Zeker nu het weer mooier begint te worden en mensen zich bedenken dat ze toch nog snel een nieuwe fiets willen, staan websites als marktplaats er vol mee. :D Ik heb de mijne ook op tweede paasdag gekocht, dus we vieren maandag ons driejarig jubileum.:p

Hoppa! Weer bijna 800kcals verbrand:fire:

Heftig hoor die split squats na de gewone squats:thumbs:
Ja, easy! Ik ga dit echt vaker doen. Ik heb er enorm veel plezier in en je verbrandt easy wat kcals. Zelfs op het slome slakkentempo waarmee ik door het heuvellandschap ga.:lol: Dan kun je dus nagaan dat die shreds easy AF komen als ik op een degelijk tempo fiets. :eyebrow:

Jep, dit schema is weer lekker knallen, hoor! Hammies worden ook aangepakt, maar nog altijd wel redelijk quads dominant. :grinny:

Super post Annie! Thanks for sharing :)
Mooie fiets ook. Heb zelf ook altijd een heerlijk gevoel na het fietsen (ik heb echter een MTB geen racefiets); erop uit trekken met de fiets bij mooi weer is echt zalig. Heb het een tijdje laten verwateren maar ben het stilaan terug ah oppakken. Jouw post motiveert immers énorm en doet het weer kriebelen :D
@lienlien thanks! :D Ik vind 'm ook echt awesome.
Deze week wordt het prachtig weer! Wellicht dat je dan ook weer eens op je fietsje kunt stappen hehehe. Ik wil zelf heel graag in het weekend gaan, maar ik vrees dat dat niet echt succesvol gaat zijn. Heel Limburg staat op z'n kop vanwege de Amstel Gold Race. :o

Dank @ToPs_87 voor de inspiratie!

Na #dichtendedonderdag, nu #versjesopvrijdag en #langlevedelimerick

Een sportieve dame uit het zuiden van het land
hangt graag aan de gewichten, dat vindt ze plezant
en terwijl ze in de sportschool blijft excelleren
weet ze haar passie ook nog met wielrennen te combineren
alles voor een top lijf, helemaal klaar voor het strand!
:D oh my word, ook deze is awesomeeeeeeeee.

Wat tof dat het rijmen en dichten juist in mijn logje mag gebeuren.
Ik word er wel een beetje verlegen van, waardoor mijn wangen een beetje verkleuren. :o

Ik vind het heel tof dat ik mijn trainingen en avonturen in de gym met jullie mag delen,
En dat ook ik hier een beetje met de woorden kan spelen.
Want zoals jullie weten verdien ik met schrijven mijn brood,
Maar de ruimte voor creativiteit is daar niet heel groot.

Dus gooi ik alles wat ik beleef in mijn eigen log,
Gescheurde leggings, PR's, verschillende sokken; alles moet kunnen, toch?
Ik weet dat ik jullie met mijn woorden betover,
maar nu is dit gedichtje toch echt wel over.

:D:heart:

(speciaal voor @Miss Sunshine en @ToPs_87)

Rijmelarij maakt ons blij....:clap: :hello:

Doe je goed hoor Missie!!

Tof he! Doe je ook mee, Bosman? Ik heb hierboven al een kunstwerk neergezet. :cool:

Voor een onderbroek waar peach op staat, zie je verdacht weinig peach tho. :p

Hoezo kijk jij naar vrouwenslips? Heel apart
Ik kijk ook dagelijks naar mannenslips, hoor. Snap niet wat daar mis mee is. ?????????
Reclamefolder ....what ever dude!!
:haha:
We zien wel verdomd weinig peach:peachy: voor een slip waar peach op staat...:emo:
Dit dus! Meer peach, meer peach, meer peach! :cheer:

Wij willen dikke peaches die spontaan uit broekjes vallen. :eyes::grinny:

TEAM_PEACH_Womens_Boy_Brief_300x300.jpg

Voor alle dames die nog eens naar een DBB M&G gaan :D
Haha, full on pink ook. :D awesome
ben benieuwd hoe ie je staat :D
Ik ben ook wel benieuwd of @Bosco55555 zou wegkomen met zulke peachy broekjes. :lol:
Als alle dames in dit broekje komen, dan kom ik ook! :cool:
Tuuuuuuurlijk, dan wel! :roflol:
Als alle dames in dat broekje komen, kom ik ook wel in zo'n broekje:roflol::roflol:
Hm, ik zou het bijna overwegen, hoor. :laugh:
Dan moeten we toch eerst weten of we dat wel willen zien :P
Goed idee. We willen graag eert even een testfoto ontvangen. Dan keuren we 'm eerst effe goed. :roflol:
:roflol::roflol::roflol: twijfelachtig. Ben wel aan het cutten dus het kan nog wel wat worden als het nog even duurt:emo:
Als ik het een tijdje van tevoren weet ga ik wel hip thrusts toevoegen aan mijn programma:eyebrow::eyebrow:
Grow that bootayyyyy. Is ook voor mannen geen overbodige luxe, vind ik zelf. :dunno: Why not start today! :cool:
Misschien inmiddels wel een beetje. :D:D:D
ANNIEEEE GOEIEMORGUUUUU

WAAR IS DE UPDEET!?!?!??!?!

ANNIIIIIIEEEEEEEEEEEEE :windup::windup::windup::windup::windup::windup::windup::windup:
HEUJ ENNE DAAR WAS IK MEE BEZIG TOEN JIJ MIJN LOGJE BINNENSTORMDE, KOMT ERAAN:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
MOEST EERST EFFE MIJN GEDICHT SCHRIJVEN GVD.
:heart::heart:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.355
OK, DE MEGA UPDATE, omdat ik een luie logger was. :grinny:

12-04-2019
Food
: Moderate carb
Train: Shoulders/abs/Cardio
Ik weet niet wat het is, maar ik ben altijd enorm inspiratieloos en vermoeid tijdens deze training. Misschien omdat deze training altijd op donderdag/vrijdag wordt uitgevoerd en dat ik dan gewoon een beetje moe ben van een hele werkweek? :dunno: Donno! Ik ga er deze week naar streven om hier een degelijke training van te maken.

Samenvatting:

• Opwarmen: Front raise (plate) 2x15x5kg, DB side raise 3x10x4kg, DB shoulder press 1x10x6kg, 2x10x8kg
  • Military press: 5x5x20kg - Zit hiervoor nog altijd aan mijn techniek te werken. Deze oefening kan echt nog veel beter worden uitgevoerd. Als iemand nog literatuur/videomateriaal heeft, let me know. A girl can learn (a lot).:spaz:
  • Face pull: 4x10x30kg
  • DB Side raise (er stond eigenlijk in het schema dat ik ze inline moest doen, maar dat voelde echt klote aan. Alsof ik elk moment een blessure kon oplopen. :eyes:): 4x10x4kg. Zit me bij dit soort oefeningen dus echt heftig te ergeren dat mijn gym geen 5kg heeft... :scold:
  • Front raise (plate) 4x10x10kg. :wl:
    Dan effe buikspieren treen
  • Leg raises: 3x15xBW
  • Incline crunches: 3x15xBW
  • Crunches (de normale versie): 3x15xBW
Cardio
  • 45 minuten cardio (hometrainer)
Peachy points: :peachy::peachy:(Beetje matig enthousiast hierover, maarja!)

13-04-2019
Food
: low carb + cheaties
Train: Back/biceps

Door de SLDL's van woensdag enorme pijn in mijn hamstrings heb ik besloten om het deadliften over te slaan. Ik kon niet eens 10 graden bukken, laat staan in een fatsoenlijke startpositie komen voor een decent deadlift. Met @wovano dus rug getraind en daarna overgegaan op biceps, terwijl hij triceps trainde. :grinny:

In de middag vierden we de verlate verjaardag van @wovano met een cheesecake en gingen we uiteten. Best een prima cheat, al was de cheesecake niet helemaal mijn ding. Maar ik had hem dan ook geregeld voor de mister. :D

Samenvatting:

• Bent over barbell row: 1x12x20kg, 1x12x25kg, 1x12x30kg, 1x12x35kg,
    1x10x40kg (met een beetje cheaten, maar ik wilde effe stoer doen met de big boy platen. :roflol:)

• Straight arm pulldown: 1x12x30kg, 3x10x35kg
  • Lat pull down: 1x10x30kg, 1x8x35kg, 1x6x35kg, 2x10x30kg
  • Back extension: 3x10xBW
    En wat curls voor de girls
  • Rope curl: 1x10x15kg, 3x10x20kg
  • Hammer curl: 1x10x4kg, 3x10x6kg

Cardio
  • NO:grinny:
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Verdient net geen vijf, omdat ik deadlifts oversloeg.)

15-04-2019
Food
: Low carb
Train: Booty/calves/Cardio

:peachy: (enough said)

Samenvatting:

• Side lateral steps met weerstandsbanden: 1x20xrood, 2x20xzwart (zwaarste band, dus spel is uitgespeeld :wortel:)
  • Hip thrust: 5x5x70kg - MMC, dikke burns:fire:
  • Leg press (vanuit bootay duwen): 4x10x75kg
  • Donkey kicks: 4x10xgele band - kont stond nu wel echt in de fik. :splat:
  • Cable abduction: 1x10x5kg, 2x8x10kg, 1x10x5kg
  • Standing calf raises: 4x10x25kg
Cardio
  • 45 minuten Annie way of cardio
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy: (verdiend! :D)

16-04-2019
Food
: Moderate carb
Train: Chest/triceps/Cardio
Ik heb de ambitie om 40kg voor working sets te bankdrukken, dus ben er nu werk van aan het maken om dat doel te bereiken. :D

Samenvatting:

• Opwarmen: Chest flyes 2x15x4kg
  • Bench press
    Warming up: 1x12x20kg, 1x12x27,5kg, 1x10x32,5kg
    Working sets: 4x6x37,5kg - komende weken microladen op exact hetzelfde volume, hoewel ik er een hekel aan heb. Daarna hopelijk langzaam over naar working sets met 40kg.
  • DB chest flyes: 4x10x6kg:grinny:
  • Push ups: 4x5xBW - dayummm :treuren:
  • Around the worlds: 4x10x4kg
  • Triceps kick back: 4x10x4kg
  • Triceps pushdown: 4x10x20kg
Cardio
  • 25 minuten crosstrainer
  • 20 minuten incline lopen
Peachy points: :peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(Tevreden! Annie deed haar beste best)

Zoooo, nu zijn jullie weer up-to-date. Vanavond gaan we die quads er flink van langs geven. :D nu al zin an!

Ahhhhhhhh, lekker bezig annie!

Voor die sideraises, kun je misschien als het mag van de coach, een aantal keer setje met 6kg doen en dan minder reps.. dan kun je in notime volle sets maken met 6kg, zo heb ik dat ook gedaan. Af en toe moet je even uit de "reps" comfortzone en een beetje smijten om hogerop te komen.

Zeker schouders lijken daar wel goed op te reageren, bij mij althans. Het is maar een idee :D

:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:

Nette trainingen weer!
40kg BP is ook mijn doel voor de komende weken (als ik op onderhoud ga eten, nu begint de energie er me wel een beetje voor te ontbreken) :)
We can do it, Annie!! :wl::D

Die BoR ziet er trouwens echt prima uit! Netjes.
Leuke rijmpjes hier inderdaad.
Misschien is het morgen weer #dichtendedonderdag :)

Als je microload op hetzelfde volume zit je toch ook zo op 40 kg? Er zit maar 2.5 kg tussen 37.5 en 40. Misschien begrijp ik het verkeerd (Ik denk: zelfde aantal sets/reps, en dan omhoog met 1 kg increments). Heeft wel voordeel hoor, je kunt dan nog een aantal weken progressive overload doen voor je ergens vastloopt. Van 37.5 naar 42.5 iis een groot verschil om in twee sessies te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven