MuscleMeat

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tintelende vingers...dat hoor je wel vaker bij vrouwen....maar dat is een ander verhaal :p

• Like
Waarderingen: BB_
Hoop dat het gauw voorbij is Annie! Wat een hel lijkt het me! :sad:

Stay strong!! :aai:

Hoe is je pds nu en hoe is t met het vocht vasthouden? Hoop dat je toch ook al wat positieve effecten merkt!

Klinkt heftig, hopelijk houden de "ontwenningsverschijnselen" niet te lang aan, en helpt het ook effectief met je PDS.
Anders moet je dit voor niets doorstaan.
Wel fijn om te lezen dat je terug logt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.488
Pffff... de kh ontwenning.... :(
Ook rillerig en misselijk erbij?

Hoop dat t snel overgaat...
Mwoa, misselijk niet echt. Ik dacht even dat ik alles zou uitkotsen, maar misselijk was ik niet echt. Rillerig wel. Zodra ik op de bank lag, heeft @wovano snel een deken over me heen gegooid. :o Wat een avonturen hé, zo op de vroege ochtend.
Ik schrok me inderdaad dood vanmorgen. Ik dacht dat je me riep omdat je iets niet kon vinden in de vriezer in de garage en toen kwam ik met mijn slaperige hoofd aangelopen want ik was echt net uit bed en toen lag je daar op de grond in de gang. Gelukkig ging het daarna weer beter.
Ik dacht: ik kan beter liggen voordat ik met mijn koppie keihard op die tegelvloer kletter. Ik vond het best slim van mezelf. :rolleyes:
Das best wel heftig annie..goed van je dat je bent gaan liggen....je lichaam reageert op je veranderend voedingspatroon en ja...door hoort hoofdpijn ook bij das een (alarm)signaal...een normale reaktie..daar ontkom je niet aan

Ik heb altijd om de 2-2,5 uur gegeten en dat voorkomt je honger en dus ook een te lage bloedsuiker...dus als je honger krijgt ben je te laat met eten...maar overleg met je coach....smorgens is idd lastig de 1e maaltijd

(mooi zo elke dag lopen dat houd je ook in ketose)
Ja, dat was wel even pittig. Nu heb ik enkel nog hoofdpijn. Straks na werk een dutje doen voor ik naar die vrienden ga.
Ik vermoed dat ik de 10k stappen vandaag niet ga halen, maar that's okay for now.
Wow, da's heftig zeg dat hele keto gebeuren :eek:
Verzorg je maar goed!
Ja, al moet ik er wel bij zeggen dat dit vast niet de normale gang van zaken is. Ik heb van mezelf best een gevoelige bloedsuikerspiegel. Ik viel voorheen regelmatig flauw, omdat die suikers te hoge pieken en te diepe dalen had.
Vanavond dus rust en heel waarschijnlijk een klein dutje. :D
Yasshhh voor de bankjes:rocker:

Wat heftig zeg, ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!
Goed he? Ik was echt verbaasd! Ik ging eigenlijk voor 5x4, maar een vriend van me zei dat ik gewoon voor vijf moest gaan. Het scheelt enorm als je een spotter hebt die er het volste vertrouwen in heeft en die je goed kent. :)
Oef..klinkt bijna als griep dit:bang: Heb je ook paarse nagels en tintelende vingers? Heb ik vaak wanneer ik zero carb ga..

Hou vol Annie!!! You can do it!
Zo voelde het vanochtend ook wel! Ik was vanochtend wel aan het bibberen, maar nu is dat weg. Paarse handen heb ik altijd dankzij mijn slechte doorbloeding. Mijn handen, voeten en zelfs mijn neus zijn bijna altijd ijskoud, zelfs in de zomer. :tanden:
Paarse nagels en tintelende vingers? :roflol:
:bang:
Van wat ik begreep hebben meer mensen dat die IF doen. Vermoedelijk een lage bloedsuiker

of ik heb gewoon diabetes
:piggy:
Klinkt idd niet heel best. :roflol:
Ik ben ook niet volledig in orde..:gek:
Aren't we all? :gek:

tintelende vingers...dat hoor je wel vaker bij vrouwen....maar dat is een ander verhaal :p
Misschien dat de ketonen mijn hersenen hebben opgevreten, maar ik snap deze grap ééécht niet. ???
Hier sluit ik me bij aan. :haha:
Nog altijd niet... :dunno:
Obstipatie? :toilet:
Shiiiiit..misschien ben ik nog vrouwelijker dan ik al dacht! Tijd voor TRT!
Always count on your feminine side. :gay:
We hebben allemaal een vrouwelijke kant.....bij sommigen is die dominant :P ....dat rijmt....
:grinny: goud waard
Hoop dat het gauw voorbij is Annie! Wat een hel lijkt het me! :sad:

Stay strong!! :aai:

Hoe is je pds nu en hoe is t met het vocht vasthouden? Hoop dat je toch ook al wat positieve effecten merkt!
Achjaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb het er serieus wel voor over. Hoe gek het ook klinkt. Ik denk dat jullie het ook wat dramatischer ervaren dan ikzelf, moet ik zeggen.
Shit happens en dan gaan we gewoon weer verder met de rest van de dag. :eyes:

Shape was wel dikke priem. Het vocht van de yolo foodies van afgelopen week is weg en had een plattere buik. Ik heb op maandag na nog geen buikpijn gehad. En maandag was waarschijnlijk van de afscheidskoolhydraten van zondag. :lol:
Klinkt heftig, hopelijk houden de "ontwenningsverschijnselen" niet te lang aan, en helpt het ook effectief met je PDS.
Anders moet je dit voor niets doorstaan.
Wel fijn om te lezen dat je terug logt!
Komt goed Bubsie! I'm quite sure of it. :grinny:

Als je in ketose bent en je houd je aan het programma dan blijf je in ketose en ga je non stop vet verbranden....en dat is wat je wil...dus morgen of overmorgen maar die plastrips gebruiken ter controle....lekker jezelf blijven meis en laat het maar gebeuren...komt goed ;)

Ik heb van mezelf best een gevoelige bloedsuikerspiegel. Ik viel voorheen regelmatig flauw, omdat die suikers te hoge pieken en te diepe dalen had.
Dat herken ik wel... een keer geprobeerd om even snel wat suiker binnen te hevelen... Elke keer als ik dat deed ging ik tegen de vlakte... :o
Na 2 x alleen thuis wakker te worden op de grond dus maar niet meer geprobeerd...

Mijn handen, voeten en zelfs mijn neus zijn bijna altijd ijskoud, zelfs in de zomer. :tanden:
Heel herkenbaar... gluten intolerant en zetmeel gaat ook niet goed bij me... dus toen een tijd even zoveel mogelijk getest en bij te weinig aan KH wordt jkan e echt niet lekker worden... en dat koud hebben hoort er wel bij. Je KH verbranden sneller dan de vetten. Het is voor je lijf eerst even omschakelen. Dan wordt het wss wel weer minder

Ook zweten en bloedheet erbij? KLinkt toch wel een beetje als een suikerdip iets.. wordt minder naarmate je lijf went aan de minder KH. ;)

Update Ketose??

Hopelijk ligt Annie niet opnieuw op de grond...

Annie hield zich goed staande vanmorgen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.497
Dat is mij ook midden in de nacht overkomen.....resultaat een lichte hersenschudding :(
aiii, Bosmannie. Dat klinkt heel naar! Dat is dus ook precies wat ik wilde voorkomen. :eek:
Als je in ketose bent en je houd je aan het programma dan blijf je in ketose en ga je non stop vet verbranden....en dat is wat je wil...dus morgen of overmorgen maar die plastrips gebruiken ter controle....lekker jezelf blijven meis en laat het maar gebeuren...komt goed ;)
Thanks Bos! Ik voel me nu al een stukje beter. :)
Dat herken ik wel... een keer geprobeerd om even snel wat suiker binnen te hevelen... Elke keer als ik dat deed ging ik tegen de vlakte... :o
Na 2 x alleen thuis wakker te worden op de grond dus maar niet meer geprobeerd...

Heel herkenbaar... gluten intolerant en zetmeel gaat ook niet goed bij me... dus toen een tijd even zoveel mogelijk getest en bij te weinig aan KH wordt jkan e echt niet lekker worden... en dat koud hebben hoort er wel bij. Je KH verbranden sneller dan de vetten. Het is voor je lijf eerst even omschakelen. Dan wordt het wss wel weer minder

Ook zweten en bloedheet erbij? KLinkt toch wel een beetje als een suikerdip iets.. wordt minder naarmate je lijf went aan de minder KH. ;)
Inderdaad, koud en warm tegelijk en (koud) zweet. Ik voelde me heel vies, klam daarna. Maar een frisse douche kon het probleem al snel oplossen. :D
Komt 'ieeee:cool: (hieronder)

Hopelijk ligt Annie niet opnieuw op de grond...
Geen zorgen! Ik heb me staande weten te houden. :roflol:
Annie hield zich goed staande vanmorgen.
What he said. :grinny:
Steun je haar ook een beetje in het komende (vreet)weekend?? Die moeders zetten allemaal lekkere dingen op tafel
Dat komt wel goed. Ik eet mijn eitjes en alle andere dingetjes gewoon. Cravings zijn al een stuk minder, al gelooft @wovano dat volgens mij niet meer.
Er lag gisteren nog een allerlaatste paaseitje verdwaald in de woonkamer. In een gekke bui opende ik het en deed ik alsof ik het in mijn mond wilde stoppen. @wovano was helemaal hysterisch en sloeg het ding vervolgens uit mijn handen. :roflol: Ik wilde hem alleen maar een beetje gek maken, maar hij geloofde blijkbaar echt dat ik nu al voor de bijl ging.
Goed om te horen! Hopelijk blijft het zo en is het ergste achter de rug :)
Ik heb geen idee. Ik houd er rekening mee dat er nog van alles kan gebeuren. :eyes:

8-5-2019
Food: 1800kcal op keto babyyy
Train: None, rest

Food for thought
HOPPAAAA, dag 3 zit erop. Na het flauwvalincident van gisterochtend, heb ik me de hele dag niet zo top gevoeld, wat jullie ook hebben kunnen lezen. Inmiddels zijn de 'bijwerkingen'/klachten/whatever you call them nagenoeg allemaal verdwenen, op een stevige hoofdpijn na. Gisteren in de namiddag was ik echt kapotmoe, maar ook die oververmoeidheid lijkt nu verleden tijd. So that's something. :D

Ik voel me nu ook minder flauw/slap, al kijk ik er wel een beetje tegenop om vanavond te trainen. Vanavond staan de beentjes namelijk op het programma, en in mijn vorige carb cycling schema probeerde ik leg days op low carb days altijd te vermijden. Hopelijk lukt het me gewoon om met minstens 60kg te squatten. Ik heb me wel alvast voorgenomen om eventueel, als het echt nodig is, het aantal setjes of reps te verlagen naar 5x3 of 3x5. We shall see.

Verder heb ik er nog altijd zin an. :D Ik merk nu wel dat mijn darmen niet meewerken, waarschijnlijk door het tekort aan vezels. In other words; ik kan tijdelijk niet kakken. Vanochtend heb ik braaf wat psyllium vezels genomen en na werk ga ik dat ook weer doen. Als dat niet helpt: up the dose. Misschien dan 3x psyllium vezels per dag of een grotere portie per keer en kijken naar vezelrijke voeding die ik probleemloos in dit dieet kan eten. Aan mijn shape zie ik geen enorm grote verschillen. Klein beetje opgeblazen door het kakprobleem, maar niets dat ik niet kan handelen.:toilet:

Wishing you all a good Thursday. :banana:

Dat zijn al betere berichten! :cheer:

Niet kunnen kakken is kak! Hopen dat het wat wisselen met vezels e.d. wel beter gaat!

Al moet ik zeggen (hoewel niemand daar op zit te wachten lol) ik in de cut ook niet zo vaak hoef. Even ter referentie: Op mijn lowcarbdagen (4) eet ik max 40gr carbs uit groente, en op mijn doordeweekse highcarbdag (= + 2 boterhammen) 65gr carbs. In het weekend zit ik op 100gr carbs per dag en ik hoef max 3x per week :sad: maar kan dus ook goed komen omdat ik te weinig vezels binnenkrijg? Ik dacht dat het vanwege cutten normaal was :P .

aiii, Bosmannie. Dat klinkt heel naar! Dat is dus ook precies wat ik wilde voorkomen. :eek:

Ik mocht toen v d dokter niet roken....toch gedaan en ik werd me toch ziek.... 2wkn plat liggen en gestopt met roken
Sindsdien niet meer gerookt.....elk nadeel heb zn voordeel :D

dat paaseitje hahah :D....wat een plaaggeest ben je toch....lekker hoor die vetjes verbranden nu...kijk maar hoe je je voelt met LB...anders een BEETJE!! Kh verhogen...overleg met je coach!!

Elke maaltijd vezels erbij....(obstipatie is kut) ik had ook een bevalling op het toilet...:(

Laatst bewerkt:
Dat zijn al betere berichten! :cheer:

Niet kunnen kakken is kak! Hopen dat het wat wisselen met vezels e.d. wel beter gaat!

Al moet ik zeggen (hoewel niemand daar op zit te wachten lol) ik in de cut ook niet zo vaak hoef. Even ter referentie: Op mijn lowcarbdagen (4) eet ik max 40gr carbs uit groente, en op mijn doordeweekse highcarbdag (= + 2 boterhammen) 65gr carbs. In het weekend zit ik op 100gr carbs per dag en ik hoef max 3x per week :sad: maar kan dus ook goed komen omdat ik te weinig vezels binnenkrijg? Ik dacht dat het vanwege cutten normaal was :P .
Koffie drinken op een nuchtere maag en dan wat gaan lopen (aka beweging proberen te krijgen in die darmpjes) wil bij mij soms wel eens helpen... maar ook niet altijd het geval

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven