XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
:peachy:Gelukkig nemen de peaches per workout toe:peachy:

Goed bezig Annie! Hoe bevalt het carb-cyclen?
 
Ik ben ook wel benieuwd of [USER =112015]@Bosco55555[/USER] zou wegkomen met zulke peachy broekjes. :lol:

Ik ben ook hard aan het werk voor mn peaches meis....ik heb wel last van de zwaartekracht :(

585.jpg
 
:evilred:

Ahhhhhhhh, lekker bezig annie!

Voor die sideraises, kun je misschien als het mag van de coach, een aantal keer setje met 6kg doen en dan minder reps.. dan kun je in notime volle sets maken met 6kg, zo heb ik dat ook gedaan. Af en toe moet je even uit de "reps" comfortzone en een beetje smijten om hogerop te komen.

Zeker schouders lijken daar wel goed op te reageren, bij mij althans. Het is maar een idee :D

:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:
Goed idee. Ga ik doen. :) Ik neem de vrijheid om dit soort dingen zonder overleg te doen, net als de verandering in mijn BP om uiteindelijk hogerop te geraken. Zolang ik progressive overload aanhoud en geen gekke dingen doe, vindt coachy het altijd wel goed.

Nette trainingen weer!
40kg BP is ook mijn doel voor de komende weken (als ik op onderhoud ga eten, nu begint de energie er me wel een beetje voor te ontbreken) :)
We can do it, Annie!! :wl::D
We gaan ervoor! Ik geef het 1-2 maanden. AIN'T NOTHING BUT A PEANUT. :wl::wl:

Die BoR ziet er trouwens echt prima uit! Netjes.
Leuke rijmpjes hier inderdaad.
Misschien is het morgen weer #dichtendedonderdag :)
Thanks! Ik vond 'm zelf nog wel een beetje cheaterig, maar ach. Soms wil een klein meisje ook eventjes groot en sterk zijn. :D:flexing:

Als je microload op hetzelfde volume zit je toch ook zo op 40 kg? Er zit maar 2.5 kg tussen 37.5 en 40. Misschien begrijp ik het verkeerd (Ik denk: zelfde aantal sets/reps, en dan omhoog met 1 kg increments). Heeft wel voordeel hoor, je kunt dan nog een aantal weken progressive overload doen voor je ergens vastloopt. Van 37.5 naar 42.5 iis een groot verschil om in twee sessies te doen.
Klopt, doel is om uiteindelijk mijn gewoonlijke 5x5 op 40kg te doen. Ik ben nu de 37,5kg aan het opbouwen en ben nog aan het overwegen of ik verder volume bouw of ga microloaden. Ik heb gewoon een hekel aan dat hele microloaden. Ik word er een beetje crimineel van om met van die mini plaatjes te klooien.
Ikzelf zou er dan juist eerder de voorkeur aangeven om volume op te bouwen naar bv 4x10x37,5kg ofzo. Dan zou je uiteindelijk vanzelf wel die 5x5x40kg moeten kunnen.:p

:peachy:Gelukkig nemen de peaches per workout toe:peachy:

Goed bezig Annie! Hoe bevalt het carb-cyclen?
Jazeker! We gaan ervoor. Ik wil straks een gemiddelde van 4+ peaches hebben elke workout!

Carb cyclen bevalt nog altijd! Daar ben ik al een behoorlijke tijd mee bezig nu. De low carb dagen zijn mentaal uitdagend, maar daartegenover staat wel dat je ook dagen hebt met wat meer koolhydraten.
Plus, ivm mijn PDS ga ik gewoon lekker op wat meer variatie. :D
 
Misschien (tijdelijk) even besparen op de vierwieler, zodat je kunt investeren? Seriously wel echt een goede hobby, dit. Plus, hoe hard je ook fietst; als je enkele tientallen kilometertjes maakt, verbrand je ook nog eens gemakkelijk een paar honderd kcal. Dat is echt wel mooi meegenomen. :rolleyes:
Ik heb die van mij tweedehands gekocht, omdat ik toentertijd wilde kijken of deze hobby iets voor mij is. Als ik veel meer km's ga maken, overweeg ik pas een nieuwe. Deze heeft me 350 eurie op marktplaats gekocht en een ritje naar Geldrop om 'm op te halen.
Ik was overigens wel instantly in love, vanwege het classic frame en de kleurencombinatie. Dit is ook zo ongeveer een vintage frame, maar wel 'modern' afgemonteerd. Er zijn ook veel nieuwere modellen te koop voor een zacht prijsje. Zeker nu het weer mooier begint te worden en mensen zich bedenken dat ze toch nog snel een nieuwe fiets willen, staan websites als marktplaats er vol mee. :D Ik heb de mijne ook op tweede paasdag gekocht, dus we vieren maandag ons driejarig jubileum.:p


Ja, easy! Ik ga dit echt vaker doen. Ik heb er enorm veel plezier in en je verbrandt easy wat kcals. Zelfs op het slome slakkentempo waarmee ik door het heuvellandschap ga.:lol: Dan kun je dus nagaan dat die shreds easy AF komen als ik op een degelijk tempo fiets. :eyebrow:

Jep, dit schema is weer lekker knallen, hoor! Hammies worden ook aangepakt, maar nog altijd wel redelijk quads dominant. :grinny:


lienlien thanks! :D Ik vind 'm ook echt awesome.
Deze week wordt het prachtig weer! Wellicht dat je dan ook weer eens op je fietsje kunt stappen hehehe. Ik wil zelf heel graag in het weekend gaan, maar ik vrees dat dat niet echt succesvol gaat zijn. Heel Limburg staat op z'n kop vanwege de Amstel Gold Race. :o


:D oh my word, ook deze is awesomeeeeeeeee.

Wat tof dat het rijmen en dichten juist in mijn logje mag gebeuren.
Ik word er wel een beetje verlegen van, waardoor mijn wangen een beetje verkleuren. :o

Ik vind het heel tof dat ik mijn trainingen en avonturen in de gym met jullie mag delen,
En dat ook ik hier een beetje met de woorden kan spelen.
Want zoals jullie weten verdien ik met schrijven mijn brood,
Maar de ruimte voor creativiteit is daar niet heel groot.

Dus gooi ik alles wat ik beleef in mijn eigen log,
Gescheurde leggings, PR's, verschillende sokken; alles moet kunnen, toch?
Ik weet dat ik jullie met mijn woorden betover,
maar nu is dit gedichtje toch echt wel over.

:D:heart:


(speciaal voor Miss Sunshine en ToPs_87)



Tof he! Doe je ook mee, Bosman? Ik heb hierboven al een kunstwerk neergezet. :cool:


Voor een onderbroek waar peach op staat, zie je verdacht weinig peach tho. :p


Ik kijk ook dagelijks naar mannenslips, hoor. Snap niet wat daar mis mee is. ?????????

:haha:

Dit dus! Meer peach, meer peach, meer peach! :cheer:


Wij willen dikke peaches die spontaan uit broekjes vallen. :eyes::grinny:


Haha, full on pink ook. :D awesome

Ik ben ook wel benieuwd of Bosco55555 zou wegkomen met zulke peachy broekjes. :lol:

Tuuuuuuurlijk, dan wel! :roflol:

Hm, ik zou het bijna overwegen, hoor. :laugh:

Goed idee. We willen graag eert even een testfoto ontvangen. Dan keuren we 'm eerst effe goed. :roflol:

Grow that bootayyyyy. Is ook voor mannen geen overbodige luxe, vind ik zelf. :dunno: Why not start today! :cool:

Misschien inmiddels wel een beetje. :D:D:D

HEUJ ENNE DAAR WAS IK MEE BEZIG TOEN JIJ MIJN LOGJE BINNENSTORMDE, KOMT ERAAN:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
MOEST EERST EFFE MIJN GEDICHT SCHRIJVEN GVD.
:heart::heart:
testfoto?? dan heb ik wss ruzie met wovano dat ik een beetje bootypics loop door te sturen:rolleyes:
 
Wat je evt ook zou kunnen doen ipv microloaden is eerst het gewicht te verhogen en pas later je setvolume.

VOORBEELD
TRAINING A 5X5X37.5
TRAINING B 3X5X40 (of 5x3)
TRAINING C 4X6X37.5
TRAINING D 4X5X40 (of 5x4)
TRAINING E 3X7X37.5
TRAINING F 5X5X40 (daarna alles met 2.5 kg verhogen)
 
:cool: :D.......maar nu niet meerrrrrrrrr :(
:treuren:
Wat je evt ook zou kunnen doen ipv microloaden is eerst het gewicht te verhogen en pas later je setvolume.

VOORBEELD
TRAINING A 5X5X37.5
TRAINING B 3X5X40 (of 5x3)
TRAINING C 4X6X37.5
TRAINING D 4X5X40 (of 5x4)
TRAINING E 3X7X37.5
TRAINING F 5X5X40 (daarna alles met 2.5 kg verhogen)
Thanks voor je input, SP1988 :grinny:
Ik heb gisteren dus 4x6x37,5kg gedaan, maar ik vraag me oprecht af of ik volgene week dan 4x5 of 5x4 met 40kg zou halen. :windup:
 
Super posts weer vandaag hier ScumbagAnnie ! Goed bezig, dat is zeker. Zowel strength als cardio : strong game :)

En inderdaad, zondag AG race én er wordt prachtig weer (aka BBQ time) voorspeld. Life can be good sometimes :o
 
:treuren:

Thanks voor je input, SP1988 :grinny:
Ik heb gisteren dus 4x6x37,5kg gedaan, maar ik vraag me oprecht af of ik volgene week dan 4x5 of 5x4 met 40kg zou halen. :windup:

Stel dat jou huidige 8 rm 37.5 is (Ik ga er nu even van uit dat je de 6 reppers met 2 reps in de tank hebt gedaan), dan zou je 6rm rond de 40 kg liggen. Je zou dan 3 hele zware sets kunnen doen met 5 reps (dat heeft minder mijn voorkeur), maar 5 sets van 3 reppers zou sowieso moeten kunnen. Qua volume komt het nagenoeg op hetzelfde neer (of je nu 3x5 5x3 of 4x4 doet). Enige voordeel van 3x5 is tijdswinst. Persoonlijk zou ik 1 volume dag doen (5x5 op 75-80%) en 1 intensiteitsdag (5x3 op 80-85%), maar ik weet niet wat je nu doet:p

Meestal als je op een plateau raakt (Ik ga er nu even vanuit dat dat het geval is) dan heb je 2 opties. Of je doet teveel (kwestie van deloaden en reloaden) of je daagt je lichaam niet genoeg uit. De verhoging in intensiteit kan je dan net even over de drempel heen helpen (niet alleen qua kracht, maar ook mentaal).
 
Laatst bewerkt:
Deftige barbell rows hoor!

Je kan misschien een 1 kg, of 1.25 kg die ze vaak wel in de sportschool hebben, aan een strap bevestigen om te verhogen vanaf 4 kg voor de dumbell side raises.
Je haalt dan je strap eerst door het schijfje alvorens je je hand eromheen wrapt.
 
Super posts weer vandaag hier ScumbagAnnie ! Goed bezig, dat is zeker. Zowel strength als cardio : strong game :)

En inderdaad, zondag AG race én er wordt prachtig weer (aka BBQ time) voorspeld. Life can be good sometimes :o
Hehehe, thanks lienlien :cheer:
Stel dat jou huidige 8 rm 37.5 is (Ik ga er nu even van uit dat je de 6 reppers met 2 reps in de tank hebt gedaan), dan zou je 6rm rond de 40 kg liggen. Je zou dan 3 hele zware sets kunnen doen met 5 reps (dat heeft minder mijn voorkeur), maar 5 sets van 3 reppers zou sowieso moeten kunnen. Qua volume komt het nagenoeg op hetzelfde neer (of je nu 3x5 5x3 of 4x4 doet). Enige voordeel van 3x5 is tijdswinst. Persoonlijk zou ik 1 volume dag doen (5x5 op 75-80%) en 1 intensiteitsdag (5x3 op 80-85%), maar ik weet niet wat je nu doet:p

Meestal als je op een plateau raakt (Ik ga er nu even vanuit dat dat het geval is) dan heb je 2 opties. Of je doet teveel (kwestie van deloaden en reloaden) of je daagt je lichaam niet genoeg uit. De verhoging in intensiteit kan je dan net even over de drempel heen helpen (niet alleen qua kracht, maar ook mentaal).
Ik ga denk ik voor de 5x3x40kg dan volgende week.
Ik was ook altijd pro voor een mix tussen volume en intensiteit, maar mijn schema is door mijn coach aangepast. Waar ik voorheen 2 keer per week alle compounds deed, doe ik die nu nog 'maar' 1 keer per week. Voorlopig ligt de focus dan ook nog altijd op cutten en niet zo zeer op kracht. Toch merk ik dat ik met de juiste training en mindset nog altijd vooruit kan gaan in kracht, vandaar dus ook mijn streven naar die 40kg BP.

Als de cut(kut)fase voorbij is, wil ik me weer wat meer gaan focussen op kracht. :grinny:

Deftige barbell rows hoor!

Je kan misschien een 1 kg, of 1.25 kg die ze vaak wel in de sportschool hebben, aan een strap bevestigen om te verhogen vanaf 4 kg voor de dumbell side raises.
Je haalt dan je strap eerst door het schijfje alvorens je je hand eromheen wrapt.
Thanks, Pizzaatje! Rug blijkt toch ook wel een van mijn sterkere punten te zijn.

Goede tip wat betreft die tip voor de side raises, maar zoals ik hierboven al zei: ik word dus altijd een beetje kriegelig van dat soort 'gedoe'. Ik houd van rechttoe, rechtaan trainingen en dit soort capriolen zijn voor mij eerder een ergernis dan een vooral. Again; ik zie het nut er wel van in, maar heb gewoon geen zin om de hele tijd zitten klooien met mini schijfjes en straps en andere ellende.

Ligt aan mij, hoor. I know!:eyes:
 
Erg is dat he :roflol: Ik heb er thuis ook zo 1.. Geduld, uiteindelijk komen ze altijd tot inkeer :D
:spaz:
Ik zeg niets
:haha:
Dat wordt een gezellige avond bij jullie thuis. :roflol:

BEEN TREEN UPDEET

17-04-2019
Food
: High carb
Train: Legs/Cardio

:D Ik had er zin in, dus dat hebben mijn beentjes geweten. Flink doorgebuffeld en daarna nog 45 minuten cardio gedaan met een medesporter. Was wel eens gezellig!:wl:
:cheer:


Samenvatting:
  • Leg extension: 2x15x28kg
  • Squat :D
    Warming up: 1x12x20kg, 1x10x40kg, 1x8x50, 1x5x55kg
    Working sets: 5x5x60kg
  • Bulgarian split squat: 4x10xBW
  • Goblet squat met hip circle: 4x10x12kg
  • Stiff leg deadlift: 4x10x20kg - MMC en TUT style en zo, zodat ik deze keer niet een week lang niet meer kan bukken.
  • Ball leg curl: 3x20xBW - the burn was serious.
Cardio
  • 25 minuten crosstrainer
  • 20 minuten incline lopen
Peachy points: :peachy: :peachy::peachy::peachy::peachy:(Aitaitait, volgende week ga ik weer voor deze vibe)
 
gvd, ik heb nu al 4 dagen op rij PDS aanvallen waar je u tegen zegt. Ik word er helemaal ongemakkelijk van om de hele dag met een dikke, opgeblazen pens te moeten rondlopen. Daarbij ook nog eens de gigantische (en bijbehorende) rugpijn en energiepeil van een zombie. :( Geen idee ook what the fuck ik er nog tegen kan/moet doen.
 
Laatst bewerkt:
:aai: Lijkt me super lastig om mee om te gaan. Ik zou vragen of er iets specifieks is die het triggert, maar als je dat zou weten dan had je er al iets op gevonden natuurlijk...
Ik word nu al gek van vier dagen buikpijn/krampen, dus kan me voorstellen hoe jij je moet voelen als je je bijna constant pijn hebt met een opgezette buik en dan nog waardeloos energiepeil...
Hopelijk is het morgen beter en heb je weer wat meer fut!
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven