- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Hoezo kijk jij naar vrouwenslips? Heel apart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo kijk jij naar vrouwenslips? Heel apart
We zien wel verdomd weinig peach
voor een slip waar peach op staat...
idd weinig inhoud....We zien wel verdomd weinig peachvoor een slip waar peach op staat...
![]()
Als alle dames in dit broekje komen, dan kom ik ook!

Als alle dames in dat broekje komen, kom ik ook wel in zo'n broekje

Als alle dames in dat broekje komen, kom ik ook wel in zo'n broekje![]()

Dan moeten we toch eerst weten of we dat wel willen zien![]()

twijfelachtig. Ben wel aan het cutten dus het kan nog wel wat worden als het nog even duurt

Goed bezig Annie!
Die SLDL is echt killing voor ham en glutes vind ik.
Altijd lekker gevoel erna
Ben ook al even aan het denken om een sportievere fiets te kopen, ik fiets best graag (buiten).
Maar mijn budget gaat altijd naar de vierwieler, dus ik hou het maar bij lopen![]()

Ik heb de mijne ook op tweede paasdag gekocht, dus we vieren maandag ons driejarig jubileum.
Ja, easy! Ik ga dit echt vaker doen. Ik heb er enorm veel plezier in en je verbrandt easy wat kcals. Zelfs op het slome slakkentempo waarmee ik door het heuvellandschap ga.Hoppa! Weer bijna 800kcals verbrand
Heftig hoor die split squats na de gewone squats![]()
Dan kun je dus nagaan dat die shreds easy AF komen als ik op een degelijk tempo fiets. 

@lienlien thanks!Super post Annie! Thanks for sharing
Mooie fiets ook. Heb zelf ook altijd een heerlijk gevoel na het fietsen (ik heb echter een MTB geen racefiets); erop uit trekken met de fiets bij mooi weer is echt zalig. Heb het een tijdje laten verwateren maar ben het stilaan terug ah oppakken. Jouw post motiveert immers énorm en doet het weer kriebelen![]()
Ik vind 'm ook echt awesome.
Dank @ToPs_87 voor de inspiratie!
Na #dichtendedonderdag, nu #versjesopvrijdag en #langlevedelimerick
Een sportieve dame uit het zuiden van het land
hangt graag aan de gewichten, dat vindt ze plezant
en terwijl ze in de sportschool blijft excelleren
weet ze haar passie ook nog met wielrennen te combineren
alles voor een top lijf, helemaal klaar voor het strand!
oh my word, ook deze is awesomeeeeeeeee.

Rijmelarij maakt ons blij....![]()
Doe je goed hoor Missie!!

Voor een onderbroek waar peach op staat, zie je verdacht weinig peach tho.

Ik kijk ook dagelijks naar mannenslips, hoor. Snap niet wat daar mis mee is.

Dit dus! Meer peach, meer peach, meer peach!We zien wel verdomd weinig peachvoor een slip waar peach op staat...
![]()

Wij willen dikke peaches die spontaan uit broekjes vallen.

Haha, full on pink ook.
awesomeIk ben ook wel benieuwd of @Bosco55555 zou wegkomen met zulke peachy broekjes.

Tuuuuuuurlijk, dan wel!Als alle dames in dit broekje komen, dan kom ik ook!![]()

Hm, ik zou het bijna overwegen, hoor.Als alle dames in dat broekje komen, kom ik ook wel in zo'n broekje![]()

Goed idee. We willen graag eert even een testfoto ontvangen. Dan keuren we 'm eerst effe goed.Dan moeten we toch eerst weten of we dat wel willen zien![]()

Grow that bootayyyyy. Is ook voor mannen geen overbodige luxe, vind ik zelf.twijfelachtig. Ben wel aan het cutten dus het kan nog wel wat worden als het nog even duurt
Als ik het een tijdje van tevoren weet ga ik wel hip thrusts toevoegen aan mijn programma![]()
Why not start today! 
Misschien inmiddels wel een beetje.

HEUJ ENNE DAAR WAS IK MEE BEZIG TOEN JIJ MIJN LOGJE BINNENSTORMDE, KOMT ERAANANNIEEEE GOEIEMORGUUUUU
WAAR IS DE UPDEET!?!?!??!?!
ANNIIIIIIEEEEEEEEEEEEE![]()

Donno! Ik ga er deze week naar streven om hier een degelijke training van te maken.
): 4x10x4kg. Zit me bij dit soort oefeningen dus echt heftig te ergeren dat mijn gym geen 5kg heeft... 

(Beetje matig enthousiast hierover, maarja!)

)

(Verdient net geen vijf, omdat ik deadlifts oversloeg.)
(enough said)
)

(verdiend!
)

(Tevreden! Annie deed haar beste best)
nu al zin an!Misschien (tijdelijk) even besparen op de vierwieler, zodat je kunt investeren