- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huhtintelende vingers...dat hoor je wel vaker bij vrouwen....maar dat is een ander verhaal![]()

Yeah Buddy...The big "O"
Shiiiiit..misschien ben ik nog vrouwelijker dan ik al dacht! Tijd voor TRT!
We hebben allemaal een vrouwelijke kant.....bij sommigen is die dominantShiiiiit..misschien ben ik nog vrouwelijker dan ik al dacht! Tijd voor TRT!
....dat rijmt....Mwoa, misselijk niet echt. Ik dacht even dat ik alles zou uitkotsen, maar misselijk was ik niet echt. Rillerig wel. Zodra ik op de bank lag, heeft @wovano snel een deken over me heen gegooid.Pffff... de kh ontwenning....
Ook rillerig en misselijk erbij?
Hoop dat t snel overgaat...
Wat een avonturen hé, zo op de vroege ochtend.Ik dacht: ik kan beter liggen voordat ik met mijn koppie keihard op die tegelvloer kletter. Ik vond het best slim van mezelf.Ik schrok me inderdaad dood vanmorgen. Ik dacht dat je me riep omdat je iets niet kon vinden in de vriezer in de garage en toen kwam ik met mijn slaperige hoofd aangelopen want ik was echt net uit bed en toen lag je daar op de grond in de gang. Gelukkig ging het daarna weer beter.

Ja, dat was wel even pittig. Nu heb ik enkel nog hoofdpijn. Straks na werk een dutje doen voor ik naar die vrienden ga.Das best wel heftig annie..goed van je dat je bent gaan liggen....je lichaam reageert op je veranderend voedingspatroon en ja...door hoort hoofdpijn ook bij das een (alarm)signaal...een normale reaktie..daar ontkom je niet aan
Ik heb altijd om de 2-2,5 uur gegeten en dat voorkomt je honger en dus ook een te lage bloedsuiker...dus als je honger krijgt ben je te laat met eten...maar overleg met je coach....smorgens is idd lastig de 1e maaltijd
(mooi zo elke dag lopen dat houd je ook in ketose)
Ja, al moet ik er wel bij zeggen dat dit vast niet de normale gang van zaken is. Ik heb van mezelf best een gevoelige bloedsuikerspiegel. Ik viel voorheen regelmatig flauw, omdat die suikers te hoge pieken en te diepe dalen had.Wow, da's heftig zeg dat hele keto gebeuren
Verzorg je maar goed!
Goed he? Ik was echt verbaasd! Ik ging eigenlijk voor 5x4, maar een vriend van me zei dat ik gewoon voor vijf moest gaan. Het scheelt enorm als je een spotter hebt die er het volste vertrouwen in heeft en die je goed kent.Yasshhh voor de bankjes
Wat heftig zeg, ik hoop voor je dat je je snel beter voelt!

Zo voelde het vanochtend ook wel! Ik was vanochtend wel aan het bibberen, maar nu is dat weg. Paarse handen heb ik altijd dankzij mijn slechte doorbloeding. Mijn handen, voeten en zelfs mijn neus zijn bijna altijd ijskoud, zelfs in de zomer.Oef..klinkt bijna als griep ditHeb je ook paarse nagels en tintelende vingers? Heb ik vaak wanneer ik zero carb ga..
Hou vol Annie!!! You can do it!

Van wat ik begreep hebben meer mensen dat die IF doen. Vermoedelijk een lage bloedsuiker
of ik heb gewoon diabetes

Klinkt idd niet heel best.

Aren't we all?

Misschien dat de ketonen mijn hersenen hebben opgevreten, maar ik snap deze grap ééécht niet.tintelende vingers...dat hoor je wel vaker bij vrouwen....maar dat is een ander verhaal![]()

Hier sluit ik me bij aan.

Nog altijd niet...

Always count on your feminine side.Shiiiiit..misschien ben ik nog vrouwelijker dan ik al dacht! Tijd voor TRT!

We hebben allemaal een vrouwelijke kant.....bij sommigen is die dominant....dat rijmt....
goud waardAchjaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb het er serieus wel voor over. Hoe gek het ook klinkt. Ik denk dat jullie het ook wat dramatischer ervaren dan ikzelf, moet ik zeggen.Hoop dat het gauw voorbij is Annie! Wat een hel lijkt het me!
Stay strong!!
Hoe is je pds nu en hoe is t met het vocht vasthouden? Hoop dat je toch ook al wat positieve effecten merkt!

Komt goed Bubsie! I'm quite sure of it.Klinkt heftig, hopelijk houden de "ontwenningsverschijnselen" niet te lang aan, en helpt het ook effectief met je PDS.
Anders moet je dit voor niets doorstaan.
Wel fijn om te lezen dat je terug logt!

Dat is mij ook midden in de nacht overkomen.....resultaat een lichte hersenschuddingIk dacht: ik kan beter liggen voordat ik met mijn koppie keihard op die tegelvloer kletter. Ik vond het best slim van mezelf.![]()

Dat herken ik wel... een keer geprobeerd om even snel wat suiker binnen te hevelen... Elke keer als ik dat deed ging ik tegen de vlakte...Ik heb van mezelf best een gevoelige bloedsuikerspiegel. Ik viel voorheen regelmatig flauw, omdat die suikers te hoge pieken en te diepe dalen had.
Heel herkenbaar... gluten intolerant en zetmeel gaat ook niet goed bij me... dus toen een tijd even zoveel mogelijk getest en bij te weinig aan KH wordt jkan e echt niet lekker worden... en dat koud hebben hoort er wel bij. Je KH verbranden sneller dan de vetten. Het is voor je lijf eerst even omschakelen. Dan wordt het wss wel weer minderMijn handen, voeten en zelfs mijn neus zijn bijna altijd ijskoud, zelfs in de zomer.![]()
Ook zweten en bloedheet erbij? KLinkt toch wel een beetje als een suikerdip iets.. wordt minder naarmate je lijf went aan de minder KH.

Steun je haar ook een beetje in het komende (vreet)weekend?? Die moeders zetten allemaal lekkere dingen op tafel
Goed om te horen! Hopelijk blijft het zo en is het ergste achter de rug

aiii, Bosmannie. Dat klinkt heel naar! Dat is dus ook precies wat ik wilde voorkomen.Dat is mij ook midden in de nacht overkomen.....resultaat een lichte hersenschudding![]()

Thanks Bos! Ik voel me nu al een stukje beter.Als je in ketose bent en je houd je aan het programma dan blijf je in ketose en ga je non stop vet verbranden....en dat is wat je wil...dus morgen of overmorgen maar die plastrips gebruiken ter controle....lekker jezelf blijven meis en laat het maar gebeuren...komt goed![]()

Inderdaad, koud en warm tegelijk en (koud) zweet. Ik voelde me heel vies, klam daarna. Maar een frisse douche kon het probleem al snel oplossen.Dat herken ik wel... een keer geprobeerd om even snel wat suiker binnen te hevelen... Elke keer als ik dat deed ging ik tegen de vlakte...
Na 2 x alleen thuis wakker te worden op de grond dus maar niet meer geprobeerd...
Heel herkenbaar... gluten intolerant en zetmeel gaat ook niet goed bij me... dus toen een tijd even zoveel mogelijk getest en bij te weinig aan KH wordt jkan e echt niet lekker worden... en dat koud hebben hoort er wel bij. Je KH verbranden sneller dan de vetten. Het is voor je lijf eerst even omschakelen. Dan wordt het wss wel weer minder
Ook zweten en bloedheet erbij? KLinkt toch wel een beetje als een suikerdip iets.. wordt minder naarmate je lijf went aan de minder KH.![]()

Komt 'ieeee
(hieronder)Geen zorgen! Ik heb me staande weten te houden.

What he said.

Dat komt wel goed. Ik eet mijn eitjes en alle andere dingetjes gewoon. Cravings zijn al een stuk minder, al gelooft @wovano dat volgens mij niet meer.Steun je haar ook een beetje in het komende (vreet)weekend?? Die moeders zetten allemaal lekkere dingen op tafel
Ik wilde hem alleen maar een beetje gek maken, maar hij geloofde blijkbaar echt dat ik nu al voor de bijl ging.Ik heb geen idee. Ik houd er rekening mee dat er nog van alles kan gebeuren.Goed om te horen! Hopelijk blijft het zo en is het ergste achter de rug![]()

Ik merk nu wel dat mijn darmen niet meewerken, waarschijnlijk door het tekort aan vezels. In other words; ik kan tijdelijk niet kakken. Vanochtend heb ik braaf wat psyllium vezels genomen en na werk ga ik dat ook weer doen. Als dat niet helpt: up the dose. Misschien dan 3x psyllium vezels per dag of een grotere portie per keer en kijken naar vezelrijke voeding die ik probleemloos in dit dieet kan eten. Aan mijn shape zie ik geen enorm grote verschillen. Klein beetje opgeblazen door het kakprobleem, maar niets dat ik niet kan handelen.

maar kan dus ook goed komen omdat ik te weinig vezels binnenkrijg? Ik dacht dat het vanwege cutten normaal was
.aiii, Bosmannie. Dat klinkt heel naar! Dat is dus ook precies wat ik wilde voorkomen.![]()

....wat een plaaggeest ben je toch....lekker hoor die vetjes verbranden nu...kijk maar hoe je je voelt met LB...anders een BEETJE!! Kh verhogen...overleg met je coach!!
Koffie drinken op een nuchtere maag en dan wat gaan lopen (aka beweging proberen te krijgen in die darmpjes) wil bij mij soms wel eens helpen... maar ook niet altijd het gevalDat zijn al betere berichten!
Niet kunnen kakken is kak! Hopen dat het wat wisselen met vezels e.d. wel beter gaat!
Al moet ik zeggen (hoewel niemand daar op zit te wachten lol) ik in de cut ook niet zo vaak hoef. Even ter referentie: Op mijn lowcarbdagen (4) eet ik max 40gr carbs uit groente, en op mijn doordeweekse highcarbdag (= + 2 boterhammen) 65gr carbs. In het weekend zit ik op 100gr carbs per dag en ik hoef max 3x per weekmaar kan dus ook goed komen omdat ik te weinig vezels binnenkrijg? Ik dacht dat het vanwege cutten normaal was
.