Misschien (tijdelijk) even besparen op de vierwieler, zodat je kunt investeren? Seriously wel echt een goede hobby, dit. Plus, hoe hard je ook fietst; als je enkele tientallen kilometertjes maakt, verbrand je ook nog eens gemakkelijk een paar honderd kcal. Dat is echt wel mooi meegenomen.

Ik heb die van mij tweedehands gekocht, omdat ik toentertijd wilde kijken of deze hobby iets voor mij is. Als ik veel meer km's ga maken, overweeg ik pas een nieuwe. Deze heeft me 350 eurie op marktplaats gekocht en een ritje naar Geldrop om 'm op te halen.
Ik was overigens wel instantly in love, vanwege het classic frame en de kleurencombinatie. Dit is ook zo ongeveer een vintage frame, maar wel 'modern' afgemonteerd. Er zijn ook veel nieuwere modellen te koop voor een zacht prijsje. Zeker nu het weer mooier begint te worden en mensen zich bedenken dat ze toch nog snel een nieuwe fiets willen, staan websites als marktplaats er vol mee.

Ik heb de mijne ook op tweede paasdag gekocht, dus we vieren maandag ons driejarig jubileum.
Ja, easy! Ik ga dit echt vaker doen. Ik heb er enorm veel plezier in en je verbrandt easy wat kcals. Zelfs op het slome slakkentempo waarmee ik door het heuvellandschap ga.

Dan kun je dus nagaan dat die shreds easy AF komen als ik op een degelijk tempo fiets.
Jep, dit schema is weer lekker knallen, hoor! Hammies worden ook aangepakt, maar nog altijd wel redelijk quads dominant.
@lienlien thanks!

Ik vind 'm ook echt awesome.
Deze week wordt het prachtig weer! Wellicht dat je dan ook weer eens op je fietsje kunt stappen hehehe. Ik wil zelf heel graag in het weekend gaan, maar ik vrees dat dat niet echt succesvol gaat zijn. Heel Limburg staat op z'n kop vanwege de Amstel Gold Race.

oh my word, ook deze is awesomeeeeeeeee.
Wat tof dat het rijmen en dichten juist in mijn logje mag gebeuren.
Ik word er wel een beetje verlegen van, waardoor mijn wangen een beetje verkleuren.
Ik vind het heel tof dat ik mijn trainingen en avonturen in de gym met jullie mag delen,
En dat ook ik hier een beetje met de woorden kan spelen.
Want zoals jullie weten verdien ik met schrijven mijn brood,
Maar de ruimte voor creativiteit is daar niet heel groot.
Dus gooi ik alles wat ik beleef in mijn eigen log,
Gescheurde leggings, PR's, verschillende sokken; alles moet kunnen, toch?
Ik weet dat ik jullie met mijn woorden betover,
maar nu is dit gedichtje toch echt wel over.

(speciaal voor
@Miss Sunshine en
@ToPs_87)
Tof he! Doe je ook mee, Bosman? Ik heb hierboven al een kunstwerk neergezet.
Voor een onderbroek waar
peach op staat, zie je verdacht weinig peach tho.
Ik kijk ook dagelijks naar mannenslips, hoor. Snap niet wat daar mis mee is.

Dit dus! Meer peach, meer peach, meer peach!
Wij willen dikke peaches die spontaan uit broekjes vallen.

Haha, full on pink ook.

awesome
Ik ben ook wel benieuwd of
@Bosco55555 zou wegkomen met zulke peachy broekjes.
Tuuuuuuurlijk, dan wel!
Hm, ik zou het bijna overwegen, hoor.
Goed idee. We willen graag eert even een testfoto ontvangen. Dan keuren we 'm eerst effe goed.
Grow that bootayyyyy. Is ook voor mannen geen overbodige luxe, vind ik zelf.

Why not start today!
Misschien inmiddels wel een beetje.

HEUJ ENNE DAAR WAS IK MEE BEZIG TOEN JIJ MIJN LOGJE BINNENSTORMDE, KOMT ERAAN

MOEST EERST EFFE MIJN GEDICHT SCHRIJVEN GVD.